Аре малко консултации. Помагайте.
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Аре малко консултации. Помагайте.
Тъййй... Та начи ко станаа. Га купих аз колата не й работеше скоростомер, километраж, разходомер, бензиномера не беше верен. Та след няколко телефонни консултации с Босев и Д. Пенчев вече имах неква представа каква може да е белята. Даа, точно така - куплунга на дифа.
Ма нали съм си малко Тома Неверни реших да сондирам мнение и с други. И кат са почна - изгорял чип на таблото, изгоряло ненам си кво, ремонта скъп, купи си друго и пробвай и т.н. и т.н. Завирам се пак във форума и почвам да четааа. Ахааа, попадам на тема как се прави тест на уредите. Излитам със скоростта на ранен глиган, влитам в Сашо /така се казва Сивият Вълк/ и почвам. Всичко си е както си пише по книгите. Успокоих се.
Петък. Решавам да сменя маслото. Крайно време е. Качвам я на канала и докато ония се човъркат се пъхам под туловището. Оглеждам внимателно за ръжди, масла и други подобни гадости. Няма нищичко. Потривайки доволно ръце се запътвим към дифа. И кво да видят моите очички - един кабел си виси свободно в пространството. Ето го начи проблема. Свалям куплунга късайки и другия кабел и директно го занасям на един от нашите техники за запойване на кабели. Когато го монтирах всичко си дойде на място. Даже и бензиномера започна да показва вярно. Но има други дребни нещица които ме дразнят.
1. Вчера закарах мойта да покара на полигона на СБА в Панчарево. Докато тя упражняваше успоредно паркиране аз оглеждах колата. Направи ми впечатление че леко пропушва при потегляне. Отворих капака, извадих пръчката на маслото - нищо. Отворих капачката на маслото, пак нищо. Не знам къде е проблема. Може би гумички на клапаните. Компетентните да помагат. Комплексарите - сайлънс.
2. Моторетката мени непрекъснато оборотите. Знам че е стъпково моторче, ма не знам къде се намира тая гад и как да стигна до него. Говорих с Явор, но лошото е че когато мога да отида при него, той вече ще е... де да знам, ма нема да свършим работа.
3. Преди две седмици влезнах в една зверска яма в кв. Дружба. Оттогава дясната ми страна се разклопа ужасно. Изчетох де що има по форума и горе долу придобих представа за какво иде реч. Лошото е че никъде не се споменават цени.
4. Предницата почна да сее. Може би трябва да сменям амортесьори ударни тампони, биалетки, шарнири и носачи. Прочетох темата на Г. Пенчев само дето не разбрах на каква цена е купил въпросните тампони.
Та:
- Гумички за клапани. Марка, магазини, цени
- Амортисьори. Марка, магазини, цени
- Биалетки. Марка, магазини, цени
- Шарнири. Марка, магазини, цени
- Долни носачи. Марка, магазини, цени
- И онез тампони за които говори Пенчев. Марка, магазини, цени
Ъъъъъ, друго ни съ сящам.
Та това е. Засега.

Ма нали съм си малко Тома Неверни реших да сондирам мнение и с други. И кат са почна - изгорял чип на таблото, изгоряло ненам си кво, ремонта скъп, купи си друго и пробвай и т.н. и т.н. Завирам се пак във форума и почвам да четааа. Ахааа, попадам на тема как се прави тест на уредите. Излитам със скоростта на ранен глиган, влитам в Сашо /така се казва Сивият Вълк/ и почвам. Всичко си е както си пише по книгите. Успокоих се.
Петък. Решавам да сменя маслото. Крайно време е. Качвам я на канала и докато ония се човъркат се пъхам под туловището. Оглеждам внимателно за ръжди, масла и други подобни гадости. Няма нищичко. Потривайки доволно ръце се запътвим към дифа. И кво да видят моите очички - един кабел си виси свободно в пространството. Ето го начи проблема. Свалям куплунга късайки и другия кабел и директно го занасям на един от нашите техники за запойване на кабели. Когато го монтирах всичко си дойде на място. Даже и бензиномера започна да показва вярно. Но има други дребни нещица които ме дразнят.
1. Вчера закарах мойта да покара на полигона на СБА в Панчарево. Докато тя упражняваше успоредно паркиране аз оглеждах колата. Направи ми впечатление че леко пропушва при потегляне. Отворих капака, извадих пръчката на маслото - нищо. Отворих капачката на маслото, пак нищо. Не знам къде е проблема. Може би гумички на клапаните. Компетентните да помагат. Комплексарите - сайлънс.
2. Моторетката мени непрекъснато оборотите. Знам че е стъпково моторче, ма не знам къде се намира тая гад и как да стигна до него. Говорих с Явор, но лошото е че когато мога да отида при него, той вече ще е... де да знам, ма нема да свършим работа.
3. Преди две седмици влезнах в една зверска яма в кв. Дружба. Оттогава дясната ми страна се разклопа ужасно. Изчетох де що има по форума и горе долу придобих представа за какво иде реч. Лошото е че никъде не се споменават цени.
4. Предницата почна да сее. Може би трябва да сменям амортесьори ударни тампони, биалетки, шарнири и носачи. Прочетох темата на Г. Пенчев само дето не разбрах на каква цена е купил въпросните тампони.
Та:
- Гумички за клапани. Марка, магазини, цени
- Амортисьори. Марка, магазини, цени
- Биалетки. Марка, магазини, цени
- Шарнири. Марка, магазини, цени
- Долни носачи. Марка, магазини, цени
- И онез тампони за които говори Пенчев. Марка, магазини, цени
Ъъъъъ, друго ни съ сящам.
Та това е. Засега.

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Аре малко консултации. Помагайте.
rado_rf написа: - Биалетки. Марка, магазини, цени...
Четирите 90 лв. турски
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Аре малко консултации. Помагайте.
pesho написа:Четирите 90 лв. турски
Къде ги виде четири бре?

Радо, ела до София и ще идем до магазина на АСМетал да проверим колко ще ти се върже. Може да са турски, но поне не са ментета. Ако решиш - звънни да се разберем кога.

Re: Аре малко консултации. Помагайте.
TheBoss написа:pesho написа:Четирите 90 лв. турски
Къде ги виде четири бре?![]()
Радо, ела до София и ще идем до магазина на АСМетал да проверим колко ще ти се върже. Може да са турски, но поне не са ментета. Ако решиш - звънни да се разберем кога.
Ми аз съм си в София бе


А, маторчето за празен ход къде се намира

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
За да не си играеш да сваляш моторчето което е по скоро клапан може да пръснеш WD40 в маркуч номер 10 като го извадиш от щуцер номер 12.След като пръснеш със спрея вкарай обратно маркуча и запали колата.Ако няма промяна пръскаш и пак пробваш.
Последна промяна Breyton на 13 Фев 2007, 10:02, променена общо 1 път
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
ian190 написа:искаш да кажеш маркуч номер 10
със сламката до края ли да се пръска?
Да номер 10.Моя грешка.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани