M20 или М50
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
A M30B35 с турбина...
Ще помоля ТОМ да сподели какво мисли по въпроса
Ма много вървят тия М30
Но и похапват стабилно де 








BMW only!
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Аз вярвам на mladfen
А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро
... като в тия пари не влиза чисто ново турбо
Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро
Момчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта
.. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.

А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема

Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро


Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евро


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работаAlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen![]()
А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема![]()
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро... като в тия пари не влиза чисто ново турбо
![]()
Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евроМомчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта
.. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
slavianko написа:Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работаAlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen![]()
А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема![]()
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро... като в тия пари не влиза чисто ново турбо
![]()
Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евроМомчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта
.. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.
![]()
![]()
с кованите железа ще стане работатана 1,5 бара при степен около 8 и правилен аванс и то4но гориво
искам само да ви споделя да не забравяте и за съединителя скоростите и дифа защото след определен момент едно по едно се предават
Последна промяна ludiagsm на 02 Фев 2007, 11:05, променена общо 1 път
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Далече съм от мисълта че няма да стане. Но след такова изпълнение тази кола вече не става да си вършиш и работата с нея. Та той и Камикадзе извади 500+ коня от последната но не съм го засичал да излиза за по кафе с нея. Иначе не се съмнявам в теб или в някой друг тук из форума за които съм сигурен че знаят как.ludiagsm написа:slavianko написа:Батка не знам как могат да се искарат 600ps от М50 В25 и да не се чупи след два старта. А тоя дет си чел за него как ги замерва тея 600 коне ? С рулетката ли ?? Сигурно си я ползва колата и за работаAlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen![]()
А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не. Всеки има различно виждане за турбиниране, ама щом ще се прави нещо според мен трябва да се прави табеатлийската и не скраперската работа ... ся неможе всичко ново, ама и такъв филм като слагаш един друг колектор и турбо и си готов нема![]()
Без да казвам голяма приказка, ама за моя проект по груби сметки всичко ще ми излезе над 4000 евро... като в тия пари не влиза чисто ново турбо
![]()
Незнам до колко държи М50, но бях чел за един М50Б25 тунингован на 600 коня с турбо. Та този кит струваше около 10000 евроМомчето си кара колата обаче спокойно и не му се чупи след 2 старта
.. на спомени: сменени бутала и биели с ковани такива, клапани, пружинки, маслен радиатор и т.н.
![]()
![]()
с кованите железа ще стане работатана 1,5 бара при степен около 8 и правилен аванс и то4но гориво
искам само да ви споделя да не забравяте и за съединителя скоростите и дифа защото след определн момент едно по едно се предават

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
AlibiTu написа:Аз вярвам на mladfen![]()
А колегата дето напися 2700 лв нека да сподели какво покрива и какво не.
Значи всички части са нови

Най-общо са включени следните части:
- Турбо.
- Фланци.
- Маркучи за маслото.
- Монтаж на турбото.
- Интеркулер.
- Алуминиеви тръби за интеркулера.
- Силиконови маркучи и колена.
- Скоби за стягане на маркучите
- Монтаж на интеркулера.
- Уред за налягане на турбото.
- Blowoff.
- Елeктроника.
- Монтаж и настройки на електронииката.
- Рейка за доълнителни инжектори.
- Инжектори.
- Смяна на гарнитура и шлайфане на глава.
А това е сайта където можете да проверите всичко

http://madcowtuning.bg
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Значи за пича с 600 плюс конете .... да ти кажа като налее над 10 К евро ще издържа и над 2 старта
Неможах вчера да намеря сайта да видите, щото се продава и копие на неговия кит. Иначе в Германия хората ходят и си замерват колите за по 25 Евро, диното не е само 1 на Проспиид, ами са малко повече
Под върши си работата, разбирай че си я кара и не се притеснява, че на следващия светофар ще види как му излита някое бутало през капака
... а дали си я кара за всекидневна кола ... това вече незнам ... макарче те немците пари не е като да нямат, особено тия дето правят такива работи ... щото то едно на ръка да сложиш сичките железа и да ги настроиш, друго е да минеш всички тестове и да ти удобрят колата за улиата ... а тия неща струват също адски много
.. не е като в БГ, да сложиш турбо и караш и никой не те пита какво си правил по колата!
За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова
.... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал
... това от моя авер го чух.




За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова


- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
AlibiTu написа: За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова.... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал
... това от моя авер го чух.
Не знам колко са читави, но както ти каза за толкова пари толкова

аз лично им изпратих e-mail и те ми отговориха, че този мотор не е за тази работа и може да се надуе най-много на 0,5 бара (без да се сменя нищо вътре) което е 200 конски сили и цената с всичко е 2700лв.


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Alexbmw написа:AlibiTu написа: За Тунинг китовете на madcow нищо немога да кажа ... знам само че едно аверче искаше те да му слагат такъв кит, обаче нещо не се доразбраха, а и някои от частите макар и нови не вдъхват доверие. За китайските турбота съм чел из форуми, че били голяма боза ... това изказване на хора, които са притежавали такива турбота. Но все пак за толкова пари толкова.... а и да ти кажа реално ще дойдат и още работи освен тия които си написал
... това от моя авер го чух.
Не знам колко са читави, но както ти каза за толкова пари толкова![]()
аз лично им изпратих e-mail и те ми отговориха, че този мотор не е за тази работа и може да се надуе най-много на 0,5 бара (без да се сменя нищо вътре) което е 200 конски сили и цената с всичко е 2700лв.Но както казах с този двигател е куца работа, а и толкова пари за толкова малко коне отгоре по добре да си взема М50Б25 и пак ще ги имам същите коне
начи 320-ка с турбина на 0,5 бара при степен на сгъстяване 10,5 :1 ще даде пове4е коне от която и да било 325-ца
друг е въпроса с надеждността например газ до края и София Пловдив или до Несебър например

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
ludiagsm написа:начи 320-ка с турбина на 0,5 бара при степен на сгъстяване 10,5 :1 ще даде пове4е коне от която и да било 325-ца
друг е въпроса с надеждността например газ до края и София Пловдив или до Несебър напримерно пък по светофарите 25-цата няма шанс
Това е така, аз имах впредвид, че в моя случай нямам идея да го правя

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
A цената сигурно става абсолютно брутална ако човек реши да сменя биели и бутала и да надува на 1 бар 

BMW only!
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ковани Бутала за 8:1 СС са около 1000 евро
Ковани Биели и те са горе доле на тия пари. Некви оферти от Австралия бях намерил по-тънки ... за около 600 евро.
И като сложиш и едно хубаво турбо, щото с тия китайските нищо няма да стане, смятай още 1000 евро ... абе става една и до нея още една
.... а и нови инжектори май ще трябват .. и там едни 300 плюс евро .. ми и бензинова помпа ... абе мани мани ... 
Ковани Биели и те са горе доле на тия пари. Некви оферти от Австралия бях намерил по-тънки ... за около 600 евро.
И като сложиш и едно хубаво турбо, щото с тия китайските нищо няма да стане, смятай още 1000 евро ... абе става една и до нея още една


- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
тунинга е скъпо нещо
аз за некви валове+препипване на главата и гарнитурки и тн
ще дам 2к и крайния ефект няма да е нищо особенно
и като се има предвид,че съм купил валовете на по тънка лайсна

аз за некви валове+препипване на главата и гарнитурки и тн
ще дам 2к и крайния ефект няма да е нищо особенно

и като се има предвид,че съм купил валовете на по тънка лайсна

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани