Моето първо комби
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Моето първо комби
Честито!
И аз преди 3 години си докарах един комбинизон, само че от Германия, поради същата причина
И както до онзи момент го смятах за компромис след седана, сега не бих се качил повече в нещо различно от комби.
Стягай го и му се наслаждавай.
И аз преди 3 години си докарах един комбинизон, само че от Германия, поради същата причина
И както до онзи момент го смятах за компромис след седана, сега не бих се качил повече в нещо различно от комби.
Стягай го и му се наслаждавай.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Моето първо комби
Kroki написа:И за фаровете съм го помислил, но искам първо механично да я стегна и след това ретрофити и глезотии.
Не че нещо, ама много не се надявай да имаш време за кой знае колко "глезотии" по МПС-тата в близките година-две+, ако с жена ти мислите да се оправяте сам-сами с детето Естествено си зависи и от самото дете какви възприятия, характер и енергия има, ама в един момент почваш да гледаш на колата, като на железния кон, който просто те придвижва от т. А до т. Б и... толкоз Не остава време, а и енергия, човек да прави такива занимавки каквито е правил преди, освен ако не са някакви тривиални операции по отъпкани пътища
Та както си тръгнал, стягай я механично според мен о'време, че после я камилата, я камиларя
Ламарини всякакви под път и над път, с другите неща всичко да е наред пожелавам, и много щастие!
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Едните родители са в Стара Загора, другите в Плевен и сами ще се оправяме, все пак имаме 2 котките които ще помагат.
А и смятам, че стига да има желание, винаги ще се намери време за някой и друг ретрофит.
Та започнах аз в петък след работа и откарах почти до изгрев, събота от обяд до вечеря и неделя късно следобедно.
Любимо ми е да си бачкам, няма никой, музичката си върви, работата не толкова
Като махнах перката и отпред кората ми направи впечатление, че ремъка е -1 писта по-малко.
Също така може да се види как се е раздул водният маркуч от маслото по него.
Приятна дизелова мизериика
И най-гадния антифриз който съм виждал в живота ми. Не мога да разбера, че при положение има оригинален син, слагат червен. Всички компоненти по водната система бяха оригинални, освен термостата на ЕГР, някъде някой е налял това..
А и смятам, че стига да има желание, винаги ще се намери време за някой и друг ретрофит.
Та започнах аз в петък след работа и откарах почти до изгрев, събота от обяд до вечеря и неделя късно следобедно.
Любимо ми е да си бачкам, няма никой, музичката си върви, работата не толкова
Като махнах перката и отпред кората ми направи впечатление, че ремъка е -1 писта по-малко.
Също така може да се види как се е раздул водният маркуч от маслото по него.
Приятна дизелова мизериика
И най-гадния антифриз който съм виждал в живота ми. Не мога да разбера, че при положение има оригинален син, слагат червен. Всички компоненти по водната система бяха оригинални, освен термостата на ЕГР, някъде някой е налял това..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Моето първо комби
Kroki написа:Също така може да се види как се е раздул водният маркуч от маслото по него.
И най-гадния антифриз който съм виждал в живота ми. Не мога да разбера, че при положение има оригинален син, слагат червен. Всички компоненти по водната система бяха оригинални, освен термостата на ЕГР, някъде някой е налял това..
Точно този маркуч който излиза от пластмасовата тръба и отива към охладителя на кутията и разширителния съд го взимай само оригинален, всичко друго което бях сложил протичаше преди време. И го намести добре, че няколко пъти вече виждам прерязан от ролката точно там.
А за антифриза не се учудвай масово явление е. Затова и аз сам си правя колите.
едит: сега върнах назад темата и видях че вече си го взел маркуча
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Да, взех го него оригинален + тръбата + воден фланец под колектора + термостат + термостат егр + водна помпа + маркуча от термостата на егр към тръбата + всички о-пръстени на всички водни маркучи, които съм разкачал.
о-пръстени - всичките
Демпферната шайба беше сравнително здрава, леки цепантини, но оригиналната - 2007-ма година.
Смених я с кортеко с нови болтове комплект.
Имах и възможността да тествам динамометричният ключ, който продавам. Настройваш си нм, после градусите и само си стягаш. Аз съм доста педантичен и всяко едно болтче което е мръсно го минавам с телената четка, после скочбрайд и накрая брейк клинър. След това си се стяга колкото пише в тиса.
о-пръстени - всичките
Демпферната шайба беше сравнително здрава, леки цепантини, но оригиналната - 2007-ма година.
Смених я с кортеко с нови болтове комплект.
Имах и възможността да тествам динамометричният ключ, който продавам. Настройваш си нм, после градусите и само си стягаш. Аз съм доста педантичен и всяко едно болтче което е мръсно го минавам с телената четка, после скочбрайд и накрая брейк клинър. След това си се стяга колкото пише в тиса.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Моето първо комби
Я пусни малко инфо за ключа на лично съобщение
И имам едно питане защо заложи на Corteco, лично аз на нашата 60тка си патих с Corteco и в послествие ме светнаха за друга схема. Забелязал ли си че има два модела на SWAG с различни номера и цени, видимо еднакви, но всъщност различни. И като поръчаш малко по скъпата идва всъщност ОЕМ БМВ шайба в обикновенно кашонче без надписи
И имам едно питане защо заложи на Corteco, лично аз на нашата 60тка си патих с Corteco и в послествие ме светнаха за друга схема. Забелязал ли си че има два модела на SWAG с различни номера и цени, видимо еднакви, но всъщност различни. И като поръчаш малко по скъпата идва всъщност ОЕМ БМВ шайба в обикновенно кашонче без надписи
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Смених водната помпа + термостата + реле и подгревни свещи + нов въздушен филтър и затворих отгоре мотора. Всички пластмаси се измиват, почистват и тогава се слагат. Покрих всички дупки с парцалчета и се заех да изчистя блока + двигателния отсег от приятната комбинация от прах и маслени пари. Първо минавам с телена четка да го разбия, после брейк и после химия и с водоструйката.
Също така сълзеше от капачката на масления ф-р. Оказа се, че пръстените се СЧУПИХА. Толкова опекани бяха.
Също така сълзеше от капачката на масления ф-р. Оказа се, че пръстените се СЧУПИХА. Толкова опекани бяха.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
MCPO написа:Я пусни малко инфо за ключа на лично съобщение
И имам едно питане защо заложи на Corteco, лично аз на нашата 60тка си патих с Corteco и в послествие ме светнаха за друга схема. Забелязал ли си че има два модела на SWAG с различни номера и цени, видимо еднакви, но всъщност различни. И като поръчаш малко по скъпата идва всъщност ОЕМ БМВ шайба в обикновенно кашонче без надписи
Ами в сервиза сме доволни от марката и не сме имали рекламации и проблеми. Не го знаех това за SWAG-a, ще поразпитам.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 253
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Моето първо комби
Честито ,много и безаварийни километри .Ние сме със 3 моми ,две близначки и имахме комби ,адски е удобно за семеен автомобил и двойна количка .Аз миналата година бях харесал едно сиво 318 комби Е46 бензин но беше чак във Видин .
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
След като измих двигателя, подсуших с въздух останалата вода и понаредих новите оптегачи, ролки и ремъци.
Много е важно да се подсуши дупката за г-образното рамо на ролката и да се напръска вътре и самото рамо с керамична грес, за да не блокира.
Смесих си оригиналният BMW антифриз с дестилирана вода, измерих го - 40 градуса. Забравих да спомена, че докато бях на мивката успях да промия почти цялата система - радиатор и мотор от червеният антифриз. Просто сложих маркуч с вода на тройника на главата и от блока изтече каквото имаше. Същото направих и с радиатора.
И една забавна ситуация, новият оригинален термостат на EGR не идва с О-пръстен. Разбрах го като почна да тече и уля всичко.
Много е важно да се подсуши дупката за г-образното рамо на ролката и да се напръска вътре и самото рамо с керамична грес, за да не блокира.
Смесих си оригиналният BMW антифриз с дестилирана вода, измерих го - 40 градуса. Забравих да спомена, че докато бях на мивката успях да промия почти цялата система - радиатор и мотор от червеният антифриз. Просто сложих маркуч с вода на тройника на главата и от блока изтече каквото имаше. Същото направих и с радиатора.
И една забавна ситуация, новият оригинален термостат на EGR не идва с О-пръстен. Разбрах го като почна да тече и уля всичко.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Това е турбопътя с цепнатината, която е направила цялата мизерия.
Първо се бях навил да взимам оригинален, но цената от 700лв цена клиент ме стресира и викнах само горна част, уж по-скъпата на Gates.
Намерих подходяща скоба и го стегнах здраво, като преди това отбелязах точният ъгъл, но кур. Новата пластмасова част е по-тясна с мнооооого мъничко и не може да щракне добре на дросела.
Измих старата оригинална пластмасова част, обезмаслих добре и я размених. Така в крайна сметка използвах само меката гумена част. Сложих 2 нови о-пръстени посока дросел и кулер и работата заспа.
Първо се бях навил да взимам оригинален, но цената от 700лв цена клиент ме стресира и викнах само горна част, уж по-скъпата на Gates.
Намерих подходяща скоба и го стегнах здраво, като преди това отбелязах точният ъгъл, но кур. Новата пластмасова част е по-тясна с мнооооого мъничко и не може да щракне добре на дросела.
Измих старата оригинална пластмасова част, обезмаслих добре и я размених. Така в крайна сметка използвах само меката гумена част. Сложих 2 нови о-пръстени посока дросел и кулер и работата заспа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: FIAT DUKATO HYMER и друга скрап
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: Моето първо комби
Самоцитирам се от по стара тема - Един път комби , цял живот комби
Честито и безаварийно
Честито и безаварийно
Re: Моето първо комби
Честито и евала за подробните обяснения и снимков материал Човек много може да научи от такива теми
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Моето първо комби
Ще стане надежден автомобил за път. Да дам и мойте 5 стотинки - смени гарнитурите на топлообменника и корпуса на масления филтър, ако не е късно и не си ги сменил.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Е поне да изчакаме да протекат.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани