Чукане отзад
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- hyena
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 20.05.2005
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d
Чукане отзад
От как я взех ми направи впечатление, че потропва, ама сега май се засилва... става дума при превключване на скорост, най-вече ако е по-рязко и се чува едно чукане. Някъде бях чел, че май е нещо по диф-а, ама не съм сигурен. Някой ако знае, да сподели.
"Защо карам бързо...защото улиците са опасно място и не обичам да се задържам дълго на тях..."
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
при некой чукане при некой виене отзад - права си извод че дифа е слабо място на Е46. моето вие, а и при предишните две които пробвах в Германия се чуваше подобен звук, а е само на 115 хил. км.? възможно ли е дифа да се прецаква от по-големи гуми, примерно 17-ски или 18-ски, като заводските са му мисля 16-ски летни и 15-ски зимни?
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Ц, на Е46 по дефолт им вият и скоростите, и дифа.
Провери си всичко от скоростите до дифа, за да си спокоен, но според мен е някое гумено каре...
Провери си всичко от скоростите до дифа, за да си спокоен, но според мен е някое гумено каре...
MORE BEER!
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
И при мен беше така. Като пусна на по-ниска скорост газта и се чува туп. Същото и при по рязко пускане на съединителя. Смених всички тампони отзад и заспа. Имаше само няколко скъсани но за всеки случай смених и останалите. Пробвай мисля че ще стане! Успех.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Чукане отзад
аааа неееееееее направо не се сдържаааах











ПС: Сега малко по сериозно, чукането





ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- hyena
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 20.05.2005
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d
gazzzar написа:Чукане отзад
аааа неееееееее направо не се сдържаааах![]()
![]()
![]()
![]()
.....оправията е с малко смазка и всичко влиза в граници
![]()
![]()
, само внимавай след това да няма фъскане отзад
![]()
![]()
![]()
ПС: Сега малко по сериозно, чукането![]()
![]()
, като сменяш скоростите ли се получава
![]()
Верно, че със смазка е по-добре


Чукането е при смяна от първа на втора или като тръгвам на задна. точно като на скапан тампон ми звучи. В понеделник съм на чичо доктор!
"Защо карам бързо...защото улиците са опасно място и не обичам да се задържам дълго на тях..."
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
hyena написа:......
100% съм сигурен, че полуоските на задния мост са се скапали





ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Capo di tutti
- БРОНЕносецът
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 13.11.2006
Леле чета си и не вярвам
Аз в БМВ форум ли съм или порно
Ами кво да ти кажа,послушай Gazzzar-a,чувам женски коментари че разбирал от тея работи с чукането,дори и отзад



Ами кво да ти кажа,послушай Gazzzar-a,чувам женски коментари че разбирал от тея работи с чукането,дори и отзад




- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Помеждудругото,
Спрете до някоя стена и отворете прозореца, изключете от скорост, натиснете и пуснете съединителя... Мисля, че ще чуете точно това "туп", за което повечето от вас обясняват. А защо е така - някаква странна система на съединителя тип "БМВ", не помня
Спрете до някоя стена и отворете прозореца, изключете от скорост, натиснете и пуснете съединителя... Мисля, че ще чуете точно това "туп", за което повечето от вас обясняват. А защо е така - някаква странна система на съединителя тип "БМВ", не помня

MORE BEER!
- pretendeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
И аз го имам. Ходих в Дарукар и ми казаха, че е от каретата на задните полуоски, имат луфт. Но странното е, че преди го правеше всеки път когато вкарвах задна и след като смених съединителя не го прави. Но почти всеки път от първа на втора и от втора на трета и особено от нулева на втора.
Съмнявам се, че причината може да е в тампоните на задния мост. Тампона на дифа съм го сменил и пак го има това тупване. Този проблем е много сериозно дискутиран във форума на Мерцедес и почти единодушно е мнението, че причината е в износено или разбито гумено каре на кардана. Да обаче когато сменях съединителя изрично попитах как ми е гуменото каре на кардана и човека каза , че е ОК, а все пак ми е познат, макар че ми се стори, че е леко деформирано при болтовете.
Все пак Gaazaar, каква е цената на тези карета или се сменя цялата полуоска ?
Съмнявам се, че причината може да е в тампоните на задния мост. Тампона на дифа съм го сменил и пак го има това тупване. Този проблем е много сериозно дискутиран във форума на Мерцедес и почти единодушно е мнението, че причината е в износено или разбито гумено каре на кардана. Да обаче когато сменях съединителя изрично попитах как ми е гуменото каре на кардана и човека каза , че е ОК, а все пак ми е познат, макар че ми се стори, че е леко деформирано при болтовете.
Все пак Gaazaar, каква е цената на тези карета или се сменя цялата полуоска ?
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
сменя се цялата полуоска - нови са около 800 кинта едната(ако не ме лъже паметта), а втора употреба са по около 200-300 лв парчето....... 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани