Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Кви пари ви излиза годишно поддръжката на мотор - технически и "данъчно" ?
И аз като колегата ми влизат мухи, ама малко излишен разход ще ми дойде, та викам да събера мнения. Иначе затова си търся малък въздухар, дето да не иска много, че ще го засиля в някое дере.
И аз като колегата ми влизат мухи, ама малко излишен разход ще ми дойде, та викам да събера мнения. Иначе затова си търся малък въздухар, дето да не иска много, че ще го засиля в някое дере.

Re: Мотористите във форума!
То от мотор до мотор...космос разлика...от каране до каране тоже....
Та...евтино...скъпо...кеф...цена...има...ама е различна за всеки.
Та...евтино...скъпо...кеф...цена...има...ама е различна за всеки.

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:То от мотор до мотор...космос разлика...от каране до каране тоже....
Та...евтино...скъпо...кеф...цена...има...ама е различна за всеки.
Е, да де, нямах предвид колегите с двигатели от камион като теб


- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
drifty написа:Кви пари ви излиза годишно поддръжката на мотор - технически и "данъчно" ?
И аз като колегата ми влизат мухи, ама малко излишен разход ще ми дойде, та викам да събера мнения. Иначе затова си търся малък въздухар, дето да не иска много, че ще го засиля в някое дере.
Аз съм мързелив и малко стиснат.
Искам само да карам и ме мързи да ремонтирам.
Затова си взех едноцилиндровия GS, щото всички се кълнат колко е здрав, по групите има екземпляри на 300к км без ремонт по двигателя, до 200к км виждам и хора които карат със заводския съединител. Гори 4/100, данъка зависи от общината, но при мен е 60лв, гражданската е 140лв на година, можеш да платиш само 80 за лятната половина и 60-те за зимната да си ги спестиш. Прегледа е 50лв на две години.
Два пъти го изтървам вече - един път в кал и един път на асфалт - не му личи по никакъв начин. За сравнение един пистов мотор ако го изтървеш ще имаш пластмасови спойлери за стотици левове за смяна или лепене и боядисване. Гумите са ми по-евтини от на пистовите/нейкед моторите, а и не е толкова капризен да иска пресни и лепкави гуми.
Няма ремъци за смяна като дукатитата, има само една или две свещи (зависи от годината). Маслото също е от по-евтиното и е малко като обем - 2 литра. Аз за по-евтин мотор за притежаване не мога да се сетя. И като бонус можеш да го караш навсякъде.
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Аз бях мераклия на ГС-а на колегата Ивански, но като цяло не ми го препоръча за първи мотор, иначе доста ми допадна. Все се каня да възседна един такъв на един приятел да видя как се чувствам на него.

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
На първо впечатление е тежичък за местене, след десетина вкарвания и изкарвания от гаража се свиква...
1.80 и 80 кила съм, срамно е ако не мога да държа такъв мотор, като гледам какви клипчета ми излизат как някакви мацки по 1.60 и 50 кила карат Тенере 700 без да им стигат краката до земята...
А Ивански не ти го препоръча неговия щото нямал АБС. Е моя има, но пак не ме спаси да си хлъзна предната гума като стиснах предната спирачка върху малко пясък на асфалта и го изтървах.
Аз такъв като на Ивански не бих ти препоръчал заради карбуратора. Учителя ildvvy обяснява как не са толкова лоши карбураторите, ама аз нищо карбураторно не съм имал, което да пали и работи както трябва през цялото време - резачки, косачки, мотофреза, балкан, иж, минск, нищо не бачка и ми е писнало да ми миришат ръцете на бензин, затова съм се заклел за карбураторна и 2Т машина да не дам лев през живота си повече.
1.80 и 80 кила съм, срамно е ако не мога да държа такъв мотор, като гледам какви клипчета ми излизат как някакви мацки по 1.60 и 50 кила карат Тенере 700 без да им стигат краката до земята...

А Ивански не ти го препоръча неговия щото нямал АБС. Е моя има, но пак не ме спаси да си хлъзна предната гума като стиснах предната спирачка върху малко пясък на асфалта и го изтървах.

Аз такъв като на Ивански не бих ти препоръчал заради карбуратора. Учителя ildvvy обяснява как не са толкова лоши карбураторите, ама аз нищо карбураторно не съм имал, което да пали и работи както трябва през цялото време - резачки, косачки, мотофреза, балкан, иж, минск, нищо не бачка и ми е писнало да ми миришат ръцете на бензин, затова съм се заклел за карбураторна и 2Т машина да не дам лев през живота си повече.

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Пропуснал съм, че твоя е инжекцион, на моя познат също е инжекцион гс-а.
Мен пък ме влече да е аналогов, демек карбуратор и без дигитални скоростомери
. Да го човъркам от време на време.
За сега концепцията е 2 цилиндъра, въздушно охлаждане и максимално ниска седалка. Да видим дали ще се осъществи.. някога.
2Т-то иначе вече е с изцяло монтирана рамка и окачване.
Мен пък ме влече да е аналогов, демек карбуратор и без дигитални скоростомери

За сега концепцията е 2 цилиндъра, въздушно охлаждане и максимално ниска седалка. Да видим дали ще се осъществи.. някога.
2Т-то иначе вече е с изцяло монтирана рамка и окачване.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Мотористите във форума!
Моя гореше доста повече от 4/100 , двойно почти
Вибрираше доста , нямаше никакви системи за сигурност, за мен лично си беше тежък( по едно време си вдигах 3 пъти личното тегло на тяга и хич не ме е срам да си кажа - мотора ми тежеше когато го бутах на наклон) , много ми харесваше понеже си беше мой, и не го мислих изобщо. Паля от София паркирам го в Бургас до плажа , мятам хавлията и след 5-6 часа се връщам както се и очакваше никой не го беше поглеждал даже
Но като цяло за първи мотор не е най-добрия избор определено.
Иначе новия собственик е извел изход за зареждане на телефона, променил е локацията на някакво реле което загрявало, сложил си е лепенка "сигма"
и някакъв лед фар, абе занимава се много пича и редовно ми праща снимки
Но той е карал мотор 5-6 години + това ще го кара по нашия край и за там е перфектен от към цена - това което ти дава.


Иначе новия собственик е извел изход за зареждане на телефона, променил е локацията на някакво реле което загрявало, сложил си е лепенка "сигма"

и някакъв лед фар, абе занимава се много пича и редовно ми праща снимки

Но той е карал мотор 5-6 години + това ще го кара по нашия край и за там е перфектен от към цена - това което ти дава.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Ако правилно разбирам въпроса, става дума за административните разходи по притежанието, както и минималната поддръжка, която изисква един мотор, без дори да е направил и един километър пробег, прав ли съм? Ако е така, то според общината зависи данъка, който зависи и от кубиците, но не са големи разликите. За Пловдив тази 'сметка' е около 300лв - ГО 135лв, 20лв ГТП (40лв но е за две години), 95лв данък (с отстъпката 5%) за над 750сс (или 71лв за 490-749сс), 60лв смяна на масло с филтър (сам си я правиш и сам си купуваш маслото). Не е много, не е малко... Всеки сам си преценя
! Караш ли, слагаш си разход за гориво, храна, дрехи и т.н. Ако си водите 'дигитална' статистика на разходите по някой сайт, гледайте да сте с над 50% от разходите за гориво! Иначе е малко криво психически
...
При мен Дукати-то излиза по 40ст/км (с тенденция да намалява - за последната година е 32ст/км), ЦБР-а беше 20ст/км, Априля-та пак 20ст/км, макар да не е много точна сметката, защото преди години някои неща бяха по-евтини.


При мен Дукати-то излиза по 40ст/км (с тенденция да намалява - за последната година е 32ст/км), ЦБР-а беше 20ст/км, Априля-та пак 20ст/км, макар да не е много точна сметката, защото преди години някои неща бяха по-евтини.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
Точно така, това ми е идеята. Очертава се да поживея в къщата, която за сега е свободна и е на 5-10км от града, в зависимост от избрания маршрут, или ако намеря къща да купя, та няма да ми е излишен един мотор лятото да си спестявам постоянните разходки с колата напред назад. Пък и мога да обикалям района с аверите. Демек един приличен скутер ми върши работа, ама не ги харесвам, ама хич. Пък и откакто карах оная хондичка в Пловдив, концепцията и много ми хареса и ми се въртят мухите за нещо такова. Гледам и едни малки вирагота на ямаха, много ми харесват визуално, с подобна архитектура са - малко кубици, въздух и до колкото чета са бая идиотоустойчиви двигателите им.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Мотористите във форума!
Вираго-то си има своите слаби места и недостатъци! Ако ще е Ямаха, гледай Драг Стар 650 ! Тя е 'съвременния' аналог на 'малките' Вираго-та.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
ildivvy написа:Вираго-то си има своите слаби места и недостатъци! Ако ще е Ямаха, гледай Драг Стар 650 ! Тя е 'съвременния' аналог на 'малките' Вираго-та.
Малко големичко ми се вижда това.
Какви са им проблемите на вираготата?

Re: Мотористите във форума!
Ако имаш малко повече...е добре де повечко повече пари кавазаки вулкан S e твоят мотор.
Ниска седалка.Сравнително ниско тегло.Два цилиндъра паралел туйн.
Перфектният градски чопър...като чопър е в кавички нали...щото под 1.3 не се броят...

Ниска седалка.Сравнително ниско тегло.Два цилиндъра паралел туйн.
Перфектният градски чопър...като чопър е в кавички нали...щото под 1.3 не се броят...


- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:.като чопър е в кавички нали...щото под 1.3 не се броят...![]()
Зевзек

Съседа има Вулкан 500цц, все се каня да го пробвам. Много ми е красив и той. Че и лек ми се стори като седнах на него, хем е 80-90кг по-тежък от хондата и вирагото.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани