България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Между другото в бая от гетата в САЩ е почти същата работа, само където е много по-зле. Даже куките гледат да не влизат там, какво остава за нормални хора, бели. Просто една определена вид сган като стане много и само такава, то няма оправия с тях. Поне не и както го разбира демокрацията това нещо.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Между другото в бая от гетата в САЩ е почти същата работа, само където е много по-зле. Даже куките гледат да не влизат там, какво остава за нормални хора, бели. Просто една определена вид сган като стане много и само такава, то няма оправия с тях. Поне не и както го разбира демокрацията това нещо.
В нашите гета влиза ли някой? Има поне 4-5 такива в Пловдив и в София! Дори в близост до центъра!
Да не говорим за други градове. Те вече целите са гета. Като Симеоновград, Нова Загора, Сливен.
Скоро и Самоков, Балчик и т.н.
И като ще даваш пример със САЩ, знаеш ли, че тук много от гетата се строят на имоти, които са частни и хората не могат да си ги ползват?
В САЩ точно кой ще успее да построи нещо на чужда земя? Щото тук в София има стотици, може да са и хиляди коптори на частни земи!
И там точно никога не е влизала полиция. Ток и вода знаеш колко плащат. За данъци и т.н. да не говорим.
Ама още нещо ще те питам. Като даваш пример със САЩ, тия техните могат ли да нахълтат в боницата,
да ги лекуват безплатно и след това да пребият лекарите и т.н. Щото при нас това е нормално.
Там дали може да се случи, или ще ги изпозастрелят като кучета? Да продължавам ли?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:....
Лошото е, че си прав. Аз им викам мангали, други им викат роми-гласоподаватели.
Така беше навремето с мутрите, в един момент трябваше да ги разчистят, че почнаха да пречат на забогателите. С мангите, сигурно ще се получи подобно, но как ще ги чистят


А и що да ходят по гетата, като е лято, жътвата е на магистралата, мирно и кротко, и богато.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Lenco написа:zAcK написа:....
Лошото е, че си прав. Аз им викам мангали, други им викат роми-гласоподаватели.
Така беше навремето с мутрите, в един момент трябваше да ги разчистят, че почнаха да пречат на забогателите. С мангите, сигурно ще се получи подобно, но как ще ги чистят![]()
![]()
А и що да ходят по гетата, като е лято, жътвата е на магистралата, мирно и кротко, и богато.
Нищо няма да разчистят. В САЩ поне не ходят в нормалните квартали, щото куките не си поплюват.
А тук са навсякъде. Преди малко се разхождахме из центъра на София, пълно беше с орки.
Имаше дори малки лепиларчета

Та кой и защо очакваш да ги чисти

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Мутрите ги почистиха не щото пречат на богатите, а защото държавата стана най-големия рекетьор и ги измести просто.
Ако нещо изобщо зависеше от митичните "богати", нямаше и до ден днешен да живеят в "замъци" с 2 метрови огради с охрана, опасани с камери.
Ако нещо изобщо зависеше от митичните "богати", нямаше и до ден днешен да живеят в "замъци" с 2 метрови огради с охрана, опасани с камери.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може ли да се кара автомобил
ако си дишал райски газ ? В смисъл дрогиран ли се водиш или просто надрусан ? Използвал се в сладкарската индустрия , сигурно сладкарите го ползват често вместо да бият сметаната на ръка я разпенват с райски газ .. 


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Оня/Оная с тротинетката току-що мина по моста на Цариградско поне 90 шареше между колите
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://www.plovdiv24.bg/novini/plovdiv ... G8nwsD94d8
бако си приказва във видеото... ние си приказваме тук...
и всичко си продължава по старо му...
Panta rhei...
бако си приказва във видеото... ние си приказваме тук...
и всичко си продължава по старо му...
Panta rhei...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jordana написа:Може ли да се кара автомобилако си дишал райски газ ? В смисъл дрогиран ли се водиш или просто надрусан ? Използвал се в сладкарската индустрия , сигурно сладкарите го ползват често вместо да бият сметаната на ръка я разпенват с райски газ ..
Това отговаря на много въпроси

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А надписа "free candy" отвън на вана ти, на какви въпроси отговаря 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ето затова обичам когато някой прихващач ми се лепне за бронята да го приземя с някоя спирачка.
На един колега дъщеря му си кара по ежедневния си път, но е млад шофьор 19-20 годишна. Някакъв и се лепва отзаде идвайки с висока скорост и тя от притеснение решава да се дръпне макс вдясно тоя да мине. Хубаво, ама захапала банкета и излезнала от пътя съответно като не знае как да овладее колата се хлъзнала по врати в канавката. Разбира се не видяла номер на колата, само сива някаква, все пак е била прехващач както казах.
Не, че и да види има полза защото тоя ще каже, че просто си е карал и тя се е обърнала. Естествено не е и спрял поне от морална гледна точка да види добре ли е момичето и т.н.
Но по този път почнаха да се случват нелепи излизания заради прекаленото му стесняване заради вело алея, която просто трябваше да е по-навътре.
Иначе на момичето нищо и няма, само Яриса е леко огънат.
Ей тези преценячи са ми любими, които не могат да преценят дистанцията до колата отсреща за да подготвят изпреварването с разлика в скоростта малко след разминаването, ами газ, газ, гааааз и бам спирачки в бронята ти като следват няколко секунди каране на под метър докато може да се изнесе като мине отсрещната кола. Някои дори с минути стоят така зад тебе като агресивно се изнасят да поглеждат без да осъзнават, че колкото си по-близо, толкова по-трудно поглеждаш макс напред. Явно е трудно да се намали по-рано и да изпревариш в крайна сметка по-рано, нали уж бързаш. Вместо това ще се забие зад броянта ти точно и ако всичко е успешно и не стане някой фал, тепърва ще започне да ускорява. И така ще си кара не само докато стигне за на майка си това където е тръгнал, ами всеки ден. Дано пуснат цивилни и да гледат точно за ей тия индивиди. На запад е някак хубаво като видиш такъв да го спира цивилен патрул с надпис отзад на стъклото да отбие.
На един колега дъщеря му си кара по ежедневния си път, но е млад шофьор 19-20 годишна. Някакъв и се лепва отзаде идвайки с висока скорост и тя от притеснение решава да се дръпне макс вдясно тоя да мине. Хубаво, ама захапала банкета и излезнала от пътя съответно като не знае как да овладее колата се хлъзнала по врати в канавката. Разбира се не видяла номер на колата, само сива някаква, все пак е била прехващач както казах.

Но по този път почнаха да се случват нелепи излизания заради прекаленото му стесняване заради вело алея, която просто трябваше да е по-навътре.
Иначе на момичето нищо и няма, само Яриса е леко огънат.
Ей тези преценячи са ми любими, които не могат да преценят дистанцията до колата отсреща за да подготвят изпреварването с разлика в скоростта малко след разминаването, ами газ, газ, гааааз и бам спирачки в бронята ти като следват няколко секунди каране на под метър докато може да се изнесе като мине отсрещната кола. Някои дори с минути стоят така зад тебе като агресивно се изнасят да поглеждат без да осъзнават, че колкото си по-близо, толкова по-трудно поглеждаш макс напред. Явно е трудно да се намали по-рано и да изпревариш в крайна сметка по-рано, нали уж бързаш. Вместо това ще се забие зад броянта ти точно и ако всичко е успешно и не стане някой фал, тепърва ще започне да ускорява. И така ще си кара не само докато стигне за на майка си това където е тръгнал, ами всеки ден. Дано пуснат цивилни и да гледат точно за ей тия индивиди. На запад е някак хубаво като видиш такъв да го спира цивилен патрул с надпис отзад на стъклото да отбие.
Последна промяна Top Gun Maverick на 28 Юли 2022, 10:24, променена общо 1 път
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Такива, дето ти карат в бронята са изключително досадни. И аз така съм забелязал - или не могат да преценят как да се засилят от дистанция или са с някакви тотални кенефи, дето ако не намалиш няма да могат да изпреварят без да създадат предпоставка за челна катастрофа.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А и мигачите са за педали. Лепенето за бронята е мигача на батките 


- xaxo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 31.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d, E46,150 hp, 2002, automat
- Детайли за колата: facelift
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз имах подобна, доста опасна за мен, ситуация преди седмица.
Карам София-Варна, през Хемус. След Севлиево някъде, карам си с ограниченията поддържайки 80-90 км/ч на темпомат и зад мен се залепя ТИР, първи от колона от 3 общо. Толкова близо се залепи, че едвам виждах фаровете му, може би бъркам но имах усещане, че кара на 30-40 см. зад бронята ми. По едно време вече и да се присвятква, ползва се и клаксон на няколко пъти, като първия път направо подскочих в седалката, не очаквах да бъде толкова силен.
Може би сгреших, застрашавайки самия себе си, но на инат си казах, че няма да превишавам заради тъпотиите на някой друг.
Карахме така може би 5-7 мин, доста нпрегнато беше. Исках да се махне и няколко пъти му бих десни мигачи и аварийки или да ме изпревари или да се усети каква тъпотия прави, но без резултат.
На едно уширение на пътя, покрай една бензиностанция, където дори ограничението слезе до 60 км./ч, на непрекъсната линия, онзи реши да изпреварва. ОК, негова работа, че нарушава правилата. Въпроса е, че докато изпреварва, въпросното уширение започна да свършва, а глупака в тира, изпреварвайки ме на клаксон, така ме притисна в дясно (без да имаше коли в насрещното), буквално се опита да ме избута от пътя, че трябваше силно да намаля (иначе се качваше от горе ми), а зад мен се беше залепил втория ТИР от конвоя. Всичко мина без произшествия, но буквално се разминах на косъм със задницата на ремаркето му и едва удържах десните гуми на асвалта.
Как да караш и спазваш правилата после?
Вероятно е трябвало да сигнализирам някъде, но не го направих. А и как щях да докажа такова нещо, онези са 3 ТИРа заедно, аз сам в колата, без камери ...
Много е зле положението.
Карам София-Варна, през Хемус. След Севлиево някъде, карам си с ограниченията поддържайки 80-90 км/ч на темпомат и зад мен се залепя ТИР, първи от колона от 3 общо. Толкова близо се залепи, че едвам виждах фаровете му, може би бъркам но имах усещане, че кара на 30-40 см. зад бронята ми. По едно време вече и да се присвятква, ползва се и клаксон на няколко пъти, като първия път направо подскочих в седалката, не очаквах да бъде толкова силен.
Може би сгреших, застрашавайки самия себе си, но на инат си казах, че няма да превишавам заради тъпотиите на някой друг.
Карахме така може би 5-7 мин, доста нпрегнато беше. Исках да се махне и няколко пъти му бих десни мигачи и аварийки или да ме изпревари или да се усети каква тъпотия прави, но без резултат.
На едно уширение на пътя, покрай една бензиностанция, където дори ограничението слезе до 60 км./ч, на непрекъсната линия, онзи реши да изпреварва. ОК, негова работа, че нарушава правилата. Въпроса е, че докато изпреварва, въпросното уширение започна да свършва, а глупака в тира, изпреварвайки ме на клаксон, така ме притисна в дясно (без да имаше коли в насрещното), буквално се опита да ме избута от пътя, че трябваше силно да намаля (иначе се качваше от горе ми), а зад мен се беше залепил втория ТИР от конвоя. Всичко мина без произшествия, но буквално се разминах на косъм със задницата на ремаркето му и едва удържах десните гуми на асвалта.
Как да караш и спазваш правилата после?
Вероятно е трябвало да сигнализирам някъде, но не го направих. А и как щях да докажа такова нещо, онези са 3 ТИРа заедно, аз сам в колата, без камери ...
Много е зле положението.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:А и мигачите са за педали. Лепенето за бронята е мигача на батките
Какви "батки", 90% от тея скапаняци са шофьорчета на заплата и избиват комплекса.
Онзи ден пътувам и някакво порше панамера ниско прелита по магистралата.
Няколко километра по-надолу спирам на бензиностанцията и гледам въпросната панамера там, зарежда бензин и някакви пикльоци на под 30 години го раздават "наркобосове".
Бензинджията ги пита за обратното крило защо не се е прибрало, когато са спрели и ония го сразиха с "щото сме стойкаджии, искам крилото да е вънка"
Излишно е да казвам акцента.
Как и да е, влизам аз да плащам и те на съседната опашка чакат и ги чувам да си говорят по между тях си "шефа казА бележката да се тури у тефтеря, че не моим да отчитем парите и ше ни ги ударжат"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: TheDriver, Top Gun Maverick, Моджо, немо