СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1865
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: СПАМ ТЕМА
slatanic написа:Закъсали сте го вие тука и със спирачки.
А аз днес попаднах на една обява за додж челинджър 6.1 срт 2010 на заветни 250К км за заветни 24-5 иляди лева.
И си мисля има ли смисъл от такава кола която да замени другата кола която карам.
Знам,че там поддръжката не е като на 5.7 вървежа също.
Отделно от това съм отвикнал да карам двуврати коли...не че нямам тойота ярис в гаража.![]()
И все си мисля,че за неделно семейно е по-добре пак дожжж ама чарджър 3.6 след 2015 и за мааалко повече пари.
Нямам идея дали ползват същият мотор и в JEEP Wrangler щото имам един такъв 2019 пред носа ми служебно на 20К скоро внесен.
Много приятно върви това нещо щото е къса база спорт и е леко,а и с бая скоростен ZF като кутия.
Та дайте някоя насока да видим.
Долюбвам и форд 5.0L ама тия пусти 2 врати не е ок за семейна кола,а и возя инвалиди и пенсионери със це-класата и в момента,че ми се налага и знам,че няма да им е комфортно.
Та спрете се с тия спирачки и дайте мнения тия дето са карали...ааааахххххмммм....Алекс да речем нищо,че са москвичи при вас баш тия де...
Ебах... 6.1 във Wrangler ли имало

Е какво да е, ще ти пълни душичката откъм звук всеки път като го застъпиш


Пп: И жълто EBC свири, да кажа само


Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: СПАМ ТЕМА
Във Вранглер го има само садено.
Аз имам под ръка 2019 3.6 къса база спорт.
Много върви на усет със заводските си гуминетки.
Ако е със 6.1...малииии....
Та затова и си мисля дали е същият и във чарджър,че там 4 врати...абе по-семейно е...за пред жената и родата.....
Аз имам под ръка 2019 3.6 къса база спорт.
Много върви на усет със заводските си гуминетки.
Ако е със 6.1...малииии....

Та затова и си мисля дали е същият и във чарджър,че там 4 врати...абе по-семейно е...за пред жената и родата.....

Re: СПАМ ТЕМА
Аз тая максима я знам...просто се навивам,че по-малкият обем е по-добре от гледна точка експлатация и разход...и уж вървеж....



- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
In_Memoriam написа:ivanski_2 написа:Няма произведени ( никъде тук и в Германия) тампони за мотора М57- чакам да произведат да купя, през това време сложих ленфйордер, ами не съм очарован, освен от цената де тя си беше височка
Ами не знам, но на 39-ката съм с такива от 6 години на +300 коня от сток, съответно двигателя се мята като побъркан и за момента не са мръднали.
Ами и аз не знам ,но 1-во едва ли са еднакви за дизел и бензин. 2-ро какво разбираш под да са мръднали, дизела е нормално да има доста повече вибрации, моите са на 2к км , просто се качвам на друга дизелова 330-ка с нови оем тампони ами там вибрациите са по-малко, това е.

Top Gun Maverick написа:Лемфьордерът си е супер, ако има дертове трябва да се търси къде и как е произведен.![]()
Ама аз харесвам алтернативните части, скъперник съм, АТЕ за спирачки...да не продължавам.
Никаква идея , купени са от Тех-ко, може и да са менте знам ли баси като ще ги сменям след 5-6 месеца изобщо не ми дремеше къде са правени.

nickstorm написа:Много ми е любопитно за тези драми със спирачните дискове, аз съм с АТЕ пауър на над 70к вече и нито са криви нито свирят накладките (първо АТЕ, а сега са Феродо червени). Хем аз съм си ги монтирал, че и за първи път ми беше си спомням и си играх 4 часа за двата диска. Поне лесно се контролират дали са износени-трябва да им се изтърка "звездата", та един поглед е достатъчен...
Кажи кое ти е любопитно и не успя да разбереш след сигурно 100 страници тема за дисковете да ти обясня, тежка кола е61 535-ца, стъклопакет двоен (ама истинския не тоя дето хората си мислят че е стъклопкает а то е просто тонирано стъкло


Ивайло Димов написа:Има части за които си струва да се търси ОЕ ,има и такива които са безбожно скъпи и напълно е без мислено .
Сигурно си прав, но аз следвам една проста логика, преди 10 000 км смених ОРИГИНАЛНИТЕ ОТ ЗАВОДА амортисьори, които са изкарали 20 години и 250 000км , та като взема пак ОЕМ дори да не е същото качество 3 ПЪТИ по-малко да изкарат, ама доволен съм, ценя си времето и оставането без кола, това е единствената причина да взимам оем, сега да някои неща за безбожно скъпи и аз пропускам много ясно,(както и носачите и там е малко на късмет) за последните 4-5 месеца набих още една прилична 46-ца в тази 46-ца но ако взимах абсолютно всичко ОЕМ щяха да са 2, но наистина малко са частите с които бих рискувал.......
slatanic Я дай тая обява да я погледнем

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Re: СПАМ ТЕМА
slatanic написа:Аз тая максима я знам...просто се навивам,че по-малкият обем е по-добре от гледна точка експлатация и разход...и уж вървеж....![]()
Пентастар V6-а е супер на миниваните. Сигурно и за ранглера, но и на него му сложиха вече 6.4 осмака

Мъсъл на вид кар, без мъсъл мотор, е като силиконови мъсъли на бодибилдър

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1337
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: СПАМ ТЕМА
ivanski_2 написа:Ами и аз не знам ,но 1-во едва ли са еднакви за дизел и бензин. 2-ро какво разбираш под да са мръднали, дизела е нормално да има доста повече вибрации, моите са на 2к км , просто се качвам на друга дизелова 330-ка с нови оем тампони ами там вибрациите са по-малко, това е.
Не съм сигурен за разлики между бензин/дизел, но на V8 бензините вътре са пълни с масло и оригиналните бяха сцепени и изтекли. Сегашните са сухи за момента.

Re: СПАМ ТЕМА
slatanic написа:Грозни са ми от вътре и от вън.Ако ще се кара тоя размер предпочитам GL,а и Секвоя...
Гл- а е такова дърво… имал съм го дизеловия с малкия мотор и 63 амг… само проблеми. Интересното е че мл-а не е толкова проблематичен хем де факто е същия.
Секвоята е неунищожима обаче. Баси якото куче. Колега има една- 440к мили и само консумативи… мисля, че беше сменил само задния диф щото било изгоряло тракшъна и биел спирачки на едното колело и беше преебал нещо в тиквата
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 816
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: СПАМ ТЕМА
Spunky написа:На F90тките оригиналните накладки на стоманените дискове свирят яко. Някои ги било срам и сменят с алтернативни и малко по-лошо спиращи, което ми е много забавно и ги подигравам.
E срамно си е, тва да не е пасат двойка да спре до тебе на светофара и да скърца.

Остава и ремъка да ви свири като навиете волана

- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
In_Memoriam написа:ivanski_2 написа:Ами и аз не знам ,но 1-во едва ли са еднакви за дизел и бензин. 2-ро какво разбираш под да са мръднали, дизела е нормално да има доста повече вибрации, моите са на 2к км , просто се качвам на друга дизелова 330-ка с нови оем тампони ами там вибрациите са по-малко, това е.
Не съм сигурен за разлики между бензин/дизел, но на V8 бензините вътре са пълни с масло и оригиналните бяха сцепени и изтекли. Сегашните са сухи за момента.
Дам различни са, това обяснява защо ти си доволен

https://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B0%D ... 65345.html
dhtj написа:Spunky написа:На F90тките оригиналните накладки на стоманените дискове свирят яко. Някои ги било срам и сменят с алтернативни и малко по-лошо спиращи, което ми е много забавно и ги подигравам.
E срамно си е, тва да не е пасат двойка да спре до тебе на светофара и да скърца.![]()
Остава и ремъка да ви свири като навиете волана
Представих си го това с ремъка

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: СПАМ ТЕМА
drifty написа:Четвърта сутрин поред се будя точно в 4, плюс-
минус няколко минути, странно
Или се наспиваш или нещо те тормози.
Аз също се будя точно в 5 четвърта сутрин, но с аларам

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани