За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- BAI_DOBRI
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 305
 - Регистриран на: 20.01.2007
 - Местоположение: Разград&Русе
 - Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
 - Мечтае да кара: E90 335d
 
а онзи сайт който dinozab е дал едната от точките беше също да се направи изолация на горивния филтър.Не мога да си обясня какъв ще бъде ефекта от това,освен ако съм сипал калпава нафта и навън е адски студ за да не замръзне? Някой може ли изкаже някакво предположение?
			
		- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
!
изолирайте го тоя клапан,тва е голяма глупост!
на 2 тдс съм го направил и казват,4е има промяна!
			на 2 тдс съм го направил и казват,4е има промяна!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Tod
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1126
 - Регистриран на: 5.07.2004
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: M3 и Volvo XC70
 
Брей никой не мисли за парниковия ефект! 
 
Данка баце ще си дърпаме ушите, то в Пловдив немоа са диша от такива като тебе, екологията кучета я яли!
Оня ден гледах една баба, купуваше пластелин на внучето да правят снежен човек!
   
Да не барате егера ей маскари!
  
 
			Данка баце ще си дърпаме ушите, то в Пловдив немоа са диша от такива като тебе, екологията кучета я яли!
Оня ден гледах една баба, купуваше пластелин на внучето да правят снежен човек!
Да не барате егера ей маскари!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
		Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
колеги мнениер не мога да дам относно вървенето  с изолиран клапан  дани кара колата и той по-реално може да каже какви са му впе4атленията ,защото единствения друг тдс-дет  съм карал е е39  оба4е той е с друга скоросна кутия и е доста по-пъргав така 4е сравнение не мога да направя,но върви като старата ми 520-ка м50 , и това много ме радва  
			
		- Tod
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1126
 - Регистриран на: 5.07.2004
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: M3 и Volvo XC70
 
JANI написа:колеги мнениер не мога да дам относно вървенето с изолиран клапан дани кара колата и той по-реално може да каже какви са му впе4атленията ,защото единствения друг тдс-дет съм карал е е39 оба4е той е с друга скоросна кутия и е доста по-пъргав така 4е сравнение не мога да направя,но върви като старата ми 520-ка м50 , и това много ме радва
Дино последнитедва месеца скъса г**а на Киата , тдс-а му паяжаняса
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
		Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а 
  
  
 И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам 
  
  
 
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там
  
  
 и по-хубаво 
 Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти 
 Аз и болче сложих на маркуча който излиза от клапана и за по-сигорно запуших и тръбата по която идват пушаците от ауспуха към него.Сага и ако ви кажа с какво ша се спукате от смех с капачка от бира 
 пасва идеално само трябва да и пречукате назъбените работи по периферията и като я сложите и стегнете пасва идеално и не изпуска нещо 
 Някой от Мюнхен ако ме беше видял кво правя с колата сигорно щеше да ме 
  
  
  
			
		Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там
  - Tod
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1126
 - Регистриран на: 5.07.2004
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: M3 и Volvo XC70
 
dinozab написа:Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а![]()
![]()
И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам
![]()
![]()
![]()
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там![]()
![]()
и по-хубаво
Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти
А, кога щя изкараш из града да тестваме рационализацията!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
		Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Tod написа:dinozab написа:Ооооооо Тодорчо ти оздравя май и пак взе нещо да ме ядеш за Кия-та а![]()
![]()
И за сведение нема и помен от пайжина по ТДС-са радовно го разтривам
![]()
![]()
![]()
Янко значи за това ти е тоя болт дет са ти го ръгнали там![]()
![]()
и по-хубаво
Аз в събота го изолирах тоя клапан и разлика наистина има колата стана по-пъргава и по-добре се държи във високите обороти
А, кога щя изкараш из града да тестваме рационализацията!
Скоро бате Тошко скоро
- cupofcoffee@
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 51
 - Регистриран на: 17.02.2007
 
Dinozab: Много добре си направил с EGR-a, но по-хубавото е, че го имаш като опция. Той позволява един много добър ъпгрейд, а именно монтиране външен wastegate. Ето какво правят братята хАмериканци, като твърдят (и са прави според мен), че външния wastegate подобрява throttle, response, spoole-up на турбото и намалява лага. Според някои, това са 10-15 к.с. отгоре. Също така намалява обратното налягане в ауспуха и затова турбото се развърта по-бързо и 'отговаря' по-бързо. Освен това, въбшния wastegate пази турбото много повече. Ако искаш виж как е направено при м21д24, но не мисля, че при теб ще е много по-различно.
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... w/ba41?b=9
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... /ba41?b=10
Единствения недостатък е, че се управлява от налягането в колектора, а не от вакуум, както е стандартния, но не е голям проблем. За вътрешния wastegate има две опции - заваряване (не ми харесва) и външно застопоряване, която според мен е по-добрата.
cupofcoffee
			
		http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... w/ba41?b=9
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... /ba41?b=10
Единствения недостатък е, че се управлява от налягането в колектора, а не от вакуум, както е стандартния, но не е голям проблем. За вътрешния wastegate има две опции - заваряване (не ми харесва) и външно застопоряване, която според мен е по-добрата.
cupofcoffee
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
jy написа:здравейте!а дали важи същото за 318 тдс че да го изолира и аз този клапан?
Да същото важи и за него.Принципът на действие е един и същ
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
cupofcoffee@ написа:Dinozab: Много добре си направил с EGR-a, но по-хубавото е, че го имаш като опция. Той позволява един много добър ъпгрейд, а именно монтиране външен wastegate. Ето какво правят братята хАмериканци, като твърдят (и са прави според мен), че външния wastegate подобрява throttle, response, spoole-up на турбото и намалява лага. Според някои, това са 10-15 к.с. отгоре. Също така намалява обратното налягане в ауспуха и затова турбото се развърта по-бързо и 'отговаря' по-бързо. Освен това, въбшния wastegate пази турбото много повече. Ако искаш виж как е направено при м21д24, но не мисля, че при теб ще е много по-различно.
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... w/ba41?b=9
http://autos.ph.groups.yahoo.com/group/ ... /ba41?b=10
Единствения недостатък е, че се управлява от налягането в колектора, а не от вакуум, както е стандартния, но не е голям проблем. За вътрешния wastegate има две опции - заваряване (не ми харесва) и външно застопоряване, която според мен е по-добрата.
cupofcoffee
Колега това което казваш сигорно е много хубаво ама като не разбирам какво точно е
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
- cupofcoffee@
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 51
 - Регистриран на: 17.02.2007
 
Не знам защо не работят линковете, при мене си работят.
Иначе за въбшния wastegate, малко басисна информация тук:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate
и тук
http://www.streetracersonline.com/artic ... tegate.php
			
		Иначе за въбшния wastegate, малко басисна информация тук:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wastegate
и тук
http://www.streetracersonline.com/artic ... tegate.php
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Мерси за инфото ама ми се види бая сложна работа 
 това но пък кво толкова ще поразпитам тук там пък може да стане нещо 
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани