Мотористите във форума!
Модератор: Общи модератори
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Като каза масло, сменям го аз на Дюк-а за сефте там преди 1-2 седмици и по принцип се смятам за технически грамотен, ма това било друга бира с мотора и слагам аз капачката на масления филтър, стягам си по спецификации, паля, и текна кат лейка. Викам си бах мааму кво стана тука, едно чудене как да я сваля без да изтече чисто новото масло, па и аз от скъпото взех, абе панаир. А то имало пиниз като я слагаш капачката да я въртиш все едно като капачка на буркан, че да си легне хубаво уплътнението. Сега вече не тече 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
почисти ли цедките, че на тия дюкчета при смяна е все едно вътре е работил стругар 

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Аз направо кит взех - нови цедки и филтри и масло, само дето маслото го замених от Motorex на Motul 7100. Иначе в интерес на истината в голямата цедка имаше няколко люспи а в малката - нищо почти.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
вероятно кротко е каран. Те не са страшни де - основно от скоростите идват и са нормални за модела, поне от разговорите ми с момчетата от сервиза в Еди. Аз основно сменях бе съединител и двете посоки и си имаше доволно материал по цедките.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Карай де, колкото изкара. Аз вече се точа на MT-07 за следващ, някой ден 

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Мотористите във форума!
ако се точиш на МТ-07 според мен си направил излишна стъпка с този Дюк. Ако си разумен (а ти си споделял че доста предпазливо караш) МТ-то е ок за първи.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Мотористите във форума!
Нищо де, не е непродаваем. Тази година ще си го карам него със сигурност и зимата ще видя дали да взема МТ-07 за другия сезон, те не са някакви космически суми и без това. А тоя Дюк предполагам лесно ще го лапнат, щом едвам се доредих да го взема аз.
Аз реално съм го карал до сега нелегално в махалата само, та ще видя вече като почна да го карам всекидневно дали ще ми трябва повече мощност наистина. И звука си ме кефи бая с новото гърне, макар че МТ-то бая повече респектира, особено с Акра
Аз реално съм го карал до сега нелегално в махалата само, та ще видя вече като почна да го карам всекидневно дали ще ми трябва повече мощност наистина. И звука си ме кефи бая с новото гърне, макар че МТ-то бая повече респектира, особено с Акра

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Мотористите във форума!
nero_ написа:ако се точиш на МТ-07 според мен си направил излишна стъпка с този Дюк. Ако си разумен (а ти си споделял че доста предпазливо караш) МТ-то е ок за първи.
Без да съм опитен моторист, 2-3 пъти в тая тема вече му загатнах на колегата, че 300 кубиковите тротинетки са излишно звено за 30 годишен мъж. Тва са мотори, създадени специално за категория А2, да могат да ги карат тийнове.
Ако може да се извади някаква статистика от мобиле.бг или от нотариуси ще се види, че всичките такива се продават 1-2 години след закупуването.

- barabqga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Царево
- Пол: Мъж
Re: Мотористите във форума!
ей сега ще те надуши, по начина на падане на сенките, влагата по стенитеalx написа:BMW_POWER написа:Отивам за пуканки
Хиена- сийрджия си ми ти
някой нетипичен инструмент от Бостън ерията, как си клекнал да снимаш и хоп ;Д
Изпратено от моят 22126RN91Y с помощта на Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Мотористите във форума!
В което няма нищо лошо. Аз дори бих си взел 125-ка, да се науча на нея, хем съм почти на 30г.
Съседа ей сега домъкна едно Кавазаки Вулкан 500 от 91ва, купил го тъкмо. Възседнах го - ебати якото, усеща се лек, приятен, влизам в нета - 215кг. А на мойте авери ЦБР-а и Хорнета са по-леки и като седна на тях и имам чувството, че на първия завой съм на земята, адски тежки и неприятни ми се сториха. Явно съм си за чопър аз :Д
Съседа ей сега домъкна едно Кавазаки Вулкан 500 от 91ва, купил го тъкмо. Възседнах го - ебати якото, усеща се лек, приятен, влизам в нета - 215кг. А на мойте авери ЦБР-а и Хорнета са по-леки и като седна на тях и имам чувството, че на първия завой съм на земята, адски тежки и неприятни ми се сториха. Явно съм си за чопър аз :Д

Re: Мотористите във форума!
drifty написа:В което няма нищо лошо. Аз дори бих си взел 125-ка, да се науча на нея, хем съм почти на 30г.
Съседа ей сега домъкна едно Кавазаки Вулкан 500 от 91ва, купил го тъкмо. Възседнах го - ебати якото, усеща се лек, приятен, влизам в нета - 215кг. А на мойте авери ЦБР-а и Хорнета са по-леки и като седна на тях и имам чувството, че на първия завой съм на земята, адски тежки и неприятни ми се сториха. Явно съм си за чопър аз :Д
… всичко е къде му е центъра на тежестта и умение да не попадаш в ситуации където теглото играе- този на снимката е 600кг ама ако не ти кажа и не му се плашиш няма да го усетиш - двигателя и трансмисията седят много ниско и съответно центъра на тежестта му…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
Тия ги разправяй на баба ми.600 кила са си 600 кила.Да,не е жираф да са му на врата ама тежи.
Моя е 340 гол без течности и без там другите щуротии по него.С тях и гориво отиде на 370-80.
Еми да не се усещат така като си им свикнал малко или много,но си е тежко.
Тръгне ли да пада...паднало е...
Как го измисли тва червено само не знам...
п.с.
Поръчах патъци снощи.
На 14ти пише,че ще дойдат.
Е такива:
БОТИ TCX X-BLEND WATERPROOF BROWN
- Размер: 45
- Вид: Чопър
- ПОЛ: мъжки+unisex
- Материал: Водоустойчиви 289.00 лв.
Ще ги видим като се появят.Уж ботуши щяха да са ама нищо не ми хареса никъде.
Следващите ще са си чисто ендуристки ако ще се дават 600-700лв поне да знам защо.
Но за сега с тая машина на времето тия се връзват идеално.

Моя е 340 гол без течности и без там другите щуротии по него.С тях и гориво отиде на 370-80.
Еми да не се усещат така като си им свикнал малко или много,но си е тежко.
Тръгне ли да пада...паднало е...

Как го измисли тва червено само не знам...

п.с.
Поръчах патъци снощи.
На 14ти пише,че ще дойдат.
Е такива:
БОТИ TCX X-BLEND WATERPROOF BROWN
- Размер: 45
- Вид: Чопър
- ПОЛ: мъжки+unisex
- Материал: Водоустойчиви 289.00 лв.
Ще ги видим като се появят.Уж ботуши щяха да са ама нищо не ми хареса никъде.
Следващите ще са си чисто ендуристки ако ще се дават 600-700лв поне да знам защо.
Но за сега с тая машина на времето тия се връзват идеално.

Последна промяна slatanic на 11 Авг 2023, 21:16, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мотористите във форума!
Не бързай да продаваш дюка като вземеш МТ-то, че като го видиш как не завива като ктм-а не се знае кой ще продадеш 

Re: Мотористите във форума!
slatanic написа:Тия ги разправяй на баба ми.600 кила са си 600 кила.Да,не е жираф да са му на врата ама тежи.![]()
Моя е 340 гол без течности и без там другите щуротии по него.С тях и гориво отиде на 370-80.
Еми да не се усещат така като си им свикнал малко или много,но си е тежко.
Тръгне ли да пада...паднало е...![]()
Как го измисли тва червено само не знам...
бе тежко е, ама не е неудържимо.. до колкото го държиш най- много на 0.00005 градуса спрямо вертикала

аз само веднъж съм го изпускал (преди 10-15 години) на една бензиностанция дето трябваше да направя остър завой точно преди колонката и реших, че морето ми е до колоне и ще се вмъкна в движение ама не се получи... спрях леко наклоне и... добре, че само се подпря на стъпенките, че после без много зор си го изправих сам...
това се води корвет-рейсинг-ред и е фона за графиките. имам идея как да се нарисува (с черно) и съм говорил тука с местния бояджия - магьосник ама... иска много пари и не ми е приоритет и така.. мотора го имам от 2003-та... още не съм се наканил. може би някой ден като наистина нямам какво да правя, ще го дам да го направят... ама той и сега печели всяко изложение/ конкурс (дори за коли тип хот род и дори ретро) на което го пусна дори така както си е дюс червен та...
по-скоро съм му замислил един инжекцион да му спретна щото под 2-3к оборота едвам върви - няма почти никъв вакум и карбуратора прави глупости... но така е по дизайн щото е доста високооборотен за размера си и с доста космат разпределителен вал.. всичко е компромис...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Мотористите във форума!
Жив да те ожали човек...
Тия машини такива цени обадиха във стандартният си босс вариант вече,че нямат пипане...от простосмъртни по Европата...
Със здраве да си го караш още много луни...
Аз одеве след вечеря направих един бърз преход София...горна Малина...селата към язовир Огняново...от там обратно през другите села...към Елин Пелин и обратно у нас...
Едни стотина бързи километра...трафик имаше до Малина,че "гражданите" си отиват на вилите...при майка им...
После из селата и обратно тишина...само дупките ми бяха регулатор на газта...доволен съм...
Спрях за една две снимки на стената на язовира да се види моторчето и залеза...ама колко се получи толкова...
Другият път повече...
Сори за качеството ама форума нормални снимки не иска...

Тия машини такива цени обадиха във стандартният си босс вариант вече,че нямат пипане...от простосмъртни по Европата...
Със здраве да си го караш още много луни...
Аз одеве след вечеря направих един бърз преход София...горна Малина...селата към язовир Огняново...от там обратно през другите села...към Елин Пелин и обратно у нас...
Едни стотина бързи километра...трафик имаше до Малина,че "гражданите" си отиват на вилите...при майка им...
После из селата и обратно тишина...само дупките ми бяха регулатор на газта...доволен съм...
Спрях за една две снимки на стената на язовира да се види моторчето и залеза...ама колко се получи толкова...
Другият път повече...
Сори за качеството ама форума нормални снимки не иска...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани