Няколко бързи въпроса (за покупка)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Няколко бързи въпроса (за покупка)

Мнение от Яро » 05 Фев 2007, 17:22

Здравейте "фанатици" ;)
Много си харесах една 320ка и искам да ви питам нещо.
1.Как да пробвам климатроника дали работи в тия студове?
2.Има масълце по изпускателния колектор който ме притеснава, от кво може да е? (ще я карам в сервиз, ама не първо четене от гарнитура ли, от кво ли може да е)
3.Има система ACS - как се тества дали работи и създава ли проблеми.
4.Направи ми впечетление, че предните дискове изглежда са сменяни а задните са със хубав ръб.Тва ми се види малко чудно, при условие че задните спирачни работя доста по-малко доколкото ми е известно.Инак показва 166х.км. :mhihi:
Друго не се сещам, дано е свястна колицата и да я мятам. 11.96 произведена за 7000 лв я дават което ми се види добре.
Последна промяна Яро на 05 Фев 2007, 19:10, променена общо 2 пъти
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 05 Фев 2007, 17:32

Хубав избор ;)
ето и малко помощ
1. Като включиш климатика виж дали се включват перката и компресора.
2. Някой по компетентен да каже :)
3. Даваш й яко газ и пускаш рязко съединителя и ще усетиш :mhihi:
4. Имат ръб щото най-вероятно някой не й е сменил накладките на време :mhihi:
Огледай я хубаво и не бързай с покупката :yes:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 05 Фев 2007, 17:35

По принцип климатика не трябва да влючва под 8 градуса /ако бъркам някой да ме поправи/ трябва да духа доста студено ако работи
2. Гарнитурата на капака на клапаните сигурно е за смяна
3. Може да го пробваш на песачливо място дай и повече газ колата трябва да ти отнема от гаста и в зависимост коя гума превърти се влючва спирачният апарат за да прехвърли усилието на другата
4 Щом са ти износени дисковете отзад тази кола е поне на 300 000км но това да не те плаши той всичкият нов внос е на толкова, карай на диагностика и тогава взимай!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 05 Фев 2007, 18:47

titikaka написа:Щом са ти износени дисковете отзад тази кола е поне на 300 000км но това да не те плаши той всичкият нов внос е на толкова, карай на диагностика и тогава взимай!!!!!!!!

И аз така си мисля, ама пък салона запазен ми се види, кормилцето не е като за 166КМ сякаш.Не е много изяден, ама...
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Фев 2007, 20:59

Ади пък да издържат дисковето по 300 000 км :mhihi: Ясно ми е че на всички им е идея фикс да изкарат всяка кола на 300 000 км но не се престаравайте :)


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 05 Фев 2007, 21:37

vitamincpp написа:...

Мога да ти докажа,че моя М40 е на 213К км,имам пълна сервизна книжка на колата.Купена е от човек,не от къща(първи собственик) и е засичана откакто е купена нова,докато я купихме ние всеки път в сервиза на колко км е била...пък ела ми виж салона какъв е 8)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 05 Фев 2007, 21:55

Не почвайте спорове за километрите,а дайте по темата,ако има какво
да кажете!!!
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 05 Фев 2007, 22:05

по въпроса за ASC-то няма да може да го провериш с много газ, защото се лъже. по принцип трябва да не боксува и тва е функцята но ако понтиснеш газта и си дръпнеш крака по бърсичко от съединителя, все едно го няма, дори и да работи перфектно.
единствео виж при запалена кола като го натиснеш бутона трябва да се изключи и да светне една жълта лампа межди скоростомера и оборотомера отдолу. като рестартираш двигателя трябва да се е загасила демек включва се по дефолт, тогава пробвай да я пребоксуваш с повече газ, ако работи жълтата лампа трябва да почне да мига, което значи че датчиците работят. другото е виж при бушоните трябва да има отделен блок със бушони под една оранжева обща капачка с надпис ASC ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 06 Фев 2007, 10:13

Ей така между другото да вметна, че попадам на доста разходомери без стрелки. Тва някакъв често срещан проблем ли е или по-скоро гаранция за бъзикан километраж както си мисля аз :?:
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Фев 2007, 10:47

Ако си гледал колите с изгасен двигател,баце тфа е нормално ,стрелката на разходомера се скрива... :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 06 Фев 2007, 11:02

Не е с изгасен.А и като се погледне по-добре и при изгасен се вижда.Направих сравнение с едно друго дето си имаше стрелка.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 06 Фев 2007, 11:07

При изгасена кола и работа на място мойта стрелка не мож я види къде е..... трябва да тръгнеш и чак тогава "слиза"... сигурно по неявните деления над 30 (дето не се виждат) показва 60-80, когато работи на място... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Фев 2007, 11:10

Е, с такова скопяване не съм наясно,но се сещам че дори да е в движение колата ,ако скоростта е под 20км/ч стрелката е скрита над надписа 30лт.Някой преди време беше питал защо му горяла толкова много колата... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 314
Регистриран на: 28.04.2005
Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив

Мнение от Loewe » 06 Фев 2007, 15:52

по въпроса за ASC-то няма да може да го провериш с много газ, защото се лъже.

Няма кво да се лъже. На 1ва тръгваш с над 4000/обр. в мин. и включено АСЦ -> най-много да превърти леко гумите. Пак същото изпълнение, но с изключено АСЦ -> да има яко въртежи :) Иначе те лови по завойте като е мокро и излизаш на 2ра с повечко газ, ама ти не ги пробвай тея неща за сега :)
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Re:

Мнение от Angel_Georgiev » 08 Фев 2007, 4:51

С тези екстри и за този модел - 7000 лв.??? Взимай, че някой ще те изпревари ще се чудиш какво да правиш ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook