как да направя прекъсвач
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- compact_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 25.05.2006
аз пак с моя прекасвач ама няма как , та значи свалих си аз кората из под волана да диря там жицата , ама те много
Най в ляво има едни релета.
До кормилната щанга има едни букси , в горната черна букса влизат , кабелите от стартетра ама те са много.
и цветоете са
Червена
Зелена
бяло-залена
залено-червена
лилава
жълто черна
бяло зелена
коя жица да срежа , така че колата да не дава на контакт , докато не цъкнеш ключето примерно
Най в ляво има едни релета.
До кормилната щанга има едни букси , в горната черна букса влизат , кабелите от стартетра ама те са много.
и цветоете са
Червена
Зелена
бяло-залена
залено-червена
лилава
жълто черна
бяло зелена
коя жица да срежа , така че колата да не дава на контакт , докато не цъкнеш ключето примерно
- compact_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 25.05.2006
Направих го !!! Най - накрая, за тези които се интересуват описвам на кратко как реших "проблема".
1.Сваляте капака под таблото , на конзолата с букси намирате буксата в която влизат кабелите от старт ключалката. Това е горната букса над бялата.В нея трябва да влизат 7 кабела с описаните по-горе цветове от мен.
2.Срязвате кабела който е жълто-черен цвят.
3.Прекарвате ключето и кабела към него някъде в купето където само вие си знаете къде е.
4. Запоявате кабела към ключето и омотавате с изолирбанд.
5.двата свободни крайща на кабела които идват от ключето докарвате до под волана.
6.Връзвате двата свободни края към жълто-черната жица, така,че да се образува верига с прекасвач.Изолирате с изолирбанд
Преди да сглобите таблото обратно правите тест.
1.Давате контакт (трябва да ви светнат всички лампи по таблото)и въртите старт на мотора ако не последва никаква реакция значи прекасвача е на изключено положение
2.Връщате ключа да не е на контакт , цъкате ключето и пак давате контакт .При това положение след като дадете старт , трябва да запали мотора.
3.Може да сглобите таблото
Веднъж вече запалил мотора , не може да се изгаси от ключето !!! може да го върнете в изключено положение и колата ще продължи да си работи до следващия път в които ви се наложи да палите.
Съжалявам че не постнах и снимки , ама нямам с какво да ги направя.
Това не е най интелигентното решение на въпроса но и то върши работа.
1.Сваляте капака под таблото , на конзолата с букси намирате буксата в която влизат кабелите от старт ключалката. Това е горната букса над бялата.В нея трябва да влизат 7 кабела с описаните по-горе цветове от мен.
2.Срязвате кабела който е жълто-черен цвят.
3.Прекарвате ключето и кабела към него някъде в купето където само вие си знаете къде е.
4. Запоявате кабела към ключето и омотавате с изолирбанд.
5.двата свободни крайща на кабела които идват от ключето докарвате до под волана.
6.Връзвате двата свободни края към жълто-черната жица, така,че да се образува верига с прекасвач.Изолирате с изолирбанд
Преди да сглобите таблото обратно правите тест.
1.Давате контакт (трябва да ви светнат всички лампи по таблото)и въртите старт на мотора ако не последва никаква реакция значи прекасвача е на изключено положение
2.Връщате ключа да не е на контакт , цъкате ключето и пак давате контакт .При това положение след като дадете старт , трябва да запали мотора.
3.Може да сглобите таблото
Веднъж вече запалил мотора , не може да се изгаси от ключето !!! може да го върнете в изключено положение и колата ще продължи да си работи до следващия път в които ви се наложи да палите.
Съжалявам че не постнах и снимки , ама нямам с какво да ги направя.
Това не е най интелигентното решение на въпроса но и то върши работа.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани