e23 проблем с тоците - решен :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- 100letov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e38
e23 проблем с тоците - решен :)
Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря
Предварително благодаря

Последна промяна 100letov на 17 Фев 2007, 14:24, променена общо 1 път
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d
BMW e38 730d
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- 100letov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e38
Ще го проверя и него тая вечер, дано нещо да сработи, че вече почвам да се отчаивам.
Honda CBR 954RR
BMW e38 730d
BMW e38 730d
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Не е отпред ,а требе да са два и да са отзаде при маховика ако е стария мотроник 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
мммм да от там иде искрата
питай ме що знам 


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: e23 проблем с тоците
Най-напред направи обичайното в тези случаи, провери си всички бушони. Провери дали главното реле е изправно ( закрепено е вдясно на купето,горе-долу на линията на изпускателния колектор), почисти контактите му и малките клеми на плюсовата клема на акомулатора. След това идва ред на датчиците намиращи се на ск.кутия. Провери буксите им, напръскай ги с контактен спрей. Ако знаеш как провери съпротивленията им. Пипането на компютъра го остави за най-най-накрая100letov написа:Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря




е21 345 0-402м 12.18


Re: e23 проблем с тоците
TOM написа:Най-напред направи обичайното в тези случаи, провери си всички бушони. Провери дали главното реле е изправно ( закрепено е вдясно на купето,горе-долу на линията на изпускателния колектор), почисти контактите му и малките клеми на плюсовата клема на акомулатора. След това идва ред на датчиците намиращи се на ск.кутия. Провери буксите им, напръскай ги с контактен спрей. Ако знаеш как провери съпротивленията им. Пипането на компютъра го остави за най-най-накрая100letov написа:Колата е е23 732и с Бош Мотроник и проблема е, че няма искра, ама въобще. Свещите са ОК, бубината също я тествахме и тя си е ОК. До нея стига постоянен + от акомулатора и се контролира от минуса... та въпроса е откъде се подава минуса, и какво маже да причини тоя минус да го няма?
Предварително благодаря![]()
![]()
До голямата букса на самия мотроник има по-малка, най-вероятно с три кабела - черен, зелен и бял. За белия не съм сигурен дали беше бял или друг, не си спомням точно. Провери дали на черния или зеления има +, при подаден контакт на единия има задължително "+". Има и още провеки, но ако не си наясно как работи мотроника по-добре намери някой спец
Тез неща му ги писах снощи на ЛС, сега чакаме да видим дали ще запали хубавицата
- 100letov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e38
Бушоните са ОК. "Главното реле" не знам кое е, но над изпускателните колектори има 3 релета, като при контакт само най-външното цъка.
При ЕКУ-то има само 1 голяма букса. От нея не виждам да излизат други снопове. Откачих я и при контакт на 2 от клемичките излиза +.
Датчици и т.н. не съм чеквал, щото на тъмно и мокро след работа не става. Според мен проблема е от махнатите газова и аларма. Алармата е ебала запалването, а газовата дюзите и помпата.
Та въпроса ми е къде под таблото е най-вероятно да са преебали тия работи?
Отново благодаря за помощта
При ЕКУ-то има само 1 голяма букса. От нея не виждам да излизат други снопове. Откачих я и при контакт на 2 от клемичките излиза +.
Датчици и т.н. не съм чеквал, щото на тъмно и мокро след работа не става. Според мен проблема е от махнатите газова и аларма. Алармата е ебала запалването, а газовата дюзите и помпата.
Та въпроса ми е къде под таблото е най-вероятно да са преебали тия работи?
Отново благодаря за помощта

Honda CBR 954RR
BMW e38 730d
BMW e38 730d
- 100letov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e38
Направо нямам думи. Проблема се оказа по-глобален от колкото си мислех
Бях твърдо убеден, че еку-то е в жабката, а там е компютъра на АБС-а, та като отворих кората под която трябва да е еку-то намерих само голяма висяща букса... компа го нема...
Та утре сонни ще ми донесе компютър и дано да запали най-после

Та утре сонни ще ми донесе компютър и дано да запали най-после

Honda CBR 954RR
BMW e38 730d
BMW e38 730d
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Е как си я карал тая кола до сега? или не си? 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани