320d съвет за експлоатация в студа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Ясно, ти нямаш проблем, но според мен аз имам.Moni_BMW написа:Одеве я палих и карах на минус 6 и си подгря преди да почне да върти светна символа ,това, че подгрява още с отключването го знам ,ама аз мойта не я заключвам,ключа и си седи в нея ,нямам навик като съм си по нашия край да си заключвам колите. Иначе запали от 2рия път като я чукнах първо въртя въртя взе да пропуква и стартера си спря сам. На вторя път завъртя препука веднъж и запали, като нито прекъсваше, нито трепереше, напълно нормално работеше. Не е карана и палена 4 5 дни даже имаше 15 см сняг по нея и тия дни температурата пада минус 20,даже нощеска беше минус 17,един приятел с мерцедес, друг с терано ,трети с бензиново пунто даже не запалиха. Иначе и с летните гуми си върви в снега леко леко и си върви. Доволен съм много от колата.
При теб лампата светва, а при мен тази индикация я няма.
Понеделник съм на диагностика.
Според мен е реле, но ще се види.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
mario001 написа:Ясно, ти нямаш проблем, но според мен аз имам.Moni_BMW написа:Одеве я палих и карах на минус 6 и си подгря преди да почне да върти светна символа ,това, че подгрява още с отключването го знам ,ама аз мойта не я заключвам,ключа и си седи в нея ,нямам навик като съм си по нашия край да си заключвам колите. Иначе запали от 2рия път като я чукнах първо въртя въртя взе да пропуква и стартера си спря сам. На вторя път завъртя препука веднъж и запали, като нито прекъсваше, нито трепереше, напълно нормално работеше. Не е карана и палена 4 5 дни даже имаше 15 см сняг по нея и тия дни температурата пада минус 20,даже нощеска беше минус 17,един приятел с мерцедес, друг с терано ,трети с бензиново пунто даже не запалиха. Иначе и с летните гуми си върви в снега леко леко и си върви. Доволен съм много от колата.
При теб лампата светва, а при мен тази индикация я няма.
Понеделник съм на диагностика.
Според мен е реле, но ще се види.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Пиши после в тази тема какво е станало колега.
///M power
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Здравейте група,
Диагностиката показа грешка на 3-ти цилиндър, най-вероятно само свещ.
В понеделник ще я оставя за смяна.
Ще се провери всичко по ел. системата и всяка свещ.
Какъв е проблема, че предишния собственик е сменил първа и четвърта, но втора и трета не, защото имало опасност от скъсване и релето е сменено.
Ако се скъса, ваденето е 200 лв на свещ...
Понеделник се надявам да пиша с 200 лв в джоба, но не се знае.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Диагностиката показа грешка на 3-ти цилиндър, най-вероятно само свещ.
В понеделник ще я оставя за смяна.
Ще се провери всичко по ел. системата и всяка свещ.
Какъв е проблема, че предишния собственик е сменил първа и четвърта, но втора и трета не, защото имало опасност от скъсване и релето е сменено.
Ако се скъса, ваденето е 200 лв на свещ...
Понеделник се надявам да пиша с 200 лв в джоба, но не се знае.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Здравейте,
За да приключим темата.
Грешката която ми даде на 3 ти цилиндър не се оказа свещ, свеща си даваше контакт.
Смених и 4-те свещи с NGK D-power и ново оригинално реле.
Свещ 4 бе скъсана, но успешно извадена.
И бяха премахнати вихровите клапи и подменени гарнитурите.
Дано това пусто реле OEM да държи повече.
Нова реле на Беру не изкара и една година.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
За да приключим темата.
Грешката която ми даде на 3 ти цилиндър не се оказа свещ, свеща си даваше контакт.
Смених и 4-те свещи с NGK D-power и ново оригинално реле.
Свещ 4 бе скъсана, но успешно извадена.
И бяха премахнати вихровите клапи и подменени гарнитурите.
Дано това пусто реле OEM да държи повече.
Нова реле на Беру не изкара и една година.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
mario001 написа:Здравейте,
За да приключим темата.
Грешката която ми даде на 3 ти цилиндър не се оказа свещ, свеща си даваше контакт.
Смених и 4-те свещи с NGK D-power и ново оригинално реле.
Свещ 4 бе скъсана, но успешно извадена.
И бяха премахнати вихровите клапи и подменени гарнитурите.
Дано това пусто реле OEM да държи повече.
Нова реле на Беру не изкара и една година.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Благодаря ти за информацията, къде точно се намират вихровите клапи и как да видя мойте там ли са ,трудно ли се изолират ? И какви симптоми имат ако са повредени
///M power
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Продава се комплект за изолацията им, към него си вървят и гарнитурите на колектора.Moni_BMW написа:mario001 написа:Здравейте,
За да приключим темата.
Грешката която ми даде на 3 ти цилиндър не се оказа свещ, свеща си даваше контакт.
Смених и 4-те свещи с NGK D-power и ново оригинално реле.
Свещ 4 бе скъсана, но успешно извадена.
И бяха премахнати вихровите клапи и подменени гарнитурите.
Дано това пусто реле OEM да държи повече.
Нова реле на Беру не изкара и една година.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Благодаря ти за информацията, къде точно се намират вихровите клапи и как да видя мойте там ли са ,трудно ли се изолират ? И какви симптоми имат ако са повредени
Не съм много запознат, до колкото знам вариантите са два: първия че се отчупвали и влизали в мотора, а другия че се отчупвали се и заставали в самия колектор, което вдигало разхода.
За да не говоря глупусти, по-добре някой по-запознат да каже.
Може да махнеш декоративната кора и да погледнеш под ъгъл, ако има метална пластика, значи са махнати, това са именно тези тапи, най-сигурно е като се свали колектора предполагам.
Мойте бяха здрави, но ме посаватваха да ги отстраня заради споменатите по-горе причини.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Аз мойте ги проверявам всяка година. С металните съм, стига да няма нагар по тях и да не са се разлопали, няма какво да стане.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
И мойте са метални.
Имам обаче един въпрос, сега като са премахнати вихровите клапи, трябва ли да се премахва нещо друго.
При мен Egr и дпф-а са си там, не са премахвани.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Имам обаче един въпрос, сега като са премахнати вихровите клапи, трябва ли да се премахва нещо друго.
При мен Egr и дпф-а са си там, не са премахвани.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
mario001 написа:Баси...на приятели винаги им светва на мен не ми..нещо не ми се вижда нормално да свети когато си поиска...Moni_BMW написа:И на моето лампата за подгрев досега не ми е светвала, пали на минус 12 без зор ,но ако му цъкнеш бутона за палене без съединител си подгрява като е студено. Не е карана неделя, понеделник и днес ,утре ще я препукам и ще си я карам вече няма сняг по пътищата при нас,ще я видим как ще запали ,тази сутрин в 06.00 беше минус 21 градуса Е46цата запали без зор ,но тя е бензинка.
Или е реле или кабела към релето...или просто така работи..което е странно.
Мони, ти ме шокира, очаквах да кажеш, че ти светва лампата за подгрев.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей сега в студовете след като си сменил свещите и Релето когато палиш свети ли лампата за подгрева. Защото при мен е откакто са студовете не ми е светвала тази лампа ,но пък колата си пали перфектно, без зор и въртене ,но лампа не свети. При натискане на бутона без съединител не съм пробвал . Четох одеве една тема тук във форума и май взех да се филмирам, че нещо не ми е наред.
///M power
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Здрасти,Moni_BMW написа:mario001 написа:Баси...на приятели винаги им светва на мен не ми..нещо не ми се вижда нормално да свети когато си поиска...Moni_BMW написа:И на моето лампата за подгрев досега не ми е светвала, пали на минус 12 без зор ,но ако му цъкнеш бутона за палене без съединител си подгрява като е студено. Не е карана неделя, понеделник и днес ,утре ще я препукам и ще си я карам вече няма сняг по пътищата при нас,ще я видим как ще запали ,тази сутрин в 06.00 беше минус 21 градуса Е46цата запали без зор ,но тя е бензинка.
Или е реле или кабела към релето...или просто така работи..което е странно.
Мони, ти ме шокира, очаквах да кажеш, че ти светва лампата за подгрев.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей сега в студовете след като си сменил свещите и Релето когато палиш свети ли лампата за подгрева. Защото при мен е откакто са студовете не ми е светвала тази лампа ,но пък колата си пали перфектно, без зор и въртене ,но лампа не свети. При натискане на бутона без съединител не съм пробвал . Четох одеве една тема тук във форума и май взех да се филмирам, че нещо не ми е наред.
Не, няма никаква индикация, пали от раз, както при топло време.
Днес, просто ей така и направих диагностика и всичко беше идеално.
Мой приятел също ме пита същото, само че за 530d, също го замени с оригинално реле на BMW, не от тези на Beru.. и при него изчезна индикацията.
Не бих казал, че е имало и чак такива студове, поне не и при мен, говора за минус 8, 10 градуса, но на минус 4 пали перфектно.
Смених релето с оригинално от BMW, също смених и 4-те свещи са NGK D-power.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
mario001 написа:Здрасти,Moni_BMW написа:mario001 написа:Баси...на приятели винаги им светва на мен не ми..нещо не ми се вижда нормално да свети когато си поиска...Moni_BMW написа:И на моето лампата за подгрев досега не ми е светвала, пали на минус 12 без зор ,но ако му цъкнеш бутона за палене без съединител си подгрява като е студено. Не е карана неделя, понеделник и днес ,утре ще я препукам и ще си я карам вече няма сняг по пътищата при нас,ще я видим как ще запали ,тази сутрин в 06.00 беше минус 21 градуса Е46цата запали без зор ,но тя е бензинка.
Или е реле или кабела към релето...или просто така работи..което е странно.
Мони, ти ме шокира, очаквах да кажеш, че ти светва лампата за подгрев.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей сега в студовете след като си сменил свещите и Релето когато палиш свети ли лампата за подгрева. Защото при мен е откакто са студовете не ми е светвала тази лампа ,но пък колата си пали перфектно, без зор и въртене ,но лампа не свети. При натискане на бутона без съединител не съм пробвал . Четох одеве една тема тук във форума и май взех да се филмирам, че нещо не ми е наред.
Не, няма никаква индикация, пали от раз, както при топло време.
Днес, просто ей така и направих диагностика и всичко беше идеално.
Мой приятел също ме пита същото, само че за 530d, също го замени с оригинално реле на BMW, не от тези на Beru.. и при него изчезна индикацията.
Не бих казал, че е имало и чак такива студове, поне не и при мен, говора за минус 8, 10 градуса, но на минус 4 пали перфектно.
Смених релето с оригинално от BMW, също смених и 4-те свещи са NGK D-power.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Благодаря ти за информацията. Наистина не е имало големи студове ,онази сутрин беше по-студено минус 4,но си запали както си пали без проблем.
///M power
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12783
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Колеги индикацията на някои коли излиза само на много студено( -5 градуса и на долу), въпрос на софтуерна версия е явно, а на някои никога не се показва.
Не е обвързано с неработещи свещи и реле, просто така са направени.
Свещите на тези коли работят докато загрее мотора, на Н47/57 моторите до 75 градуса на антифриза, на М47/57 до 65 градуса на антифриза, затова при повреда в релето загряването е осезаемо по бавно.
Не е обвързано с неработещи свещи и реле, просто така са направени.
Свещите на тези коли работят докато загрее мотора, на Н47/57 моторите до 75 градуса на антифриза, на М47/57 до 65 градуса на антифриза, затова при повреда в релето загряването е осезаемо по бавно.
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Не мога да се сетя откъде знам, че колата подгрява още преди да тръгнеш да я палиш - един път при отключване и ако мине повече време, втори път като засече, че сядаш на седалката. Т.е., съвсем нормално е много рядко да се налага да се чака за подгряване и да излиза символа на таблото.
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
Както бях писал по-горе миналата година по това време смених 4 свещи NGK D-power и сложих оригинално реле.
Днес бе - 11.5 градуса и запали все едно е топло време.
Заговорих се с колегите и при мен оборотите никога не съм ги виждал да надвишяват 1000 оборота, дори и 1000 не удря.
При вас по същия начин ли се държи?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Днес бе - 11.5 градуса и запали все едно е топло време.
Заговорих се с колегите и при мен оборотите никога не съм ги виждал да надвишяват 1000 оборота, дори и 1000 не удря.
При вас по същия начин ли се държи?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: 320d съвет за експлоатация в студа
mario001 написа:Както бях писал по-горе миналата година по това време смених 4 свещи NGK D-power и сложих оригинално реле.
Днес бе - 11.5 градуса и запали все едно е топло време.
Заговорих се с колегите и при мен оборотите никога не съм ги виждал да надвишяват 1000 оборота, дори и 1000 не удря.
При вас по същия начин ли се държи?
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Здравей моята не я бях палил 5 дни вчера я запалих през деня на минус 5 запали повече от перфектно, като явно си подгря,че за 2 секунди преди да почне да върти показа символа. След това имаше стартове на минус 10 и на минус 11.5 без проблеми
(дори не светва лампата за подгрев) . Оборотите като е студена ми ги държи на 1000 или 1мм над чертечката за 1000( ако искаш мога да снимам къде ми държи). Бавно стига работна температура,но може би е нормално за дизел. Доволен съм от колд стартовете очаквах да е по-зле предвид че не знам свещите какви се и кога са свеняни.
///M power
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани