X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 318d 105kW autom

X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

Мнение от n_netov » 07 Юли 2023, 12:13

2012 N57 245кс
Колата изгасна в движение и не може да запали повече.
Не е скъсала вериги.
Проверил съм съпротивлението на дюзите. Всичките дават 183 кило ома. Към маса също са наред. Масата между двигателя и купето също е наред. Отвих тръбичките на трета и пета дюза за проверка за стружки. Нямаше. До регулатора на помпата не мога да стигна, без да сваля колектора, за да проверя и там за стружки. Черното реле, което е в багажника беше позагряло единия път, като го пробвах. Проверих и помпата в резервоара. По bimmer tool дава дебит 240л/мин и я чувам че работи.
Грешки, които са записани
4B90 rail pressure monitoring at engine start
483d throttle valve actuator.
На някого случвало ли му се е и да може да даде насоки какво да търся?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

Мнение от vld » 07 Юли 2023, 14:41

n_netov написа:2012 N57 245кс
Колата изгасна в движение и не може да запали повече.
Не е скъсала вериги.
Проверил съм съпротивлението на дюзите. Всичките дават 183 кило ома. Към маса също са наред. Масата между двигателя и купето също е наред. Отвих тръбичките на трета и пета дюза за проверка за стружки. Нямаше. До регулатора на помпата не мога да стигна, без да сваля колектора, за да проверя и там за стружки. Черното реле, което е в багажника беше позагряло единия път, като го пробвах. Проверих и помпата в резервоара. По bimmer tool дава дебит 240л/мин и я чувам че работи.
Грешки, които са записани
4B90 rail pressure monitoring at engine start
483d throttle valve actuator.
На някого случвало ли му се е и да може да даде насоки какво да търся?


Ако си сигурен, че няма стружки в рейла при тази грешка можеш да опиташ с друг регулатор на рейла.
Дроселовата клапа ако е забила затворена също няма да запали...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 318d 105kW autom

Re: X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

Мнение от n_netov » 09 Юли 2023, 0:02

Свалих регулатора на помпата. Пуснала е стружки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.04.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: X5 3.5xi

Re: X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

Мнение от thefastest » 10 Юли 2023, 13:12

При положение че помпата е пуснала стружки, може ли някой да опише цялата процедура какво трябва да се направи и след като се направи може ли да се каже със сигурност че колата ще кара или се очакват други последици от тези стружки, също така за да се предотврати това какво трябва да се смени превантивно.И ако може колегата да каже на колко километра му е била колата когато е станала белята с помпата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 3.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 318d 105kW autom

Re: X5 E70 LCI N57 изгасна в движение и не може да запали

Мнение от n_netov » 12 Юли 2023, 8:39

Процедурата е различна според това кого ще питаш.
Едни казват сменяш цялата горивна система, втори казват промиваш резервоар, тръбички и рейл и сменяш ГНП, клапан на рейла, а дюзите на проверка и ако са ок ги слагаш пак, трети казват като вторите, но с други дюзи.
Варианта за чисто нови части е нереално скъп. ГНП над 3к лв оригинална, рециклирана нова малко под 2к лв, дюза 600-1000лв едната, резервор 2к лв - цени без отстъпки и не ангажирам никого с точността им.
Рециклираните помпи според някои стават, според други не. Има същите мнения и за новите помпи от инте****с.
За да не станело това превантивно се сменяла ролка на помпата и можело да издържи още 200 000км - някои сервизи го предлагат като услуга.

Аз съм се ориентирал към варианта с цяла горивна система втора употреба. Съответно питането ми е за препоръка за сервиз, който би се наел да го направи - нося му всичко и да го смени. Колата е в София, но като цяло мога да я метна на една платформа и да я закарам на до към 150 км от тук.

Колата е на 188 000км. Карана в Германия 1 година, после внесена в България и от тогава обслужвана в Ауто Бавария допреди 2 години със сервизна история.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook