Карта на Запалването М20Б23

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Карта на Запалването М20Б23

Мнение от b2 » 12 Фев 2007, 8:22

Дайте идея, някой ако има опит, на колко градуса трябва да е празния ход на този мотор? Мен ми направи впечатление, че най-стабилно работи при около 25градуса?? Нормално ли е ? Не е ли 10-15 нормалното? Освен ако trigger wheel-a на ЕДИС-а сме го монтирали на ебем страна и тея градуси дето ги слагам да не са верни, ще проверим после със стробоскоп..

също при WOT някакви стойности, които ви се струват логични от 1000 до 6500рпм?

Някой ако има данните на оригиналния чип на б20/б23 и ги сподели ще е супер. Че снощи 2 часа нон стоп тестове и съм до никъде вече ме е страх да не го счупя тоя мотор :D
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Фев 2007, 9:15

прати снимка на положението на колелото и датчика за обороти при гмт на 1-ви цил

мисля 4е камикадзе може да ти помогне той кара с мс м20в2?
Последна промяна ludiagsm на 13 Фев 2007, 10:35, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 12 Фев 2007, 9:27

http://megasquirt.sourceforge.net/extra ... cement.jpg


http://megasquirt.sourceforge.net/extra ... dware.html


На снимката нищо не се вижда но е монтирано точно както е обяснено тука. ...Освен ако не сме объркали нещо :mhihi:

Проблема не ми е в ЕДИС-а и неговото подкарване. Той си работи, мисля че перфектно. Просто ми трябват идеи за да си направя Ingition Map-a горе-долу читав. Т.е. някой ако има представа и опит за М20Б20/23 с какъв аванс върви най яко най-вече ме интересува при WOT в различните обороти, или поне мин. и макс.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 12 Фев 2007, 18:56

Ако на някой друг му е интересно, какво намерих аз:

http://www.aoxv99.dsl.pipex.com/Ignitio ... p_v106.xls

и

http://borislavboyanov.data.bg/Ignition ... te-mod.sxc

Дано свърши работа поне за база за настройка..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 12 Фев 2007, 21:17

Meжду 15-17 гр. е нормално да ти работи на празен ход. Най вероятно рябва да си поиграете с тригера и използвайте някакъв хубав стробоскоп. Разбира се двигателя ще ти работи хубаво на празен ход и с 20-22 гр. но производителите винаги оставят малко по-малък ъгъл. Може би заради първоначалното завъртане, за избягване на ударите в стартера поради прекомерен аванс . А за подбиране на идеалния аванс, както знаете си трябва дино, уред за измерване на температурата на изгорелите газове, широколентова сонда и доста бензин :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Карта на Запалването М20Б23

Мнение от TOM » 12 Фев 2007, 21:42

b2 написа:
също при WOT някакви стойности, които ви се струват логични от 1000 до 6500рпм?

Аз постъпвам по следният начин, без да претендирам че е правилен :!: Но досега винаги съм оставал много доволен :!: За да получа някаква представа кой е най-подходящият аванс примерно при 3000 об. правя следното: Вдигам 3000 и започвам да давам аванс, до определени градуси оборотите растят. И когато предварението стане повече от необходимото, двигателя започва да потреперва и работи нестабилно! Връщам стойностите докато оборотите започват да намаляват. Със сигурност при максимално натоварване така получените стойности на аванса ще са прекомерни. Но от получените стойности вадя 2-3-5-7, или колкото е необходимо градуси за да избегна детонациите или намаляване на мощността. И така от 1000 до 7000 об. Наистина методът може да търпи някаква критика, но с малко усет и натрупан опит ми върши идеална работа ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Re: Карта на Запалването М20Б23

Мнение от bawareca » 13 Фев 2007, 6:22

TOM написа:...........

Ех , с тая стъкмистика виж доде я докарахме :uups: :winky:
А ЕДИС-а как ше го лажеш , идея си нямам :shock:
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 13 Фев 2007, 7:44

До Томи и Кирчо, я кажете на м20 л-жетроника вакумите на делкото кой каде е? И в двата случая работи ма все пак. :D :D :D

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Фев 2007, 8:53

Няма да кажа :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Карта на Запалването М20Б23

Мнение от TOM » 13 Фев 2007, 8:57

bawareca написа:
TOM написа:...
А ЕДИС-а как ше го лажеш , идея си нямам :shock:
Ами с МС няма нужда да го лъжа, направо му казвам :mhihi: Ти прати ги, стъкмистиката остава наше дело, както досега :mhihi: :mhihi: :mhihi:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 13 Фев 2007, 23:20

И на двете ми коли с М20 оригинално при празен ход аванса е бил 0 (нула) градуса.Измервал съм го със стробоскоп и съм сигурен.Обаче нашия "качествен" бензин се нуждае от повече предварение.А и гледам че тези които ползват МС работят с по-голямо предварение-между 10 и 20 градуса.


Към Б2-дай някакъв друг мейл адрес да ти пратя карта на един американец с М20Б25 турбо че се опитах да ти пратя писмо на този адрес който си дал и писмото се върна.
Megasquirt & Megaview user

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 14 Фев 2007, 5:58

valentino написа:И на двете ми коли с М20 оригинално при празен ход аванса е бил 0 (нула) градуса.Измервал съм го със стробоскоп и съм сигурен.

0 да , но от фабричната "марка" , т.е. това са си едни 15 градуса твърдо :idea:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Фев 2007, 9:45

blazarov@efellows.bg

от e30tech.com и аз съм намерил 2-3 ама от турбо м20б25 няма да е най-добрия избор сигурно ама ще пробвам..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Фев 2007, 9:49

bawareca написа:
valentino написа:И на двете ми коли с М20 оригинално при празен ход аванса е бил 0 (нула) градуса.Измервал съм го със стробоскоп и съм сигурен.

0 да , но от фабричната "марка" , т.е. това са си едни 15 градуса твърдо :idea:


Знаеш ли всъщност тези белези реално на какви градуси съответстват?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 14 Фев 2007, 9:57

или на тая..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook