Политическа.
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Политическа.
drago_pavlov написа:Днес чаках 40 минути за такси!!! 40 минути в центъра на София, не в Камбоджа или Уганда...
+30мин и от мен миналия месец


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Политическа.
И аз в неделя сутрин 06:00 чаках 40 минути такси от Мегами за студенскти. Накрая се качих при един познат, който видях, че си тръгва и ме оставиха по път. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Политическа.
Положението с такситата е много зле. Първо, че е пълно с всякакви копърки на всякакви тарифи, а нормалните много често са като свинска кочина отвътре. Да не говорим, че 99% от шофьорите на таксита пушат и е ужасна смрад



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Политическа.
drago_pavlov написа:Бакшиша каза, че миналата година са били 6000 коли в София, а сега са 3100...



Не знам, аз на таксЕта не съм се возил отдавна, ама оня ден минах покрай летището, през ЦК-то в Ботев - пред всяка къща имаше паркирано поне по едно, а на места по две. Малко са им регулациите - трябва и бял сертификат да им сложат.

А и по Щутгарт, едно време, бъкаше от бакшиши по нощите, а с'а по-често можеш да видиш патрулка отколкото такси. Явно и на клиентелата ѝ пречат разни други регулации, щом е орехавяла толко':mrgreen:
Ubi dubium, ibi libertas
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Политическа.
hell's angel написа:drago_pavlov написа:Бакшиша каза, че миналата година са били 6000 коли в София, а сега са 3100...
![]()
![]()
Мангалата може да брои ли, бре ?
Глобализация! И тук "индийците" станаха таксиджии.



- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Политическа.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Политическа.
Ако някой е имал съмнения за дългия дали е мазно и продажно предателско мекере:
https://frognews.bg/novini/teodora-genc ... stito.html
https://frognews.bg/novini/teodora-genc ... stito.html
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Политическа.
Браво за позицията на Янев, тия мръсни мекерета краварски, и нашия район бъчкат и дестабилизират!
https://fakti.bg/collision/2079-tryabva ... =firstpage
https://fakti.bg/collision/2079-tryabva ... =firstpage
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: Политическа.
Кой е този от дясно на Курнелия?

Sent from my SM-G950U using Tapatalk

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Политическа.
Това за такситата си е така, ама да ви кажа е точно както при колите нов внос - получавате за каквото сте платили с малки изключения.
В малките населени места който иска да плаща си се вози с едни и същи шофьори. Има си личния телефон на един или двама и който работи. Ако някой от тях не е на работа, той праща адекватен свой колега защото отлично познава колегите си и знае за съответния клиент как трябва да се подходи и най-вече какъв не трябва да ходи. Тия митове с чалгата, цигарите и кочините са все по-малко. Като се качите имате право да накарате водача да не пуши и да спре музиката ако ви дразни.
Законът за годините почти по никакъв начин не прави това колите да изглеждат по-добре като състояние, нито прегледа два пъти годишно. Всичко е до самосъзнанието на собственика като ако се качите в кола, която не е лично негова, а е под наем е много по-голям шанса да не се поддържа добре поради няколко причини. Шофьорът обикновено не му дреме въобще за колата, а само да вземе макс на брой курсове за кратко време. На обратният полюс са хората, които си карат личната кола, понеже тя освен за такси е им е и за ежедневна употреба, возят си семействата често вътре и дори мислят в какво състояние ще е когато дойде време да я сменят. В момента закона е такъв, че може да караш такси до 15 години, за това време една кола спокойно може да е на 2 млн. км. колкото ще направи моята догодина и пак бъркате, че това има някакво значение, понеже е важно как е поддържана. Знам такива, които са на 3 години и са леш, по моята на почти 15 и 2 млн. км. не можел да чуеш хлоп или троп, като ако го чуеш някога се е обадило тъкмо и предстои смяна. Относно чистотата имам колеги, за които тя е издигната в култ, един чичка даже си я чисти с белите ръкавици.
Обаче да ви кажа като се оплаквате от таксиджиите, въобще си нямате идея какви клиенти има и то не просто да са прецедент. Наистина си нямате идея нито за претенции, нито за поведение, нито за това как гледат ако може да ги закараш без пари защото "газта" ти струвала еди колко си и как трябва да бачкаш за колкото те ти кажат, ще трябва да изкарваш.
Ами скоро време очаквам в София да си ви возят само мангалите без да се обиждате, просто нормалните, които ще се съгласяват да им се подиграват с някакви мижави пари, понеже всеки е решил, че е много лесно да си таксиджия ще стават все по-малко. За това спомагат и много клиенти. Преди година бях посред нощ да чакам един клиент от Англия на летището и си говоря с колегите там. Там двама мангала(оказаха се баща и син)стоят и колите им не са на редичката, мъчат се и си крадат хора. Такситата им съответно не да таксита, а просто жълти коли и да не си помислите, че карат на по-ниски цени защото не плащат данъци и т.н. напротив. Идва един пинко и почва разговор с единия мангал до къде ще го кара и за колко пари, клиента вика давам 20 лева макс онзи вика ок и го приканва, но вървейки му вика там някъде ще е, ама оня се усети и вика какво значи там някъде, давам 20, онзи хън мън то може да излезе малко отгоре и клиента хвана вече редовно такси с уговорка за твърдо 20 лв.
Колегата му ми обясни, че мангала щеше да му вземе минимум 30, но все някой ще излъже. Знам, че хората бързат, но нищо не ви пречи поне елементарното да погледнете дали има валиден стикер за съответната година от местната община, стоят залепени отзад на багажника, отстрани на преден десен калник и отпред на стъклото долу вдясно. Аз сега моето отзад не ги лепя, че става като пушкаджийница
и в началото на годината споря с полицаите понякога, но другите две ги лепя, а колегите си ги слагат и отзад. Та поглед сте това. Други не ви трябва. За да го изкара значи 100% в началото на годината водача е имал платен патент към местната община, валидно психо, валиден водач за такси и валидна книжка, плюс валиден преглед на колата и застраховка на колата и местата, тоест и на вас. Друго нищо не ви трябва да гледате.
В малките населени места който иска да плаща си се вози с едни и същи шофьори. Има си личния телефон на един или двама и който работи. Ако някой от тях не е на работа, той праща адекватен свой колега защото отлично познава колегите си и знае за съответния клиент как трябва да се подходи и най-вече какъв не трябва да ходи. Тия митове с чалгата, цигарите и кочините са все по-малко. Като се качите имате право да накарате водача да не пуши и да спре музиката ако ви дразни.
Законът за годините почти по никакъв начин не прави това колите да изглеждат по-добре като състояние, нито прегледа два пъти годишно. Всичко е до самосъзнанието на собственика като ако се качите в кола, която не е лично негова, а е под наем е много по-голям шанса да не се поддържа добре поради няколко причини. Шофьорът обикновено не му дреме въобще за колата, а само да вземе макс на брой курсове за кратко време. На обратният полюс са хората, които си карат личната кола, понеже тя освен за такси е им е и за ежедневна употреба, возят си семействата често вътре и дори мислят в какво състояние ще е когато дойде време да я сменят. В момента закона е такъв, че може да караш такси до 15 години, за това време една кола спокойно може да е на 2 млн. км. колкото ще направи моята догодина и пак бъркате, че това има някакво значение, понеже е важно как е поддържана. Знам такива, които са на 3 години и са леш, по моята на почти 15 и 2 млн. км. не можел да чуеш хлоп или троп, като ако го чуеш някога се е обадило тъкмо и предстои смяна. Относно чистотата имам колеги, за които тя е издигната в култ, един чичка даже си я чисти с белите ръкавици.
Обаче да ви кажа като се оплаквате от таксиджиите, въобще си нямате идея какви клиенти има и то не просто да са прецедент. Наистина си нямате идея нито за претенции, нито за поведение, нито за това как гледат ако може да ги закараш без пари защото "газта" ти струвала еди колко си и как трябва да бачкаш за колкото те ти кажат, ще трябва да изкарваш.
Ами скоро време очаквам в София да си ви возят само мангалите без да се обиждате, просто нормалните, които ще се съгласяват да им се подиграват с някакви мижави пари, понеже всеки е решил, че е много лесно да си таксиджия ще стават все по-малко. За това спомагат и много клиенти. Преди година бях посред нощ да чакам един клиент от Англия на летището и си говоря с колегите там. Там двама мангала(оказаха се баща и син)стоят и колите им не са на редичката, мъчат се и си крадат хора. Такситата им съответно не да таксита, а просто жълти коли и да не си помислите, че карат на по-ниски цени защото не плащат данъци и т.н. напротив. Идва един пинко и почва разговор с единия мангал до къде ще го кара и за колко пари, клиента вика давам 20 лева макс онзи вика ок и го приканва, но вървейки му вика там някъде ще е, ама оня се усети и вика какво значи там някъде, давам 20, онзи хън мън то може да излезе малко отгоре и клиента хвана вече редовно такси с уговорка за твърдо 20 лв.
Колегата му ми обясни, че мангала щеше да му вземе минимум 30, но все някой ще излъже. Знам, че хората бързат, но нищо не ви пречи поне елементарното да погледнете дали има валиден стикер за съответната година от местната община, стоят залепени отзад на багажника, отстрани на преден десен калник и отпред на стъклото долу вдясно. Аз сега моето отзад не ги лепя, че става като пушкаджийница

- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Политическа.
Нервната реакция на ГЕРБ относно разкрития член от договора на Булгаргаз само потвърждава оценката, че са притеснени от разследване на причините да не получаваме азерския газ.
Първо, да, осем години се крие тази точка на доставка и Николай Павлов лъже че няма начин, защото договорът не позволява. Без да се аргументира, защото било "търговска тайна". И като му изкараха текста на договора и го разобличиха, се хвана като удавник за търговската тайна. Както казах няма защита, защото е имал цялото време да уточни изрично въпроса с допълнителната точка за да бъде сигурен че има резервен вариант.
Второ, цялата шашма е плод на натиска на Газпром и съгласие на Булгаргаз да си намери повод –незавършването на интерконектора, който е съзнателно и системно блокиран именно с тази цел - за да не внася пълния обем на азерския газ за да не пострада пазарния дял на руския газ. Забележете докато недовземаме радикално по-евтиния азерски газ, увеличаваме с 50 процента покупката на по-скъпия руски газ, който, о изненада, е много по-скъп за нас, отколкото за Сърбия, страната след нас по Турския поток. А е по скъп, по настояване от наша страна, за да има по-голяма ценова премия, която да се връща като корупция. А тя корупцията просто извира от всеки ъгъл на тази съшита с бели конци схема и как няма да е - като Газпром връща, /не по-малко от 10 процента от парите които взема обратно на цялата верига от топ политици, държавни мениджъри, партийни лидери/ и т.н. за да смазва механизма на братската дружба, още повече че голяма част от парите се прибират от руски посредници, политици и мениджъри. Нищо братско няма в тази дружба, има само кеш енд кери. Знаете ли колко са 10 процента тази година? Малко по-малко от 200 милиона лева. Няма закон, няма корпоративен или морален стандарт, който тези хора да не могат да прегазят.
Второ, хайде да поставим въпроса така, ако има съзнателна схема с участието на Газпром да не се внася азерски газ и Булгаргаз е ключов играч, а правителството не може по една или друга причина /чадър от Радев/ да смени шефовете му, дали пък случайно потребителите у нас нямат интерес някой друг да го внесе - не само азерския, но и всеки друг конкурентен на руския газ за да имат по-евтин микс?
Като защитава монопола на Булгаргаз, който е производен на монопола на Газпром, чий интерес защитават от ГЕРБ - на корумпираните участници в схемата сред които са те, или на потребителите, на данъкоплатци, на държавата?!.
И да, ако не могат да направят Булгаргаз конкурентна компания, която да съдейства за диверсификацията и конкуренцията на българския пазар, а не да ги препятства, за което свидителства има предостатъчно с игрите и на борсата. и ако същата тази фирма ни готви режим на природния газ след месец-два, което е много по-голям удар върху правителството, отколкото сегашното увеличение на цените, дали не трябва ДАНС и службите да погледнат на тези действия като на заплаха срещу националната ни сигурност?
С право ГЕРБ са нервни, има защо, защото уговорката с техните "азери"/които са "руснаци"/ е била да се държат нещата под контрол и ако скритото става явно за обществото, ГЕРБ са отговорни за неспазване на уговорката. За това сега са пожарогасителен режим.
И последен въпрос - изменения в договорите на Булгаргаз, които имат съществено значение за пазара и потребители, до този момент винаги са минавали през Министерски съвет. Поне такава е била практиката. Та въпросът ми е - кой одобри подписаните последни анекси през август 2021 година към договора на Булгаргаз с азерската компания, с които се отказваме от почти 4/5 от количествата до юни следващата година, ако да, с какви мотиви. Същия въпрос - кой одобри и за решението на Булгаргаз да намали от 14 400 на 10 000 МВтч на ден, наетия капацитет на входната точка от ТАП в гръцката система - Неа Месемврия до юни месец. 2022 година, с което доказва съзнателния характер на недовземането -тоест че не е функция на договорни ограничения, а на политика на компанията. Кой от служебното правителство на Янев или самия той е одобрил този ход?
А че ГЕРБ лъжат, че някой от "азерите" се е оплаквал заради разриването на тайната на цената /тоест че газът бил много по-евтин от руския/, което е сигурен признак че загрижени за това могат да бъдат само руските играчи в схемата, и че просто не могат да бъдат нито официални, нито корпоративни представители от азерска страна, тъй като "тайната" цена се публикува от официални източници в Баку, които са достъпни за всички. Нарича се добра институционална и корпоративна практика, прозрачност и публична отговорност.
Да не говорим за институциите на ЕК.
Толкова са смешни с тази търговска тайна, която е явна в отворен и прозрачен пазарен свят в ЕС.
Първо, да, осем години се крие тази точка на доставка и Николай Павлов лъже че няма начин, защото договорът не позволява. Без да се аргументира, защото било "търговска тайна". И като му изкараха текста на договора и го разобличиха, се хвана като удавник за търговската тайна. Както казах няма защита, защото е имал цялото време да уточни изрично въпроса с допълнителната точка за да бъде сигурен че има резервен вариант.
Второ, цялата шашма е плод на натиска на Газпром и съгласие на Булгаргаз да си намери повод –незавършването на интерконектора, който е съзнателно и системно блокиран именно с тази цел - за да не внася пълния обем на азерския газ за да не пострада пазарния дял на руския газ. Забележете докато недовземаме радикално по-евтиния азерски газ, увеличаваме с 50 процента покупката на по-скъпия руски газ, който, о изненада, е много по-скъп за нас, отколкото за Сърбия, страната след нас по Турския поток. А е по скъп, по настояване от наша страна, за да има по-голяма ценова премия, която да се връща като корупция. А тя корупцията просто извира от всеки ъгъл на тази съшита с бели конци схема и как няма да е - като Газпром връща, /не по-малко от 10 процента от парите които взема обратно на цялата верига от топ политици, държавни мениджъри, партийни лидери/ и т.н. за да смазва механизма на братската дружба, още повече че голяма част от парите се прибират от руски посредници, политици и мениджъри. Нищо братско няма в тази дружба, има само кеш енд кери. Знаете ли колко са 10 процента тази година? Малко по-малко от 200 милиона лева. Няма закон, няма корпоративен или морален стандарт, който тези хора да не могат да прегазят.
Второ, хайде да поставим въпроса така, ако има съзнателна схема с участието на Газпром да не се внася азерски газ и Булгаргаз е ключов играч, а правителството не може по една или друга причина /чадър от Радев/ да смени шефовете му, дали пък случайно потребителите у нас нямат интерес някой друг да го внесе - не само азерския, но и всеки друг конкурентен на руския газ за да имат по-евтин микс?
Като защитава монопола на Булгаргаз, който е производен на монопола на Газпром, чий интерес защитават от ГЕРБ - на корумпираните участници в схемата сред които са те, или на потребителите, на данъкоплатци, на държавата?!.
И да, ако не могат да направят Булгаргаз конкурентна компания, която да съдейства за диверсификацията и конкуренцията на българския пазар, а не да ги препятства, за което свидителства има предостатъчно с игрите и на борсата. и ако същата тази фирма ни готви режим на природния газ след месец-два, което е много по-голям удар върху правителството, отколкото сегашното увеличение на цените, дали не трябва ДАНС и службите да погледнат на тези действия като на заплаха срещу националната ни сигурност?
С право ГЕРБ са нервни, има защо, защото уговорката с техните "азери"/които са "руснаци"/ е била да се държат нещата под контрол и ако скритото става явно за обществото, ГЕРБ са отговорни за неспазване на уговорката. За това сега са пожарогасителен режим.
И последен въпрос - изменения в договорите на Булгаргаз, които имат съществено значение за пазара и потребители, до този момент винаги са минавали през Министерски съвет. Поне такава е била практиката. Та въпросът ми е - кой одобри подписаните последни анекси през август 2021 година към договора на Булгаргаз с азерската компания, с които се отказваме от почти 4/5 от количествата до юни следващата година, ако да, с какви мотиви. Същия въпрос - кой одобри и за решението на Булгаргаз да намали от 14 400 на 10 000 МВтч на ден, наетия капацитет на входната точка от ТАП в гръцката система - Неа Месемврия до юни месец. 2022 година, с което доказва съзнателния характер на недовземането -тоест че не е функция на договорни ограничения, а на политика на компанията. Кой от служебното правителство на Янев или самия той е одобрил този ход?
А че ГЕРБ лъжат, че някой от "азерите" се е оплаквал заради разриването на тайната на цената /тоест че газът бил много по-евтин от руския/, което е сигурен признак че загрижени за това могат да бъдат само руските играчи в схемата, и че просто не могат да бъдат нито официални, нито корпоративни представители от азерска страна, тъй като "тайната" цена се публикува от официални източници в Баку, които са достъпни за всички. Нарича се добра институционална и корпоративна практика, прозрачност и публична отговорност.
Да не говорим за институциите на ЕК.
Толкова са смешни с тази търговска тайна, която е явна в отворен и прозрачен пазарен свят в ЕС.
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Политическа.
EBEEMVACIA написа:Нервната реакция на ГЕРБ относно разкрития член от договора на Булгаргаз само потвърждава оценката, че са притеснени от разследване на причините да не получаваме азерския газ.
Първо, да, осем години се крие тази точка на доставка и Николай Павлов лъже...
Преди да повярвам на това, което написа искам да знам, какво работиш и какво ти е образованието, за да преценя дали мога да се доверя на анализа ти за международни договори и международни взаимоотношения? Не се заяждам, винаги като чета медии, гледам източника, автора и т.н. Това прочете ли го някъде или ти го съчини?
Ако си ти, бих казал че, такива сложни неща да ги анализираш като страничен наблюдател без да имаш пълната картина от факти е доста смело. Да не мислиш, че Газпром не поставя определени условия под масата, за които ти незнаеш, с които да извиват ръцете на правителствата, когато става въпрос за конкуренция с други доставчици? Геополитиката е сложно нещо, на маса с чаша ракия и информация от БТВ няма да я проумееш. Точно заради това преди няколко години ЕС искаше Газпром да спре да договаря директно газ със свяка държава, а това да става през ЕК, защото е ясно ще договора за газ е малка, час от това което руснаците искат. Нещата са много по-комплексни и включват присъствие на НАТО и вземане на страната на Русия по международни теми. Газта от Русия е най-вече инструмент за влияние. Ние сме получили нещо от Русия за което не знаеш, в замяна на това да купуваме руска газ. Това нещо може да е договорена политическа стабилност, ниски цени от Лукойл, може да са хиляди неща, няма как аз или ти да ги знаем.
Хайде да видим дали сега новото правителство ще замени газа от Газпром с евтин азерски и ще намали в пъти количествата от Газпром. И дали ако го направи това няма да доведе до катаклизми в други сектори в Българската икономика, които на пръв поглед нямат връзка едни с други. Аз залагам, че няма да има промяна, защото и новите ще разберат, че едно е да искаш друго е реалността, че 30% от икономиката в БГ се управлява от Русия през олигарси.
- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Политическа.
С държавите от Западна Европа, които са големите потребителки на газ, Русия има сключени дългосрочни договори. От по 20 години и повече. За тях газта се доставя на договорените цени. Като се достави газта, тези държави я продават на борста на по-високи цени и печелят от разликата. Проблема не е в Русия, а в държавите, които се правят на хитри. Те манипулират цените на газа и тока.
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Политическа.
EBEEMVACIA написа:С държавите от Западна Европа, които са големите потребителки на газ, Русия има сключени дългосрочни договори. От по 20 години и повече. За тях газта се доставя на договорените цени. Като се достави газта, тези държави я продават на борста на по-високи цени и печелят от разликата. Проблема не е в Русия, а в държавите, които се правят на хитри. Те манипулират цените на газа и тока.
Ти сам ли достигаш до тези изводи или ги четеш някъде?
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana