малко полезно инфо в Избора на нитро система
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
малко полезно инфо в Избора на нитро система
ако конете ви идват малко и искате пове4е ,то най-лесния начин да си ги набавите е нитросистемка:)
фирмите са известни NOS, NX,WIZARDS OF NOS,ZEX и други вси4ки предлагат почти едни и същи комплекти и разли4ни вариянти,
но коя система да изберем
естествено първо се спираме на най-евтиния: тази с един смесител
(Fogger) в бг. го нари4аме по различни начини игрег, дюза и тн. (или за по разбираемо тази която дозира азотния оксид и горивото , смесва ги и ги впръсква в една точка на смукателния тракт ).
ако имаме 4 цилиндрово бмв например веднага идва въпроса за какво да даваме пари за 4 дюзи с които да впръскваме по 25коня вместо с една дюза да си пръскаме 100коня
когато ипозваме една дюза могат да възникнат големи проблеми свързани с правилното разпределяне на коли4еството смес.
при правилен избор на конски сили ,например за 1,8-2000 литра двигател може да понесе коли4ество смес за 50 даже и 75 коня без проблеми, но дали във всеки цилиндър попада равно количество от нея
ето от този линк http://www.forum.nitrous-advice.com/sin ... t2499.html се разбира как с една дюза може да се получи различно рапределяне в зависимост от типа на смукателния колектор от ъгъла под който е насочена дюзата и мн др.
да обаче мн хора не вземат предвид тази особеност при монтажа и хоп после тръгва мита че нитрото чупи двигатели, ами да наистина ги чупи но с голяма помощ от нас самите
та в този линк хората съветват даже да се вземе колкетор втора ръка и на него да се напрвят тези тестове на място и да се гледа в кое положение има най-равномерно разпределение на сместа , но какво се случва когато двигателя работи и то на по сериозни обороти и отворена докрай дроселова клапа
ясно е 4е при 2000 оборота макс отворен дросел(WOT-WIDE OPEN TROTLE) имаме един поток а при 3500 потока е по силен 4, 5 ,6000 и нагоре тук влияят един куп фактори които променят дозата нитро която уж поравно трябва да се падне на всеки цилиндър но уви вси4ко в нашия случай в отива теорията на вероятностите
Нека като ще правим евтини коне ,поне да не се притесняваме за това ,че не натоварваме равномерно цилиндрите.Ще трябва да се бръкнем малко по-дълбоко и да изберем многоточковия вариянт, а именно с дюза за всеки цилиндър и така ще се забавляваме по-дълго
пп:случайно попаднах на този линк и реших да споделя надявам се да ви е било интересно и полезно, ако някой може нека допълни нещо аз заспивам
фирмите са известни NOS, NX,WIZARDS OF NOS,ZEX и други вси4ки предлагат почти едни и същи комплекти и разли4ни вариянти,
но коя система да изберем


естествено първо се спираме на най-евтиния: тази с един смесител

ако имаме 4 цилиндрово бмв например веднага идва въпроса за какво да даваме пари за 4 дюзи с които да впръскваме по 25коня вместо с една дюза да си пръскаме 100коня

когато ипозваме една дюза могат да възникнат големи проблеми свързани с правилното разпределяне на коли4еството смес.
при правилен избор на конски сили ,например за 1,8-2000 литра двигател може да понесе коли4ество смес за 50 даже и 75 коня без проблеми, но дали във всеки цилиндър попада равно количество от нея
ето от този линк http://www.forum.nitrous-advice.com/sin ... t2499.html се разбира как с една дюза може да се получи различно рапределяне в зависимост от типа на смукателния колектор от ъгъла под който е насочена дюзата и мн др.
да обаче мн хора не вземат предвид тази особеност при монтажа и хоп после тръгва мита че нитрото чупи двигатели, ами да наистина ги чупи но с голяма помощ от нас самите

та в този линк хората съветват даже да се вземе колкетор втора ръка и на него да се напрвят тези тестове на място и да се гледа в кое положение има най-равномерно разпределение на сместа , но какво се случва когато двигателя работи и то на по сериозни обороти и отворена докрай дроселова клапа


Нека като ще правим евтини коне ,поне да не се притесняваме за това ,че не натоварваме равномерно цилиндрите.Ще трябва да се бръкнем малко по-дълбоко и да изберем многоточковия вариянт, а именно с дюза за всеки цилиндър и така ще се забавляваме по-дълго


пп:случайно попаднах на този линк и реших да споделя надявам се да ви е било интересно и полезно, ако някой може нека допълни нещо аз заспивам

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Ами понеже информацията за такива системи (на бълг.) не е много богата можеш ли разясни малко повече...На сток двг примерно 318ис колко коня могат да се впръснат без последствия за двг-то.Може ли изобщо на сток двг да се слага нитро...И на кви цени могат да с енамерят такива системи тук в бг?
ами аз си купих втора ръка 100коня кит за ис-а в него имаше оригинална бутилка NOS два ел магнитни клапана един за нитро един за бензина рапределителни рейки и 4бр игреци
за 1000лв
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Nightmare написа:Ами бутилката зарежда ли се или...За колко пръскания ти стига 1 бутилка.И имаш ли някви проблеми с 100коня...Ами колко коня може да се впръскат в сток м42 примерно...
Изобщо разясни квот знаеш за тая тема...със сигурност ще е интересна за мн хора тук.
ето ти линк да си изтеглиш англобългарски речник
http://www.download.bg/index.php?cls=pr ... t&id=10203
а тук е форума с интересно инфо и проекти с нитро http://www.forum.nitrous-advice.com/ намери сам отговорите на въпросите и после напиши какво си разбрал

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Луд ако наистина си дал хилядарка малко си се минал аз сега
съм се огледал в едно NOS Race Pro Fogger Direct Port там с
всичките екстри и дюзи от 50 до 250 кончета и да ти кажа че
с доставката се връзва около 900 долара или около 1350
левчета, включително дюзите имат система против обледяване.
А иначе по темата - една добре направене и настроена система
според мен по никакъв начин не може да строши двигателя,
освен ако е нямало намеса на някой "майстор" с бургийката
дет се казва да ти направи 50 коньовата дюза на 150 и
после да има оправдания от вида ама проблема не е при мен
той матора беше тръгнал
съм се огледал в едно NOS Race Pro Fogger Direct Port там с
всичките екстри и дюзи от 50 до 250 кончета и да ти кажа че
с доставката се връзва около 900 долара или около 1350
левчета, включително дюзите имат система против обледяване.
А иначе по темата - една добре направене и настроена система
според мен по никакъв начин не може да строши двигателя,
освен ако е нямало намеса на някой "майстор" с бургийката
дет се казва да ти направи 50 коньовата дюза на 150 и
после да има оправдания от вида ама проблема не е при мен
той матора беше тръгнал

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Значи доста прочетах от форума и доста си попреведах..Сега на кратко ще разкажа какво съм разбрал.Първо за Single point-а или впръскването на азотен оксид само с една дюза.Хората не го препоръчват много особено за по-големи двг.Препоръчителни са не повече от 75к.с. иначе не било много здравословно за двг-то.Причината е че всъщност е много трудно да се разбере какво точно става в смукателния колектор когато се впръска нитрото.Та пичовете препоръчват да се пробва първо със свален смукателен колектор и да се види точно как се разпределя количеството впръскан азот(на линка които е дал ludiagsm има снимки).И ако не е добро разпределянето да се мине към варианта с индивидуална дюза за всеки цилиндър.Така май излиза че нитрото е евтин вариант за много коне и то не нездравословни за двг-то.Нитросистемата както пише лудия ако е правилно настроена няма никакви последствия за двг-то(или почти никакви)така че не е вярно че нитрото скъсявало живота на двг-то,издухвало го и какви ли още не.Издухва го при неправилна настроика
Защо кола с нитро върви повече от кола със същите коне без нитро-колите с нитро разполагат с по голям въртящ момент и конски сили от по-ниски обороти.И второ колите само с нитросистема правят повече коне и върт.момент в по голям диапазон обороти...
Ама да ама кат всяко нещо и газът в бутилката свършва...значи бутилката може да се пълни многократно.Цената е различна но около 120-130 лв.пълнят бутилка от 11lbs.(някои да каже тая единица на колко литра се равнява)
Та тове е за сега ще се опитам да преведа още някой друг пост за да има инфо по темата.
Надявам се да не съм писал глупости и да погледнат темата по образованите да кажат ако има нещо неправилно.
Поздрави

Защо кола с нитро върви повече от кола със същите коне без нитро-колите с нитро разполагат с по голям въртящ момент и конски сили от по-ниски обороти.И второ колите само с нитросистема правят повече коне и върт.момент в по голям диапазон обороти...
Ама да ама кат всяко нещо и газът в бутилката свършва...значи бутилката може да се пълни многократно.Цената е различна но около 120-130 лв.пълнят бутилка от 11lbs.(някои да каже тая единица на колко литра се равнява)

Та тове е за сега ще се опитам да преведа още някой друг пост за да има инфо по темата.
Надявам се да не съм писал глупости и да погледнат темата по образованите да кажат ако има нещо неправилно.
Поздрави

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
браво продължавай все така
ето тук може да се разбере за английската либра колко кг е
http://www.google.com/search?q=11lbs+to ... f8&oe=utf8
пишеш в гугъл 11lb to kg ili 10psi to bar ili 10inch to mm и самия гугъл ти калкулира стойностите
ето тук може да се разбере за английската либра колко кг е
http://www.google.com/search?q=11lbs+to ... f8&oe=utf8
пишеш в гугъл 11lb to kg ili 10psi to bar ili 10inch to mm и самия гугъл ти калкулира стойностите
Забравих да спомена и това че може да се монтира нитросистема и на дизел
.Само че трябвало да се прави някакъв ъпгрейд на ГНП-то и ставала дълга и широка.Ма за последствията незнам.Значи тази вечер или утре най-късно ще постна още инфо щот темата наистина стана много интересна.Пък английския малко от малко го чаткам и сигурно ще е полезно да се знаят повече работи.
ПП: значи 5,5 кила азот=120-130лв.


ПП: значи 5,5 кила азот=120-130лв.

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Незнам, ама май някой от феновете на "райския" газ (говоря за
България) си пълнят бутилчицата за около 20-30 кинта, ама
тук Пецата (madpetio) може да каже точно
България) си пълнят бутилчицата за около 20-30 кинта, ама
тук Пецата (madpetio) може да каже точно

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
rosen.kolarov написа:Незнам, ама май някой от феновете на "райския" газ (говоря за
България) си пълнят бутилчицата за около 20-30 кинта, ама
тук Пецата (madpetio) може да каже точно
Зависи....аз и с 10 минавах...ама нещо го гепиха моя санитар

42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани