що тъй прави тоя дзвер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

що тъй прави тоя дзвер

Мнение от magareto_yori » 01 Фев 2007, 20:15

Здравеите колеги!Изкам да споделя и да попитам за съвет.Значи от известно време имам проблем с оборотите.първо да кажа че изчетох де що има писано из форумите,от което разбрах за дебитомера и стъпковото моторче,но дори и след почистваннето им ефекта беше само по-добро форсиране на мотора.Иначе странният проблем си остана,а именно:
значи колата пали еднакво бързо независимо от температурата на вън(пробвано до -15 градуса),но когато запали,оборотите играят и има едно много странно виене,което се усилва и намаля правопропорционално с оборотите,и така около 15 секунди.После се нормализира,но оборотите пак си играят между 600 и 800.и съм забелязал че още докато е студена примерно до 2-3 мин след запалване,ако натисна газта,двигателя прекъсва и работи само на няколко цилиндъра.Молбата ми е които има идея да споделя,че вече не го издържам тва нещо :help: А да колата е 325ис '87 година.
Благодаря ви предварително
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 01 Фев 2007, 20:30

Колега свещите сменял ли си скоро? :) Аз доколкото зман БМВ-тата са капризни на свещи :mhihi:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 14.03.2005

Мнение от kikivc » 02 Фев 2007, 10:32

Alexbmw написа:Колега свещите сменял ли си скоро? :) Аз доколкото зман БМВ-тата са капризни на свещи :mhihi:


смени свещите първо и после ръчкай всичко друго

наскоро имах подобен проблем и се оказа че цапам свещи поради това че са ми сипали повечко масло. и от маслените изпарения цапаше свещи когато е студена. като загрееше всичко се оправяше.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 02 Фев 2007, 11:07

Ходил ли си на диагностика да ти видят сместа? Дали не е бедничка и като е студена колата да не може да работи устойчиво :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 02 Фев 2007, 16:53

ok значи свещите ще ги метна тея дни.между другото нема да е зле да ми кажете кои са наи добре че последно като тарсих имаше сигурно 20 вида.
Хм,ами Деляне ходил съм на диагностока само за компютъра.казаха ми че няма грешки в него,което би трябвало да значи че поне сензорите работят,или не съм прав :roll: ама това което по ме тревожи е че има някво лудо виене няколко секунди сслед като запаля,ама не е онова от задържалия стартер :mhihi: а е някво ритмично и се сменя с оборотите.вчера четох из нетя за няква джиджавка на смукателните колектори дет служи за регулиране на налягането на горивото и се случвало от нея да се чува виене ако не бачка,ама кат не знам на къф принцип работи как да го разбера дали работи туи нящо :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 02 Фев 2007, 19:23

вакуумния регулатор се съмнявам да вие... някой ремък или лагер ще е това или поне така изглежда. иначе това, че няма грешки не е гаранция, че сензорите работят. оборотите на студена и топла кола ли играят?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

.......

Мнение от euroto » 02 Фев 2007, 20:33

Това за оборотите може да е от автоматичния смукач а останалото нямам представа! Имах преди време Е30 323 и при мен правеше така и го изолираха тоя смукач и всичко се оправи, но при мен оборотите играеха от 700 до към 1400 :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 02 Фев 2007, 22:52

Мда,оборотите играят и при студен и при загрял мотор.между другото някои път са в диапазон между 600 и 1000 и после постепенно се нормализират,но пак варират.А каде е и как изглежда тоя автоматичен смукач?
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Фев 2007, 1:57

Моторчето за празния ход как ти е? Пробвай да му откачиш куплунга преди да запалиш и виж дали има виенето! Само че без да е закачено на студен мотор няма да имаш празен ход! Пробвай ако искаш дори първо да го свалиш и да го почистиш много хубаво отвътре с нафта или бензин, коресилин нещо такова и да се движи свободно и тогава го сложи и пробвай дали мени оборотите ;)

Моторчето за празния ход е една кръгла джиджавка дето има два маркуча да влизат от двете и страни и отгоре един купунг...намира се до дебитомера, като единия маркуч идва точно от преди дроселовата клапа, а другия отива в колекторите след дроселовата клапа ;)

Изображение
Позиция "5" ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 03 Фев 2007, 6:44

Eй ама аз си мислех че всъщност №5 е стъпковото моторче :uups: и за туй казах че съм го чистил,даже сложих и друго ама файда няма :roll: а са следва въпроса на кое викате стъпково моторче :uups: иначе ще пробвам туи с откачането да проверя тва виене дали е от него.
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 03 Фев 2007, 11:44

Е точно номер 5 е моторчето...аз нещо явно не съм ти чел хубаво мнението нагоре :uups:

Виж си първо свещите и после отиди на газоанализатор да ти видят как е сместа! ще мисля за други варианти!

Газ имаш ли?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Фев 2007, 12:08

Едвали има ГАЗ все пак е УСА :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 9.08.2006
Местоположение: София, Люлин
Кара: E39 M52B20

Мнение от Timeto » 03 Фев 2007, 12:24

Да споделя и аз... при мен имаше същия дерт колата. И стъпково мих и въздуховоди лепих и не се оправяха оборотите. Докато предишния собственик не ми каза, че ги е вдигнал малко с винта на дроселната клапа :shock: . Върнах го малко този винт и мотора заспа. А виенето маи си го има пак, но вече не прави впечатление. Както каза колегата по-горе, най- вероятно е от ремък или лагер. Пробвай този вариант, но преди това си отбележи положението на винта, та ако не е от там да си го възстановиш както си е било.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 03 Фев 2007, 14:08

Той предишния собственик като е въртял винтчето и ключето на дроселовата клапа за празен ход не включва,затова си мени оборотите.Тоест колата не знае че работи на празен ход без да е включило ключето.
Megasquirt & Megaview user

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 03 Фев 2007, 15:31

абе колеги за винта дето е до жилото на газта ли говорим или има некои друг скътан там някаде?Защото ако е за него,знам че е базикан,щото аз си играх с него по едно време :uups: само че аз го натегнах малко за да вдигна оборотите,но ефект нямаше.освен да пробвам да го олабя мялко :roll:
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook