M20 или М50
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Взимай един багер и марш пред стълбите на БНБ. Най точно под тях е трезора.
Иначе сметката е дебела, няма как, но удоволствието после е безценно.
Направих си труда да направя груба сметка не общата цена на частите, по цени от сайта на Проспийд.
Инжектор, съвместим с Bosch, дебит: 660cc/min, импеданс: 2.2 ома
182 лева бройката х 4= 728 лева
Бензинова помпа за външен монтаж, Bosch 044 320l/h @ 3 бара
Цена: 575.00 BGN
Регулатор на налягането на горивото, SX Peformance, вход/изход -10AN
Цена: 395.00 BGN
Горивен филтър, SX Performance, вход/изход -10AN
245.00 BGN
Армиран маркуч, оплетка от неръждаема стомана, -10AN
Цена: 55.95 BGN х5= 279 лева
Мерна единица : м 5 метра ще бъдат напълно достатъчно според мен
Около още 200 лева за накрайници и колена за маркучите.
Маслен радиатор Mocal, ширина 330mm, височина 147mm, -10AN вход/изход
270.00 BGN
Кабел за запалителната система, Magnecor, Competition 8.5mm CN
М.Е. м. Предполагам, че 3 метра ще са предостатъчно
49.89 BGN х 3 = 150 лева
Запалителна свещ за тунинг приложения, NGK Iridium 25 лева х 4=100
Минаваме на електрониката:
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
785.00 BGN
MC 3.0 ~ 300 лева
Изпускателния колектор, тръбите и гърнетата да ги кажем, че ще са под 1000 лева.
Около 500 лева за ал. тръби и силиконови маркучи за въздушните пътища.
Турбокомпресор, Garret GT3076R с двойни съчмени лагери, Hot A/R 0.63, Cold A/R 0.60
3 050.00 BGN
Спортен турбо-уейстгейт, Tial, 40mm диафрагма, със сменяеми пружини
795.00 BGN
Сърцевина за интеркулер, Garrett, без крайни казанчета, 51cm x 28.0cm x 7.62cm подходящ до 600 коня
920.00 BGN
Термо-изолационна лента, до 1090°C, 2.5cm ширина, 15m дължина
89.00 BGN
Термо-изолационен екран, двустранен, до 545°C / 1090°C, 92cm x 102cm
316.19 BGN
И ще отидат още 500-1000 лева за да сглоби, да се пусне на диното и да се настрой.
Около 12 000 лева ще излезе. За тия пари би трябвало да имаш един стабилен двигател гонещ 500 коня. Поне така си мисля.
Но, сметката не приключва.
Нов диф с шпер, може би нови скорости, съединител, може би в зависимост от двигателя над който се работи може и да трябват кобани бутала и биели. Освен това ще има и доста непредвидени разходи. Като колата стане бърза ще трябва да се смени и окачването ( аре и там 5000 левчета), после и цялата спирачна уредба ( аре и там 3-4000 левчета). Купето сигурно ще почне да се суче и ще трябва ролл кейдж може би. Нови гуми и джанти ( големи и хубав) - и тук сигурно ще отидат 2 000 лева. И кво излезе. Примерно взимаш една Е30-ка с Б35 двигателче или една Е34-ка. Взимаш колата за 5 000 лева да кажем. Освежителен ремонт- 2000 лева, и наливаш ония ми ти 25 000 лева. Колата ще стане велика, но на цената на нова 1-чка.
Сега нека някой по-знаеш да коригира сметките ми ако трябва.
Иначе сметката е дебела, няма как, но удоволствието после е безценно.
Направих си труда да направя груба сметка не общата цена на частите, по цени от сайта на Проспийд.
Инжектор, съвместим с Bosch, дебит: 660cc/min, импеданс: 2.2 ома
182 лева бройката х 4= 728 лева
Бензинова помпа за външен монтаж, Bosch 044 320l/h @ 3 бара
Цена: 575.00 BGN
Регулатор на налягането на горивото, SX Peformance, вход/изход -10AN
Цена: 395.00 BGN
Горивен филтър, SX Performance, вход/изход -10AN
245.00 BGN
Армиран маркуч, оплетка от неръждаема стомана, -10AN
Цена: 55.95 BGN х5= 279 лева
Мерна единица : м 5 метра ще бъдат напълно достатъчно според мен
Около още 200 лева за накрайници и колена за маркучите.
Маслен радиатор Mocal, ширина 330mm, височина 147mm, -10AN вход/изход
270.00 BGN
Кабел за запалителната система, Magnecor, Competition 8.5mm CN
М.Е. м. Предполагам, че 3 метра ще са предостатъчно
49.89 BGN х 3 = 150 лева
Запалителна свещ за тунинг приложения, NGK Iridium 25 лева х 4=100
Минаваме на електрониката:
Greddy Profec B Spec II Boost-Controller
785.00 BGN
MC 3.0 ~ 300 лева
Изпускателния колектор, тръбите и гърнетата да ги кажем, че ще са под 1000 лева.
Около 500 лева за ал. тръби и силиконови маркучи за въздушните пътища.
Турбокомпресор, Garret GT3076R с двойни съчмени лагери, Hot A/R 0.63, Cold A/R 0.60
3 050.00 BGN
Спортен турбо-уейстгейт, Tial, 40mm диафрагма, със сменяеми пружини
795.00 BGN
Сърцевина за интеркулер, Garrett, без крайни казанчета, 51cm x 28.0cm x 7.62cm подходящ до 600 коня
920.00 BGN
Термо-изолационна лента, до 1090°C, 2.5cm ширина, 15m дължина
89.00 BGN
Термо-изолационен екран, двустранен, до 545°C / 1090°C, 92cm x 102cm
316.19 BGN
И ще отидат още 500-1000 лева за да сглоби, да се пусне на диното и да се настрой.
Около 12 000 лева ще излезе. За тия пари би трябвало да имаш един стабилен двигател гонещ 500 коня. Поне така си мисля.
Но, сметката не приключва.
Нов диф с шпер, може би нови скорости, съединител, може би в зависимост от двигателя над който се работи може и да трябват кобани бутала и биели. Освен това ще има и доста непредвидени разходи. Като колата стане бърза ще трябва да се смени и окачването ( аре и там 5000 левчета), после и цялата спирачна уредба ( аре и там 3-4000 левчета). Купето сигурно ще почне да се суче и ще трябва ролл кейдж може би. Нови гуми и джанти ( големи и хубав) - и тук сигурно ще отидат 2 000 лева. И кво излезе. Примерно взимаш една Е30-ка с Б35 двигателче или една Е34-ка. Взимаш колата за 5 000 лева да кажем. Освежителен ремонт- 2000 лева, и наливаш ония ми ти 25 000 лева. Колата ще стане велика, но на цената на нова 1-чка.
Сега нека някой по-знаеш да коригира сметките ми ако трябва.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Горивен филтър, SX Performance, вход/изход -10AN
245.00 BGN
нали се сещаш 4е трябва да е последния на земята за да си го купя
много е трудно човек да прецени със кои от частите може да се направи компромис и с кои не
при м50 няма нужда от високоволтов кабел защото бобините са над всяка свещ
и тн.
245.00 BGN
нали се сещаш 4е трябва да е последния на земята за да си го купя

много е трудно човек да прецени със кои от частите може да се направи компромис и с кои не
при м50 няма нужда от високоволтов кабел защото бобините са над всяка свещ
и тн.
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Тоя списък, като го гледам направо ми се реве ...
Не знам вие как ги виждате нещата, но ако някой има намерението и възможностите да направи турбо конверсия на колата си, примерно 95 Е36 320 ... със чисто нови чати и колата да стане примерно едни 250 истински коне ... то парите и усилията които ще са необходими, според мен е по добре и по евтино ... да земе да иде и да си земе едно новичко Субаро Импреса ... и само да и дава газ
P.S Разбирасе, че удоволствието от това че сам си правиш всичко се губи, но разни хора разни идеали са казали умните хора
Не знам вие как ги виждате нещата, но ако някой има намерението и възможностите да направи турбо конверсия на колата си, примерно 95 Е36 320 ... със чисто нови чати и колата да стане примерно едни 250 истински коне ... то парите и усилията които ще са необходими, според мен е по добре и по евтино ... да земе да иде и да си земе едно новичко Субаро Импреса ... и само да и дава газ

P.S Разбирасе, че удоволствието от това че сам си правиш всичко се губи, но разни хора разни идеали са казали умните хора



R.I.P Landikar
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
мноу си прав тука ама кой си оби4а бмв-то 6е требва да се пребори и с цената на много време пари и усилия да го напрай да върви като импреса 4е и пове4е 

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
А и май по-добре да се почне с малко и постепенно да се гради. Аз небих фърлил толкоз пари на един път и като се има в предвид, че не винаги най-скъпото е най-добро и подходящо
... щото всички тия части ако се комбинират с една осрана настройка и нали се сещате какво става
По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво
, а и нещата са по-ефтини.


По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:Аз винаги бих избрал М50 пред М20, просто главата на М50 е в пъти по-здрава и е с по четири клапана на цилиндър.AlibiTu написа:По темата:
Според мен М20 е по-добър вариант от М50. Старото ми се струва по-здраво, а и нещата са по-ефтини.
Томи от къде идва тая разлика в здравината ?
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
за главата ок но за оригиналните бутала на м50 особено на М50В20 (има два вида)
те са доста слаби между сегментите като видят малко зор и се 4упят там
на купето което е с м50б20 анус
пръснах 100коня азотец и на втората бутилка се появиха едни картерни газове не е истина
веднага отворихме мотора и на 3-ти цил между сегментите има6е две цепнатини
сместа беше 11,5 аванса не го бях връщал но нямаше следи от детонаций на м50 който е със сименс ецу уж има детонационни дат4ици и явно си е свършило работа.
допускам че проблема е бил в това че дюзата за нитрото беще само една монтирана преди дросела и като се има предвид формата на смукателния колектор на м50 естествено е 4е при по слаб въздушен поток например при 80км в час на 4-та предвака когато се активира системата по голямата част от бензина и азотния оксид които се пръска през дюзата попадат в средните два цилиндъра 3-тии 4-ти в моя случай се е предал 3-ти.
сега имам ве4е разпределителни рейки и 6 на брой смесител4ета на всеки цилиндър да си пръска точното количество надявам се да няма грижи
те са доста слаби между сегментите като видят малко зор и се 4упят там
на купето което е с м50б20 анус


веднага отворихме мотора и на 3-ти цил между сегментите има6е две цепнатини
сместа беше 11,5 аванса не го бях връщал но нямаше следи от детонаций на м50 който е със сименс ецу уж има детонационни дат4ици и явно си е свършило работа.
допускам че проблема е бил в това че дюзата за нитрото беще само една монтирана преди дросела и като се има предвид формата на смукателния колектор на м50 естествено е 4е при по слаб въздушен поток например при 80км в час на 4-та предвака когато се активира системата по голямата част от бензина и азотния оксид които се пръска през дюзата попадат в средните два цилиндъра 3-тии 4-ти в моя случай се е предал 3-ти.
сега имам ве4е разпределителни рейки и 6 на брой смесител4ета на всеки цилиндър да си пръска точното количество надявам се да няма грижи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]