Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой може ли да ми изпрати/покаже снимка на пин/цветовете на кабелите на буксите за подгрев на обикновени седалки на е46 компакт ? Целта е да се подкара в е36..... ?
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги! Да разкажа набързо за въпроса ми. 3.0д 231 коня сменях вериги, основни и биелни лагери но имах около 2л разход на масло на 10К км, карах 13 000км без никакви проблеми и реших да отворя отново мотора за да се сменят сегменти (долният маслен сегмент беше поспечен) на буталата и пълна ревизия на главата от-до, лагерите се сложиха същите и веригите понеже са на 13К км.След втория ремонт съм минал още 7000км пак без никакви проблеми, разхода на масло също падна доста но ще остане много лек такъв.Първото масло е сменено на 2500км. Най-много съм вдигал 3000 оборота за тези 7000км след смяна на сегментите.Въпроса е че ме е страх още да я юркам както преди, дали тези 7к са достатъчни и всичко се е разработило като хората и най вече сегментите
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Бързи въпроси и отговори
Банда някои да знае размера на този о пръстен на вакум клапана .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
При спряла кола и работещ двигател, климатика ми почва да духа по-топъл въздух. Нормално ли е?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
abracadabra написа:При спряла кола и работещ двигател, климатика ми почва да духа по-топъл въздух. Нормално ли е?
Не, нямаш охлаждане. Най-вероятно не работят всички степени на перката.
- KirilZangagolev
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 5.04.2021
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здраавейте, случи се нещо странно. Никъде не бях виждал някой да се оплаква от това. М54б30 е колата,купе. Сложих китаиски колектори и след 500 -1000км започна да ми дрънчи първия резонатор(всичко след колекторите е сток). И сега при двама майстори на генерации ходих и казаха и двамата много е зле с тия колектори избушват като нищо сток генерацията винаги.И ако сложа чисто нов резонатор въпрос на време е пак да се разбие от газоввете от колекторите които излизат много бързо. А аз си мислех че много хора карат с такива колектори( и сток генерация след това) и няма този проблем. Единия каза с ново гърне може една година да издържи преди да се счупи и да почне да дрънчи другия каза всеки месец ще сменяш гърне по-добре върни сток колекторите с катализаторите. Но с тези колектори дори без ремап се усеща по добре колата във високите. И не разбрах как така е невъзможно да си караш с колектори и с обикновена генерация. Няма ли решение посредата защото не искам да ми е шумна? Какво да правя?
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Как може да проверя перката дали работи?
П.П.
Видях теми тук. Има ли в София човек, който да може да диагностицира и отстрани проблема?
П.П.
Видях теми тук. Има ли в София човек, който да може да диагностицира и отстрани проблема?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
Re: Бързи въпроси и отговори
abracadabra написа:Как може да проверя перката дали работи?
П.П.
Видях теми тук. Има ли в София човек, който да може да диагностицира и отстрани проблема?
На диагностика излиза, аз на око я проверих. При включване на климатик и жега естествено навън, колата почваше да загрява, стигна и до 120 градуса, естествено стрелката мръдна леко вдясно от 90 градуса. Не знам в червеното на какви градуси ще е. Това е единият симпром, ако изключите климатика и държи 90-93 градуса, това винаги го гледам от скритото меню, значи е перка. Второто е да гледате самата перка, при вкл. климатик трябва да върти с най-високата скорост, отваряте капака, колата е загряла, перката работи. Карате някой да вкл./изкл. климатика. Ако не се променя скороста, значи сте за смяна.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Сладур1 написа:abracadabra написа:Как може да проверя перката дали работи?
П.П.
Видях теми тук. Има ли в София човек, който да може да диагностицира и отстрани проблема?
На диагностика излиза, аз на око я проверих. При включване на климатик и жега естествено навън, колата почваше да загрява, стигна и до 120 градуса, естествено стрелката мръдна леко вдясно от 90 градуса. Не знам в червеното на какви градуси ще е. Това е единият симпром, ако изключите климатика и държи 90-93 градуса, това винаги го гледам от скритото меню, значи е перка. Второто е да гледате самата перка, при вкл. климатик трябва да върти с най-високата скорост, отваряте капака, колата е загряла, перката работи. Карате някой да вкл./изкл. климатика. Ако не се променя скороста, значи сте за смяна.
Благодаря, колега. Ето тест който направих преди малко.
Запалих колата както си беше спряна, загря до към90 градуса и не беше се включила перката, пуснах климатика и почна веднага да духа студено. Погледнах перката въртеше силно. Спрях климатика и спря и перката.
Колата не е карала, а само на място я палих. Не съм чакал да почне да върти перката без климатик, сигурно ще трябва да се покара повечко.... -Как мислиш за този тест?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
Re: Бързи въпроси и отговори
abracadabra написа:
Благодаря, колега. Ето тест който направих преди малко..
Дефинирай силно . Ако навън е над 32 градуса, включете климатика и карайте градско. В смисъл леко до 30-50км/ч. Трябва да включите тайното меню, задържа се бутона вдясно на таблото, излиза меню, отивате на 19 подменю, изчаквате да изкара off. Натискате и влизате в тайното меню. Оттам давате на 7 подменю, там е температурата на антифриза. Ако качи над 94 градуса значи не работи перката както трябва. При мен в града качваше градуси, извънградско нямаше проблем сваляше на 91-92. Сега с другата перка държи 87-91 в града. Имай впредвид, че ако не е карана колата, трябва да загрее до 94 градуса и да отвори големият кръг, след което се следи температурата както описах.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще го пробвам, ще пиша.
(Все се надявам да е наред. Досега не е имала проблем, но скоро след дълго каране при спряла кола на задръстване задуха топло. Може и да е прегрял компресора... Но сега духа на студено и при спряла).
(Все се надявам да е наред. Досега не е имала проблем, но скоро след дълго каране при спряла кола на задръстване задуха топло. Може и да е прегрял компресора... Но сега духа на студено и при спряла).
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Доколкото помня - ти си с М43, а термостатът на този мотор отваря чак на 105 градуса. Това ти е работната температура. Без пуснат климатик не чакай перката да се включи до и на тези градуси.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
The Heartlistener написа:Доколкото помня - ти си с М43, а термостатът на този мотор отваря чак на 105 градуса. Това ти е работната температура. Без пуснат климатик не чакай перката да се включи до и на тези градуси.
Благодаря, това е важно да го знам за температурата че отваря на 105 градуса. Да, двигателя е М43U - M43TUB19.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- Denislav7777
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2022
- Кара: E92 330d
- Мечтае да кара: По къра
Re: Бързи въпроси и отговори
Denislav7777 написа:Здравейте колеги! Да разкажа набързо за въпроса ми. 3.0д 231 коня сменях вериги, основни и биелни лагери но имах около 2л разход на масло на 10К км, карах 13 000км без никакви проблеми и реших да отворя отново мотора за да се сменят сегменти (долният маслен сегмент беше поспечен) на буталата и пълна ревизия на главата от-до, лагерите се сложиха същите и веригите понеже са на 13К км.След втория ремонт съм минал още 7000км пак без никакви проблеми, разхода на масло също падна доста но ще остане много лек такъв.Първото масло е сменено на 2500км. Най-много съм вдигал 3000 оборота за тези 7000км след смяна на сегментите.Въпроса е че ме е страх още да я юркам както преди, дали тези 7к са достатъчни и всичко се е разработило като хората и най вече сегментите
Някой няма ли мнение колеги?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани