Проблем с електрониката на Е53 4.4i

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 26.09.2023
Пол: Мъж

Проблем с електрониката на Е53 4.4i

Мнение от shape1g » 26 Сеп 2023, 18:44

Здравейте!

Бях паркирал колата под лек наклон с муцуната нагоре при силен дъжд. При запалването й усетих отвратително силна миризма на изгоряло (кабели), при което колата започна да не може да държи нормални обороти, а си играе с тях и цялата се тресе все едно работи на 2 цилиндъра. Педала на газта спря да функционира и цялото табло светна като коледна елха. Веднага я закарах с репатрак в сервиз, където я закачиха на диагностика и излезнаха сумати нелогични грешки, едни от които - дросел клапа и дебитомер. Също така нямаше връзка със скоростната кутия (не можеше да се прочете от диагностиката). На първо четене - дросел клапата създаваше проблема (което сега като се замисля е доста наивно да си го помислим). Майсторите обаче ме посъветваха да оставя колата 2-3 дена да се оттчете водата и изсъхне колата и да пробваме пак да я запалим. Е, както очаквате - без успех. Същата история. Майсторите ми хвърлиха ключа и казаха - оправяй се, ние не можем да я направим тази кола, съветваме те да ходиш в БМВ оторизиран сервиз и да ти я направят там. Качих аз колата на репатрак (отново) и закарах колата в друг "оторизиран" БМВ сервиз. Започнах да обяснявам на момчето цялата процедура, която бяхме направили до сега, като под ръка бях купил една дросел клапа (втора ръка), която да я сложи и да пробва дали проблема няма да се оправи (доста наивно, а?). Момчето вкара колата в сервиза и вдигна предния капак и веднага почна да сваля тръбите към дросел клапата, след което ръчно почна да отваря дросел клапата и колата се изфорсира, но започна да гърми. Момчето веднага ми каза, че няма да мина само с дросел клапа, а проблема е къде къде по-сериозен от колкото си мисля, но все пак взе дросел клапата, която му бях занесъл и я сложи. Разлика - никаква. Единствената разлика беше, че диагностиката вече показваше само дропсел клапа, а дебитомера изчезна, което беше доста странно. А ние току-що сложихме друга дросел клапа и тя пак се показва на диагностиката. Показа се обаче нова грешка - датчик разпределителен вал блок 1. Момчето веднага каза - няма да стане и с тези датчици, проблема ти много по-сериозен и с тази кола ще ревеш. Аз обаче на своя глава отидох и купих 2 датчика, върнах се при момчето, смени ги - пак същата история. Колата не държи обороти и цялото табло свети като коледна елха. Според момчето проблема беше или в комютър или в кабели. Свалихме комютъра, закарах го на човек, който ми го върна и каза, че всичко му е здраво и само е презапоил драйвера на комютъра, защото това е единственото, което е имало като проблем, но не бил належащ и каза, че според него проблем в комютъра няма. Връщам се аз при колата, слагаме комютъра, паля - същата история. В крайна сметка съм се разбрал с момчето в четвъртък да започне да проверява цялата инсталация, което щяло да ми струва скъпо и не знае колко време ще отнеме. Моля за съвет какво да направя.

Благодаря предварително!

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook