Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
PIPERKOV написа:За карли и бимеркод нямам адаптери.
С нцс като дам на експорт трейс функшън ми изважда всичко от модула като текстови файл и там мога да го променя обаче после как да направя текстовия файл във .trc файл за да го запиша в модула
Исползвай NCS Dummy, четеш модула, отваряш trc файла редактираш и после експортваш в МАН, после го записваш с SG_Codiren.

- philip_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
С експерта е по тегаво, защото след кодирането ти връща трите мигача и единичния импулс на аварийните светлини, и отново трябва да ги кодираш после. Не ти трябват адаптери. Карлито и бимеркода тръгват и с dcan кабела през телефона и преходник. Сваляш си кракнатите версии от форума и си ти. Имаш два варианта да го направиш лесно. 1. Кодираш(премахваш) паркиращата светлина с експерта и после си кодираш петорния мигач с карли през телефона. 2. Кодираш паркиращата светлина през бимер кода в експерт мода и не ти разваля никакви настройки.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Голям зор за тоя петорен мигач. Абсолютно излишен.... И аз му се кефек преди много години, но после осъзнах че тройния е напълно достатъчен за това за което е направен. Освен това с НЦС ако изчетеш файла от колата докато са кодирани някакви опции с някое от мобилните приложения и след това в него промениш друго, записвайки го обратно абсолютно нищо няма да се загуби.philip_vd написа:С експерта е по тегаво, защото след кодирането ти връща трите мигача и единичния импулс на аварийните светлини, и отново трябва да ги кодираш после. Не ти трябват адаптери. Карлито и бимеркода тръгват и с dcan кабела през телефона и преходник. Сваляш си кракнатите версии от форума и си ти. Имаш два варианта да го направиш лесно. 1. Кодираш(премахваш) паркиращата светлина с експерта и после си кодираш петорния мигач с карли през телефона. 2. Кодираш паркиращата светлина през бимер кода в експерт мода и не ти разваля никакви настройки.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Къде във форума се намират кракнатите версий на карли и бимеркод за да пробвам.кабел и otg преходник имам
Не кой знае какъв зор за 5 мигания.най вече е с учебна цел и ми е мерак да навлизам по надълбоко.
P.S. намерих и изтеглих последните публикувани версий на приложенията от темата за карли.ще пробвам при първа възможност.имали някакви особености при инсталацията дано не оплескам нещо защото не съм работил до сега с тези приложения
Не кой знае какъв зор за 5 мигания.най вече е с учебна цел и ми е мерак да навлизам по надълбоко.
P.S. намерих и изтеглих последните публикувани версий на приложенията от темата за карли.ще пробвам при първа възможност.имали някакви особености при инсталацията дано не оплескам нещо защото не съм работил до сега с тези приложения
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колега дай на лично да ти обясня за да не спамиме тук.
- bmwgirl_e60
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.10.2023
- Пол: Жена
- Кара: BMW E60 530d
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги, тъй като от скоро разучавам NCS-а и не сварих да направя беля
, някой може ли да сподели как да премахна Particle Filter и Microfilter от менюто на CCC-то, тъй като преди това бяха спрени и не си ги търсеше колата, а сега стоят на сервизен интервал на 4000км.? Пробвахме с лънч да ги занулим или пребахнем, но без успех. 


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
С оригиналната диагностична програма можеш да ги премахнеш. Не виждам къв е проблема да ти седят. Мен си ме кефи, колкото повече има там, толкова по-яко за мен.



You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
bmwgirl_e60 написа:Здравейте колеги, тъй като от скоро разучавам NCS-а и не сварих да направя беля, някой може ли да сподели как да премахна Particle Filter и Microfilter от менюто на CCC-то, тъй като преди това бяха спрени и не си ги търсеше колата, а сега стоят на сервизен интервал на 4000км.? Пробвахме с лънч да ги занулим или пребахнем, но без успех.
Влизаш във KOMBI модула и търсиш с за микро филтъра:
CBS_STAT_04H auf "sperre"
CBS_SCEN_04H auf "nicht_aktiv"
и за ДПФ-а:
CBS_STAT_07H auf "sperre"
CBS_SCEN_07H_1 auf "nicht_aktiv"
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Я дай за горивния.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Kroki написа:Я дай за горивния.
Влез в kombi модула със ncs expert-а и ги разгледай, нямам вмомента пред мен kombi файл да ти дам точната опция. Използвай търсачката и напиши CBS.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Здравейте колеги. Имам един странен казус. Колата ми сток е с hi-fi. Вчера влезнах в CAUDI модула за да си усиля AUX-a, защото ми свири слабо на макс. Беше маркирана стойност 2 и 3, аз маркирах и кодирах последната - 4, но не видях никаква разлика. Та първото ми питане е, как да усиля аукс изход звука, предположих, че е от там, но нямаше разлика.
Вторият и по важен въпрос ми е, че както споменах, колата е с hi fi, но в caudi модула беше кодирана на стандарт. Реално пак си имаше бас и доста приятен звук, но реших да я кодирам на настройката hi-fi, все пак си е с hi-fi. Звука стана по-добър опреселено. Но след това гася паля и колата свири като стар веф.........
Влизам пак в модула, връщам на стандарт и се оправя, свири както преди. Кодирам пак на Hi-fi, променя звука, става по хубав, но като я изгася и запаля почва да свири като старо радио.
Демек, колата хем е с hi fi, хем при кодиране на Hi fi си променя звука на още по добър, но при гасене и палене става отвратителен после. Като върна на стандарт, пак свири басово и приятно и си няма промени при палене и гасене. Но някак си на hi fi не помни качеството, след гасене и палене, а е кодирана. Та, ако някой се е сблъсквал с този странен аудио казус, нека сподели какво да правя. Благодаря предварително.
Вторият и по важен въпрос ми е, че както споменах, колата е с hi fi, но в caudi модула беше кодирана на стандарт. Реално пак си имаше бас и доста приятен звук, но реших да я кодирам на настройката hi-fi, все пак си е с hi-fi. Звука стана по-добър опреселено. Но след това гася паля и колата свири като стар веф.........
Влизам пак в модула, връщам на стандарт и се оправя, свири както преди. Кодирам пак на Hi-fi, променя звука, става по хубав, но като я изгася и запаля почва да свири като старо радио.
Демек, колата хем е с hi fi, хем при кодиране на Hi fi си променя звука на още по добър, но при гасене и палене става отвратителен после. Като върна на стандарт, пак свири басово и приятно и си няма промени при палене и гасене. Но някак си на hi fi не помни качеството, след гасене и палене, а е кодирана. Та, ако някой се е сблъсквал с този странен аудио казус, нека сподели какво да правя. Благодаря предварително.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Опитай да кодираш hi fi и в другите модули. Явно след гасене на колата си връща фабричните настройки. Виж и FA кода в кас модула дали е добавен за hi fi. Може и модула да е сменян. Но да каже някой колега дето е по запознат.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Колеги, имам едно въпросче. Как да накарам колата (Е90) да светват ангелските очи да светват когато я отключа ? Колата е с FRM2.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
h0r4ex написа:Колеги, имам едно въпросче. Как да накарам колата (Е90) да светват ангелските очи да светват когато я отключа ? Колата е с FRM2.
Пробвай това

WL_SL_1 - Angel Eyes on when Welcome Light activated. Values:
"hart_einschalten" - instant on; "soft_einschalten" - gradual; "nicht_aktiv" -
disabled.

- vanko1baby
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 9.06.2018
- Пол: Мъж
Re: Интересни възможности и опции при кодиране на E60/E61
Привет, колеги.
Имам едно питане.
Преди година сложих на е60 2006г. фейсови Н7 фарове с LM2. Всичко беше точно със светлините. Кодирах си angel eyes-а да светят като дневни.
Преди няколко дни ми монтираха фейс стопове, но след като взех колата забелязах, че като включа фаровете на къси, angel-а загасва. Това се случва и в автоматичен режим на фаровете, когато стане тъмно и късите се включат сами. Иначе angel-a свети като е на дневни и също като го включа ръчно.
Отделно към това и дълги нямам.
Дългите не светят нито като бутна лостчето напред, нито като го дръпна за flash-to-pass.
Двете неща се случиха, след като взех колата при монтажа на стоповете.
Предполагам, че е въпрос на кодиране, тъй като крушките са здрави.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, ще съм благодарен да помогне
.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Имам едно питане.
Преди година сложих на е60 2006г. фейсови Н7 фарове с LM2. Всичко беше точно със светлините. Кодирах си angel eyes-а да светят като дневни.
Преди няколко дни ми монтираха фейс стопове, но след като взех колата забелязах, че като включа фаровете на къси, angel-а загасва. Това се случва и в автоматичен режим на фаровете, когато стане тъмно и късите се включат сами. Иначе angel-a свети като е на дневни и също като го включа ръчно.
Отделно към това и дълги нямам.
Дългите не светят нито като бутна лостчето напред, нито като го дръпна за flash-to-pass.
Двете неща се случиха, след като взех колата при монтажа на стоповете.
Предполагам, че е въпрос на кодиране, тъй като крушките са здрави.
Ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, ще съм благодарен да помогне

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани