България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не е баш така. Най-много хора умират по извънградските пътища, най-малко по магистралите.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ID A написа:Масово се кара със зимни гуми насред лято, за икономия на някой лев.
Вчера на служебния паркинг спирам до една Х5-ица и я гледам със зимни гуми, вече не приличат на гуми, откъснати парчета от грайфера...
Тоя на магистралата сигурно е патрон с 200+

Да не говорим за оня молдовец дето дисковете на Кайена били вързани с тел...
Масово хора дето нямат 2 лв в джоба се изхвърлят да си купят 15 годишен премиум на кредит и после се почват модернизациите - без гуми, без спирачки, дпф-и, катализатори...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Не е баш така. Най-много хора умират по извънградските пътища, най-малко по магистралите.
Е, но трябва да се има предвид колко магистрали има като километри и колко други пътища. Чисто теоретично по магистралата трябва да е по-безопасно. Обаче има прекалено много фактори, които обезмислят всякакви сравнения, понеже най-важно е когато ти си пътя точно каква ситуация ще стане, а не къде се намираш.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
За километрите си прав, но колко коли трафик минават по Тракия и колко в участъка Девин - Гоце Делчев примерно
Тя статистиката е ясна къде умират хората. На магистрала са под 10% от смъртните случаи в България. Затова в белите страни са си построили магистрали с повечко ленти и си ги поддържат. Но както казват - корупцията убива. В Кресненското дефиле колко хора умряха, а откога се говори за магистрала ? Примери има из цялата страна.


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Знаех, че ще кажеш това.
Тука не е само корупцията, много неща са. Във Франция им се смеят, че скоростта е 80км. ама си е много адекватна и като я спазват, няма проблеми.
Първо нашето дори не е магистрала като магистрала. И в дадени моменти от годината, плюс часово време там си е в пъти по-кофти. Но си прав, ако има много магистрали, умрелите ще са в пъти по-малко. Понеже минимумът, който ще стане е 2/3 от трафика да иде в магистралата и от там да спадне този на нормалния път. Ето тогава път, покрай който минава магистрала е рай. Пример участъка Сливен - Айтос кажи речи до Бургас. Ти скоро да си чул/чел за някой умрял там? А преди години имаше доста. Там да не казвам голяма дума, ама 90%-та от трафика си отиде на магистралата, като добавим и че пътя на места леко стана на неравности, обикновено си карам самичък по тези места.
Затвориха кръчмите даже и почти няма къде да се плющи, та на моменти изглежда пейзажа като от филм на ужасите. 
П.п: Прокуратурата повдига още едно обвинение на Семерджиев. За шофиране без книжка от преди 1.5 години. Сега разследват за друго такова от преди доста години защо не са му повдигнали такова и кой в МВР тогава не си е свършил работата. Народът иска кръв, тоя ще отнесе негативизма за несвършената работа на много народ през годините. Не, че каквото и да му направят няма да е малко, но все пак.

Първо нашето дори не е магистрала като магистрала. И в дадени моменти от годината, плюс часово време там си е в пъти по-кофти. Но си прав, ако има много магистрали, умрелите ще са в пъти по-малко. Понеже минимумът, който ще стане е 2/3 от трафика да иде в магистралата и от там да спадне този на нормалния път. Ето тогава път, покрай който минава магистрала е рай. Пример участъка Сливен - Айтос кажи речи до Бургас. Ти скоро да си чул/чел за някой умрял там? А преди години имаше доста. Там да не казвам голяма дума, ама 90%-та от трафика си отиде на магистралата, като добавим и че пътя на места леко стана на неравности, обикновено си карам самичък по тези места.


П.п: Прокуратурата повдига още едно обвинение на Семерджиев. За шофиране без книжка от преди 1.5 години. Сега разследват за друго такова от преди доста години защо не са му повдигнали такова и кой в МВР тогава не си е свършил работата. Народът иска кръв, тоя ще отнесе негативизма за несвършената работа на много народ през годините. Не, че каквото и да му направят няма да е малко, но все пак.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Челните удари обикновено завършват със смърт, а на магистрала инфраструктурата не позволява хората да си преценят
Пловдив - Асеновград не е магистрала, но като стана 4 лентов с мантинела по средата... преценячите сега даже спряха и по кръговите да се катерят
В градски условия, където има повече неща за преценяване, също виждаме ежедневно топ преценки 
Аз още съм си на мнение, че манталитета на хората е номер едно причина за смъртността в България. Но инфраструктурата твърдо може да промени опциите за преценка.



Аз още съм си на мнение, че манталитета на хората е номер едно причина за смъртността в България. Но инфраструктурата твърдо може да промени опциите за преценка.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Пловдив - Асеновград и Пловдив - Пазарджик са писти на смъртта
Карат яко, това 80км/ч е само за балъците 



- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На Самоковско много ми харесва какво ограничение са сложили на преценячите. Само така Ганьо ще се научи, дори вече почвам да си мисля, че 30 в града хич не е лоша идея на много места.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
barty написа:Пловдив - Асеновград и Пловдив - Пазарджик са писти на смърттаКарат яко, това 80км/ч е само за балъците
Да, но към Асеновград не съм чел отдавна за смъртен случай. А преди бяха айде не всяка седмица, ама всеки месец. Сега най-много някой да не е спрял на кръговото и да се е качил отгоре.

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тая сутрин ходих до Хасково и обратно, Тракия си е място за турбоселяндури и това си е
Първата катастрофа беше още след отбивката за Равно поле по нагорнището(за буса надолнището).
Някакъв бърз бус-баничарка се беше обърнал в лявата и беше целия помлян.
В посока София беше и беше пълно с патрулки и две пожарни. Не видях друга кола.
На връщане беше само буса изоставен в аварийката и две патрулки? Не зная какво пазеха
На връщане пък се бяха помлели в стеснението на някакъв ремонт около Пловдив. Мисля бяха три коли. Явно някой е преценил,
че ще мине преди другите, щото са много бавни спазвайки ограниченията заради ремонта.
Та и на магистралата преценят, ама е много по-добре, щото челните са редки.
Е има. Примерно ония, дето беше прескочил мантинелата и беше се зашил в насрещното.
И това не е един път, щото мантинелите са ни анимационни, ама кот такоа....
Иначе днес най-инфарктната ситуация беше с Пасат комби, ама не беше виновен той
Към Вакарел два тира един зад друг и аз си викам, дай да си намаля зад тях за малко, че единия на 3 метра от другия.
И бързия Пасат ме подминава и точно наближава първия тир, тираджията без мигач бие ляв да изпреварва
Беше 7 без нещо, та явно е бил в режим спящ автопилот
А и като аз намалих, явно въобще не е видял летящото комби
Пасата успя да набие спирачки и се разминаха на милимундри. Аз бях на 30-40 метра зад тях и ми беше спокойно.
Изчаках ги всички да се напсуват и прегрупират и тогава ги подминах

Ей тука се бяха намлели на връщане. Все пак добре са го преценили, по-безопасно е да се блъснеш тука


Първата катастрофа беше още след отбивката за Равно поле по нагорнището(за буса надолнището).
Някакъв бърз бус-баничарка се беше обърнал в лявата и беше целия помлян.
В посока София беше и беше пълно с патрулки и две пожарни. Не видях друга кола.
На връщане беше само буса изоставен в аварийката и две патрулки? Не зная какво пазеха

На връщане пък се бяха помлели в стеснението на някакъв ремонт около Пловдив. Мисля бяха три коли. Явно някой е преценил,
че ще мине преди другите, щото са много бавни спазвайки ограниченията заради ремонта.
Та и на магистралата преценят, ама е много по-добре, щото челните са редки.
Е има. Примерно ония, дето беше прескочил мантинелата и беше се зашил в насрещното.
И това не е един път, щото мантинелите са ни анимационни, ама кот такоа....
Иначе днес най-инфарктната ситуация беше с Пасат комби, ама не беше виновен той

Към Вакарел два тира един зад друг и аз си викам, дай да си намаля зад тях за малко, че единия на 3 метра от другия.
И бързия Пасат ме подминава и точно наближава първия тир, тираджията без мигач бие ляв да изпреварва



Беше 7 без нещо, та явно е бил в режим спящ автопилот




Пасата успя да набие спирачки и се разминаха на милимундри. Аз бях на 30-40 метра зад тях и ми беше спокойно.
Изчаках ги всички да се напсуват и прегрупират и тогава ги подминах


Ей тука се бяха намлели на връщане. Все пак добре са го преценили, по-безопасно е да се блъснеш тука


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:Ей тука се бяха намлели на връщане. Все пак добре са го преценили, по-безопасно е да се блъснеш тука![]()
трезвате преценка си е важна

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:zAcK написа:Ей тука се бяха намлели на връщане. Все пак добре са го преценили, по-безопасно е да се блъснеш тука![]()
трезвате преценка си е важна
Сега се загледах в снимката. Има май тумба лилави







Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Инфаркт на единия водач е причина за катастрофата с 5 жертви на пътя Плевен Ловеч . Но КАТ ще направи акция джигит за всеки случай ..
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Имам 3-ма колеги, които така им се е случило, за щастие все успяват да отбият и да не помелят някой.
Аз като ви казах, че е място за баДки.
Да сте чували за агресия на двупосочен път извън града? Аз поне нямам спомен. И под агресия нямам предвид някой да направи грубо нарушение, ами там да се мъчи да мутрее. А по хайуЯ все има някакви репортажи или клипчета из нета. Не може някой като е баДка да оставя шматките първо да му се пречкат. Първо трябва да карат със 160 минимум когато баДката кара зад тях и са и те в лява лента да изпреварват, но същевременно баДката когато вече е зад тях, те автоматично трябва да карат с 90 вдясно. Ако се наложи ще минават в аварийната. Все пак отзад идва автомобил със специален режим на малоумие с включени де що има бели светлини и мигачи все едно идват за АЛФ. Видяхме, че може да имат и друг нюанс светлините. Баз държа, че надрусания боклук е карал с лампи и на Тракия, ама там нямат време да го видят какъв е и що е.
Ако някой случайно не се изживява като баДка, тоест баДмен, то тогава е баТман и лети без значение с бяла служебна баничарка, бус или Пасат петица.
zAcK написа:Тракия си е място за турбоселяндури и това си е
Аз като ви казах, че е място за баДки.

Да сте чували за агресия на двупосочен път извън града? Аз поне нямам спомен. И под агресия нямам предвид някой да направи грубо нарушение, ами там да се мъчи да мутрее. А по хайуЯ все има някакви репортажи или клипчета из нета. Не може някой като е баДка да оставя шматките първо да му се пречкат. Първо трябва да карат със 160 минимум когато баДката кара зад тях и са и те в лява лента да изпреварват, но същевременно баДката когато вече е зад тях, те автоматично трябва да карат с 90 вдясно. Ако се наложи ще минават в аварийната. Все пак отзад идва автомобил със специален режим на малоумие с включени де що има бели светлини и мигачи все едно идват за АЛФ. Видяхме, че може да имат и друг нюанс светлините. Баз държа, че надрусания боклук е карал с лампи и на Тракия, ама там нямат време да го видят какъв е и що е.
Ако някой случайно не се изживява като баДка, тоест баДмен, то тогава е баТман и лети без значение с бяла служебна баничарка, бус или Пасат петица.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Чухте ли го днес при излизането то панделата тоя пияндурник Токев какво разправя ? Имал проблем с алкохола ...бавно го разграждал . Там къде караше по жанти бил на 3 бири ... 1.7 промила от 3 бири ..



Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани