? относно бензиновата смес

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

? относно бензиновата смес

Мнение от vvch » 01 Фев 2007, 2:49

Абе, момчета имам едно питане.Значи като застана зад ауспуха много мирише на бензин.Четох някъде че е от богата смес.Дебитомер и ламда сонда са сменени ,ама дали са читави не се знае.На сегашния дебитомер последните три цифри са 025,а на стария(лека му пръст) бяха 010 майче.Иначе колата върви добре според мен ,но градско си харчи 15 на сто и повече.Та въпроса ми е ,ако дава богата смес дали това ми дига и разхода.Предварително мерси.
П.П. тия дни ако видите некъв тупан на светофара нещо да ви клечи зад колата да знаете че съм аз ,щото съм решил да проверя другите коли дали миришат като моята.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 01 Фев 2007, 8:35

от богата смес наистина вдига разхода,но за харченето градско за мен си е нормално 15(все пак се е почти два тона 34-ката)а иначе за да се успокоиш иди и я закачи на елком там всичко ще си каже колицата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 02 Фев 2007, 0:07

Абе незнам какво да мисля за разхода.Някой казват че тоя мотор трябва да харчи по-малко.Пробвах и пенсионерско каране и добавки в бензина и се тая.А иначе чакам да дойде пролетта и почвам един по един да оправям кусурите,че има много.Се си мисля за номера на дебитомера.Май ще почна да го сънувам вече.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 02 Фев 2007, 9:13

Бегай на майстор - това ти е спасението и колкото да клечиш до ауспусите няма да си опраиш количката а ако искаш друг съвет намираш същата и сменяш дебитомера и ако си остане така кинтите в джоба и на майстор ама на майстор не при някъв джелатин че после пак да не пишеш :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 02 Фев 2007, 17:43

а изпушва ли ти черно като я настъпваш?
може да иска настройка, може клапан да е изгорял и да го фърля бензина през ауспуха, но със сигурност трябва да направиш нещо, като диагностика първо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 02 Фев 2007, 22:51

Аз от месец карам с откачен МАФ и си нямам грижи. То бяха гърмели, то беше прекъсване като е студена, то чудо. Мих си го и се оправя за 3-4 дена и после пак. С друг, здрав МАФ същата песен и сега без него, че да ми е мирна главата. Разхода си е пак 13 в града.
А като го мерим - МАФА вика: "ЗДРАВ СЪМ". На компа грешки няма, абе сичко 6, ама НЕ Е. А и на мен ми писна и съм решил да си карам колицата, пък като спре, тогава ще и търся болежките.
Айде със здраве. Аз ще следя темата и ако някой сподели нещо ще взема да пробвам, че знайш ли от къде ще излезе заек.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 03 Фев 2007, 1:14

ian190 написа:а изпушва ли ти черно като я настъпваш?
може да иска настройка, може клапан да е изгорял и да го фърля бензина през ауспуха, но със сигурност трябва да направиш нещо, като диагностика първо.

Абе ще ходя на диагностика ,но съм решил да е в Камор-а ,обаче яко ме е шубе да не излезна оттам с много високо кръвно и затова отлагам.А за клапаните-ми те малко почукват като е студена колата.Дали ще трябва ремонтче.Разни майстори викат карай и се не бой,ама аз карам и се боим.
Тая кола излезна егати обирджийката! :censored:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 03 Фев 2007, 1:28

маречков написа:Аз от месец карам с откачен МАФ и си нямам грижи. То бяха гърмели, то беше прекъсване като е студена, то чудо. Мих си го и се оправя за 3-4 дена и после пак. С друг, здрав МАФ същата песен и сега без него, че да ми е мирна главата. Разхода си е пак 13 в града.
А като го мерим - МАФА вика: "ЗДРАВ СЪМ". На компа грешки няма, абе сичко 6, ама НЕ Е. А и на мен ми писна и съм решил да си карам колицата, пък като спре, тогава ще и търся болежките.
Айде със здраве. Аз ще следя темата и ако някой сподели нещо ще взема да пробвам, че знайш ли от къде ще излезе заек.

:yes: относно ходенето на майстор сме на едно мнение,но кажи ,моля те нещо повече за тоя МАФ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 03 Фев 2007, 10:00

Мафа е развитието на дебитомера. В него няма клапа и потенциометър, а една жичка дето се нагрява и в зависимост от това колко се охлажда от потока въздух, преминаващ покрай, нея коригира сместта към по- бедна, т.е. пести уж бензин.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 03 Фев 2007, 10:04

vvch написа:А за клапаните-ми те малко почукват като е студена колата.Дали ще трябва ремонтче.Разни майстори викат карай и се не бой,ама аз карам и се боим.

С какво мосло си? При мен почнаха да чукат от калпаво масло.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 03 Фев 2007, 10:48

маречков написа:Мафа е развитието на дебитомера. В него няма клапа и потенциометър, а една жичка дето се нагрява и в зависимост от това колко се охлажда от потока въздух, преминаващ покрай, нея коригира сместта към по- бедна, т.е. пести уж бензин.

МАФ-а нищо не коригира. Той подава информация към ЕКУ-то за количеството
въздух постъпило в двигателя.
Изображение
Driver's Racing Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 03 Фев 2007, 12:35

lowdriver написа:МАФ-а нищо не коригира. Той подава информация към ЕКУ-то за количеството въздух постъпило в двигателя.

А ЕКУ-то какво прави?
- Корекцийка.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 04 Фев 2007, 0:15

маречков написа:
vvch написа:А за клапаните-ми те малко почукват като е студена колата.Дали ще трябва ремонтче.Разни майстори викат карай и се не бой,ама аз карам и се боим.

С какво мосло си? При мен почнаха да чукат от калпаво масло.

Е с кво-с некво скапано явно.Още като я взех си чукаха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 04 Фев 2007, 0:18

Иначе мерси на всички за мненията.Еми ще храня лукойл и тва си е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 04 Фев 2007, 0:20

маречков написа:Мафа е развитието на дебитомера. В него няма клапа и потенциометър, а една жичка дето се нагрява и в зависимост от това колко се охлажда от потока въздух, преминаващ покрай, нея коригира сместта към по- бедна, т.е. пести уж бензин.


Благодарско.Значи мафа е тва дето аз му викам дебитомер.И моя е със жичка,обаче без него не ще да работи колата.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook