Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Вчера се уговорих за ъпдейт на софтуера на скоростната кутия до последната ОЕМ версия, а пролетта ще флашна кутията с xHP Stage 3...
Stage 2 предполагам си имал предвид, защото 3 е рейсинг/дрифт мап за по-сериозно модифицирани коли, които се карат по разни състезания или трак дейс. На кола за возене не бих го сложил.
Re: Колко сме със Z-ки...?
И какво променя този софтуер по кутията, кара я да превключва по късно т.е. изцежда обороти или нещо друго? Аз продължавам си чакам майсторето да ми боядиса петното по бронята още не е взел колата де, все много работа. На шурея зетя дето и той има сервиз каЗА , че от сега записвал най рано за май месец. Бах мааму тез хора или яко си блъскат колите или кат мен бягат за всяка точка. Ама джаркам си аз сега е сухо времето.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ivo-G написа:Don_Diego написа:Вчера се уговорих за ъпдейт на софтуера на скоростната кутия до последната ОЕМ версия, а пролетта ще флашна кутията с xHP Stage 3...
Stage 2 предполагам си имал предвид, защото 3 е рейсинг/дрифт мап за по-сериозно модифицирани коли, които се карат по разни състезания или трак дейс. На кола за возене не бих го сложил.
Коментирахме до с Краси Ацалов и той си каза директно на 3, нямало смисъл от 2 (1 изобщо не се предлага), пък и мога да си ги сменям когато пожелая доколкото разбрах.
bonchef написа:И какво променя този софтуер по кутията, кара я да превключва по късно т.е. изцежда обороти или нещо друго? Аз продължавам си чакам майсторето да ми боядиса петното по бронята още не е взел колата де, все много работа. На шурея зетя дето и той има сервиз каЗА , че от сега записвал най рано за май месец. Бах мааму тез хора или яко си блъскат колите или кат мен бягат за всяка точка. Ама джаркам си аз сега е сухо времето.
Нан-общо казано се променя момента на смяна на предавка и цялостната реакция на кутията чрез заклюване на пакетите в нея
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:пък и мога да си ги сменям когато пожелая доколкото разбрах.
А на Stage 2 ти каза, че не може ли…?
Утре ще ти пиша през деня, да ти споделя малко лични впечатления…
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
До колегите с Е89 - как са ви клаксоните? Моя звучи малко странно и смешно и се чудя дали фабрично са така или моя е бъгнал
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да ти кажа аз даже не съм го пробвал дали работи. За другите колеги не знам как е при тях. Сега като каза ще ида да го натисна и ще пиша. Ъъъъъ..........защо тази автоматична функция на къси и дълги светлини някак си се самоизключи? Остави , че се самоизключила , но не знам как да я включа????Т.е. сега преминаването от къси на дълги не става автоматично а аз трябва да го включа от лоста. По рано като сложа селектора на иконата с фаровете и където има "А" всъщност най вляво, на таблото ми излизаше нещо като фар с "А" мисля и първото натискане на лоста на фаровете не превключваше на дълги , а чак второто натискане. Нещо не разбрах как стана тази работа. От долната страна на огледалото в купето има нещо като червен прозрачен корпус. Не свети лампа вътре и за какво е всъщност идея нямам.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Сигурен ли си, че имаш асистент за дългите светлини? Аз не съм открил такава екстра на мойта, а не намирам и в ръководството
Мойта по VIN излиза с Adaptive Lights, фаровете завиват ама асистент за дългите не съм забелязъл да имам
Мойта по VIN излиза с Adaptive Lights, фаровете завиват ама асистент за дългите не съм забелязъл да имам
Re: Колко сме със Z-ки...?
Сигурен съм , че го наблюдавах това нещо обаче как стана не съм на ясно. Първо , като взех колата това беше изключено т.е. включвах и изключвах ръчно дълги , къси. През лятото една сутрин тръгнах по тъмно за Варна. Тогава ми направи впечатление, че като се опитам да включа на дълги първото натискане на лостчето не предизвикваше включване на светлините и на дисплейчето между оборотомера и другите индикатори светваше иконка на фар с буква"А". Второто натискане на лостчето включваше дълги. Карайки по нататък видях, че като колата освети голяма бяла табела колата сама сменяше на къси и после пак преминаваше на дълги. Стана ми интересно и реших да гледам дали , като идва насрещна кола ще мине сама на къси. Оказа се че преминава на къси, но чак когато насрещните светлини явно попадат на датчика за осветеност, който предполагам се намира отпред на стъклото интегриран в огледалото за обратно виждане в купето. Следваше неминуема реакция отсрещните коли веднага да ми пресветнат на дълги щото явно съм ги заслепил. Един вид тази автоматична функция работи с известно закъснение и заслепява насрещните и не е ефективна. Аз между временно незнаейки доста работи май бърниках из менютата , ама аз ли съм направил нещо идея нямам. Също така си активирах от менюто функция да ми самозаключва колата малко след тръгване. Оказа се обаче, че ако спра с работещ двигател и искам да си взема нещо от багажника той си остава заключен и освен да си изгася колата и чак тогава да си отворя багажника за да си взема нещата. Та най вероятно и ти го имаш това обаче трябва да се намери как става. Има и функция да ти се самозаключи колата ако след отключването не отвориш врата до 30 секунди. Нещо обаче това не ми хареса щото един път ми се стори , че заключи не баш когато трябва. Скоро се качих на познат на БМВ-то да му видя светлините. Вика "Ден прави на дълги, на къси е огън." Казвам "Я пусни да видим" е освен, че една идея светлините му светят надолу към пътя и при него е същата работа, дългите тепат по короните на дърветата. Все още я опознавам. Четох тук във форума и из разни други места. Най полезен се оказа колега от форума дето обясни как става. Та, огледалото трябва да е с камера отпред на стъклото това ясно се вижда. После през i-drive меню - но къде се намира не знам , предполагам някъде там дето се рових да отключвам и заключвам колата се избира , (слага) отметка пред high beam asyst . Тогава първото натискане на лостчето за дълги включвало асистента и на дисплея виждаш икона на фар с буква "А". Това нещо обаче пише , че трябвало да стане на тъмно и да нямало околни светлини. Тогава вече колата при наличие на светлина взима решение дали да кара на дълги или на къси. Повечето се оплакваха от лаг, както писах и аз. Може и чувствителността на камерата да се повиши някак чрез кодиране пишеше. Ще опитам довечера да видя дали ще го намеря това нещо. Аз обаче самия нищо не съм бутал или пък ............НЕ как се включиха тези неща и после изключиха
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Само да дам идея, не знам при БМВ как е, но имам една нова кола, която има асистент за дългите. След като фаровете са на позиция автоматични, буташ лоста все едно да пуснеш дългите и го оставяш в тази позиция. Тогава светва А-то оградено със знак за фар. Всичко вече става напълно автоматично, от дневните светлини, до късите и дългите.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Както го описах по горе. Ай-драйв - Настройки - Светлини- слагате отметка в квадратчето High Beam Light . Видях снощи , че при мен е без отметка. Включих и всичко си дойде по мястото.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Умълча се темата не карате ли? Я малко размисъл на тема БМВ без остър ангажимент. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=n79n0q и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=n79n0q Та,........жената смени работата и се налага да пътува и търсим принципно нещо 4х4. Иска да е мерцедес, а на мен не ми се дават повече от 35 хилки даже ако може да дам стария и да доплатя, че иначе ще ги съберем на двама човека три коли. Изяде ме за т`ва z4. Остро влизане с репликата "Ти си купи кола за 30 000 лв за кеф а сега за мен не може за работа." Дет са женени знаят за какво иде реч. Почвам да ровя в мобиле за да сверя часовника. Цените на колите на старо скочили с 30% - заглавие от новините. Гледам мерцедеси, чеша се , мисля...........Я парите не харесвам я годината я нещо друго. Викам си чаЙ да пусна филтър година 2013 до 2017, 4х4, цена до 35 000лв и да видя к~во излиза. Не искаме джип за 7 човека, колкото е по малко толкова по добре. Почвам да гледам излезлите резултати...... и гледам горните две обяви към които съм тряснал линковете. Мисля си тези не трябва ли да са доста по скъпи от тези пари дето са обявени? Я кажете вие какво мислите.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Много лошо време от няколко седмици и не става за каране...
С тия двете обяви дето си пуснал рискуваме темата да направи остър завой към "За и Против американските подводници и (полу-)тотали", а това няма да завърши добре.
И двете страни на барикадата имат някакви аргументи, къде смислени, къде не чак толкова, но в крайна сметка решението е субективно. Аз лично кола, дето е отписана като тотал, стояла незнайно колко месеца на поляната, транспортирана с контейнер и ремонтирана в Бг като за продажба, не бих си купил, ама има хора дето са ок с това.
Конкретно такива 435ци гледам от повече от година и половина сигурно и мога да ти дам пример - преди кризата с доставките, цените бяха стигнали до 22-23хил. франка в Швейцария, а в момента под 27-28к рядко излизат. Ако се появи някоя на 25-26к, изчезва до 2-3 дни. В Германия също не са по-евтини. Та тази да се продава в България на около 34-35к лв. почти година, определено има нещо, което връща хората...
Една проверка по VIN обикновено разкрива голяма част от мистерията с американките.
С тия двете обяви дето си пуснал рискуваме темата да направи остър завой към "За и Против американските подводници и (полу-)тотали", а това няма да завърши добре.
И двете страни на барикадата имат някакви аргументи, къде смислени, къде не чак толкова, но в крайна сметка решението е субективно. Аз лично кола, дето е отписана като тотал, стояла незнайно колко месеца на поляната, транспортирана с контейнер и ремонтирана в Бг като за продажба, не бих си купил, ама има хора дето са ок с това.
Конкретно такива 435ци гледам от повече от година и половина сигурно и мога да ти дам пример - преди кризата с доставките, цените бяха стигнали до 22-23хил. франка в Швейцария, а в момента под 27-28к рядко излизат. Ако се появи някоя на 25-26к, изчезва до 2-3 дни. В Германия също не са по-евтини. Та тази да се продава в България на около 34-35к лв. почти година, определено има нещо, което връща хората...
Една проверка по VIN обикновено разкрива голяма част от мистерията с американките.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Вземи нещо с клирънс поне да има като имаш условие 4х4.
Не защитавам ревностно колите от САЩ, но там поне имаш екстра да видиш по вин точно какво се е случило, как е обслужвана, километрите. А когато колата е пред теб, можеш доста обстойно да си я прегледаш, особено за конкретната повреда, ако има сертификат salvage.
Щото и в Европа ги трошат и пак идват на пазара, само че въобще си нямаш идея, че е била трошена и пак пълната проверка трябва да си я направиш - сервиз, тест драйв и т.н.
За мен от Щатите си е напълно ОК да вземеш в този ред на мисли.
Ivo-G написа:С тия двете обяви дето си пуснал рискуваме темата да направи остър завой към "За и Против американските подводници и (полу-)тотали", а това няма да завърши добре.
Не защитавам ревностно колите от САЩ, но там поне имаш екстра да видиш по вин точно какво се е случило, как е обслужвана, километрите. А когато колата е пред теб, можеш доста обстойно да си я прегледаш, особено за конкретната повреда, ако има сертификат salvage.
Щото и в Европа ги трошат и пак идват на пазара, само че въобще си нямаш идея, че е била трошена и пак пълната проверка трябва да си я направиш - сервиз, тест драйв и т.н.
За мен от Щатите си е напълно ОК да вземеш в този ред на мисли.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Така е, но това важи основно за коли "нов внос", които някой е внесъл в Бг с цел препродажба и печалба. Иначе навън се намират и читави коли с нормален пробег, без удари и проблеми, но цените са им малко по-различни от тези, които са в мобиле.бг.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Амииии............то вече не че стават огромни зими, но по принцип си прав за по високата кола, но няма проблем и да е нормален автомобил с две задвижващи оси или каквото там са измислили. За малко хвърлих едно око и в мобиле де. Там преди гледах Нисан 350z. Сега пак погледнах за сравнение . Много са скочили цените да не кажа почти двойно, а и колите дето се предлагат са намалели, но то тези не са мерило. Ударената кола не е непременно нещо лошо, но зависи колко е ударена и как най вече е направена след това. Имаме близък със сервиз в Бургас и той казва "Всичко може да се оправи, но не винаги си струва." Демек някога ремонта излиза по скъп от колата. Автокъщите никога няма да предложат нещо подобно. Хммм...........че мислиме това.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани