Грешка 4530 е46 320дизел 150
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Cvetomir290302
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 4.02.2022
- Пол: Мъж
Грешка 4530 е46 320дизел 150
Здравейте,нов съм във форума не видях никъде такава тема така,че реших да направя понеже и няма и конкретен отговор на моя проблем.
Та да започна колата е е46 320д стигна се до смяна на турбо с по-голямо 2260 е турбото и от там почнаха проблемите излиза като грешка 4530 че няма нялягане колата от почна едно лутане вече 3 месеца всичко от до е сменено започнах с вакум маркучи след това регулатора на турбото дебитомер други турбо пътища друг кулер след това рейс пайп колата се опитва да се настрой но без успех свалих турбото мислех че е геометрия изчистих я настройхме и на ново актуатора колата започна да дава налягане вече 1.5 преди това едвам 1.2 и колата също забива след определено време докато е студена и два три пъти и се дава газ няма проблем що годе върви по точно не забива та всичко направих и я карах така и един ден докато чаках да дойде приятелката ми отворих капака и реших да махна е така вакума за егр преди да сложа рейс пайп та колата провървя почна да дава налягане 1.7 понеже слагахме и другите ми карти и вървя така 2 дни добре може да се каже и излязох на магистралата и почнах да я шпоря и си вървеше нали като за все още не настроена кола и нали отпуснах малко вече и пак тръгнах и хоп пак заби налягането е не повече от 0.5 и интересното е че примерно като я карам с повече обороти примерно да си я държа на 2500 нагоре по рядко забива но когато примерно тръгна да ускорявам след 3та скорост от да речем 1600 оборота до 3000 колата вече е забила трябва от високи обороти да стартирам и така не забива или по точно по-рядко.
Вече нямам никакви идеи какво да погледна,
Та да започна колата е е46 320д стигна се до смяна на турбо с по-голямо 2260 е турбото и от там почнаха проблемите излиза като грешка 4530 че няма нялягане колата от почна едно лутане вече 3 месеца всичко от до е сменено започнах с вакум маркучи след това регулатора на турбото дебитомер други турбо пътища друг кулер след това рейс пайп колата се опитва да се настрой но без успех свалих турбото мислех че е геометрия изчистих я настройхме и на ново актуатора колата започна да дава налягане вече 1.5 преди това едвам 1.2 и колата също забива след определено време докато е студена и два три пъти и се дава газ няма проблем що годе върви по точно не забива та всичко направих и я карах така и един ден докато чаках да дойде приятелката ми отворих капака и реших да махна е така вакума за егр преди да сложа рейс пайп та колата провървя почна да дава налягане 1.7 понеже слагахме и другите ми карти и вървя така 2 дни добре може да се каже и излязох на магистралата и почнах да я шпоря и си вървеше нали като за все още не настроена кола и нали отпуснах малко вече и пак тръгнах и хоп пак заби налягането е не повече от 0.5 и интересното е че примерно като я карам с повече обороти примерно да си я държа на 2500 нагоре по рядко забива но когато примерно тръгна да ускорявам след 3та скорост от да речем 1600 оборота до 3000 колата вече е забила трябва от високи обороти да стартирам и така не забива или по точно по-рядко.
Вече нямам никакви идеи какво да погледна,
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани