Поставяне на Имобилайзер на Х5
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Поставяне на Имобилайзер на Х5
Здравейте понеже не намерих подобна тема ще питам така,
Направих застраховка с каско и от там ми казаха да монтирам задължително Имобилаизер за да е валидна застраховката за кражба ,та питането ми е някой имал ли е това положение и ако монтирам този Имобилайзер няма ли да имам проблем после с компютъра на колата.Забравих да напиша че цената по монтиране на имобилайзера го поемат от застрахователната компания.
Направих застраховка с каско и от там ми казаха да монтирам задължително Имобилаизер за да е валидна застраховката за кражба ,та питането ми е някой имал ли е това положение и ако монтирам този Имобилайзер няма ли да имам проблем после с компютъра на колата.Забравих да напиша че цената по монтиране на имобилайзера го поемат от застрахователната компания.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Поставяне на Имобилайзер на Х5
Dido73 написа:Здравейте понеже не намерих подобна тема ще питам така,
Направих застраховка с каско и от там ми казаха да монтирам задължително Имобилаизер за да е валидна застраховката за кражба ,та питането ми е някой имал ли е това положение и ако монтирам този Имобилайзер няма ли да имам проблем после с компютъра на колата.Забравих да напиша че цената по монтиране на имобилайзера го поемат от застрахователната компания.
Всички компании искат допълнително подсигуряване за по скъпи коли. Няма да има проблем, имобилайзера си се разбира със оригиналната електроника, само ще трябва да към ключа да носиш още едно устройство. На баща ми джипа е така и не е има драми. За моята 5-ца от ДЗИ ми поискаха само GPS проследяване, което само взема ток от колата и това, за мен по-добрия вариант.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Поставяне на Имобилайзер на Х5
Колата има много компютри и е важно къде ще прекъснеш за имобилайзера, за да не се записват грешки, изтриват адаптации или изгасне двигателя по време на движение. Има един тип имобилайзери, които трябва да се избягват- при изтощаване на батерията се губи връзката между устройствата, имобилайзера се задейства и колата спира, даже карат собствениците на такъв тип да подписват уведомителен протокол, че се задължават редовно да си сменят батерията и никой не носи отговорност за евентуални последици.
Имобилайзера трябва да е с високо качество като изпълнение- доста често поради бъг е причина за прословутите утечки.
Имобилайзера трябва да е с високо качество като изпълнение- доста често поради бъг е причина за прословутите утечки.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Поставяне на Имобилайзер на Х5
Не се притеснявай, сервизите на застрахователите много добре знаят, какво правят.
На моята х5, колата проверява имобилайзера само в момента на палене, така че няма как да изгасне в движение. Батерията държи над 1 година и е хубаво да си имаш една резервна в жабката.
На моята х5, колата проверява имобилайзера само в момента на палене, така че няма как да изгасне в движение. Батерията държи над 1 година и е хубаво да си имаш една резервна в жабката.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Поставяне на Имобилайзер на Х5
Темата е стара, но...Аз да добавя обратната хипотеза т.е. проблем с имобилайзера. Бързам да кажа , че за момента съм имал проблеми само с изтощена батерия , до онзи ден. Всичко друго е както се описва т.е. допълнителния имобилайзер е слаган по искане от застраховател от предходния собственик от когото аз купувам колата. Нямам представа коя фирма го е монтирала. Имобилайзела е Starline s95 или s96. Батерия може да купите нова и пак да не работи просто защото е изтощена. Доколкото аз разбрах трябва да се сменя на 8 месеца независимо дали е изтощена. За въпросния имобилайзер при монтиран зумер ще получите 3 последователни бипкащи сигнала- смени батерията. Та.......преди три дни колата запали и след кратка неравномерна работа угасна. Колата е БМВ Е89. На таблото за кратко светна кормило със знак внимание и предупреждение , че системата на коланите не работи. Тъй като съм виждал подобно поведение веднага грабнах и смених батерията за да видя как ще е проблем. Колата запали , пали и сега обаче при първоначален тест на системите на контакт преди да запалите светват в червено - айербег, колани, спирачки и кръгче със знак внимание в средата. Чеша се по главата и бегам при един с компютърна диагностика. Казва "Има някакъв проблем при комуникацията по КАН шината". Почвам да диря застрахователя и от там коя е евентуално фирмата монтирала имобилайзера. Уж установявам нещо. Говоря с някакъв човек и обяснявам проблема , като питам дали може да премахне имобилайзера. Човека с дрезгав компетентен глас казва " Обясни на твоя компютърен специалист , че имобилайзера Starline е аналогов и при него колата или пали или не." Казвам "Благодаря". И пак се чеша по главата. Чета в нета с гугъл, като изписвам Starline . Намирам реклама на имобилайзера за 450лв. и виждам , че тага е същия като този който имам аз в джоба си и пише, че имобилайзера комуникира по CAN. Все още се чеша по главата. Мисля да отида и на друг с компютърна диагностика за да видя кое мнение ще съвпадне и да реша как ще процедирам. ЩЕх да кажа да не си бутате по електрониката без нужда или ако се прави да се слага много качествен имобилайзер, щото после проблемите са сложни. Всичките дето питах казаха, за да се премахне от друг който не го е слагал т.е. не знае къде физически се намира е дълга работа. Как ги крадат колите при положение , че е толкова сложно...............се чудя. Все още има и някакъв шанс да не е проблема в имобилайзера обаче ще видя дали ще мога да го открия. Ще споделя информацията и тук.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани