Един "предзимен" въпрос...
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Един "предзимен" въпрос...
Днеска,някои хора знаят че освен баварката караме и една друга трудно може да се нарече "кола",и сутринта не можа да запали,та се налагаше да взимаме ток от някакви коли(така и не запали де),та по едно време се сетих
-Абе що взимаме ток от някакви други коли като Баварката ни е наблизо и можем да вземем от нея,да обаче изникна въпроса,как да вземем ток като акумулатора е под седалката,а сме с някакви гадни калъфи,и е голяма игра.Та въпроса ми е - има ли някакъв друг начин по който може да се вземе ток,пък не ми се вярва да не са го домислили.Чувал съм че отпред имало изкаран + ,но пак само с + как ще стане,може ли някой да ми разясни,щото от тоци грам хабер нямам 


- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
според мен се хващаш за + отпред, който е изкаран и с минуса за купето на колата и готово. другото ти е масата. би трябвало да стане, макар че не съм го пробвал. ти си учил физика по-скоро от мен, би трябвало по-добре да знаеш:)

плюса е изкаран някъде около двигателя- обикновено откъм шофьорската страна- и е със червено пластмасово капаче със "+" на него. земята я хващаш от двигателя най-добре- примерно за една от куките за вдигане на двигателя.. размърдаи крокодила да захване добре - малко ръжда да има и връзката ще куца.
схемата е - на донорната кола- плюса и минуса на акумулатора (използваи купето за минус ако акумулатора не е под капака), на колата която помагаш - плюса на акумулатора и минуса _винаги_ на земя - не на минуса на акумулатора че може такава експлозия/пожар да стане че жална ти маика...

схемата е - на донорната кола- плюса и минуса на акумулатора (използваи купето за минус ако акумулатора не е под капака), на колата която помагаш - плюса на акумулатора и минуса _винаги_ на земя - не на минуса на акумулатора че може такава експлозия/пожар да стане че жална ти маика...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната. 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
що? какво ще стане?Dimitar написа:Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната.

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
логично погледнато ти просто подаваш нужния ток... който по определени причини го няма...
значи системата не би трябвало да различава това от къде идва тока защото той е един и същ...
поне така си мисля аз...
ако греша, поправете ме
значи системата не би трябвало да различава това от къде идва тока защото той е един и същ...
поне така си мисля аз...
ако греша, поправете ме

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Dimitar написа:Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната.
По-точно: не трябва (В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ, ОСВЕН АКО НЕ ДЪРЖИШ ДА СИ СМЕНЯШ ECU-то) когато двигателя работи да се откача акумулатора. Това важи и за случаите когато Ви дават ток на БМВтата. В никакъв случай това не трябва да става без да имате (макар и слаб) акумулатор вързан към веригата на автомобила. Също не става вариант да сложите читав (чужд) акумулатор, да запалите колата си и след това да го смените при работещ автомобил с незаредения. Причината: акумулатора играе роля на ограничител на напрежението, което при работещ двигател се генерира от алтернатора. При липса на акумулатор то може да стигне над 18 V, което ще е фатално не само за микроелектрониката, но ако има работещи фарове се наблюдава изгаряне на крушки... Последния факт е експериментално потвърден

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз давах ток на един пич с на брат ми Е34-ката
като дигнеш предния капак от към страната на шофьора има изведен "+" с червена капачка отгоре, минуса си го хващаш от където ти скимне аз за най лесно го боднах там дето ти се затваря капака от към купето
А м/у другото много ви е маняшка колата направо вчера като я видях първо на светофара и се загледах и като почна да ми светка и свирка и аз се стреснах чак


А м/у другото много ви е маняшка колата направо вчера като я видях първо на светофара и се загледах и като почна да ми светка и свирка и аз се стреснах чак

- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Penchev написа:Аз давах ток на един пич с на брат ми Е34-катакато дигнеш предния капак от към страната на шофьора има изведен "+" с червена капачка отгоре, минуса си го хващаш от където ти скимне аз за най лесно го боднах там дето ти се затваря капака от към купето
![]()
На М-50 има капачка с плюс на М-20 няма (поне на мойте е така).
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Penchev написа:А м/у другото много ви е маняшка колата направо вчера като я видях първо на светофара и се загледах и като почна да ми светка и свирка и аз се стреснах чак
Ами старая се да се грижа добре за външният и вид,ама ме кефи докато не я запаля и не чуя тракането на гадната печка :x
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани