Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Интересува ме плюсовете и минусите между двата агрегата в F25
Препоръчително ли е да се търси фейс или пре фейс също е добър вариант?
Като цяло по мътно ми е около бензина поддръжка, разход, скрити дефекти.
От дизела е ясно висок въртящ момент, приличен разход на гориво, НО така ли е?
За момента лоша дума не съм чул за 3 би турбо в Х3 , но може и да не съм проверявал достатъчно.
Ще бъда благодарен на мнения от първа ръка хора карали или карат такъв модел.
Препоръчително ли е да се търси фейс или пре фейс също е добър вариант?
Като цяло по мътно ми е около бензина поддръжка, разход, скрити дефекти.
От дизела е ясно висок въртящ момент, приличен разход на гориво, НО така ли е?
За момента лоша дума не съм чул за 3 би турбо в Х3 , но може и да не съм проверявал достатъчно.
Ще бъда благодарен на мнения от първа ръка хора карали или карат такъв модел.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Здравей,
Нямам наблюдения над бензина, но мога да дам мнение от първа ръка за 3-ката дизел с една турбина. Минал съм вече близо 30к с него. Върви много, много добре, а разходът за това тежко купе и 4x4 е 10-11 градско. Според мен мощността е предостатъчна, като се има предвид, че 80% от X3-ките са с 2-ка дизел, който също не върви зле, а разликата с 3-ката е много голяма. С две турнини със сигурност ще върви още по-приятно, но пък и поддръжката е по-капризна.
Относно фейс и пре-фейс, при фейслифта се предлагат опционални LED фарове, които са си ъпгрейд спрямо ксенона и екстериорно се отличава с малко по-модерна предница. Интериорните разлики включват NBT и по-модерни уреди на климатичния панел. От там нататък всичко е едно и също. Бих казал доста слаб фейслифт в сравнение с някои други модели на марката.
Не знам да има детски болести при модела, които да са отстранени при фейслифта. Поне при дизела моторът и скоростите са непроменени. Сещам се за един неприятен дефект на жабката, която се отлепя и се налага смяна. Карал съм и фейса и дефектът си беше налице
Нямам наблюдения над бензина, но мога да дам мнение от първа ръка за 3-ката дизел с една турбина. Минал съм вече близо 30к с него. Върви много, много добре, а разходът за това тежко купе и 4x4 е 10-11 градско. Според мен мощността е предостатъчна, като се има предвид, че 80% от X3-ките са с 2-ка дизел, който също не върви зле, а разликата с 3-ката е много голяма. С две турнини със сигурност ще върви още по-приятно, но пък и поддръжката е по-капризна.
Относно фейс и пре-фейс, при фейслифта се предлагат опционални LED фарове, които са си ъпгрейд спрямо ксенона и екстериорно се отличава с малко по-модерна предница. Интериорните разлики включват NBT и по-модерни уреди на климатичния панел. От там нататък всичко е едно и също. Бих казал доста слаб фейслифт в сравнение с някои други модели на марката.
Не знам да има детски болести при модела, които да са отстранени при фейслифта. Поне при дизела моторът и скоростите са непроменени. Сещам се за един неприятен дефект на жабката, която се отлепя и се налага смяна. Карал съм и фейса и дефектът си беше налице
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Това е чудесно - като изключим, че 3.5 е с още една турбина всичко друго е еднакво- ако не се лъжа 560 нм е за 3.0 дизел, 630 нм е за битурбо, което си е доста добре.
Интересно ми е някой да даде мнение и за бензина -въпреки,че по-голямата част от такива мотори се вкарват от САЩ, там дизели трудно
И друго важно ме интересува- М пакета освен визия има ли по-специфична роля в окачването като при другите модели.
Интересно ми е някой да даде мнение и за бензина -въпреки,че по-голямата част от такива мотори се вкарват от САЩ, там дизели трудно
И друго важно ме интересува- М пакета освен визия има ли по-специфична роля в окачването като при другите модели.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 766
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Ами за толкова тежко купе, като че ли дизела е "по-правилния" избор, според мен разбира се. Причините са ясни, висок въртящ момент, приличен разход и надеждност на мотора. Тук идва обаче и 3л. турбобензин. с почти дизеловия 400 NM въртящ момент, т.е няма как да има липса на достатъчно тяга. Разликата в консумацията не е драстична поне на хартия. Повечето мнения обаче клонят към дизела. Избора опира до конкретен екземпляр, пробег, екстри, цена и т.н. Чел съм за проблемни дюзи при бензина, но и при дизела и кофти гориво резултата няма да е по-различен. Въпрос на предпочитание, аз бих се спрял на 35d варианта ако не е на милион километра. пробег.
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Rothorm написа:Това е чудесно - като изключим, че 3.5 е с още една турбина всичко друго е еднакво- ако не се лъжа 560 нм е за 3.0 дизел, 630 нм е за битурбо, което си е доста добре.
Интересно ми е някой да даде мнение и за бензина -въпреки,че по-голямата част от такива мотори се вкарват от САЩ, там дизели трудно
И друго важно ме интересува- М пакета освен визия има ли по-специфична роля в окачването като при другите модели.
М-пакетът при F25 е само визуален, но пък наистина доста отваря колата. Окачването е едно и също при всички. Разлика има единствено при адаптивното окачване, което обаче не е свързано с М-пакета. Отделна екстра е.
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Alex_P написа: Сещам се за един неприятен дефект на жабката, която се отлепя и се налага смяна. Карал съм и фейса и дефектът си беше налице
Жабката се лепи успешно със моментни лепила, като се притиска с дърводелски скоби. Съжалявам, че не направих снимки - мислех, че проблема е само при мен. Вече 3 години не е мръднало залепеното.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
За мен лично в тежка джипка няма никакъв смисъл от бензин и винаги бих избрал дизела, ако имам такава опция.
- Alex_P
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 15.07.2018
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Jorixa написа:За мен лично в тежка джипка няма никакъв смисъл от бензин и винаги бих избрал дизела, ако имам такава опция.
Аз лично бих избрал бензин единствено при X3 G01 (M40i). Моторът е много добър и подхожда идеално на купето. За F25 обаче и според мен по-доброто решение е дизелът.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
По-трудния върпос е как ще намериш 30д в Х3, където 90% са 20д. Още по-трудно е колата да е под 300 000км, а цените са доста сериозни на фона на класа автомобил. Аз наскоро гледах - единстввеното с реален пробег беше едно от Ауто Бавария и там пак 30++к за Х3ка на 230 000км и 10години - сериозна цифра. За реалени 120к км искаха 50 000лв За днимаката е ясно - 5.8сек до 100км/ч са достатъно показателни, като до 140кмч не забавя особено.
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Има ли някой преки наблюдения от Х3 28i LCI ?
Доволен ли е от модела?
Какъв пробег е минал с него, направени ремонти, предстоящи ремонти?
Ако се срамува да пише в темата може и на ЛС
Доволен ли е от модела?
Какъв пробег е минал с него, направени ремонти, предстоящи ремонти?
Ако се срамува да пише в темата може и на ЛС
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 766
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Колега още ли не си намерил подходящата Х3-ка? Явно си се ориентирал към бензиновите мотори. Мога да коментирам единствено по клипове от youtube , и N20 изглежда си мести купето относително адекватно, особено след ремап. Предполагам обаче, че всичко се дължи на подходящата трансмисия. Лично не вярвам че 2.0л. бензин е адекватно задвижване за почти 2т. SUV, но времената се променят а с тях и възможности/предпочитания. След някоя година като навлязат по-масово електричките това 2.0t ще ни се струва като V8 сега.
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
След ремап информативно гледах в Маднес какво се случва
Стейдж 1 - 290кс 450 нм
Стейдж 2 - 310 кс 480 нм
Но проверявам и чета , че инжекторите на n20 и n55 не са от много много здравите и
силно се замисля за ремап въпреки, че колата ще живне . Заедно с флаш на ZF ще е добре.
Масово са дизели на 300 к + км и за това мисля, че бензиново не е лош вариант като тук говорим пробег 100-150к км
Стейдж 1 - 290кс 450 нм
Стейдж 2 - 310 кс 480 нм
Но проверявам и чета , че инжекторите на n20 и n55 не са от много много здравите и
силно се замисля за ремап въпреки, че колата ще живне . Заедно с флаш на ZF ще е добре.
Масово са дизели на 300 к + км и за това мисля, че бензиново не е лош вариант като тук говорим пробег 100-150к км
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 766
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Да, прав си...да набиеш 30-40к в кола на 300к км. няма особена логика... Ще заприлича на нещо след поне още 10к., но ресурса ще е силно намален.
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
astrapower написа:Да, прав си...да набиеш 30-40к в кола на 300к км. няма особена логика... Ще заприлича на нещо след поне още 10к., но ресурса ще е силно намален.
Тя ако е на 300к добре .... има много които са на 500-700к и стават магически на 160к много запазени внос от "северна Италия/Швейцария/Германия"
Re: Избор между 3.5 бензин и 3.0 дизел (3.5 дизел)
Някой може ли да даде мнения за ремап на ф25 28и -
245коня и стейдж на кутията?
Плюсове и минуси и за двете ?
245коня и стейдж на кутията?
Плюсове и минуси и за двете ?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани