За EGR клапана
Модератор: Технически модератори
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
За EGR клапана
Четох из нета че е хубаво тази система(клапан) при дизилите да се премахне (изолира).С времето самият клапан се задръствал с нагар от изгорелите газове и блокира или не работи коректно и това влошавало работата на мотора.Начените били различни за изолирането му и резултатите били положителни-по-добра и стабилна работа на двг.,намален разход на гориво,по-чисто масло и удължаване на експлоатациониия му период респективно по-добро смазване.Какво ще кажете за или против.Тук вече става въпрос за екология или опазването на двигателя от саждите и отлаганията които постъват в цилиндрите.Относно изолирането му при TDS-са в нета открих това но не разбирам немски и не съм сигорен дали въпросният материал е за изолирането на тоя клапан или просто подмяна на гарнитурата му да не тече масло от него познат проблем при TDS.
http://www.poelheizer.de/Umbau1.htm
Нека някой който разбира да каже за какво става въпрос.
По-надолу в тази страница има и други интересни неща които сигорно ще заинтрегуват някои хора.
http://www.poelheizer.de/Umbau1.htm
Нека някой който разбира да каже за какво става въпрос.
По-надолу в тази страница има и други интересни неща които сигорно ще заинтрегуват някои хора.
Последна промяна dinozab на 08 Фев 2007, 17:00, променена общо 1 път
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
маречков написа:Дино, то това и на опел не бих го причинил. Олиото си е за картофите и рибата.
Ти олиото го з***и мен ме интересува тоя клапан

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
dinozab преди дни бях при един познат майстор и той също ми каза да го изолирам тоя клапан-от клапана излиза една малка метална тръбичка,а в тази метална тръбичка влиза едно малко мъркуче (то играе роля на вакум) правиш следното- вадиш мъркучето и му слагаш едно болтченце колкото да запушиш маркуча и си готов, така си предпазваш всмукателните колекто и ДВГ-то от разни боклуци.
Така ми обясни моя познат че се изолирало по този начин действието на този клапан.Тези дни ще направя тази интервенция пък ще видим какъв ще е резултата
Така ми обясни моя познат че се изолирало по този начин действието на този клапан.Тези дни ще направя тази интервенция пък ще видим какъв ще е резултата
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Е най-накрая накой да се изкаже.
Да това си го мислех и аз и е най-лесния начин обаче ако самият калапан е блокирал в отворено положение това няма да помогне.На линка който съм дал май тая гарнитура я слагат на самата метална тръба по която идват изгорелите газове.Ако том се запуши мали няма да е по-добре как мислиш

Да това си го мислех и аз и е най-лесния начин обаче ако самият калапан е блокирал в отворено положение това няма да помогне.На линка който съм дал май тая гарнитура я слагат на самата метална тръба по която идват изгорелите газове.Ако том се запуши мали няма да е по-добре как мислиш

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Не съм много наясно със самото действие на тоя клапан,но казвам просто какво ме посъветваха да направя.А ако е блокирал в затворено положение си мисля че просто щеше да се разбере по работата на двигателя.Ще се консултирам с моя човек и ще кажа какво е казал.А тая гарнитура пред или зад клапана се слага?Щото доколкото видях тая гарнитура ще запуши самия клапан (ако не се бъркам) така че ако е блокирал в затворено положние няма да има смисал от тая гарнитура.
ПС: за последното изречение не съм много сигурен,просто малко гадая.Ама все пак ако може да се изкаже и някой друг.
ПС: за последното изречение не съм много сигурен,просто малко гадая.Ама все пак ако може да се изкаже и някой друг.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Мисля че тая гарнитура се слага зад клапана кадето влиза в него тръбата за изгорелите газове.Наистина ако клапана е заседнал затворен което много рядко се случва кото четох из нета няма смисъл от нея но ако е останал в отворено положение мисля че само с нея може да се изолира. 

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
За по-сигурно що не я сложите тая гарнитура. Изолирайте си го, пък ко ще мислите отворен ли е, затворен ли е, къф е. Все пак е важен крайния резултат от тая интервенция. Като я гледам трябва да се сложи преди клапана, там м/у него и колектора.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Значи в тоя линк точно за тва иде реч тъй ли.Ако е така направо утре ще слагам нещо там да запушвам тъпъта тръба.Ша ми пълни тя двигателя с дим




- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
BAI_DOBRI написа:Тъй като не ми е много ясно ще попитам: За какво точно служи тоя клапан?
Връща изгорели гозове обратно за доизгаряне.Колите които разполагат с тоя клапан покриват нормите по EURO2.Направен е с цел екология нищо друго.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Работата му е горе долу следната.Започва да работи когата температурата на двг. надвиши 60гр. и отваря тоя клапан да пуска газовете от около 1000-1100об. до към то 4000об. може и повече.Когато е нов бива всичко е ок.Обаче с километрите се наслоява със сажди и почва да работи некоректно и от там мъчи мотора,цапа всичко вътре включително и маслото.Като се разрових разбрах че на ТДС с тоя клапан маслото се сменя на 7500км. а без него на 10000км. щото не всички разполагат с него зависи за кой пазар са правени.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Плюс това от тия изгорели газове чувствително нараства темп. в цилиндрите от там и на маслото от там и на охладителната течност.А ако и колера е запушен смятайте кво става горят клапани глави млави абе всичко става кенеф 

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
JANI написа:аааааааааааааа,Дани зна4и за това е бол4ето за което ти разправях 4е е напъхано в марку4ето, сега се изяснява
Колега при теб случайно да не е запушено с болтче? И ако ДА ще споделиш ли впечатления?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани