Диагностика и кодиране при E9x
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Диагностика и кодиране при E9x
amxcs написа:Много благодаря!
А за DPF има ли нужда да се изключва софтуерно, защото колата си върви много добре, на таблото не свети нищо, само дето се появява грешката при четене.
Да защото ще започнат чести регенерации трябва да се изключи коректно.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
А знае ли се как се изключва, защото навсякъде попадам на информация от типа "отиваш там да ти го изключат софтуерно само за 100 или 200лв.."
Предполагам не е някаква квантова физика или нещо, което само "избрани" хора могат да го направят.
Предполагам не е някаква квантова физика или нещо, което само "избрани" хора могат да го направят.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
vld написа:amxcs написа:93C2 - Seat mat, seat-occupancy detector, passenger, faulty
Може ли малко помощ как да изключа кантара на пасажера, да не пищи за колан и да си работят еърбеците без значение дали има човек там или не.
E90 318d 11-2007г
За "seat occupancy sensor".
В MRS
Промени oc3_1 на not_aktivе
Изключи буксата на сензора под седалката, изтрий грешката и си готов.
При мен oc3_1 си беше not_aktivе,
после намерих в един форум
SBE1_1 and SBE1_STATUS_VERZ nicht_aktiv, or OC3 if it is a US spec car
изключих SBE1_1 и SBE1_STATUS_VERZ и вече не свети еърбега.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Диагностика и кодиране при E9x
h0r4ex написа:Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса
Моята кола е 04,2007 преди фейса с дайнамик фарове и фрм2 модул. При последните опити не ставаше
Re: Диагностика и кодиране при E9x
h0r4ex написа:Здравейте, интересуваме дали могат да се пуснат дългите и angel eyes, да светят едновременно като drl ? Колата е преди фейса
Извинявай колега, но знаеш ли, колко често движещите се срещу теб водачи ще споменават твой роднина от женски род с тези пуснати дълги светлини, па макар и през деня???
Re: Диагностика и кодиране при E9x
amxcs написа:А знае ли се как се изключва, защото навсякъде попадам на информация от типа "отиваш там да ти го изключат софтуерно само за 100 или 200лв.."
Предполагам не е някаква квантова физика или нещо, което само "избрани" хора могат да го направят.
Попитах и сам си отговарям.
Най-евтино става с MPPS за ~30лв от алиекспрес, чете се паметта, отваря се с Professional DPF Remover, сейва се и се качва обратно.
След като имате MPPS може поне и да се тунингова, аз така направих, (но си платих 35€).
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте колеги, да попитам някой имал ли е проблем при четене на живи данни с bimmer tool на телефон с micro USB букса, чрез OTG адаптер да му чете данните със закъснение?
При мен се получава точно това, при преглед на живи данни на дюзите примерно, се получава застиване на данните за около 5 секунди и след това се обновяват, същото се случва и на другите живи данни.
Докато на телефон с USB C такова нещо не се наблюдава, данните се показват в реално време, без никакво забавяне.
При мен се получава точно това, при преглед на живи данни на дюзите примерно, се получава застиване на данните за около 5 секунди и след това се обновяват, същото се случва и на другите живи данни.
Докато на телефон с USB C такова нещо не се наблюдава, данните се показват в реално време, без никакво забавяне.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?
Re: Диагностика и кодиране при E9x
hus0 написа:Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?
За да работи трябва да имаш мемори пакет, или ел. прибиращи се огледала.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Диагностика и кодиране при E9x
А може ли да се кодира да пада до точно определена позиция или си пада винаги най -долу? Май бях срещал в тубата един показваше къде се определя до къде ще се смъква, ама не го намирам нещо.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Fulgrum написа:Здравейте колеги, да попитам някой имал ли е проблем при четене на живи данни с bimmer tool на телефон с micro USB букса, чрез OTG адаптер да му чете данните със закъснение?
При мен се получава точно това, при преглед на живи данни на дюзите примерно, се получава застиване на данните за около 5 секунди и след това се обновяват, същото се случва и на другите живи данни.
Докато на телефон с USB C такова нещо не се наблюдава, данните се показват в реално време, без никакво забавяне.
С кабел най-добре, трансфера на данни е по-бърз.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Диагностика и кодиране при E9x
nastyboy написа:hus0 написа:Здравейте приятели. Някой дали знае при задна скорост пасажерското огледало пада надолу и искам да го донастроя. Дали трябва са се кодира или има процедура някаква?
За да работи трябва да имаш мемори пакет, или ел. прибиращи се огледала.
Не съм питал кога и как работят. Нямам мемори пакет и като си дам на задна огледалото си пада просто искам да го донастроя понеже пада прекалено много надолу.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика и кодиране при E9x
Малко да разместя пръхта от темата Колата е с FRM2, интересува ме коя функция трябва да е пусната. Когато ключа е на ауто на фаровете да светват ангелските очи при отключване ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани