За самолетите
Модератор: Общи модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
Чета и се смея
Боинг и ербъс няма проблем и южноафрикански механици да ги обслужват стига да е изпълнено частите които се слагат да имат EASA Form 1сертификат. Та идея си нямате без него как дори заради една лепенка или липсващ болт на релсите на пилотските седалки и още куп други неща може тоя самолет да си остане на земята. Относно производителите Боинг специално е оторизирал турски производители на части. Стига да е изгодно може да го направят и с руски производители.
Относно накладките
руснаците са толкова способни в производството си че мой колега лека му пръст заедно с двама инженери от Бга балкан доработват спирачните устройства на ту 154, изготвят го като проект, който е одобрен от Туполев и се вкарва в серийното производство до последния произведен такъв. Та накладките може да им се окажат проблем
освен това никой не сменя накладки. Много по лесно е да разкачиш спирачното устройство и да го замениш с отремонтирано.
Ето една снимка на спирачен пакет на 737 дето ми е под ръка. Кой нормален ще ги кове тия накладки бе

Боинг и ербъс няма проблем и южноафрикански механици да ги обслужват стига да е изпълнено частите които се слагат да имат EASA Form 1сертификат. Та идея си нямате без него как дори заради една лепенка или липсващ болт на релсите на пилотските седалки и още куп други неща може тоя самолет да си остане на земята. Относно производителите Боинг специално е оторизирал турски производители на части. Стига да е изгодно може да го направят и с руски производители.
Относно накладките


Ето една снимка на спирачен пакет на 737 дето ми е под ръка. Кой нормален ще ги кове тия накладки бе

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ATR-42/72
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
DLVasilev написа:Чета и се смея![]()
Боинг и ербъс няма проблем и южноафрикански механици да ги обслужват стига да е изпълнено частите които се слагат да имат EASA Form 1сертификат. Та идея си нямате без него как дори заради една лепенка или липсващ болт на релсите на пилотските седалки и още куп други неща може тоя самолет да си остане на земята....:
Хайде тогава да се послеем заедно. Ще си остане на земята къде, в Европа предполагам? Тук тревогата е, че видиш ли нямали да могат да си ги ползват у тях си, щото те нали и без това в Европа не ги пущат. Аз ли грешно разбирам нещата? Говорим си. Кви сертификати като не ги ебе изобщо кой ги е произвел и за какво мрънкал и как му се щяло да се прави на фактор. Ако искаш вече крадени ги считай. За да ти е по-лесно:
БМВ-то е откраднато и на лилавия му е все тая Ханс какви изисквания и въжделения има как ще се кара това същото ВМВ в циганската.... Ханс може само да хленчи и да мрънка.
На земята щял да остава заради лепенка. Глупости колкото щеш, на чия земя? Я да те чуя?
Гейска Европа ли ще определи в руско въздушно пространство кои лепенки ще летят и кои не? Някакъв пример за механизъм който да го стори или само си се смеем?
ПС Сега чак погледднах и фотото. Свръх сложно. Ядрена физика братче. Този супер сложен сух многодисков съединител си мисля, че ще мога да го съживя и аз самия, тук пред блока с подръчни средства. Да ти кажа честно, чета те и теб внимателно и си мисля, че чуваш петела, но нещо не успя да ме разсмееш.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: За самолетите
ivoaudi написа:Дори няма да си правя труда да отварям да чета твърдения, предвид, че се справям добре с мисленето
Високо ниво, евала. Важно е да го казваш това често, че може някой се обърка, като ти чете мненията.
Вчера летях lax-muc-sof, всичко гладко, само 30 мин забавяне на малкия полет, заради липси на персонал на земята. Технически бяхме готови на време, но чакахме избутвач. Силно намален състав, но беше спокойно в самото летище и не видях отменени, наредени полети.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
За самолетите
DLVasilev написа:Относно накладкитеруснаците са толкова способни в производството си че мой колега лека му пръст заедно с двама инженери от Бга балкан доработват спирачните устройства на ту 154, изготвят го като проект, който е одобрен от Туполев и се вкарва в серийното производство до последния произведен такъв.
Бяха ли поне наградени от партията за тази "рационализация" или са получили само потупване по рамото

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
DLVasilev написа:Какво си се възпламенил сега
Не съм се възпламенил, чета ви и ви се чудя на акъла. Създал някой си самолет, самолет, който хубав или лош служи вече толкова години и всички знаем колко сложно и трудно е това. Намерил там Ганьо нещо си по спирачките, което няма да оспорвам, че е възможно да е голям и глупав минус. Дотук добре, питам:
Колко стотни от процента в цялата схема по производството е това, че загърби успеха на този създал всичко, та чак да го осмиваш, а сложи пиедестала за тоя със спирачките. Хич ли пък никаква връзка с горния етаж?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: За самолетите
Тия изобщо не се шегуват
Ръчен багаж само 7.7кг (заедно с куфара). Всичко друго се заплаща в презокеански полет. $150CAD за да си взема багаж и да го върна. Тия болни ли са? Това са близо 230 лева. Ми аз не мога да набутам багаж за толкова пари в тоя куфар....
Другият вариант е с пет чифта дрехи, три чифра дънки и напред. Баси, арабско семейство с 10-12 чаавета трябва да стане директно акционер в авиокомпанията при тия цени

Carry-on: Included up to 17 lbs
1st checked bag: CA $75 up to 50 lbs
2nd checked bag: CA $100 up to 50 lbs
Ръчен багаж само 7.7кг (заедно с куфара). Всичко друго се заплаща в презокеански полет. $150CAD за да си взема багаж и да го върна. Тия болни ли са? Това са близо 230 лева. Ми аз не мога да набутам багаж за толкова пари в тоя куфар....
Другият вариант е с пет чифта дрехи, три чифра дънки и напред. Баси, арабско семейство с 10-12 чаавета трябва да стане директно акционер в авиокомпанията при тия цени

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Половината авио компании от години са с лимит 8кг за ръчен, включително за презокеански.
Re: За самолетите
alekangg написа:Половината авио компании от години са с лимит 8кг за ръчен, включително за презокеански.
Не съм летял през Океана от 2015 и се надявам да не ми се налага изобщо. Едно време беше 10кг ръчен и 2х32кг. После намалиха на 2х23кг. После 1х23кг. Последно свалиха ръчния и направиха платен големия. И така докога? Е, за сметка на това цените пробиха тавана. Вътре стана като РСВ. Само дето тия с количката не бутат стъклен амбалаж между купетата

Никога не са ми мерили, колко тежи ръчния. Нито в Европа, нито в Америка

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: За самолетите
Летят си тука двамата и правят супер як тътен, пак настръхвам от кеф да ги слушам. Летят така заедно, но само два ли са или има и още кой знае. Някакъв вид изстребители са, но докато чуя и погледна къса са точно, я се видят, я не и това е единствения път в който ги видях, но са високо и не се виждат много добре на камерата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sme666ko
- Алфа Въшкар
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ч
- Мечтае да кара: Countach през 80-те
Re: За самолетите
F-16 са.
От 8 до 19 август се провежда учението "Тракийска пепелянка 2022". Участват български МиГ-29 и Су-25, американски, гръцки и румънски F-16, и канадски F-18.
Преди години по време на едно съвместно учение видях и чух F-15. Доста впечатляващо хвърчило.
От 8 до 19 август се провежда учението "Тракийска пепелянка 2022". Участват български МиГ-29 и Су-25, американски, гръцки и румънски F-16, и канадски F-18.
Преди години по време на едно съвместно учение видях и чух F-15. Доста впечатляващо хвърчило.

Re: За самолетите
В момента на летище София. Една позната лети за Барселона (FR6329). С три деца е. Има всички разрешителни от таткото, нотариално заверени и изрядни. На 100% редовна. Всички са с бг и канадско гражданство, паспорти и т.н. Отказали са да я качат на самолета. Искали "да видят таткото на живо".... За късмет са ни съседи. Жената ми с колата по пижама.... Таткото за късмет пък не бил тръгнал на работа, но телефонът му още не бил включен....
Идиотизмите на летище София са безкрайни. Отиването там е универсално лекарство против всякакъв вид носталгия.
Идиотизмите на летище София са безкрайни. Отиването там е универсално лекарство против всякакъв вид носталгия.
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Според мен жената/майката спестява нещо, в което не е редовна
Аз съм бил свидетел на летище софия, как една жена с 2 деца я изведоха на страни на паспортен контрол.
Опашката беше дълга и докато чаках, слушах как служителите говориха с нотариуса за потвърждение и справка, че пълномощното е подписано там.
Май се оказа фалшиво, защото жената и децата ги отведоха ...
Може и по сигнал да са действали, не знам, но ги има всякакви шмекери и откачалки
Аз съм бил свидетел на летище софия, как една жена с 2 деца я изведоха на страни на паспортен контрол.
Опашката беше дълга и докато чаках, слушах как служителите говориха с нотариуса за потвърждение и справка, че пълномощното е подписано там.
Май се оказа фалшиво, защото жената и децата ги отведоха ...
Може и по сигнал да са действали, не знам, но ги има всякакви шмекери и откачалки
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: За самолетите
Това с пълномощните на летище София е една велика глупост. Не знам дали на други летища из Европа спират за подобни простотии поне аз не съм бил свидетел, но явно в БГ разни комплексари и недоклатени лелки превишават правата си. Има си наредба според която след като едно дете имащо двойно гражданство при положение, че има два паспорта на съответните държави е ясно, че и двамата родители са си дали съгласието за изваждането им, което значи и съответното дете да пътува зад граница, ма явно на софийското летище на някои хора много кофти им почва деня, а и не само ми въобще живота като цяло та решават на моменти да си го изкарат на нищо не подозиращи граждани.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: За самолетите
Те са пътували заедно за бг, но се прибират отделно. Таткото е тук, майката с децата се прибира по-късно.
Аз също съм имал приключения там с бебе на няколко месеца. В цял Свят е по един начин, само там е по друг. Простотиите са особено активни сутрин, когато летиш рано и гониш връзка за през Океана...
Аз също съм имал приключения там с бебе на няколко месеца. В цял Свят е по един начин, само там е по друг. Простотиите са особено активни сутрин, когато летиш рано и гониш връзка за през Океана...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: slatanic