Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Винаги ми е било непонятно защо икономията на една кола е важна, особено ако си си я купил нова.
Това ти е най-малкото перо в разхода по нея.
Също така и не разбирам защо то е 1000 коня кола, която се стремиш да караш икономично. Все едно да имаш 30см хой и да му ползваш само главата.
Това ти е най-малкото перо в разхода по нея.
Също така и не разбирам защо то е 1000 коня кола, която се стремиш да караш икономично. Все едно да имаш 30см хой и да му ползваш само главата.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Всичко за електрическите автомобили
Като се замисли човек, една кола ако не може да я караш на пълна газ никога не може да и се накефиш реално. Трябва да е толкова бърза колкото може да си позволиш да я караш с натиснат педал до долу, ако е по бърза от това е безмислено да я имаш въобще.
В тоя ред на мисли 1000-2000 коня тесла, все тая. 99.9% от времето нямаш възможност да я караш на пълна газ.
с хОя е същото.
Разхода има значение за фирмена нова кола,че там се върти бая километраж.
ако километража е малък е абсолютно все тая дали харчи 6 или 18.
В тоя ред на мисли 1000-2000 коня тесла, все тая. 99.9% от времето нямаш възможност да я караш на пълна газ.
с хОя е същото.

Разхода има значение за фирмена нова кола,че там се върти бая километраж.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Всичко за електрическите автомобили
Абе дори и да не е на пълна газ. Електричките нямат звук и единственото удоволствие е бруталното ускорение при всякакви скорости.
И аз ще взема да я мисля как да я карам по-икономично. По-добре да се изруся, епилирам и да си купя анален дилатор
И аз ще взема да я мисля как да я карам по-икономично. По-добре да се изруся, епилирам и да си купя анален дилатор

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Всичко за електрическите автомобили
Като ги направиш горните неща, може да си пуснеш звука от колоните в теслата 

Re: Всичко за електрическите автомобили
bum_bum написа:Винаги ми е било непонятно защо икономията на една кола е важна, особено ако си си я купил нова.
Това ти е най-малкото перо в разхода по нея.
Също така и не разбирам защо то е 1000 коня кола, която се стремиш да караш икономично. Все едно да имаш 30см хой и да му ползваш само главата.
защото ако си състезателна натура всичко което правиш се опитваш да го правиш по-добре от другите. да си я купил по- евтино, да е цвят които никой друг го няма (или поне е рядък), да има опции които не са често срещани, да я караш по- икономично от другите, да врътнеш обиколка на писта за време дето никой не е дал с такава кола и тн "постижения" които зависят -само- от тебе.... важи за -всичко- в живота. 99% от хората я нямат тая чушка завряна отзад - за добро или за зло... за хора като мене -всичко- е състезание за -всичко- което смятаме че си струва да се състезаваш.
за 30см хой идеята е да има за всекиго по нещо според нуждите

анален диалатор? ти защо знаеш какво е това? аз примерно трябваше да го погледна какво е... за кво ли ми трябваше...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Всичко за електрическите автомобили
Аз също мисля, че имам състезателен хъс. Имал съм случаи в които съм абсолютно сигурен, че умирам от инфаркт. Но няма сила на тоя свят, която може да ме накара да спра, преди да съм свършил това, което съм решил.
Но това е друго. Ако си купя 1000 коня коня кола ще се опитам да я направя 1100 коня ако може. Ако не ще я боядисам пепитена или и аз не знам какво, но ебахти и състезателния ми дух, ако се опитвам да карам една от най-бързите коли на планетата максимално икономично. Тя просто не е за това.
Виж ако караш оня кашон за който писах по-назад- Ситроен Ами вече има смисъл да караш икономично. Но да си купиш Плед за който са отишли ресурси като за 5 нормални икономични електрички и да го караш за максимална икономия и никога да не превишиш разрешената скорост не го разбирам.
Знам го защото дълги години много хора ми казват, че съм луд и доктора му бил казал някакви неща. Тогава напомням, че не съвсем отдавна докторите са препоръчвали кокаин, определени марки цигари и въпросния анален дилатор за лечения на различни съвсем прозаични заболявания. Има разбира се и съвременен вариант- бът плъг, който ако го нямаш вкъщи не говори добре за съпружеския сексуален живот
Но това е друго. Ако си купя 1000 коня коня кола ще се опитам да я направя 1100 коня ако може. Ако не ще я боядисам пепитена или и аз не знам какво, но ебахти и състезателния ми дух, ако се опитвам да карам една от най-бързите коли на планетата максимално икономично. Тя просто не е за това.
Виж ако караш оня кашон за който писах по-назад- Ситроен Ами вече има смисъл да караш икономично. Но да си купиш Плед за който са отишли ресурси като за 5 нормални икономични електрички и да го караш за максимална икономия и никога да не превишиш разрешената скорост не го разбирам.
alx написа:анален диалатор? ти защо знаеш какво е това? аз примерно трябваше да го погледна какво е... за кво ли ми трябваше...
Знам го защото дълги години много хора ми казват, че съм луд и доктора му бил казал някакви неща. Тогава напомням, че не съвсем отдавна докторите са препоръчвали кокаин, определени марки цигари и въпросния анален дилатор за лечения на различни съвсем прозаични заболявания. Има разбира се и съвременен вариант- бът плъг, който ако го нямаш вкъщи не говори добре за съпружеския сексуален живот

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Всичко за електрическите автомобили
alx написа:..
Попринцип си прав, но не и за електричките, аз не виждам нищо от моторспорта.
Отиваш вадиш една сума купуваш - караш. Има още хиляди тесли като твоята, дори със същата конфигурация.
Няма емоция, няма нищо.
Състезателна натура си да имаш проекта кола, да измислиш как да направиш нещо по нея което никой друг не е правил и конфигурирал, да го накараш да работи и да е по добро от останалото.
Да си вложил нещо и тук не говоря само за пари.
А не да си избереш розов цвят, бежов на интериора, дискана подсветка и накрая да те питат дали колата не е правена от китайския дизайн Ъг Лий.

Не съм сигурен дали ще ме разбереш като цяло

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Всичко за електрическите автомобили
Аз мисля, че има много хора с 1,9тди и състезателна натура
Теслите бързят само за зарядното в Парадайс
Истинския гоуфаджия/пасатаджия бърза винаги и за всякъде 





- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Всичко за електрическите автомобили
Казаха ми един друг голям проблем с електричките. Няма как да си сипеш лесно ток в туба, както може с нафтата/бензина от служебните 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Всичко за електрическите автомобили
Момента с горенето е някакъв наш български и балкански манталитет и черта. Много често да се "похвали" нашенеца колко малко му гори колата или колко много км е навил през годината е като символ на статус. Познавам много хора на които разхода на колата въобще не им някакъв проблем обаче го мислят и смятат, като че ли ще ги разори. В същото време са готови да похарчат и харчат пари за какви ли не глупостои и прищавки без които могат да минат, но не им правят сметка. Най-елементарен пример - в БГ масово се пие, т.нар. битов алкохолизъм, в по голямия си процент български семейства вечер сядат на салата и ракийка, сега зимата вероятно салатата се заменя с туршия. После се минава на някой и друга чаша вино и така. Та мисълта ми е в случая, алкохола не стига че струва пари, ми в по големи количества е и вреден, да не говорим за цигарите, имайки предвид че в родината и масово се пуши. Мога да дам и много други подобни примери на разхищение, но мисълта ми е че хората не ги бърка като харчат обаче като опре момента дали колата му дава 7/100 или 11/100 е от съществено значение.
И да не съм извън темата понеже след около година и 2 месеца ми изтича гаранцията на БМВ-то та мисля да го заменям с нещо, още не съм решил какво. Една от опциите е Модел 3 лонг рейндж, така като ги гледам излизат много изгодно, особено след $7500 такс кредит. Обаче понеже жената ще я кара повечето време тази кола, тя пък хич не е ентусиазирана да виси по суперчарджърите. По и е удобно като пазарува да спре край Костко и набързо да зареди, а и нещо ме врънка за Лексус RX350, та ще видим има време до тогава. А и аз също малко не се виждам в електричка, да се кача на Тесла е като да сложа на ръката си някоя от пластмасите на епъл или самсунг вместо чиста механика.
И да не съм извън темата понеже след около година и 2 месеца ми изтича гаранцията на БМВ-то та мисля да го заменям с нещо, още не съм решил какво. Една от опциите е Модел 3 лонг рейндж, така като ги гледам излизат много изгодно, особено след $7500 такс кредит. Обаче понеже жената ще я кара повечето време тази кола, тя пък хич не е ентусиазирана да виси по суперчарджърите. По и е удобно като пазарува да спре край Костко и набързо да зареди, а и нещо ме врънка за Лексус RX350, та ще видим има време до тогава. А и аз също малко не се виждам в електричка, да се кача на Тесла е като да сложа на ръката си някоя от пластмасите на епъл или самсунг вместо чиста механика.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: Всичко за електрическите автомобили
Don_Diego написа:Ами при мен рядко се случва да има възможност колата да седи с часове на едно място, че и ток да има на него. Все съм в движение или имам нещо дето изскача изневиделица и трябва да реагирам от сега за преди малко, та 7kW зарядно ми идва малко за 100% електромобил.
Ако обаче знам, че работя от 9 до 5 и имам станция или трифазен ток на паркинга в офиса - супер, вкъщи ако имаш гараж и колата е там от 20:00 до 08:00 - пак става дори за големите батерии
Значи просто не си за плъгин хибрид, а за истинска електричка с нормален пробег от 400+км градско, колкото има iX1. Съмнява ме да правиш повече от тия км в града за един ден и няма никога да мислиш за зареждане през деня. Просто вечер като се прибереш ще мушкаш кабела и толкова.
- Southside
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Всичко за електрическите автомобили
Тоя такс кредит става наполовина от началото на 2024. Пък и се сравняват ябълки с круши, лексуса е поне х 2 цената на М3. Седан vs SUV, пак опира до юзкейс.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Всичко за електрическите автомобили
В града не ги правя тия километри, но не рядко се случва да се наложи да тръгна към Варна например в рамките на 30 минути след обаждането и да се върна в последствие. Тия гимнастики и с плъг-ин хибрида няма да са удачни разбира се, та в момента ползвам метановите Аудита за такива пътувания защото излиза около 80лв пътя в двете посоки, а се зарежда за 10-12 минути.
Плът-ина така или иначе го взехме за милото, тя да си го кара в града, идните дни ще организирам да и сложат отделен електромер и трифазен контакт за да си зарежда докато е на работа когато се налага. Към настоящия момент и адрес няма опция за зареждане през нощта вкъщи. Уикендите когато сме в Горна баня няма проблем по всяко време да е на зарядното.
Днес сутринта зареждах около час докато пазарувах и бях в една среща, после избутах 95% от карането си само на ток
Новия iDrive 9 е малко сложен и дразнещ - не помни последните настройки, трябва да си играеш да си персонализираш режим на шофиране за да е всеки път както го искаш
Плът-ина така или иначе го взехме за милото, тя да си го кара в града, идните дни ще организирам да и сложат отделен електромер и трифазен контакт за да си зарежда докато е на работа когато се налага. Към настоящия момент и адрес няма опция за зареждане през нощта вкъщи. Уикендите когато сме в Горна баня няма проблем по всяко време да е на зарядното.
Днес сутринта зареждах около час докато пазарувах и бях в една среща, после избутах 95% от карането си само на ток

Новия iDrive 9 е малко сложен и дразнещ - не помни последните настройки, трябва да си играеш да си персонализираш режим на шофиране за да е всеки път както го искаш

- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Всичко за електрическите автомобили
Значи сигурно тебе засякох вчера на оковръса след Любляна с новата придобивка? Сребристо яке с червени и черни ленти на раменете?
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 803
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89