филтър картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- h0r4ex
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 245
 - Регистриран на: 21.04.2018
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: BMW E39 M5
 
Re: филтър картерни газове
Здравейте, аз сложих от тоя вид който е с като малка тоалетна хартия, но под филтъра ми където е дебитомера събира много масло и го праща по цялата ми система(Турбо, пътища и кулер). Смених турбина заради това масло като си мислех, че турбината тече, а реално на турбината и нямаше нищо. ?! Как да реша преблема с това масло което се събира под филтъра ? Да сложа от другия вид който е тип сепаратор или да запуша дупката под филтъра и да махна малкото маркуче което отивам към дибелата тръба от дебитомера до турбината ?
			Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D
		Е46 '02 320D
E61 '08 525D
- VladiE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 830
 - Регистриран на: 6.09.2015
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 320D
 - Мечтае да кара: F30 / F10
 
Re: филтър картерни газове
Колко много? Нормално е да има капки омасляване, но ако ама много е по скоро от по-високо картерно налягане. Не запушвай нищо!
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
			
		Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
- h0r4ex
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 245
 - Регистриран на: 21.04.2018
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: BMW E39 M5
 
Re: филтър картерни газове
VladiE написа:Колко много? Нормално е да има капки омасляване, но ако ама много е по скоро от по-високо картерно налягане. Не запушвай нищо!
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Ами прави си локвички вътре по тръбите, кулера, турбото в студената му част започва да сабира масло. Някакъв съвет с кой от двата клапана да пробвам ? Вмомента е с такъв сменям филтър, май ще пробвам с този който е сепаратор, но ако някой е минал през това да каже.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 '02 320D
E61 '08 525D
		Е46 '02 320D
E61 '08 525D
Re: филтър картерни газове
h0r4ex написа:VladiE написа:Колко много? Нормално е да има капки омасляване, но ако ама много е по скоро от по-високо картерно налягане. Не запушвай нищо!
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Ами прави си локвички вътре по тръбите, кулера, турбото в студената му част започва да сабира масло. Някакъв съвет с кой от двата клапана да пробвам ? Вмомента е с такъв сменям филтър, май ще пробвам с този който е сепаратор, но ако някой е минал през това да каже.
Нека си ти стои този и сложи един oil catch can, в него ще се събира това масло и няма да ходи в кулера, или поне не всичкото.
- Moni_BMW
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 338
 - Регистриран на: 31.10.2015
 - Местоположение: Където дойде
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 320d
 - Мечтае да кара: 850 CSI E31
 - Детайли за колата: E90 M47D20TU2 2005
475 Black Sapphire Metallic
M3- package, 18” wheels Style 260 
Re: филтър картерни газове
Предстои ми смяна на такъв филтър. Мисля да сменя всичко не само филтъра и да взема от този пластмасовия не дунапрена. Трудно ли се сменя,тоест ще мога ли да го сменя в домашни условия, гледах че на тройка дизела един руснак лесно го смени ,но при мен е 2ка дизел,гледам уж също е лесно. И тези на Vaico иили Febi добър избор ли са.
			///M power
		- vvasilev1
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1870
 - Регистриран на: 8.04.2012
 - Местоположение: Търново
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318td compact '03
 - Мечтае да кара: M3
 - Детайли за колата: с две порти
 
Re: филтър картерни газове
Сложи оригинален, че тука е малко тънка работа.
И той стана една торба пари ама е важен.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
			
		И той стана една торба пари ама е важен.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- VladiE
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 830
 - Регистриран на: 6.09.2015
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 320D
 - Мечтае да кара: F30 / F10
 
Re: филтър картерни газове
Елементарно е.Moni_BMW написа:Предстои ми смяна на такъв филтър. Мисля да сменя всичко не само филтъра и да взема от този пластмасовия не дунапрена. Трудно ли се сменя,тоест ще мога ли да го сменя в домашни условия, гледах че на тройка дизела един руснак лесно го смени ,но при мен е 2ка дизел,гледам уж също е лесно. И тези на Vaico иили Febi добър избор ли са.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
- Moni_BMW
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 338
 - Регистриран на: 31.10.2015
 - Местоположение: Където дойде
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 320d
 - Мечтае да кара: 850 CSI E31
 - Детайли за колата: E90 M47D20TU2 2005
475 Black Sapphire Metallic
M3- package, 18” wheels Style 260 
Re: филтър картерни газове
Възможно ли е от неоригинален такъв клапан колата да пуши много . Смених този клапан ,но колата счупи турбото, рециклирах турбината и след това колата започна да пуши черно при даване на газ и да има леко поклащане на празен ход без да играят обороти. Колата върви много адекватно, не ми вдигна разхода на гориво. На диагностика не излизат никакви грешки. Съмнявах се в дюза работят в нормални корекции. Други ден ще изолирам вихрови клапи и ЕГР. А след този проблем взе да ми омаслява при дюзите събира по малко масълце,заради това омасляване си мисля да не е от клапана. Вече не знам къде да търся проблема с пушенето ,преди това никога не ми е пушила тази кола . Ааа катализатора си е на място ДПФа е изключен така съм я взел.
			///M power
		- shtilyon
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 1
 - Регистриран на: 18.08.2017
 - Пол: Мъж
 - Кара: e46 330xi, e39 525D
 - Мечтае да кара: M5 e60
 
Re: филтър картерни газове
Moni_BMW написа:Възможно ли е от неоригинален такъв клапан колата да пуши много . Смених този клапан ,но колата счупи турбото, рециклирах турбината и след това колата започна да пуши черно при даване на газ и да има леко поклащане на празен ход без да играят обороти. Колата върви много адекватно, не ми вдигна разхода на гориво. На диагностика не излизат никакви грешки. Съмнявах се в дюза работят в нормални корекции. Други ден ще изолирам вихрови клапи и ЕГР. А след този проблем взе да ми омаслява при дюзите събира по малко масълце,заради това омасляване си мисля да не е от клапана. Вече не знам къде да търся проблема с пушенето ,преди това никога не ми е пушила тази кола . Ааа катализатора си е на място ДПФа е изключен така съм я взел.
колега до къде стигна в главоблъскането
има ли развитие?
при мен същата работа
два пъти чупя здрави турбини заради това масло след сепаратора
сменях го този филтър няколко пъти с и от двата типа филтри
последно взех оригинален и пак същата история
- Moni_BMW
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 338
 - Регистриран на: 31.10.2015
 - Местоположение: Където дойде
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW 320d
 - Мечтае да кара: 850 CSI E31
 - Детайли за колата: E90 M47D20TU2 2005
475 Black Sapphire Metallic
M3- package, 18” wheels Style 260 
Re: филтър картерни газове
shtilyon написа:Moni_BMW написа:Възможно ли е от неоригинален такъв клапан колата да пуши много . Смених този клапан ,но колата счупи турбото, рециклирах турбината и след това колата започна да пуши черно при даване на газ и да има леко поклащане на празен ход без да играят обороти. Колата върви много адекватно, не ми вдигна разхода на гориво. На диагностика не излизат никакви грешки. Съмнявах се в дюза работят в нормални корекции. Други ден ще изолирам вихрови клапи и ЕГР. А след този проблем взе да ми омаслява при дюзите събира по малко масълце,заради това омасляване си мисля да не е от клапана. Вече не знам къде да търся проблема с пушенето ,преди това никога не ми е пушила тази кола . Ааа катализатора си е на място ДПФа е изключен така съм я взел.
колега до къде стигна в главоблъскането
има ли развитие?
при мен същата работа
два пъти чупя здрави турбини заради това масло след сепаратора
сменях го този филтър няколко пъти с и от двата типа филтри
последно взех оригинален и пак същата история
Смених целия клапан и сепаратор с такъв на Febi Bilstein. За сега 5000 км. нямам проблеми. Колата си подпушва чат пат,махнах катализатора след турбото.
///M power
		- vicho
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8399
 - Регистриран на: 3.09.2003
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: M340i
 - Мечтае да кара: Калибра
 - Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
 
Re: филтър картерни газове
вие сте пияни  
 
друго нямам какво да кажа
 
			друго нямам какво да кажа

You said: "Time will change!" What if it changes you?
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани