Тежка хидравлика е91
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Тежка хидравлика е91
Последните месеци карам само е90ката и беше спряло да ми прави впечатление колко трудно се върти волана, докато не покарах няколко други автомобила. Защо се получава така. Едва ли в завода са я измислили толкова тежка хидравликата. При паркиране с една ръка е доста трудоемко да въртя волана и навивам с 2 ръце. Имам и е30ка без хидравлика и волана е по лек от на 90ката 2ма мои приятели и те е90ки карат, същата работа като при мен
- тео е90
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.09.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325XI
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тежка хидравлика е91
Така са си фабрично
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Тежка хидравлика е91
m.dimitrov1992 написа:Последните месеци карам само е90ката и беше спряло да ми прави впечатление колко трудно се върти волана, докато не покарах няколко други автомобила. Защо се получава така. Едва ли в завода са я измислили толкова тежка хидравликата. При паркиране с една ръка е доста трудоемко да въртя волана и навивам с 2 ръце. Имам и е30ка без хидравлика и волана е по лек от на 90ката 2ма мои приятели и те е90ки карат, същата работа като при мен
В сравнение с Е46 , направо е памук.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Тежка хидравлика е91
В този ред на мисли, къде бихте 'позиционирали' хидравликата на Е36 ? За мен беше супер приятна!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Тежка хидравлика е91
Guberkov написа:m.dimitrov1992 написа:Последните месеци карам само е90ката и беше спряло да ми прави впечатление колко трудно се върти волана, докато не покарах няколко други автомобила. Защо се получава така. Едва ли в завода са я измислили толкова тежка хидравликата. При паркиране с една ръка е доста трудоемко да въртя волана и навивам с 2 ръце. Имам и е30ка без хидравлика и волана е по лек от на 90ката 2ма мои приятели и те е90ки карат, същата работа като при мен
В сравнение с Е46 , направо е памук.
Имал съм е46 и беше по добре от 90ката Бих казал че 90ката има най тежкия волан, а съм карал и не малко коли без хидравлика
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Тежка хидравлика е91
m.dimitrov1992 написа:Guberkov написа:m.dimitrov1992 написа:Последните месеци карам само е90ката и беше спряло да ми прави впечатление колко трудно се върти волана, докато не покарах няколко други автомобила. Защо се получава така. Едва ли в завода са я измислили толкова тежка хидравликата. При паркиране с една ръка е доста трудоемко да въртя волана и навивам с 2 ръце. Имам и е30ка без хидравлика и волана е по лек от на 90ката 2ма мои приятели и те е90ки карат, същата работа като при мен
В сравнение с Е46 , направо е памук.
Имал съм е46 и беше по добре от 90ката Бих казал че 90ката има най тежкия волан, а съм карал и не малко коли без хидравлика
Ами и аз съм имал предишна кола преди е90-ката , е46 купе и беше бахти волана,бахти скоростната кутия за културисти - е90ката ми е перце сега, дори и да не е от колите с най лека хидравлика, все-пак е бмв и така трябва да е...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тежка хидравлика е91
Интересно е, че при Е46 съм карал две - моята 330xD 204 и на приятел 320d 150. На 330-ката беше най-лек волана от всички БМВ-та, които съм имал. На 320-ката беше доста твърд. Но нищо не може да бие Е90-ката. За градски условия е доста кофти, но за магистрала е перфектно.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- Guberkov
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: Тежка хидравлика е91
Leon написа:По-добре от лигоча в Ф30
Е то там рейката нали е електрическа, а не хидравлична - нормално е да е за мадами с маникюри и без никакъв бицепс, за да въртят с лекота и едно пръстче волана.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тежка хидравлика е91
То и на блъскащите колички в лунапарка е електрически, ама не е толкова лигав
Never mistake motion for action...
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Тежка хидравлика е91
Да и на моята Е90 волана е твърд, но на мен не ми пречи. Имам Е46 волана е перце върти се с един пръст, даже малко ме дразни този лек волан като се кача от Е90тката на Е46цата , въпреки че 46цата я карам 4 години преди да си купя Е90. Карал съм наскоро една Е91ца и едно Е92 и двете бяха с твърд като моя волан явно са си така. Даже момчето с Е92ката като я взе ходи на сервиз да провери кормилната уредба да няма нещо проблем та е твърд волана, но не установиха нищо.
///M power
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тежка хидравлика е91
Колеги, използвам темата, за да не отварям нова.
Преди няколко дни сутринта паля колата, тръгвам и воланът е супер твърд - като на Жигула, ако не и по-зле. На място едвам се върти. Слизам, меря гуми, гледам шанги, накрайници, хидравлично масло, всичко наред. Помпата на хидравликата не шуми и няма омаслено по маншоните на рейката. Викам си - ще карам. Карах 10-15 км. На завоите воланът не се връщаще сам и ако го пуснеш заставаше в позицията както е. Минах 10-15-на км и воланът малко по малко омекна и стана почти както преди. Паркирам, вечерта се качвам пак - пак твърд волан. Минавам 5-10 км и пак почти нормален. Вече трети ден е така - сутрин тежко - после леко. Даже тази вечер я покарах повечко и воланът преди да паркирам си беше както преди-лек и връщащ се сам.
Та дали има някой, сблъсквал се с подобен проблем или да е срещал нещо подобно? Приемам и всякакви теории. Като евентуален жокер предишния ден, преди да се случи, пътувах доста и валеше много дъжд, но не съм имал никакви симптоми тогава. Гледахме я на канал, но видимо няма никакви удари или течове по рейката. Шарнирите изглеждат наред. Ясно ми е, че тези неща не се оправят сами, а не ми се ще да почвам да сменям на сляпо, че цените по хидравликата са чудо.
Забравих да уточня - колата е фейслифт (ако има значение)
Преди няколко дни сутринта паля колата, тръгвам и воланът е супер твърд - като на Жигула, ако не и по-зле. На място едвам се върти. Слизам, меря гуми, гледам шанги, накрайници, хидравлично масло, всичко наред. Помпата на хидравликата не шуми и няма омаслено по маншоните на рейката. Викам си - ще карам. Карах 10-15 км. На завоите воланът не се връщаще сам и ако го пуснеш заставаше в позицията както е. Минах 10-15-на км и воланът малко по малко омекна и стана почти както преди. Паркирам, вечерта се качвам пак - пак твърд волан. Минавам 5-10 км и пак почти нормален. Вече трети ден е така - сутрин тежко - после леко. Даже тази вечер я покарах повечко и воланът преди да паркирам си беше както преди-лек и връщащ се сам.
Та дали има някой, сблъсквал се с подобен проблем или да е срещал нещо подобно? Приемам и всякакви теории. Като евентуален жокер предишния ден, преди да се случи, пътувах доста и валеше много дъжд, но не съм имал никакви симптоми тогава. Гледахме я на канал, но видимо няма никакви удари или течове по рейката. Шарнирите изглеждат наред. Ясно ми е, че тези неща не се оправят сами, а не ми се ще да почвам да сменям на сляпо, че цените по хидравликата са чудо.
Забравих да уточня - колата е фейслифт (ако има значение)
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slavi7575