България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Лесно се разпознават фалшивите. Тия дето скачат най-много срещу бонус малус са точно тия специалисти карачи, щото си знаят че ще трябва да почнат да цакат 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The only easy day was yesterday.
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:Лесно се разпознават фалшивите. Тия дето скачат най-много срещу бонус малус са точно тия специалисти карачи, щото си знаят че ще трябва да почнат да цакат
Глупости. Аз съм за бонус малус, но твърдо против скалата която въведоха. Не може за 300 лв щети да ти скача оценката с 10 пункна и да трябват 10 години да я върнеш до базово ниво. От 8 на 18 или 340% ГО. 300 лв е пребоядисване един калник за Шкода или Дачия. За БМВ беше 500 или нагоре.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Може, може, чакай да видиш само.
Сега пък с тия нови управници, трябва желязна ръка срещу свободията.
Само срещу третия пол ще има свобода, всичко друго под ножа.
Иначе да о въведат нещо щом ще е за добро, но да го тестват малко по-консервативнонда видят дали има успех. Или примерно първоначално ако нарушиш нещо и те хванат да речем минаване на червено и по тоя начин ПТП, вдигат ти гражданската там с примерно 200 лв на година, но ти не си вземаш бележка и правиш подобно или същото нещо ,а което да трябва да ти добавят нови 200, те да ти добавят примерно 600, тоест в троен размер. За да може всеки да има право на някаква грешка. Все пак за куп престъпления от общ характер има условна, редно и тука да има като примерно първо нарушение след въвеждането на тая система - предупреждение без никакво скачане на цената за ГО. Тоест ти вече си предупреден и би следвало да си вземеш бележка. Тези, които не си вземат е ясно, но ако не се въведе подобно нещо, то ще следва, че всичко е било с цел само и единствено пари, а не превъзпитание на пътя.

Сега пък с тия нови управници, трябва желязна ръка срещу свободията.


Иначе да о въведат нещо щом ще е за добро, но да го тестват малко по-консервативнонда видят дали има успех. Или примерно първоначално ако нарушиш нещо и те хванат да речем минаване на червено и по тоя начин ПТП, вдигат ти гражданската там с примерно 200 лв на година, но ти не си вземаш бележка и правиш подобно или същото нещо ,а което да трябва да ти добавят нови 200, те да ти добавят примерно 600, тоест в троен размер. За да може всеки да има право на някаква грешка. Все пак за куп престъпления от общ характер има условна, редно и тука да има като примерно първо нарушение след въвеждането на тая система - предупреждение без никакво скачане на цената за ГО. Тоест ти вече си предупреден и би следвало да си вземеш бележка. Тези, които не си вземат е ясно, но ако не се въведе подобно нещо, то ще следва, че всичко е било с цел само и единствено пари, а не превъзпитание на пътя.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Че то това е целта, да не мислиш, че на някой му пука кой как кара. Сигурно и за шофиране без фарове в ясен летен ден ГО ще скача от 300 на 600лв когато въведат бонус фалоса.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8384
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Че то това е целта, да не мислиш, че на някой му пука кой как кара. Сигурно и за шофиране без фарове в ясен летен ден ГО ще скача от 300 на 600лв когато въведат бонус фалоса.
фаровете (дневните), ма, френд са за да те виждат другите, а не ти да виждаш по-добре

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:drifty написа:Че то това е целта, да не мислиш, че на някой му пука кой как кара. Сигурно и за шофиране без фарове в ясен летен ден ГО ще скача от 300 на 600лв когато въведат бонус фалоса.
фаровете (дневните), ма, френд са за да те виждат другите, а не ти да виждаш по-добре
Ти ако не можеш да видиш кола(без фарове) през деня, за къде си тръгнал.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8384
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Tenata написа:Ти ако не можеш да видиш кола(без фарове) през деня, за къде си тръгнал.
понякога и аз се чудя къде съм тръгнал, ама предпочитам да е с фарове

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:drifty написа:Че то това е целта, да не мислиш, че на някой му пука кой как кара. Сигурно и за шофиране без фарове в ясен летен ден ГО ще скача от 300 на 600лв когато въведат бонус фалоса.
фаровете (дневните), ма, френд са за да те виждат другите, а не ти да виждаш по-добре
Съгласен, ама кажи честно, никога ли не ти се е случвало да ги забравиш? Аз съм много за карането на фарове, но ми се е случвало да забравя да ги пусна. Даже имам глоба, ходих със старата кола при газаджия и докато правех тест драйва след настройката ми удариха палката. Няма да се изненадам ако за такова нещо ми удвоят гражданската в бъдеще, когато се приеме идеята за малуса.

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8384
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
drifty написа:Съгласен, ама кажи честно, никога ли не ти се е случвало да ги забравиш? Аз съм много за карането на фарове, но ми се е случвало да забравя да ги пусна. Даже имам глоба, ходих със старата кола при газаджия и докато правех тест драйва след настройката ми удариха палката. Няма да се изненадам ако за такова нещо ми удвоят гражданската в бъдеще, когато се приеме идеята за малуса.
случвало ми се е, разбира се... 2013-ста... 10лв фиш... тъкмо тия дни да съм изчистил "фалоса", ако беше въведен навреме

п.с. сори за тона по-горе
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
От ПЗ до Траянови Врата е страшна тапа, кара се буквално на полусъединител..
Ако решите да минете през Пз, да знаете, че пътят към Белово е в ремонт и се минава покрай Ветрен
Яко нарушители имаше в аварийната...даже без да броим тези на аварийки, които сигурно раждат
Ако решите да минете през Пз, да знаете, че пътят към Белово е в ремонт и се минава покрай Ветрен

Яко нарушители имаше в аварийната...даже без да броим тези на аварийки, които сигурно раждат

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На мен не ми се случва, а си ги държа нарочно спрени понякога, особено когато си карам лежерено. Изправите нямат място на пътя, колкото и крайно да звуча. За ме това бе гадно правило, понеже притъпи сетивата на и без това немарливите водачи по пътя, които са свикнали да правят всичко друго, но не и да внимават. Някой като не вижда фарове и решава, че няма кола и си изпреварва на завои без видимост понеже явно разпитат, че като има фарове и ще просветнат.
В ясен слънчев ден само кьоравите и невнимаващите не виждат кола без фарове. А моята е жълта и дори без фарове се вижда повече от средностатистическа кола с фарове, да бе говорим как масово са направени на някакви проценти да светят или са изпечени от слънцето и пак не се виждат, но карат така и в сумрак. Аз може и да не си пускам фаровете, но не съм и като лумпените да ги забравям нощно време, в мъгла или в дъжд. Под нощно включвам зазоряване и сумрака при здрач.
Та който не вижда колите без фарове, сори, явно е минал кабинета на лекаря за медицинското по втория начин, значи не му е мястото на пътя.
А във фалоса няма да го въведат, понеже се води маловажно нарушение по ЗДвП и е 20 лв.
Това за аварийната винаги ми е било много интересно и не си позволявам да го нарушавам в такива тапи, понеже не ми се е случвало, но не съм имал нещо спешно и неотложно да го правя. Надявам се и да нямам, но ако всеки минава така пак става тапа, само се запушва и не може да мине някой, който наистина има нещо спешно както казва колегата.

Та който не вижда колите без фарове, сори, явно е минал кабинета на лекаря за медицинското по втория начин, значи не му е мястото на пътя.
А във фалоса няма да го въведат, понеже се води маловажно нарушение по ЗДвП и е 20 лв.
Това за аварийната винаги ми е било много интересно и не си позволявам да го нарушавам в такива тапи, понеже не ми се е случвало, но не съм имал нещо спешно и неотложно да го правя. Надявам се и да нямам, но ако всеки минава така пак става тапа, само се запушва и не може да мине някой, който наистина има нещо спешно както казва колегата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
С две ревящи и уморени деца в столчетата отзад не си позволих да мина през аварийната и стоях час и половина в тапата.
Тези в аварийната явно нещо по-важно са имали.
След тунела започваше истинската касапница.
Не знам как си мислят, че ще наваксат час и половина между Троянови врата и София.
Богат - тъмносиня 39ка touring?
Тези в аварийната явно нещо по-важно са имали.

След тунела започваше истинската касапница.

Богат - тъмносиня 39ка touring?
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
не, зелена е60
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8384
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз не разбрах тоя първият от известните там ли е бил сега в черното?
Иначе те и сега го ядат, но като ги хванат или стане но такова. Но и те не са проблем номер едно там за катастрофите им, понеже са някакъв мизерен процент от всички, а заради големия брой снимаши, вероятно сте се нагледали на всякакви малоумни катастрофи.
Иначе те и сега го ядат, но като ги хванат или стане но такова. Но и те не са проблем номер едно там за катастрофите им, понеже са някакъв мизерен процент от всички, а заради големия брой снимаши, вероятно сте се нагледали на всякакви малоумни катастрофи.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани