Няма компресия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Няма компресия

Мнение от BMWm5 » 02 Фев 2007, 2:34

докараха ми 318 със следния проблем на първи цилиндър няма компрасия на останалите е някаде кам 9 10 атм отделно цапа све6та не са гуми4ки на клапаните 6тото ходихме със собственика в сервиса кадето у6 са му ги сменяли да питаме какво е било състоянието на горивната камера оба4е се оказа 4е не са я отваряли а са сменили гуми4ките без да я свалят което ми се вижда невъзможно но както и да е... та мисалта ми е някои имал ли е такъв пролем до сега аз мисля 4е има я някои издухан клапан понеже се кара на гас... или пак масления сегмент е 4упен или са се сабрали отворите на си4ките сегменти или и аз не знам какво може да е докато не се отвори ... двигателя е м40 113 116 коня ли нз маи е от старите капо козагреи се оправя малко но си е голяма мъка.. та 6те сам благодарен на някои ако ми каже какво може да е преди да сам по4нал да разглобявам се пак не му ги знам тънкостите на тоя двигател :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 02 Фев 2007, 3:33

оффтопик: нали читавата трябваше да избереш, купил си кола без диагностика? смело, смело... това за без компресия не е скрит дефект излизащ трудно.. ?!


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 02 Фев 2007, 3:41

xaxa не е моя докараха я в сервиза да я правя :mhihi: спох аз такава барака няма зема ;) пак и дефекта на тая е механи4ен ако бе6е по борд не6то няма6е изоб6то да зимам да я правя колкото и да ми се кара такава баварка ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Фев 2007, 10:37

По скоро е някой от клапаните , изкривен , прогорен щом няма никаква компресия, иначе знаеш като капнеш малко масло и ще вдигне ако са сегменти!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 02 Фев 2007, 10:55

Първо свали капака на главата и виж какво става вътре. Как е вала, кобилици, повдигачи. Ако хич няма компресия, може и да е от спекъл повдигач в долно положение и да не се пълни цилиндъра с въздух ( тоест да не се отваря клапана) и неможе да няма хич компресия все пак даже и да няма сегменти пак ще надува малко.Като направите всичко, замени кабелите и свещите!

п.с. на М-40 проблемите са му повдигачи и кабели на свещите, ако се сменят тези неща ще работи като часовник.

п.с. гумичките на клапаните могат да се сменят и без да се сваля главата.

п.с. до сега не съм виждал изгорял клапан от М-40 и от други модели двигатели на БМВ.

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 02 Фев 2007, 14:03

Щом цапа свеща с масло най-вероятно са сегменти ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook