СПАМ ТЕМА

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1827
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от BMW_POWER » 06 Май 2023, 18:05

Top Gun Maverick написа:Пази, пази, ама не съм ви видял да се блъскате да купувате коли по над 1 млн. километра. :mhihi:
Все се търси такава, която ако може да е стояла в гараж и само да е припалвана, ако е възможно с отрицателен пробег. :mhihi:

Паля на минус 20 и тръгвам, какво ще я чакам да загрява, просто се кара мноооого плавно като е студентка. След като запаля ВИНАГИ тръгвам на втората секунда ако мога. Маслото се сменяше когато се сетя на 20-25к, въздушния филтър двойно на това. Каране му е майката, да няма аз да и ставам роб на тая кола? :kuku:


Въздушен филтър на 50К км, много чист въздуха при вас :yes:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Май 2023, 18:37

Не знам колко е чист, със сигурност не е както в София, но не е ставало никога проблем или да е бил кой знае колко мръсен. Просто аз исках да взема максимума от тая кола и нищо такова не я е бъркало явно.
80%-та от километрите ми са извън града, та там със сигурност не се задържа толкова прах във въздуха. Може и това да е играело роля.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от drifty » 06 Май 2023, 19:26

Бах го, само аз ли сменям въздушен на всяка смяна на маслото, и филтри купе също на всяка смяна на масло, тоест веднъж годишно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Jordana » 06 Май 2023, 19:42

Въздушен филтър се сменя между 30 000 и 70 000 км в зависимост от автомобила . 50 000км е един добър интервал за смяна . Маслото веднъж годишно дори да не я караш по обясними причини , но филтъра няма какво да му стане като си стои в колата .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1827
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от BMW_POWER » 06 Май 2023, 20:36

Аз сменям масло два пъти годишно, въздушен и кабинен по веднъж.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Ивайло Димов » 06 Май 2023, 20:41

Ако климата е сух и прашен или с висока влажност е добре два пъти да се сменят въздушния и филтър купе .Да се пести от тези консумативи е несериозно ,особено за коли с турбо е важно филтъра да е свеж .За кабинния ми който иска да не диша смрадта от трафика даже си слага с активен въглен .Аз ги сменям ранна пролет и късна есен .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от drifty » 06 Май 2023, 21:34

И аз си слагам такива с активен въглен, има разлика.
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от c04 » 07 Май 2023, 0:35

drifty написа:Бах го, само аз ли сменям въздушен на всяка смяна на маслото, и филтри купе също на всяка смяна на масло, тоест веднъж годишно.

Не само ти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от dhtj » 07 Май 2023, 1:43

drifty написа:Иначе скоро ходих на оглед на едно МЗ ЕТЗ 251...


Готина моторетка, карал съм такава едно време, имаше едно такова "западно" усещане в нея в сравнение с останалите соц боклуци. :lol: Май гореше доста, по спомен, само това му беше минуса. Някои разбирачи се оплакваха, че му е нестабилна предницата при високи скорости, но не съм усещал такова нещо, карал съм го със 140 по километраж. ...с къси гащи и слънчеви очила вместо каска... Детски акъл :mhihi:

И май ми беше малко висок, но може и аз да съм бил нисък тогава... Това са ми спомените.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Top Gun Maverick » 07 Май 2023, 7:23

Ако не си имал Балканче, значи нищо не си имал. :ok:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от drifty » 07 Май 2023, 8:30

Аз имам симсонка, но е в много продължителна реставрация, пък мз-то е малко по-голям симсон с малко повече екстри :D.

Това конкретното дето го натовариха един познат го продаваше, хем 1 година го чаках да си додйе от Германия и му напомнях няколко пъти, хем ме забрай и му писах, като видях обявата, вика идвай да го гледаш, но не ми каза, че и други хора ще идват и ходих напразно общо взето.

Сега преди две седмици излезе друго на обява тук в района, но всеки ден валеше и честно казано си ме домързя да ходя на оглед измежду дъждовете и като звъннах за оглед, тъкмо го беше продал човекът. Чудех се и за какво ми е, ма ей го, на 39ката и се обадиха няколко неща и ще има някакви периоди да стои в бокса за малко, та щеше да е хубаво да имам мотор да се придвижвам до село, да не ми спира там работата, ама какво да правиш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Jordana » 07 Май 2023, 10:30

За кво ти е това МЗ ? На тия години всичките са гробове за ремонт на мотора . Имал съм симсон S50 МZ150 MZ250 и едно такова ETZ 251 бях взел накрая от познат го карах малко уж за проба ама не беше добре и се отказах че им бяха много дефицитни частите . 20 000 км и са за нови сегменти и цилиндър . Биелата и буталото е на иглени лагери и малко да е презорен мотора се разбиват . 21кс по спомен е обаче гори майката си трака , 8-10 литра на 100 зависи как караш . Иначе с мойто съм дигал 170 на магистралата и задницата му се отлепяше от пътя при най малките неравности , прослоутото сеене дето му викат . Накарах един авер да кара с колата след мене да го засека колко вдига и оня се облещи като залепи 170 :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от cod-cdbp » 07 Май 2023, 11:00

Представям си невероятните звуци, които е издавало при такава скорост :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от shlosera » 07 Май 2023, 11:17

Jordana написа:За кво ти е това МЗ ? На тия години всичките са гробове за ремонт на мотора . Имал съм симсон S50 МZ150 MZ250 и едно такова ETZ 251 бях взел накрая от познат го карах малко уж за проба ама не беше добре и се отказах че им бяха много дефицитни частите . 20 000 км и са за нови сегменти и цилиндър . Биелата и буталото е на иглени лагери и малко да е презорен мотора се разбиват . 21кс по спомен е обаче гори майката си трака , 8-10 литра на 100 зависи как караш . Иначе с мойто съм дигал 170 на магистралата и задницата му се отлепяше от пътя при най малките неравности , прослоутото сеене дето му викат . Накарах един авер да кара с колата след мене да го засека колко вдига и оня се облещи като залепи 170 :mhihi:
Малко глупости и кръчмарски истории написа вуичо ми има етз 150 над 40к км само един ремонт има бутало със сегменти без нови цилиндри и тн. 150тката със заводски пиньон и зъбчатка отзад 120 и е максималната скорост. 251 с всичко сток по него няма шанс да направи 170 ако щеш и от Мусала го пускай надолу там 140 мисля беше макса. А иначе си горят 150тката в гората на зор ядеше 10+ по асфалта около 5
за 251 не мога да кажа, но няма да е по-малко. 251 имаха проблеми с втора чупеха някаква вилка май. Общо взето 150 е най-добрия вариант, но имаше разни митове, че последните произведени бройки са в Турция и не са много сполучливи


Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от BorislavB » 07 Май 2023, 11:45

Ейй карал съм и аз МЗ 251. Бях много малък и т'ва нещо ми се струваше ракета. Един път правих опит за слънце на асфалта и на втория кръг гумата вече беше загряла явно и реши, че трябва да ме хвърли на камшик... :lol:
Иначе имам спомен и аз,че втората както каза колегата беше проблемна, та имаше 1ва - 3та с малко хъркане... :mhihi:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook