СПАМ ТЕМА
Модератор: Общи модератори
Re: СПАМ ТЕМА
То, ако ще носиш пиене, може и насам да дойдеш
2007-2008 един разправяше, как накарал тъщата си да сложи една 10л туба от минерална вода с ракия в багажа. Казал и, че може да я пренесе и бабата го направила. Питали я за нещо, тя казала "НЕ" и минала. Не са я засякли. Жена му после щяла да го убие. Лимита за тук е 1.140мл концентрат
После има яко такси.
Вземи един телефон на колегата, тъкмо ще се запознаете

2007-2008 един разправяше, как накарал тъщата си да сложи една 10л туба от минерална вода с ракия в багажа. Казал и, че може да я пренесе и бабата го направила. Питали я за нещо, тя казала "НЕ" и минала. Не са я засякли. Жена му после щяла да го убие. Лимита за тук е 1.140мл концентрат

Вземи един телефон на колегата, тъкмо ще се запознаете

- dhtj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d Individual, CBR1000RR
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun Maverick написа:Днес един ми вика, че не щял да чуе Опел повече, аз пък му казвам, че друга кола за голяма експлоатация не искам да чуя...
Всеки бакшиш се кълне в различен кенеф, предполагам си познаваш колегите повече от мен, всеки казва, че боклука му е на 2млн километри без никакви ремонти...

Хюндай, Киа, Рено, Волво, Опел, всичко са ми хвалили. Май само от Кадитата нямаше много доволни.

За мен любимото такси си остава Е-класата

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Мне, тука си споделяме всички коли почти, малко са самсуляците така да ги нарека, които не споделят. Но те пък ако кажат на някой познат и веднага се знае колата на колко е взета и дали са реални, после пък винаги има как да научиш когато е изтропала нещо кутия или някой е отварял мотор. Има всякакви случаи тука, както коли, които се карат по 50-60000 и се продават, така и такива карани до последно и навършване на 15-та година, че и малко след това нелегално, но малко. На 2 млн. в нашия град кола не е имало освен моята, на баща ми беше около 1.6. на един друг колега около 1.5, това са все Зафири. Аз лично съм казвал много пъти и нямам какво да крия. Мотор съм отварял веднъж да сменя сегменти и лагери(буталата и блока си бяха ок) и беше на около 750к тогава и ги забравих така до края. Два пъти съм правил глава като единия път си беше заради моята глупост, че я оставих водната помпа да направи беля и два пъти съм сменял скоростна кутия. Кутиите ги мятаха доста тези модели, но открихме защо е. Почва да сълзи от семерингата и остава почти без масло, от там диференциалчето се износва и пуска стружчици, почва да вие леко и така може да кара бая време, но със сигурност се окотва в един момент с бая силен звук, не съм го чувал защото моята я смених далеч преди това, но бащата като стар шофьор реши да я види докъде ще изкара.
Аз си реших проблема като просто сменях маслото на кутията всяка година, така хем елиминираш проблема ако губи по малко от някъде, хем си с ново масло. Бях взел кутия от някаква Астра англичанка уж на малко над 100к и си изкара тази кутия до края общо над 1.2 млн. без никакви индикации за износване. За тия два млн. км. яко каране, натоварена и без жал през неравности двата шарнира съм ги сменил по веднъж като единия беше едва към края, някъде на 1.75.
Кормилните накрайници по-бързо заминаваха, може би на по 300, стабилизираща щанга веднъж, тампони на двигателя два пъти, предни и задни амортисьори два пъти и задни пружини веднъж. Другото са дреболии общо взето като изключим дроселова клапа веднъж.
Е класата не е издръжлива и наполовина. Особено тия 200Е новите дизели мятат мотори редовно на 350-400 като по часовник, кутиите им също са жив ташак.
Плюс това, колкото народ мога да кача в Зафирата наведнъж...несравнимо е. Последният практически нечуплив Мерцедес беше 123-ката. От там насам не ми ги хвали, всякакви модели сме ги видяли на пиацата, удобно са и комфортни Е-класите, но дотам се изчерпват предимствата им. В Германия този модел работи защото ги купуват нови, имат си привилегии чрез държавата и след някоя годинка ги продават. Нали преди две години купих такава на 3 години, беше на реални 325к, тука стана на 140 разбира се защото всичкия ганьопитек това иска, боядисана сива разбира се от там и нямах нерви да се разправям с всичката паплач, която се извървя да търси бяла лястовица и я дадох на един търгаш в Пазарджик той да я продава на някой, който ще мисли, че е уцелил джакпота.
Най-издръжливи тука са се оказвали Опелите, и някои японски модели. Имаше и две Е30-ки едно време.
От корейските курници издръжливи са били само тези с части на Опел, които правеха едно време, но вече няма такъв филм. В Германия доста карат ВАГ за таксита също, но те са много далеч от понятието издръжливост и надеждност. Зафири също караха много, но уви модела прерастна в нещо друго от няколко години и практически Зафира вече не съществува.


Е класата не е издръжлива и наполовина. Особено тия 200Е новите дизели мятат мотори редовно на 350-400 като по часовник, кутиите им също са жив ташак.
Плюс това, колкото народ мога да кача в Зафирата наведнъж...несравнимо е. Последният практически нечуплив Мерцедес беше 123-ката. От там насам не ми ги хвали, всякакви модели сме ги видяли на пиацата, удобно са и комфортни Е-класите, но дотам се изчерпват предимствата им. В Германия този модел работи защото ги купуват нови, имат си привилегии чрез държавата и след някоя годинка ги продават. Нали преди две години купих такава на 3 години, беше на реални 325к, тука стана на 140 разбира се защото всичкия ганьопитек това иска, боядисана сива разбира се от там и нямах нерви да се разправям с всичката паплач, която се извървя да търси бяла лястовица и я дадох на един търгаш в Пазарджик той да я продава на някой, който ще мисли, че е уцелил джакпота.
Най-издръжливи тука са се оказвали Опелите, и някои японски модели. Имаше и две Е30-ки едно време.

От корейските курници издръжливи са били само тези с части на Опел, които правеха едно време, но вече няма такъв филм. В Германия доста карат ВАГ за таксита също, но те са много далеч от понятието издръжливост и надеждност. Зафири също караха много, но уви модела прерастна в нещо друго от няколко години и практически Зафира вече не съществува.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: СПАМ ТЕМА
Top Gun при Зафира 1 може ли отзад да влезе едно пале 200-300кг с размери Д120см х Ш80см и В60см?
Трябва ми някаква кола, в която да може да влиза такъв товар но и да има 4 седалки.
Трябва ми някаква кола, в която да може да влиза такъв товар но и да има 4 седалки.

- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ ИМЕНИЦИ .
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: СПАМ ТЕМА
Честито 
То за влизането може и да влезе, ама теглото ще е проблем сякаш

barty написа:Top Gun при Зафира 1 може ли отзад да влезе едно пале 200-300кг с размери Д120см х Ш80см и В60см?
Трябва ми някаква кола, в която да може да влиза такъв товар но и да има 4 седалки.
То за влизането може и да влезе, ама теглото ще е проблем сякаш
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Аз не съм имал Зафира 1, само Б. Не вярвам разликата в товара да е осезаема, на задните седалки плюс най-задните съм качвал хора с тегло...700-800 килограма общо, без тия, които са отпред до мен.
Колата е куче и кара ако прогоните са ок. Леко кляка, но те тампоните долу на носачите поемат най-големия товар и затова по-бързо заминават, но все пак 100-200к карат ако я караш душманската като мен натъпкана с народ.
Бащата караше хладилници и перални с нея когато трябва, но средната седалка мърдаше леко напред за хладилник, при тая първата Зафира не знам на какъв принцип е.

Бащата караше хладилници и перални с нея когато трябва, но средната седалка мърдаше леко напред за хладилник, при тая първата Зафира не знам на какъв принцип е.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: СПАМ ТЕМА
В Мерцедес Е класа комби влиза а и са нивомат отзад но някак си не се връзва.
Миналата година с W212 E350cdi 4x4 два пъти карах такива палета и като ме водеше мотокариста припадаше
Думите му бяха "Луд ли си? Тази кола е да караш пич.и , не за товар"
Клиентите също гледаха опулено
Но иначе се возиш комфортно, колата е стабилна а и върви.
Миналата година с W212 E350cdi 4x4 два пъти карах такива палета и като ме водеше мотокариста припадаше

Думите му бяха "Луд ли си? Тази кола е да караш пич.и , не за товар"
Клиентите също гледаха опулено

Но иначе се возиш комфортно, колата е стабилна а и върви.

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1696
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: СПАМ ТЕМА
Комшиите, баща и син, караха Сузуки Суифт 1.3 такси. Помните ги, едни малки седани... Тази кола изкара също поне 1,3млн.км ! При такситата е по-лесно - те на практика не изстиват! Единия слиза, другия се качва!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: СПАМ ТЕМА
На Зафира А също средния ред седалки се сгъва напред. Мотофреза Гардения от тия около 7к.с влиза цяла без проблем, моето колело влиза вътре цяло.
Обаче това нещо не върви (2.0 дизел), гори много, чупи се нон стоп. Ако ще караш такава, задължително бензинова. Останалата част от колата е що годе здрава, но возията и е ужасна.
Иначе скоро ходих на оглед на едно МЗ ЕТЗ 251 и докато го гледам дойдоха други клиенти, харесаха го и го натовариха на една Зафира Б.
Днес яко трафик по главния път е Търново, явно хората пътуват за празниците.
Обаче това нещо не върви (2.0 дизел), гори много, чупи се нон стоп. Ако ще караш такава, задължително бензинова. Останалата част от колата е що годе здрава, но возията и е ужасна.
Иначе скоро ходих на оглед на едно МЗ ЕТЗ 251 и докато го гледам дойдоха други клиенти, харесаха го и го натовариха на една Зафира Б.
Днес яко трафик по главния път е Търново, явно хората пътуват за празниците.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Зафира Б вози по-добре, а иначе Опел ако не си купиш бензин и с тая цена на газта малко губиш ако приемем, че ще има много километри.
Прав си ildivvy, но само донякъде. Вече почти няма коли на двойна езда, особено откакто го направиха, че всеки трябва да си плаща патент и осигуровки. Та винаги е една смяна на кола, но наистина изстива по-малко сравнено с нормална кола. Обаче това е само до издръжливост на мотора защото маслото пада всичкото долу като стои повече време без да се кара, за другите неща е все тая и пак се вижда кои коли стават и детските болести.
Прав си ildivvy, но само донякъде. Вече почти няма коли на двойна езда, особено откакто го направиха, че всеки трябва да си плаща патент и осигуровки. Та винаги е една смяна на кола, но наистина изстива по-малко сравнено с нормална кола. Обаче това е само до издръжливост на мотора защото маслото пада всичкото долу като стои повече време без да се кара, за другите неща е все тая и пак се вижда кои коли стават и детските болести.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: СПАМ ТЕМА
ildivvy написа:Комшиите, баща и син, караха Сузуки Суифт 1.3 такси. Помните ги, едни малки седани... Тази кола изкара също поне 1,3млн.км ! При такситата е по-лесно - те на практика не изстиват! Единия слиза, другия се качва!
Тук се крие ключът от бараката. Имаше някъде теории, че един студен старт се равнява на приблизително 400км каране по магистрала. Та аз имам едни 50-60 старта годишно на двигателя при температури под - 20С. Да не говорим, че много хора палят и след няма и минута тръгват. Маслото е като грес гъсто ...
Когато двама Шишо бакшишовци гърбят една кола 24/7, то тя практически не изстива. Тук бяха взели една Корола и обикаляха с нея страната, за да докажат, че двигателят ще изкара 1 млн километра. Магистрала ...

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: СПАМ ТЕМА
Това е доказано още от Деу Тико ,двойната езда пази двигателя много .
Канадец да ви е честит новия държавен глава .
Канадец да ви е честит новия държавен глава .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: СПАМ ТЕМА
Пази, пази, ама не съм ви видял да се блъскате да купувате коли по над 1 млн. километра.
Все се търси такава, която ако може да е стояла в гараж и само да е припалвана, ако е възможно с отрицателен пробег.
Паля на минус 20 и тръгвам, какво ще я чакам да загрява, просто се кара мноооого плавно като е студентка. След като запаля ВИНАГИ тръгвам на втората секунда ако мога. Маслото се сменяше когато се сетя на 20-25к, въздушния филтър двойно на това. Каране му е майката, да няма аз да и ставам роб на тая кола?

Все се търси такава, която ако може да е стояла в гараж и само да е припалвана, ако е възможно с отрицателен пробег.

Паля на минус 20 и тръгвам, какво ще я чакам да загрява, просто се кара мноооого плавно като е студентка. След като запаля ВИНАГИ тръгвам на втората секунда ако мога. Маслото се сменяше когато се сетя на 20-25к, въздушния филтър двойно на това. Каране му е майката, да няма аз да и ставам роб на тая кола?

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани