За самолетите
Модератор: Общи модератори
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Да ама си недоволен, както се вижда.
Другия път пробвай някой малко по-скъп хотел/екскурзия.
Както казаха, в Бг само за хотела ще дадеш толкова или повече и да видим какво ще ти предложат.
Другия път пробвай някой малко по-скъп хотел/екскурзия.
Както казаха, в Бг само за хотела ще дадеш толкова или повече и да видим какво ще ти предложат.
Re: За самолетите
Колега, разбирам, че продължаваш да търсиш начин да се заядеш. Нямам идея защо го правиш. Проблемът си е твой.
Правиш ли разлика, между "недоволен" и "доволен, но някои неща не ми харесаха"?
От друга страна, ти като човек с много опит, къде би ми препоръчал да ида? Дай да го видим този "малко по-скъп хотел/ескурзия"
Да бъде нещо в рамките на $1500/14 дни на човек. Хлапето порасна и вече си е на пълна цена.
И за да не съм на 100% у спама. Какво става с Луфтханза? Пишеше за над 1000 отменени полети. Някой ползвал ли ги е скоро?
Правиш ли разлика, между "недоволен" и "доволен, но някои неща не ми харесаха"?
От друга страна, ти като човек с много опит, къде би ми препоръчал да ида? Дай да го видим този "малко по-скъп хотел/ескурзия"

И за да не съм на 100% у спама. Какво става с Луфтханза? Пишеше за над 1000 отменени полети. Някой ползвал ли ги е скоро?
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
BMW_POWER написа: ... Какво става с Луфтханза? Пишеше за над 1000 отменени полети. Някой ползвал ли ги е скоро?
Колега ми каза, че стачкували тази седмица, съответно и той го е изял яката. А още по-яко го е отнесъл на Хийтроу.
Съответно домино ефекта и по всички големи летища в Европа става мазало.
Масово овърбукинги, ама брутални, отказани полети, адски закъснения, което пък прецаква прекачванията и всичко става леш.
Аз преди 2 часа се прибрах от Черна Гора. Бях по работа.
Тая елементарна дестинация на връщане ми отне 30+ часа от Тиват до София.
Плюс 3 полета, непредвидено настаняване в хотел и висене по летищата

Отделно си тръсих чекирания багаж, около 30 мин

Хаоса е пълен, всеки можеше да си тръгне без никакъв проблем с колкото си куфара пожелае

Аз багаж не чекирам никога освен ако не е overseas, ама тоя път работата го налагаше и то се оказа в "най-правилния" момент по закона на Мърфи

На Хийтроу било още по-зле.
Компенсираха всичко, настаняване в супер 4 звезден хотел с включен обяд и вечеря, бизнес салон после в Истанбул, всичко както си му е реда, ама не е там работата.
Ако знаех, че така ще стане, щях да отида с колата до Тиват и да взема жена ми и децата с мен.
Тази сутрин в Истанбул, още в 3 сутринта, нямаше къде да се седне. Масово хората спяха по земята, кой имал нещо да подложи, кой директно на плочките.
Яко скандали по гейтовете заради овърбукинги.
Още по-лошо е, че повечето хора дори не знаят за овърбукингите, еле пък да подозират че може да съществува нещо такова
Съответно горчиви и тъжни разочарования.
Двете колежки, които бяха с мен сутринта в Истанбул, също се оказаха овърбукнати.
Аз изкарах късмет и моя билет не беше на standby, за разлика от техните.
Казах им веднага, че аз ще съм доброволец и им оставям моето място и че компенсацията ще я харчим заедно.
Обаче те двете да си се разбират коя ще го вземе.
Решението дойде много бързо, че ако не летим тримата, никой няма да лети.
За щастие после на гейта, едно младо семейство мъж и жена се навиха да вземат компенсацията от Турците и освободиха място за колежките ми.
Много внимателно трябва да се подхожда в момента, защото от горе на всичкото, братушките продължават да си летят из Европа,
само че, само през Белград и Истанбул и после си хващат разните му други връзки

На летището в Белград не можеш да се разминеш от братушки

- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: За самолетите
Следите ли dizzyriders ?
https://dizzyriders.bg/post/10759/zharadi-sanktsiite-preporychaha-na-pilotite-na-aeroflot-da-spirat-s-dvigatel-za?fbclid=IwAR0MGDWcZENjyHCykFVobaFwsQmcduQpk7myE8bB2-zSiYDjqZhgfQeEMC8




https://dizzyriders.bg/post/10759/zharadi-sanktsiite-preporychaha-na-pilotite-na-aeroflot-da-spirat-s-dvigatel-za?fbclid=IwAR0MGDWcZENjyHCykFVobaFwsQmcduQpk7myE8bB2-zSiYDjqZhgfQeEMC8
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
Следим естествено. Следим смислени неща, като ни е все тая какво твърдят все що е дийзъри разни. Успял някой си да произведе маса аероплани, ама някак странно не можел да ги спира. Накладките биле проблема
Респект! Вкарах го, но не излиза!.... Нещо като да ти е пешак дори мозъка! Ако е трудна за разбиране глупостта мога да се пробвам и другояче. Детската ви клика е супер дразнеща!

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: За самолетите
Не знам като какво да ми е мозъка, но поне не съчинявам и фантазирам измислени истории и да ги раздувам по форумите и не само. Но все пак да сме по темата:
https://www.msn.com/en-gb/travel/news/russian-pilots-told-to-brake-less-as-spare-parts-run-out/ar-AA10h0eI
И понеже да не излезе че давам сега пък препратки към западни медии пък може и някои да не разбират толкова добре английския или пък руския да им е за предпочитане, ти например преди време нали разправяше че си пишеш с някакви рускини, та за по лесно ето те дори сами си го казват:
https://www.m24.ru/videos/obshchestvo/03082022/487552
https://www.moscowtimes.ru/2022/08/01/rossiiskie-aviakompanii-rekomendovali-pilotam-pomenshe-ispolzovat-tormoza-a22826
https://www.msn.com/en-gb/travel/news/russian-pilots-told-to-brake-less-as-spare-parts-run-out/ar-AA10h0eI
И понеже да не излезе че давам сега пък препратки към западни медии пък може и някои да не разбират толкова добре английския или пък руския да им е за предпочитане, ти например преди време нали разправяше че си пишеш с някакви рускини, та за по лесно ето те дори сами си го казват:
https://www.m24.ru/videos/obshchestvo/03082022/487552
https://www.moscowtimes.ru/2022/08/01/rossiiskie-aviakompanii-rekomendovali-pilotam-pomenshe-ispolzovat-tormoza-a22826
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
Дори няма да си правя труда да отварям да чета твърдения, предвид, че се справям добре с мисленето и нямам нужда медиите да го правят вместо мен. Та:
Спирането при кацане така или иначе в огромната му част за да се убие тази кинетична енергия го правят двигателите, не накладките (това при пътническите самолети, нали така), а едва във финалната част и предимно при рулиране се ползват спирачки. Това едно, другото е, че накладки се правят левно от кой ли не за всевъзможни превозни средства, допълвам и че руснаците са си силни в авиопроизводството. За да ти е по-лесно, правят ги да летят. Сглобяваш ли? Да летят, което е истинската трудност, не просто да спират. Сглоби си сам трите и вземи някакво решение каква тъпа глупост е това, че точно накладките са някакъв фактор, пречка или там каквото.
Спирането при кацане така или иначе в огромната му част за да се убие тази кинетична енергия го правят двигателите, не накладките (това при пътническите самолети, нали така), а едва във финалната част и предимно при рулиране се ползват спирачки. Това едно, другото е, че накладки се правят левно от кой ли не за всевъзможни превозни средства, допълвам и че руснаците са си силни в авиопроизводството. За да ти е по-лесно, правят ги да летят. Сглобяваш ли? Да летят, което е истинската трудност, не просто да спират. Сглоби си сам трите и вземи някакво решение каква тъпа глупост е това, че точно накладките са някакъв фактор, пречка или там каквото.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Тия накладки ги раздуват като дъвка за балончета вече . Западни накладки за спирачките на руски самолет едва ли има пък и да има със сигурност руснаците могат да си направят накладки за техните самолети . Накладки за западни машини в руската авиация няма как да се сложат от друг производител просто така , щото това е свързано с безопасноста на самолета и сертифициране резервната част . Боинг няма да сертифицира руски производител на накладки да слага такива в негов самолет . Така че естествено става въпрос за пестене не ресурс от страна на Русия по простата причина че не може да бъде влагано друго в западни машини . Не е въпроса до можене , сигурно могат да си направят накладки но реално няма как да ги ползват ако искат да летят безопасно в момента .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
Кое да пречи да произведат тяхна накладка за който и да е Боинг, Ербъс и др?
Какви сертификати? Те 200 пъти местят крачола за сертификати и глупости. Изобщо не бръснат Запада за слива. Кое ще пострада за сигурността? Няма да се учудя и да почнат да ги нитоват, аз лично пречка не виждам.
Какви сертификати? Те 200 пъти местят крачола за сертификати и глупости. Изобщо не бръснат Запада за слива. Кое ще пострада за сигурността? Няма да се учудя и да почнат да ги нитоват, аз лично пречка не виждам.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Тези западни машини които са в лизинг няма как да ги пипат руски техници и да обслужват и сменят щото им е забранено от производителя . Вероятно проблема опира не толкова дали могат да си намерят "импортозаместители" на тия накладки . 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: За самолетите
Жордане, то в Аерофлот руски самолети нема бре))). Може за цвят да са оставили некой за вътрешни линии.
Хм,хм...
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Абе да спират с маторя кво толкоз баси проблема с тия колодки 

Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: За самолетите
Jordana написа:Тези западни машини които са в лизинг няма как да ги пипат руски техници и да обслужват и сменят щото им е забранено от производителя . Вероятно проблема опира не толкова дали могат да си намерят "импортозаместители" на тия накладки .
Не знам изобщо остана ли нещо на лизинг, не разбирам нищо от материята. Гледам, че всичко стана на ти куклите, дай си ми парцалките.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
А гуми имат ли ве, че те май повече се харчат от накладките, да не вземат накрая да ги карат да кацат по корем на поляните ? 

Ubi dubium, ibi libertas
Re: За самолетите
hell's angel написа:А гуми имат ли ве, че те май повече се харчат от накладките, да не вземат накрая да ги карат да кацат по корем на поляните ?
Ер Франс карат само по вътрешни. Най-изтърканата предна гума съм я виждал при тях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани