Един "предзимен" въпрос...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Един "предзимен" въпрос...

Мнение от BMW///M-ma6inata » 29 Ное 2003, 21:01

Днеска,някои хора знаят че освен баварката караме и една друга трудно може да се нарече "кола",и сутринта не можа да запали,та се налагаше да взимаме ток от някакви коли(така и не запали де),та по едно време се сетих :idea: -Абе що взимаме ток от някакви други коли като Баварката ни е наблизо и можем да вземем от нея,да обаче изникна въпроса,как да вземем ток като акумулатора е под седалката,а сме с някакви гадни калъфи,и е голяма игра.Та въпроса ми е - има ли някакъв друг начин по който може да се вземе ток,пък не ми се вярва да не са го домислили.Чувал съм че отпред имало изкаран + ,но пак само с + как ще стане,може ли някой да ми разясни,щото от тоци грам хабер нямам :?

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 29 Ное 2003, 21:18

според мен се хващаш за + отпред, който е изкаран и с минуса за купето на колата и готово. другото ти е масата. би трябвало да стане, макар че не съм го пробвал. ти си учил физика по-скоро от мен, би трябвало по-добре да знаеш:)
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 29 Ное 2003, 22:02

Engi, я бръкни в контакта и цялата физика ще ти се изясни :mha: :smoke:

BMW///M-ma6inata, Ако найстина го има някъде изкаран плюса, минуса (масата) можеш да я хванеш където ти скимне по купето. Например на болтовете на макферсона.

Ама какво ти прави акумулатора в купето така и не ми стана ясно....

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 30 Ное 2003, 0:10

плюса е изкаран някъде около двигателя- обикновено откъм шофьорската страна- и е със червено пластмасово капаче със "+" на него. земята я хващаш от двигателя най-добре- примерно за една от куките за вдигане на двигателя.. размърдаи крокодила да захване добре - малко ръжда да има и връзката ще куца.

схемата е - на донорната кола- плюса и минуса на акумулатора (използваи купето за минус ако акумулатора не е под капака), на колата която помагаш - плюса на акумулатора и минуса _винаги_ на земя - не на минуса на акумулатора че може такава експлозия/пожар да стане че жална ти маика...

;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 30 Ное 2003, 20:50

Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната. 8)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Ное 2003, 20:53

Dimitar написа:Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната. 8)
що? какво ще стане?
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 30 Ное 2003, 21:10

логично погледнато ти просто подаваш нужния ток... който по определени причини го няма...
значи системата не би трябвало да различава това от къде идва тока защото той е един и същ...
поне така си мисля аз...
ако греша, поправете ме
Изображение

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 30 Ное 2003, 22:30

Dimitar написа:Едно предупреждение - от BMW-то нетрябва да се взима или да му се дава ток за повече от 1 минута. Това съм го чел някъде по упътванията. Имаше някъква опасност за ECU-то май. Така, че умната. 8)


По-точно: не трябва (В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ, ОСВЕН АКО НЕ ДЪРЖИШ ДА СИ СМЕНЯШ ECU-то) когато двигателя работи да се откача акумулатора. Това важи и за случаите когато Ви дават ток на БМВтата. В никакъв случай това не трябва да става без да имате (макар и слаб) акумулатор вързан към веригата на автомобила. Също не става вариант да сложите читав (чужд) акумулатор, да запалите колата си и след това да го смените при работещ автомобил с незаредения. Причината: акумулатора играе роля на ограничител на напрежението, което при работещ двигател се генерира от алтернатора. При липса на акумулатор то може да стигне над 18 V, което ще е фатално не само за микроелектрониката, но ако има работещи фарове се наблюдава изгаряне на крушки... Последния факт е експериментално потвърден :oops: (разбира се с помощта на стар руски автомобил, които няма електроника за изгаряне)...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 01 Дек 2003, 13:50

Аз давах ток на един пич с на брат ми Е34-ката :arrow: като дигнеш предния капак от към страната на шофьора има изведен "+" с червена капачка отгоре, минуса си го хващаш от където ти скимне аз за най лесно го боднах там дето ти се затваря капака от към купето :idea:
А м/у другото много ви е маняшка колата направо вчера като я видях първо на светофара и се загледах и като почна да ми светка и свирка и аз се стреснах чак :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 01 Дек 2003, 14:44

Penchev написа:Аз давах ток на един пич с на брат ми Е34-ката :arrow: като дигнеш предния капак от към страната на шофьора има изведен "+" с червена капачка отгоре, минуса си го хващаш от където ти скимне аз за най лесно го боднах там дето ти се затваря капака от към купето :idea:

На М-50 има капачка с плюс на М-20 няма (поне на мойте е така).
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 01 Дек 2003, 20:44

Penchev написа:А м/у другото много ви е маняшка колата направо вчера като я видях първо на светофара и се загледах и като почна да ми светка и свирка и аз се стреснах чак :lol:

Ами старая се да се грижа добре за външният и вид,ама ме кефи докато не я запаля и не чуя тракането на гадната печка :x

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Мнение от BMW///M-ma6inata » 03 Дек 2003, 13:39

Съжалявам че малко изравям темата ама,това ли е въпросният + ?
Това златистото

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook