Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
adovet написа:Разхода ми до малко след Анталия. Вижда се с колко съм карал последните 260км. - средна скорост около 100, но съм минал през няколко града. Общо взето извънградското карах с 140 на темпомат. Разход за гориво за тея близо 1400км. под 100лв.
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Нали електричките не се купуваха за иконимия, кола за 200к пък 100-200 лв проблем

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Май не можеш да вденеш нищо по темата, всеки си прави сметка като купува нещо колкото и пари да има. Всеки който си купува и Ферари от магазина пак си прави сметка.///M Power написа:adovet написа:Разхода ми до малко след Анталия. Вижда се с колко съм карал последните 260км. - средна скорост около 100, но съм минал през няколко града. Общо взето извънградското карах с 140 на темпомат. Разход за гориво за тея близо 1400км. под 100лв.
Sent from my 2201123G using Tapatalk
Нали електричките не се купуваха за иконимия, кола за 200к пък 100-200 лв проблем





Sent from my 2201123G using Tapatalk
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Към по-горните разговори между колегите относно мощността.
Автомобилите за мен са страст. Скъпа страст за мен, ама са ми страст, дават щастие. Това ми е важното.
Винаги ще си купувам възможно най-мощната кола, която ми харесва и мога да си позволя. Щот ми е кеф и страст.
Без значение, колко и бил разхода. Без значение мога или не мога да ползвам мощността в ограниченията.
Ако бях пуритан, скъперник, спестовник - колко икономична била, ама колко и било каското, ама не знам си кво, щях просто да ползвам обществен транспорт - що да се набутвам за кола. И изобщо нямаше да съм в тоя форум.
Моята кола в момента, не е силна грам в сравнение с разните тупалки из града.
Но, макар и слаба за днешните стандарти, не мога да й ползвам всичката сила в града.
Но има места, където ме кефят тия нютони и тая сила (поне за мен)
Ама не можело тва да правиш с колата си, ама не можело онова, ама била огромна финансова загуба, ама не ти трябвало толкова мощна.
Майната му!
Кефа си е кеф. Един път се живее.
Rock & Roll
Автомобилите за мен са страст. Скъпа страст за мен, ама са ми страст, дават щастие. Това ми е важното.
Винаги ще си купувам възможно най-мощната кола, която ми харесва и мога да си позволя. Щот ми е кеф и страст.
Без значение, колко и бил разхода. Без значение мога или не мога да ползвам мощността в ограниченията.
Ако бях пуритан, скъперник, спестовник - колко икономична била, ама колко и било каското, ама не знам си кво, щях просто да ползвам обществен транспорт - що да се набутвам за кола. И изобщо нямаше да съм в тоя форум.
Моята кола в момента, не е силна грам в сравнение с разните тупалки из града.
Но, макар и слаба за днешните стандарти, не мога да й ползвам всичката сила в града.
Но има места, където ме кефят тия нютони и тая сила (поне за мен)

Ама не можело тва да правиш с колата си, ама не можело онова, ама била огромна финансова загуба, ама не ти трябвало толкова мощна.
Майната му!
Кефа си е кеф. Един път се живее.
Rock & Roll

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
carmanf1 написа:.....
Майната му!
Кефа си е кеф. Един път се живее.
Rock & Roll

А и откак прочетох обясненията на форумните професори за какво са повечето коне ми е още по-спокойно.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Мда.И аз искам да си купя 600cc мотор ма по ме кефи ако мога да си взема 8литров.
Задоволявам се с 1.8...кво да праиш.... 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
То и аз искам най-мощната кола, която мога да си позволя ама няма как да кажа, че при всеки възможен случай в който сметна, че няма голяма опасност да де омажа или да ме снимат няма да и раздам всичката газ. За какъв ми е чеп тогава тази супер мощна кола?
Купето много отдавна не съм го карал, а и на фона на днешните коли вече не е нещо впечатляващо, но всеки път когато му се качвах се заричах, че ще карам безкрайно културно. Еми не става.. Все правя по някоя глупост. Но и никога не съм се състезавал в града между колите, нито съм ходил да правя стартове по разните сбирки в трафика.
Няма как да се правя на светия, че съм си направил колата триста коня за да изпреварвам без да преча или като съм на пета да мога да ускорявам без да връщам скорости.
Купето много отдавна не съм го карал, а и на фона на днешните коли вече не е нещо впечатляващо, но всеки път когато му се качвах се заричах, че ще карам безкрайно културно. Еми не става.. Все правя по някоя глупост. Но и никога не съм се състезавал в града между колите, нито съм ходил да правя стартове по разните сбирки в трафика.
Няма как да се правя на светия, че съм си направил колата триста коня за да изпреварвам без да преча или като съм на пета да мога да ускорявам без да връщам скорости.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
slatanic написа:Мда.И аз искам да си купя 600cc мотор ма по ме кефи ако мога да си взема 8литров.Задоволявам се с 1.8...кво да праиш....
Ми да ти кажа модерните 600 кубика шосейки са безумно бързи … 8те литра като ги усучеш просто отговарят на всичките екзистенциални въпроси за смисъла на живота, вселената и всичко останало като се блъсне стрелката на оборотите в червеното на 120 мили и се сетиш че може би трябва да ритнеш втората предавка

И друго- ако нямаш опит с много големи и тежки мотори - няма да е положително изживяване- гарантирам.
Но по темата- многото коне са хубаво нещо. Но има едно още по- хубаво нещо- многото надеждни коне. В момента модел с плад чисто нов е $95к грубо преди данъците. За тия пари мога да построя 2000 коня двг и да го вкарам с обувалка в някое малко за него купе…. Ама няма да е кола дето да можеш да я караш всеки ден нито ще става за нещо друго освен за драг защото тоя сетъп няма да обича нито трансмисията зад него нито човечеството за краткия си но изключително вероломен живот

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
slatanic написа:Мда.И аз искам да си купя 600cc мотор ма по ме кефи ако мога да си взема 8литров.
Трабаня в 26к.с. от 601см3. Но с подходящо форсиране (пилене на глави, 5-степенна СК и т.н.) докарва до 180км/ч максималната скорост. Та казано накратко, топлата вода е открита отдавна.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BMW_POWER написа:Трабаня в 26к.с. от 601см3. Но с подходящо форсиране (пилене на глави, 5-степенна СК и т.н.) докарва до 180км/ч максималната скорост. Та казано накратко, топлата вода е открита отдавна.
Този тунинг в Хогуортс ли го правят ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
немо написа:BMW_POWER написа:Трабаня в 26к.с. от 601см3. Но с подходящо форсиране (пилене на глави, 5-степенна СК и т.н.) докарва до 180км/ч максималната скорост. Та казано накратко, топлата вода е открита отдавна.
Този тунинг в Хогуортс ли го правят ?
Е бая са ги изпилили главите
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jorixa написа:немо написа:BMW_POWER написа:Трабаня в 26к.с. от 601см3. Но с подходящо форсиране (пилене на глави, 5-степенна СК и т.н.) докарва до 180км/ч максималната скорост. Та казано накратко, топлата вода е открита отдавна.
Този тунинг в Хогуортс ли го правят ?
Е бая са ги изпилили главите
Потърсете стари механици, които са правили състезателни коли при соца. Предплагам има още живи. Колите като цяло докъм 1990-1995 макс имаха "душа", която можеше да им "вземеш". В ГДР си правеха Трабаня и Вартбурга за състезания съвсем различни. Тук се сменяха бутала, каквото е възможно се присаждаше от ФИАТ ... Днешните тамагочита са просто играчки, напълнени с електроника.
Да не ходим в спама, инфо бол

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BMW_POWER написа:Потърсете стари механици, които са правили състезателни коли при соца. Предплагам има още живи. Колите като цяло докъм 1990-1995 макс имаха "душа", която можеше да им "вземеш". В ГДР си правеха Трабаня и Вартбурга за състезания съвсем различни. Тук се сменяха бутала, каквото е възможно се присаждаше от ФИАТ ... Днешните тамагочита са просто играчки, напълнени с електроника.
Да не ходим в спама, инфо бол

Мнооого ме кефи така, когато някой каже "инфо бол"

Понеже не намирам инфо в нета за Трабант със стоков+тунингован двигател, развиващ 180км/ч. айде да поразсъждаваме малко ?
Според скромните ми познания и опит една кола, за да направи 180км/ч. максимална скорост трябва да има 80-100 к.с. и около 140/150+ Nm ВМ, при условие, че аеродинамиката и е по-добра от на тухла четворка. Тва е съвсем условно и в рамките на предположенията. Трабантът има 26 к.с. и малко над 50 Nm ВМ. Ако горното ми предположение е вярно значи да засилиш стоков трабант със 180км/ч трябва да УТРОИШ мощността и ВМ. Ако обясниш как се прави това при N/A двутактов двигател, набор на баба ми , значи всичкото тунингист по света трябва да си принтира твоя снимка и да и се кланя сутрин и вечер.
Аз лично не знам някой да е тунинговал двигател на Трабант по-сериозно. За присадени Вартбург двигатели знам, както и за други.
Вартбурга има тунинг, да ,ама там са 3 цил. и 1000см/3 . Е възможно да се тунингова и е правено .
Прибавям една моя снимка на "леко" тунингован

Да не си помислиш, че тез неща ги чета от гуглето.

п.п.Бооооже, присаждало се от Фиат

п.п. 2 По-лесно ще е да ми изтриеш мнението с аргумент "офтопик" отколкото да кажеш : да , май съм в грешка относно това ,което написах

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
продължавам с офтоипика, за Вартбург да кажа, бил съм 15нс годишен когато се возих в е34 м50б20 с около 130-140 и отчето караше синият си Вартбург пред нас, по пътя за Бургас 
Изпратено от моят 22126RN91Y с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят 22126RN91Y с помощта на Tapatalk
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Офтопика е факт. Ще ти препоръчвам да се свържеш с Ivaka 2t форума. Той е много напред с материята. Сетих се и за Августин Великов. Но не знам дали е жив човекът. Той е енциклопедия.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
И още офтопик- трабанта при достатъчно мегдан може да вдигне 110км Сток. Говориме за по- новите с електронното запалване-29 или 32 коня според фазата на Луната. Това е проверено
Предполагам, че ако му полирам главата и й взема 2-3мм да вдигне компресия, разширя входящия тракт с рам еър и отрежа генерацията и изведа зад предната гума ще го надуя до 40-45 коня и може да развие около 140.
180? Без интервенции по хода и диаметъра на буталата не мисля, че ще стане. А за трабанта не мисля, че има по- големи колянови валове- ще трябва да е къстъм вал дето ще струва колкото 3 трабанта…

Предполагам, че ако му полирам главата и й взема 2-3мм да вдигне компресия, разширя входящия тракт с рам еър и отрежа генерацията и изведа зад предната гума ще го надуя до 40-45 коня и може да развие около 140.
180? Без интервенции по хода и диаметъра на буталата не мисля, че ще стане. А за трабанта не мисля, че има по- големи колянови валове- ще трябва да е къстъм вал дето ще струва колкото 3 трабанта…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани