Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колата взе да работи неравномерно след палене и после се регулира, но и пуснах една диагностика и излезе P0056 и 2CA9, което Heated Oxygen Sensor 2 bank 2. Въпроса ми е коя от 4те ламбда сонди е за смяна? По моята логика е някоя от двете, които отговарят за 2 и 3 цилиндър, но преди катализатора или след?
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:Здравейте, колата взе да работи неравномерно след палене и после се регулира, но и пуснах една диагностика и излезе P0056 и 2CA9, което Heated Oxygen Sensor 2 bank 2. Въпроса ми е коя от 4те ламбда сонди е за смяна? По моята логика е някоя от двете, които отговарят за 2 и 3 цилиндър, но преди катализатора или след?
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Oxygen sensor 2, bank 2 - сондата след катализатора на 2-3 цилиндри.
Номер 5 на схемата:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=18_0641
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Доколкото знам, задните сонди не са толкова важни. Има ли вариант да се изключи или нова да слагам?
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Можеш да ги изключиш и двете, но ще висят грешки в еку-то за тях.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 163
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
А възможно ли е лошия сигнал от задните ламбда сонди (грешка P0056), да бърка работата на валвтроника? Днес ми излезна грешка на валвтроника в движение, спрях изчистих я и продължих, засега не е излизала пак, но P0056 bank2 sensor 2 си стои.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
djakere4a написа:А възможно ли е лошия сигнал от задните ламбда сонди (грешка P0056), да бърка работата на валвтроника? Днес ми излезна грешка на валвтроника в движение, спрях изчистих я и продължих, засега не е излизала пак, но P0056 bank2 sensor 2 си стои.
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Не. Ако излезе пак, прочети естеството на грешката. Най-честия виновник е моторчето, замасява към корпуса.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, собственик съм на БМВ Е90, 2007г., 2.0i, 150 кс, с двигател N46B20. От известно време валвтроникът ми прави проблеми и освен моторчето и валовете трябва да бъдат сменени. Търся, но не намирам точно тези части от Е90. Възможно ли е да пасне валвтроникът от N42B20?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Aa123456 написа:Здравейте, собственик съм на БМВ Е90, 2007г., 2.0i, 150 кс, с двигател N46B20. От известно време валвтроникът ми прави проблеми и освен моторчето и валовете трябва да бъдат сменени. Търся, но не намирам точно тези части от Е90. Възможно ли е да пасне валвтроникът от N42B20?
Колко вала ще сменяш колега, май някой "майстор" те хвърля в приключения . На въпроса ти - ексцентрик валът (валът на валвтроника) и прилежащите му компоненти са абсолютно еднакви с тези от N42(без значение В18 или В20).
На практика при N42 и N46 става дума за един и същи мотор под различни обозначения, с несъществени разлики.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Бързи въпроси и отговори
The Heartlistener написа:Aa123456 написа:Здравейте, собственик съм на БМВ Е90, 2007г., 2.0i, 150 кс, с двигател N46B20. От известно време валвтроникът ми прави проблеми и освен моторчето и валовете трябва да бъдат сменени. Търся, но не намирам точно тези части от Е90. Възможно ли е да пасне валвтроникът от N42B20?
Колко вала ще сменяш колега, май някой "майстор" те хвърля в приключения . На въпроса ти - ексцентрик валът (валът на валвтроника) и прилежащите му компоненти са абсолютно еднакви с тези от N42(без значение В18 или В20).
На практика при N42 и N46 става дума за един и същи мотор под различни обозначения, с несъществени разлики.
Благодаря
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво мога да ползвам като марка и точен модел, за 2 те мъркучета на спирачките (вътрешните-задни)
Оригинални не са вариант, понеже предполагам са клеасали гайките и ще ги скъсам.
Искам да могат гайките от двете страни на новите спирачни маркучи да могат да се въртят.
Благодаря предварително
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Оригинални не са вариант, понеже предполагам са клеасали гайките и ще ги скъсам.
Искам да могат гайките от двете страни на новите спирачни маркучи да могат да се въртят.
Благодаря предварително
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Спря да ми работи помпичката за течността за чистачки. Вчера свалих десния калник и с мултицет установих, че не идва ток до нея. До колкото гледах по схеми за нея няма бушон. Някой да има идея какво я управлява и как да отстраня проблема?
Търсих из форума, но не намерих такъв проблем.
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
Спря да ми работи помпичката за течността за чистачки. Вчера свалих десния калник и с мултицет установих, че не идва ток до нея. До колкото гледах по схеми за нея няма бушон. Някой да има идея какво я управлява и как да отстраня проблема?
Търсих из форума, но не намерих такъв проблем.
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Не може да няма бушон, вързана е някъде - за система за измиване на фарове, за чистачки примерно, но някъде минава през предпазител.
Never mistake motion for action...
- n.metodiev
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Проверени са бушоните и за моторчето за чистачките и това за пръскачките за фаровете. Здрави са.Leon написа:Не може да няма бушон, вързана е някъде - за система за измиване на фарове, за чистачки примерно, но някъде минава през предпазител.
Изпратено от моят MAR-AL00 с помощта на Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
Стана проблем с ръчната - дръпнах я малко по силно и нещо изчатка и ръчната освободи и сега не лови грам. Движи свободно. Къде да търся проблем в самия механизъм или в жилото. Разглобих конзолата на пръв поглед всичко е здраво, не съм имал до сега проблеми с това. Иначе преди това ръчната си ловеше перфектно
///M power
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Moni_BMW написа:Стана проблем с ръчната - дръпнах я малко по силно и нещо изчатка и ръчната освободи и сега не лови грам. Движи свободно. Къде да търся проблем в самия механизъм или в жилото. Разглобих конзолата на пръв поглед всичко е здраво, не съм имал до сега проблеми с това. Иначе преди това ръчната си ловеше перфектно
Скъсано жило.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани