Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Привет ,на всички моля за съвет !
Колата омеша масло в антифриза по точно антифриза стана на боза.
Майстора каза че е топлообменик след смяната му със нов , 2-3 дена всичко беше супер , антифриза си беше ок НО забелязах теч на масло.
Върнах се в сервиза и майстора каза че е протекло уплътнението към масления филтър което той бил уплътнил със силикон ,защото не намерил въпросното уплътнение за там .След 30-40 мин. търсене намерих въпросното уплътнение, и майстора го замени като преди това почисти мястото със коресалин .След това сипахме отново нов антифриз Хепо и ново масло Тотал .Същия ден след известно време забелязах че отдолу отново има теч на масло ! Обадих му се и каза да мина на другия ден ,на другия ден когато отидох при него ,и отворихме капачката за антифриз нещата не бяха никак добре ,отново същата боза !
За него е гарнитура на глава ,колата работи перфектно няма загуба на мощност ,проблем със палене и т.н. Както споменах при 1 вата интервенция 2-3 дена колата си беше супер но имаше теч на масло ,нещата се оклепаха при повторното сваляне на топлообменика .Според вас да отварям ли за глава или да сменя майстора ,и да пробваме още веднъж промивка сваляне на топлообменика и преглед дали всичко е направено като хората ...Защото ме съмнява при повторното сваляне за уплатнението да е направил нещо не както трябва? И каква би била нормалната цена за подобна интервенция? най-вече насока за човек който би направил колата както трябва за да нямам проблеми за по напред във времето ! Намирам се във гр.София благодаря предварително
Колата омеша масло в антифриза по точно антифриза стана на боза.
Майстора каза че е топлообменик след смяната му със нов , 2-3 дена всичко беше супер , антифриза си беше ок НО забелязах теч на масло.
Върнах се в сервиза и майстора каза че е протекло уплътнението към масления филтър което той бил уплътнил със силикон ,защото не намерил въпросното уплътнение за там .След 30-40 мин. търсене намерих въпросното уплътнение, и майстора го замени като преди това почисти мястото със коресалин .След това сипахме отново нов антифриз Хепо и ново масло Тотал .Същия ден след известно време забелязах че отдолу отново има теч на масло ! Обадих му се и каза да мина на другия ден ,на другия ден когато отидох при него ,и отворихме капачката за антифриз нещата не бяха никак добре ,отново същата боза !
За него е гарнитура на глава ,колата работи перфектно няма загуба на мощност ,проблем със палене и т.н. Както споменах при 1 вата интервенция 2-3 дена колата си беше супер но имаше теч на масло ,нещата се оклепаха при повторното сваляне на топлообменика .Според вас да отварям ли за глава или да сменя майстора ,и да пробваме още веднъж промивка сваляне на топлообменика и преглед дали всичко е направено като хората ...Защото ме съмнява при повторното сваляне за уплатнението да е направил нещо не както трябва? И каква би била нормалната цена за подобна интервенция? най-вече насока за човек който би направил колата както трябва за да нямам проблеми за по напред във времето ! Намирам се във гр.София благодаря предварително
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Щом е протекло след като е сложил силикон възможността да е влязло масло във антифриза през силикона е голяма, като може и при махането на обменика да влезе масло при антифриза и е достатъчно за да направи бозата, не мисля че има какво да обърка при слагането на гарнитурата за това изми системата и след това е напълни пак, караи и виж какво ще се случи да не се окаже че сменяш гарнитура на главата за нищо.
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
awful написа:Щом е протекло след като е сложил силикон възможността да е влязло масло във антифриза през силикона е голяма, като може и при махането на обменика да влезе масло при антифриза и е достатъчно за да направи бозата, не мисля че има какво да обърка при слагането на гарнитурата за това изми системата и след това е напълни пак, караи и виж какво ще се случи да не се окаже че сменяш гарнитура на главата за нищо.
Много благодаря ,това ще направя и ще пиша какво ще се получи !
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
При този вид проблем, системата се измива хубаво, ама хубаво, та хубаво. Няколко пъти, дискутирано е. Масло все остава и няма измиване, вероятно това е станало при теб.
Колкото до сваляне на главата как така майстори ей тъй м-у другото предлагат подобни интервенции? То не е като да смениш крушка? Мери се компресия на студен мотор, правят се тестове за изгорели газове, проверка надува ли системата, губи ли антифриз, топли ли парното....
Едва ли имаш издухана гарнитура. Смесилите масло и вода обичайно духат яко в системата и палят трудно и др и др и др
Колкото до сваляне на главата как така майстори ей тъй м-у другото предлагат подобни интервенции? То не е като да смениш крушка? Мери се компресия на студен мотор, правят се тестове за изгорели газове, проверка надува ли системата, губи ли антифриз, топли ли парното....
Едва ли имаш издухана гарнитура. Смесилите масло и вода обичайно духат яко в системата и палят трудно и др и др и др
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
ivoaudi написа:При този вид проблем, системата се измива хубаво, ама хубаво, та хубаво. Няколко пъти, дискутирано е. Масло все остава и няма измиване, вероятно това е станало при теб.
Колкото до сваляне на главата как така майстори ей тъй м-у другото предлагат подобни интервенции? То не е като да смениш крушка? Мери се компресия на студен мотор, правят се тестове за изгорели газове, проверка надува ли системата, губи ли антифриз, топли ли парното....
Едва ли имаш издухана гарнитура. Смесилите масло и вода обичайно духат яко в системата и палят трудно и др и др и др
не говорете глупости чути някъде от някой,
маслената магистрала винаги е на 5-10мм разстояние от вода,налягането на маслото винаги е по високо от това на водната система,много често се случва да пробие гарнитура от маслото към водата.
при такъв случай какво ще разбереш като премериш компресия и правиш тест за изгорели газове, това е масло не газове.
единственото нещо което става е антифриза си сменя цвета и ако маслото е много и се кара доста време става на боза или грес,а и маслото може да намалее на пръчката ама това ако е пукната глава или блок.
от сваляне на охладителя и омазване с 50гр масло отишли в антифриза няма да се забележат изобщо - или системата не е измита или все още влиза масло в нея.
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6219
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
След като се маже със силикон, вместо нова гарнитура, може да се очаква всичко. Най-добре всичко отново. Както казват колегите- една добра промивка с препарат, няколко пъти, докато е сигурно, че не останало нещо.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Skip_209 написа:ivoaudi написа:При този вид проблем, системата се измива хубаво, ама хубаво, та хубаво. Няколко пъти, дискутирано е. Масло все остава и няма измиване, вероятно това е станало при теб.
Колкото до сваляне на главата как така майстори ей тъй м-у другото предлагат подобни интервенции? То не е като да смениш крушка? Мери се компресия на студен мотор, правят се тестове за изгорели газове, проверка надува ли системата, губи ли антифриз, топли ли парното....
Едва ли имаш издухана гарнитура. Смесилите масло и вода обичайно духат яко в системата и палят трудно и др и др и др
не говорете глупости чути някъде от някой,
маслената магистрала винаги е на 5-10мм разстояние от вода,налягането на маслото винаги е по високо от това на водната система,много често се случва да пробие гарнитура от маслото към водата.
при такъв случай какво ще разбереш като премериш компресия и правиш тест за изгорели газове, това е масло не газове.
единственото нещо което става е антифриза си сменя цвета и ако маслото е много и се кара доста време става на боза или грес,а и маслото може да намалее на пръчката ама това ако е пукната глава или блок.
от сваляне на охладителя и омазване с 50гр масло отишли в антифриза няма да се забележат изобщо - или системата не е измита или все още влиза масло в нея.
Хубаво ще е да си прочиташ писаниците преди да си даваш компетентните мнения и ти. Ако си фактор в сервиза който е в подписа ти, мама мия. Цитирам ти конкретно две неща, които ти самия си написал и би трябвало първо ти да се замислиш:
“Маслената магистрала винаги е на 5-10мм разстояние от вода”
Хайде бе, странно. А водата на колко най-малко е от взривовете? Много ги разбираш.
“Налягането на маслото винаги е по високо от това на водната система”
Верно ли? Преди да го напишеш и това не трябваше ли първо да се светнеш колко пъти по 100 е разликата взривове-охладителна с-ма?
Има и още глупости в писането ти, подминавам ги засега.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
ivoaudi написа:Skip_209 написа:ivoaudi написа:При този вид проблем, системата се измива хубаво, ама хубаво, та хубаво. Няколко пъти, дискутирано е. Масло все остава и няма измиване, вероятно това е станало при теб.
Колкото до сваляне на главата как така майстори ей тъй м-у другото предлагат подобни интервенции? То не е като да смениш крушка? Мери се компресия на студен мотор, правят се тестове за изгорели газове, проверка надува ли системата, губи ли антифриз, топли ли парното....
Едва ли имаш издухана гарнитура. Смесилите масло и вода обичайно духат яко в системата и палят трудно и др и др и др
не говорете глупости чути някъде от някой,
маслената магистрала винаги е на 5-10мм разстояние от вода,налягането на маслото винаги е по високо от това на водната система,много често се случва да пробие гарнитура от маслото към водата.
при такъв случай какво ще разбереш като премериш компресия и правиш тест за изгорели газове, това е масло не газове.
единственото нещо което става е антифриза си сменя цвета и ако маслото е много и се кара доста време става на боза или грес,а и маслото може да намалее на пръчката ама това ако е пукната глава или блок.
от сваляне на охладителя и омазване с 50гр масло отишли в антифриза няма да се забележат изобщо - или системата не е измита или все още влиза масло в нея.
Хубаво ще е да си прочиташ писаниците преди да си даваш компетентните мнения и ти. Ако си фактор в сервиза който е в подписа ти, мама мия. Цитирам ти конкретно две неща, които ти самия си написал и би трябвало първо ти да се замислиш:
“Маслената магистрала винаги е на 5-10мм разстояние от вода”
Хайде бе, странно. А водата на колко най-малко е от взривовете? Много ги разбираш.
“Налягането на маслото винаги е по високо от това на водната система”
Верно ли? Преди да го напишеш и това не трябваше ли първо да се светнеш колко пъти по 100 е разликата взривове-охладителна с-ма?
Има и още глупости в писането ти, подминавам ги засега.
добре де,като имаш масло в антифриза защо търсиш изгорели газове и взривове?не можеш ли да проумееш че се случва гарнитурата на главата да изгние/пробие между маслената магистрала и водната система?
при студен двигател налягането на маслото на празен ход е между 4.5 и 5.5 бара,при топъл двигател да кажем че е около 2 бара,при 2-3-4 к оборота се покачва,налягането на водната система е до 2 бара(пише го на капачката на разширителния съд).
да,фактор съм в сервиза,кажи ми ти какво работиш и колко глави си свалил последните 12 месеца примерно?
и пак да питам - защо трябва да търсим газове във водната система като има масло в нея?
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Защото не мислиш, затова, на всичкото отгоре съм ти го написал достатъчно ясно:
Разликата в налягането вода-масло е пренебрежимо по-малка( в определени режими дори няма такава) и ти го изтъкваш като фактор да е по-вероятно да духне от там. Аз ти обяснявам, че налягането в такт работа е стотици пъти по-високо от това на водата и да е само това....
В допълнение майстора му иска да сваля глава, просто казах, че глава не се сваля всеки четвъртък следобед и трябва да се направят тестове.
Помисли. Както казах има още за писане и не е малко, това до тук ако мислиш с главата трябва дати е предостатъчно. Какво работя аз в случая няма абсолютно никакво значение, това, че сваляш глави не те прави автоматично умен.
Разликата в налягането вода-масло е пренебрежимо по-малка( в определени режими дори няма такава) и ти го изтъкваш като фактор да е по-вероятно да духне от там. Аз ти обяснявам, че налягането в такт работа е стотици пъти по-високо от това на водата и да е само това....
В допълнение майстора му иска да сваля глава, просто казах, че глава не се сваля всеки четвъртък следобед и трябва да се направят тестове.
Помисли. Както казах има още за писане и не е малко, това до тук ако мислиш с главата трябва дати е предостатъчно. Какво работя аз в случая няма абсолютно никакво значение, това, че сваляш глави не те прави автоматично умен.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Skip_209 написа:ivoaudi написа:[quote="Skip_2
добре де,като имаш масло в антифриза защо търсиш изгорели газове и взривове?
и пак да питам - защо трябва да търсим газове във водната система като има масло в нея?
Нищо не търся, а не вдяваш и само се опита да се направиш на интересен:
Издухана гарнитура едва ли има, а му предлагат на човека да сваля глава. Описах един от начините да провери и обясних защо е по-вероятно да надуе охл. С-ма, отколкото да смеси вода, масло. Още в първото мнение като най-подходящо и вероятно според случая предложих на колегата само да си промие с-Мата.
50гр (те са мл, ма нищо, мижам) масло ги налей ти в твоя радиатор и виж какво ще се случи, че нищо нямало да стане. Явно бъркаш 50мл вода да влязат в маслената, което изобщо не е същото. Направи теста за себе си, човек се учи дока е жив.
Ако ще ме опонираш отново ще те помоля да не бързаш и направи усилия да е по смислен начин. Настоявам!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Извинявай,прав си,аз нищо не разбирам,ти си БОК
аз няма да спамя повече в темата
аз няма да спамя повече в темата
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Последното нещо, което ми е нужно е да се ям с някой. Просто тръгна леко с рогата, а не бива. Идеята е да му помогнем на човека, а знаеш, отсам екрана не е съвсем лесно. А споровете са много хубаво нещо, стига човек да умее да спори. Аз няма да ти напиша нищо лошо, нито пък ще си помисля.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Здравейте и аз имах същия проблем смених топлообменика на двигателя ,спря да вкарва масло в антифриза,но парното не беше същото както преди и след 5 дни изчезна напълно,маркуча от казанчето за двигателя много надува а на вторият кръг е студен и ми се струва че термостата не работи както трябва
Re: Проблем БМВ Х5 3000 дизел.2002
Проблема е решен ,Топлообменик !
Благодаря , на всички темата е за триене .
Благодаря , на всички темата е за триене .
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани