ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
И на кола с дигитален и аналагов е там без значение фейс или предиmichev написа:shlosera написа:По спомен таралежа се сваляше от шофьорската страна, сваляше се кората под волана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
При кола с двузонова дигитална клима е така, при други не знам. Лесно се сваля.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- svetlozardv
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги. Имам проблем с колата която скоро закупих. Та, стъпковото моторче беше откачено и едното кабелче беше скъсано. Колата не държеше обороти когато е студена, след работа на място от 3-4 минути се нормализираха и работеше на 1100 оборота колата. Днес реших да го отворя стъпковото моторче, вътре беше много мръсно и клеасало, но имаше белег който личеше че е отваря и друг път. Почистих го, оправих и скъсаното кабелче на буксата и го монтирах обратно. Запалих колата и колата започна сама да се форсира до 3500 оборота постоянно. Загасих колата и пробвах да запаля пак. Колата само върти но не пали, като откача буксата на стъпковия мотор колата пали от раз, но сега държи 400-500 оборота, цялата се тресе. M43B18 е мотора. Някой ако има решение или съвет бих се радвал да го чуя.
- baiTo6o
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 18.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320 m52b25
- Мечтае да кара: Peugeot 405 Mi16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги, наскоро колата ми започна да гасне при подаване на малко газ - само милиметри на педала. Ако я изрежа, няма проблеми, празният ход е перфектен. Проблемът се появява и на газ, и на бензин. Малко контекст за автомобила - 320-ка с "посаден" м52б25, наскоро я заведох на диагностика при колегата zvetiko - показа "груба" работа на 4-ти цилиндър на бенз и пак "груба" работа на 5 и 6 на газ. Клапанът на картерната беше заминал, след диагностиката го изолирах. Минава теста със свалената капачка за маско, не мисля че съм объркал нещо тук. Засега мисля да сваля инжекторите и да ги нося някъде за проверка/почистване. Ако на някого му говорят нещо тези симтоми, ще съм благодарен да ме насочи откъде да започна. Лека!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги!
Да пусна едно питане пък дано някой отговори.
На малкия ТДС сменях стартер , след което светна лампата за акумулатора , оказа се че алтернтора не зарежда.
Взех нов и го смених но проблема остана. Мерихме дали получава 12 волта като е запалена колата (ограденото в червено) и получаваше.
Но като измерихме на стартера дали зарежда по кабела нямаше никой.
Дали кабела е скъсан някъде от алтернатора до стартера (15-20см) или пък новия алтернатор е калпав, нямам идея.
Нямах достъп да измеря директно на алтернатора при работещ автомобил дали прави ток самия алтернатор.
Възможно ли е някое реле или бушон да е виновника ?
Забравих да добавя , че при релетата R1 пише за дизел alternator cut out relay, имаше две сиви релета малки, които разменихме но нямаше ефект.
Да пусна едно питане пък дано някой отговори.
На малкия ТДС сменях стартер , след което светна лампата за акумулатора , оказа се че алтернтора не зарежда.
Взех нов и го смених но проблема остана. Мерихме дали получава 12 волта като е запалена колата (ограденото в червено) и получаваше.
Но като измерихме на стартера дали зарежда по кабела нямаше никой.
Дали кабела е скъсан някъде от алтернатора до стартера (15-20см) или пък новия алтернатор е калпав, нямам идея.
Нямах достъп да измеря директно на алтернатора при работещ автомобил дали прави ток самия алтернатор.
Възможно ли е някое реле или бушон да е виновника ?
Забравих да добавя , че при релетата R1 пише за дизел alternator cut out relay, имаше две сиви релета малки, които разменихме но нямаше ефект.
- kokobaroko13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой може ли да помогне изведнъж спряха да ми бачкат и двата предни ел джама.Всичко друго работи плафони, централно, огледала. Кажете модол ли е реле ли е и къде се намират ако е модол а ако е реле кое е. Благодаря.Колата е бмв е36 316 компакт 95г
Последна промяна kokobaroko13 на 03 Фев 2022, 18:32, променена общо 1 път
- svetlozardv
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, при смяна на водна помпа играеше чук и секач.(Помпата не излизаше). При ваденето се счупиха лопатките( в най предната част ) на помпата които бяха пластмасови, Част от тях не могат да се извадят с бъркане вътре в дупката. Някой може ли да ми каже как може да се извадят тези парченца пластмаса, или да ги оставям вътре. Новата помпа е с метални лопатки. 318I M43b18 е мотора.
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Пробва ли с пинсети, клещи или някаква подобна щипка? https://tashev-galving.com/product/072- ... kav-560-mm
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- svetlozardv
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
DiscontroL написа:Пробва ли с пинсети, клещи или някаква подобна щипка? https://tashev-galving.com/product/072- ... kav-560-mm
С пинсети пробвах, но трябва да са на 90градуса чупка. Има място за 1-2 пръста да бръкнеш и ги стигам само с върха на пръста си но не излизат. Не знам Ако пробвам да пусна вода от маркуча и с компресора за въздух дали няма да стане да направя някакво налягане да ги изкарам
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
kokobaroko13 написа:Някой може ли да помогне изведнъж спряха да ми бачкат и двата предни ел джама.Всичко друго работи плафони, централно, огледала. Кажете модол ли е реле ли е и къде се намират ако е модол а ако е реле кое е. Благодаря.Колата е бмв е36 316 компакт 95г
Имам две работещи машинки с моторчета,може да ти ги дам за проба..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За проверка на бушон нищо не казваш.kokobaroko13 написа:Някой може ли да помогне изведнъж спряха да ми бачкат и двата предни ел джама.Всичко друго работи плафони, централно, огледала. Кажете модол ли е реле ли е и къде се намират ако е модол а ако е реле кое е. Благодаря.Колата е бмв е36 316 компакт 95г
Изпратено от моят Lenovo TB-8505X с помощта на Tapatalk
- kokobaroko13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 7.01.2010
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: bmw е36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:За проверка на бушон нищо не казваш.kokobaroko13 написа:Някой може ли да помогне изведнъж спряха да ми бачкат и двата предни ел джама.Всичко друго работи плафони, централно, огледала. Кажете модол ли е реле ли е и къде се намират ако е модол а ако е реле кое е. Благодаря.Колата е бмв е36 316 компакт 95г
Изпратено от моят Lenovo TB-8505X с помощта на Tapatalk
Проверявах, но явно в бързината, не съм видял че е изгорял. После пак проверих и бушон беше. Сетих се, че напънах сутринта джама и беше замръзнал явно тогава и дал фира. За първи път изгаря. Все пак благодаря на всички тук че сте пичове и помагате на хората. Живи и здрави.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой да има схема на връзване на стартера на малкия ТДС?
Имам съмнения че при смяната му съм объркал нещо и алтернатора не зарежда.
Възможно ли е ?
Иначе си пали колата без проблем.
Имам съмнения че при смяната му съм объркал нещо и алтернатора не зарежда.
Възможно ли е ?
Иначе си пали колата без проблем.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, стана така, е смених двигателя м43б16 (1994) със същия, но малко по-нов (1996). Старият маслен филтър беше с метален капак, а този е пластмасов и, според мен, е по-малък. Някой може ли да даде едно рамо с номера на филтъра, който е за пластмасовия капак, че ми предстои смяна на маслото и не ми се ще да се разхождам с мазен филтър за мостра по магазините.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По означенията на MANN e: Mann Filter HU715/4x ! Винаги ползвах него, докато имах Е36-цата. Малко по-тесен и дълъг е от другия, който е за металния капак!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани