Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- iNfoster`
- младши ентусиаст
- Мнения: 354
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d, Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Е това номер 6mario001 написа:Здравейте,
Днес смених амортесиора от дясната страна, но забравих да сложи хартиената гарнитура която е супер тънка.
Това проблеми ли е?
Утре продължавам с лявата страна.
Предполагам е сложена за да не е метал в метал но...тя е супер тънка...не знам моля за съвет.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Няма проблем.
- jorkata3230
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 1.12.2008
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,някой ако знае какъв капак на клапаните да взема,от алтернативите дали има нещо което е ок? Благодаря предварително!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
Нещо по електрониката на моята каруца се ебава.
Снощи за 100км ми се случи 5-6 пъти както си карам нормално да ми светне на навигацията едновременно DSC system failure и Transmision failure, светват лампи и на таблото и колата остава на 3-та предавка. Гася я, паля веднага и няма никакъв проблем, карам нормално до следващото появяване.
Преди за 3 години ми се е случвало общо 1-2 пъти да ми излезе това с Transmision failure и 3-4 пъти за DSC failure. Също ми се е случвало няколко пъти и да гасне в движение. И пак - спирам, паля и продължавам без проблеми. Имал съм периоди по 5-6 хил км без проблем, може и повече.
Прикачам грешките от БимерТул. Кутията не можах да прочета.
Снощи за 100км ми се случи 5-6 пъти както си карам нормално да ми светне на навигацията едновременно DSC system failure и Transmision failure, светват лампи и на таблото и колата остава на 3-та предавка. Гася я, паля веднага и няма никакъв проблем, карам нормално до следващото появяване.
Преди за 3 години ми се е случвало общо 1-2 пъти да ми излезе това с Transmision failure и 3-4 пъти за DSC failure. Също ми се е случвало няколко пъти и да гасне в движение. И пак - спирам, паля и продължавам без проблеми. Имал съм периоди по 5-6 хил км без проблем, може и повече.
Прикачам грешките от БимерТул. Кутията не можах да прочета.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dimitar333
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 28.06.2023
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, искам да попитам дали някой е правил тунинг на 2.0D m47 163hp в e90/91. Наближава ми рециклаж на турбина, която си е стоковата 1749 и затова обмислям да я направя на хибрид до 1752 и да сложа по-голям челен кулер ,и да направя генерация ,и разбира се нов ремап. Ако може да ми отговорите на някои въпроси по тази тема:
1.Трябват ли нови/по-големи дюзи?
2.Ако се направи качествено дали вреди на двигателя?
3.Специална генерация нужна ли е?
4.Вдига ли се разхода при НОРМАЛНО каране не при НАСТЪПВАНЕ и ако да с колко?
5.Ако съм изпуснал нещо свързано с тунинга моля кажете.
6.Ако някой го е правил и има готови или ориантировачни резултати ако може да сподели.
1.Трябват ли нови/по-големи дюзи?
2.Ако се направи качествено дали вреди на двигателя?
3.Специална генерация нужна ли е?
4.Вдига ли се разхода при НОРМАЛНО каране не при НАСТЪПВАНЕ и ако да с колко?
5.Ако съм изпуснал нещо свързано с тунинга моля кажете.
6.Ако някой го е правил и има готови или ориантировачни резултати ако може да сподели.
- alonc
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Горна Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520i
- Мечтае да кара: e39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
dhtj написа:Нещо по електрониката на моята каруца се ебава.
Снощи за 100км ми се случи 5-6 пъти както си карам нормално да ми светне на навигацията едновременно DSC system failure и Transmision failure, светват лампи и на таблото и колата остава на 3-та предавка. Гася я, паля веднага и няма никакъв проблем, карам нормално до следващото появяване.
Преди за 3 години ми се е случвало общо 1-2 пъти да ми излезе това с Transmision failure и 3-4 пъти за DSC failure. Също ми се е случвало няколко пъти и да гасне в движение. И пак - спирам, паля и продължавам без проблеми. Имал съм периоди по 5-6 хил км без проблем, може и повече.
Прикачам грешките от БимерТул. Кутията не можах да прочета.
Провери си генераторът колега! Електрониката му дефектира най вероятно, ако не е рециклиран хубаво е да го направиш, в един момент ще светне червеното акумулаторче.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
alonc написа:[
Провери си генераторът колега! Електрониката му дефектира най вероятно, ако не е рециклиран хубаво е да го направиш, в един момент ще светне червеното акумулаторче.
Рециклирах го когато купих колата, защото ме дразнеше един шум откъм ремъците и подозирах генератора.
Смениха ми лагери и четки.
Но както казваш, може да има проблем в диодния блок или в реле регулатора.
Подозирам и акумулатора аз, защото е точно 10 годишен и май ще го сменя скоро, нищо че колата пали хубаво. Оригинален БМВ е между другото.
Re: Бързи въпроси и отговори
Банален въпрос, но все пак.
Искам да сменя всички болтове на джантите, сегашните са в ужасно състояние.
Болтове на SWAG добро решение ли са или само OE е по-добре в случая?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Искам да сменя всички болтове на джантите, сегашните са в ужасно състояние.
Болтове на SWAG добро решение ли са или само OE е по-добре в случая?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- тео е90
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.09.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325XI Е91 325XI
- Детайли за колата: N52B25 N53B30
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами аз съм с някакви от Ауто+ вече 3-та година и няа проблеми, даже отзат са от дългите защото съм с фланци.
- n1k1to96
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 30.03.2013
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e90 325d LCI - M57D30TÜ2
- Мечтае да кара: BMW ///M3 CSL e46
- Детайли за колата: Black Sapphire Metallic
OEM Style 270 (Summer setup)
OEM Style 277 ET20 (Winter setup)
Re: Бързи въпроси и отговори
mario001 написа:Банален въпрос, но все пак.
Искам да сменя всички болтове на джантите, сегашните са в ужасно състояние.
Болтове на SWAG добро решение ли са или само OE е по-добре в случая?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Аз замених секретите с обикновени болтове на swag, вече 3та година и 6 смени на джанти няма проблеми.
The Ultimate Driving Machine
- djakere4a
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 28.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Кара: ги да викат
- Мечтае да кара: камаз
- Детайли за колата: E90 320i 2005г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, когато чакам на светофар, след като спра и държа на спирачка има едно странно ритане колата. Предположения имате ли? Е90 бензин автоматик
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят moto g200 5G с помощта на Tapatalk
- Lubashki
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.07.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320i / Е46 330ci
- Мечтае да кара: SKODA OCTAVIA 1.9TDI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, от скоро съм горд собственик на 320i 2008година, НО в сравнение с другите коли които съм карал съединителя ми се вижда че отпуска прекалеено високо, чувам ПРЕКАЛЕНО много смесени мнения (някой казват че е чисто нов щом отделя високо, други пък точно обратното).
Моля за мнение по въпроса, за да не сменям съединител излишно.
Благодаря предварително
Моля за мнение по въпроса, за да не сменям съединител излишно.
Благодаря предварително
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Бързи въпроси и отговори
Ще го сменяш когато почне да приплъзва.
До тогава не го пипай.
До тогава не го пипай.
Re: Бързи въпроси и отговори
Тъп въпрос ама..
Реших да тествам инжекторите с Иста, не го бях правил но всичко точно, след теста обаче не ще да пали....
Пак влезнах в сервизната функция и запали...
Да си призная си представях как вече викам механика с диагностиката, че съм омазал нещо.
Въпроса ми е след като мине тази диагностика какво се натиска ..
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Реших да тествам инжекторите с Иста, не го бях правил но всичко точно, след теста обаче не ще да пали....
Пак влезнах в сервизната функция и запали...
Да си призная си представях как вече викам механика с диагностиката, че съм омазал нещо.
Въпроса ми е след като мине тази диагностика какво се натиска ..
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Lubashki
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.07.2023
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320i / Е46 330ci
- Мечтае да кара: SKODA OCTAVIA 1.9TDI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, взех 318i (N43B20) карам си аз съвсем спокойно и по едно време - колата губи обороти и гасне, след като се прибрах забелязах остра миризма на бензин (ИЗВЪН КУПЕТО) и се натъкнах на това (приложената снимка) под резервоара подкалника се е напоил яко с бензин, а при отваряне на капачката - здрав вакуум. От какво може да се получава това? До сега ми се е е случвало само когато препълня колата и изтича от отдушника но в случая от днес колата е на 3/4 пълна. Благодаря предварително за отговорите!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1097
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Бързи въпроси и отговори
Вентилацията на резервоара има клапан, управляван от компа на двигателя. №1 на схемата:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_1236
В изходно положение клапанът е затворен. Компютърът го отваря циклично и за кратко за да пуска бензиновите пари във всмукателния колектор за доизгаряне. В случая клапанът е останал постоянно отворен което създава вакуум в резервоара и това може да нанесе много неприятни щети. Освен това във всмукателя постъпва голямо количество неотчетен въздух, оттук и другите симптоми с двигателя. Тръбичката на клапана е включена във колектора отдолу, под дросела. Проследи я и ще стигнеш до него. Или го сменяй, или го махни от тръбната линия - пускаш вентилацията атмосферно, а дупката в колектора затапваш като най-лесно е да ползваш оригиналния щуцер.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_1236
В изходно положение клапанът е затворен. Компютърът го отваря циклично и за кратко за да пуска бензиновите пари във всмукателния колектор за доизгаряне. В случая клапанът е останал постоянно отворен което създава вакуум в резервоара и това може да нанесе много неприятни щети. Освен това във всмукателя постъпва голямо количество неотчетен въздух, оттук и другите симптоми с двигателя. Тръбичката на клапана е включена във колектора отдолу, под дросела. Проследи я и ще стигнеш до него. Или го сменяй, или го махни от тръбната линия - пускаш вентилацията атмосферно, а дупката в колектора затапваш като най-лесно е да ползваш оригиналния щуцер.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани