Размисли и страсти за Маховика на М2*-ките
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Размисли и страсти за Маховика на М2*-ките
Интересува ме
колко тежи маховика на М20 и съответно колко тежи тоя на М21
Много сериозно се замислям да си сложа съединител от бензинова,но за целта трябва да се смени и маховика,а ме притеснява да не е много по лек този от М20 и да стане кофти.
Чел съм ,че ставало даже и тук във форума някой беше писал че го е правил ма аз още се чудя.
колко тежи маховика на М20 и съответно колко тежи тоя на М21

Много сериозно се замислям да си сложа съединител от бензинова,но за целта трябва да се смени и маховика,а ме притеснява да не е много по лек този от М20 и да стане кофти.
Чел съм ,че ставало даже и тук във форума някой беше писал че го е правил ма аз още се чудя.

.

Не знам за теглото, но маховика не е особено ефтина част (освен ако го нямаш вече в наличност или така или иначе се налага да го сменяш) и няма да е много икономически оправдано да слагаш съединител от бензинова ако с това идва и нов маховик.
Аз моя се наложи да го сменям и цената при всички положения е над 1000лв.
(имаше някакви вибрации докато ускорява колата в диапазона 1800 - 2000 об/мин и накрая се оказа че в маховика има счупена пружина и оттам идва проблема. все ми се струва че можеше и да може да се оправи и съм си го запазил - да се отвори маховика и да му се набутат комплект нови пружини, но тогава нямах муза за такива експерименти и взех нов)
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Това е защото е демпферен маховика на дизела!
При бензиновия мотор маховика не е демпферен и е евтин
Втора ръка маховик му няма нищо! И ако става да се сложи целия комплект маховик съединител от бензинов двигател ще е доста по евтино!
Само не знам как ще се отрази на комфорта и на работата!
При бензиновия мотор маховика не е демпферен и е евтин

Втора ръка маховик му няма нищо! И ако става да се сложи целия комплект маховик съединител от бензинов двигател ще е доста по евтино!
Само не знам как ще се отрази на комфорта и на работата!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нали и аз това казвам!
Целта е да се избегне сменяването на оригиналния маховик който струва една камара пари!
Скоростната кутия на дизела е като на 325i маховика от М20 става да се сложи и в компплект със съединител за бензиново 325и ще е доста по ефтин вариант.Раликата в съединителите е че тези на бензиновите имат пружини на феродовия диск и маховика е метален.
Тук обаче идва въпроса кой колко тежи.
Аз понеже не съм добре със английския и не мога да си намеря инфо кой маховик колко тежи.
Ако раликата не е повече от 1 кг. мисля че няма да има чувствителна разлика в работата на мотора.
Целта е да се избегне сменяването на оригиналния маховик който струва една камара пари!
Скоростната кутия на дизела е като на 325i маховика от М20 става да се сложи и в компплект със съединител за бензиново 325и ще е доста по ефтин вариант.Раликата в съединителите е че тези на бензиновите имат пружини на феродовия диск и маховика е метален.
Тук обаче идва въпроса кой колко тежи.
Аз понеже не съм добре със английския и не мога да си намеря инфо кой маховик колко тежи.
Ако раликата не е повече от 1 кг. мисля че няма да има чувствителна разлика в работата на мотора.


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ако сложиш по-лек маховик ще се усеща по пъргав мотора но ще се тормози повече на дълги изкачвания или нещо от сорта...абе имаше тема дето бях писал за предимства и недостатъци на лек маховик! Потърси я!
А относно демпферирането - може да се получава малко кофти при потегляне и спиране с дизелов мотор и бездемпферен маховик...но не съм много сигурен
А относно демпферирането - може да се получава малко кофти при потегляне и спиране с дизелов мотор и бездемпферен маховик...но не съм много сигурен


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз и без друго никога не спирам с мотора.
Чел съм всичко относно разликата в олекотен и нормален маховик.
Просто не знам къде да проверя колко тежи единия и другия.
Колко тежи М20-ковия имаш ли представа?
Някой ако знае колко тежи този от М21 също да сподели?
И като се замисля какъв проблем може да има при тръгване и спиране с метален маховик и нали все пак ще има демферни пружини на диска?
325-ците също имат въртящ момент почти като на дизела и конете са бая повече
Чел съм всичко относно разликата в олекотен и нормален маховик.
Просто не знам къде да проверя колко тежи единия и другия.
Колко тежи М20-ковия имаш ли представа?
Някой ако знае колко тежи този от М21 също да сподели?
И като се замисля какъв проблем може да има при тръгване и спиране с метален маховик и нали все пак ще има демферни пружини на диска?
325-ците също имат въртящ момент почти като на дизела и конете са бая повече


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
никога не съм бил добър във физиката, но дизеловия двигател е доста по-тежък и инерчния момент на коляновия вал със всички неща закачени по него трябва да е доста голям... и не знам дали бензиновото "съединителче" ще го издържи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
скоро разбрах от един тип че от 3 г. кара с съединител и маховик от 318и м40 пасвал перфектно обаче го давал незнам си къде да му правят белезите за помпата
а на простия нафтовата печка ( е28 524тд ) е със маховик -притискател и феродов диск от 318ис ,кара вече няколко месеца и няма грижи ,а за теглото на 24-ковия имам тука един потрошен и мога да го сложа на кантара ако някой толкоз много му трябва 


- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ас сложих маховик от 318ис комплект със съединител и притискател нямам никви проблеми разлика в килограмите почти нямаше (не съм ги теглил но горе долу) динамичните качества на колата са същите.
при 324тд незнам дали ще стане защото е с ел.гнп и на маховика има датчици които следят оборотите.
я някои да каже 318ис с демферен маховик ли е да не ви подвеждам нещо защото като го купувах ми казаха че е от ис
при 324тд незнам дали ще стане защото е с ел.гнп и на маховика има датчици които следят оборотите.
я някои да каже 318ис с демферен маховик ли е да не ви подвеждам нещо защото като го купувах ми казаха че е от ис
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
на 1.8иса,е същия кат на 1.6,1.8
а при е36 има демферен маховик/само за тез с климите
и при м50ките е тъй 




Последна промяна ///Явор на 02 Фев 2007, 21:23, променена общо 1 път

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
значи си нямам и на идея от какво ми е маховика но със сигурнос нее от м21 защото беше различен от моя
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
prostia написа:значи си нямам и на идея от какво ми е маховика но със сигурнос нее от м21 защото беше различен от моя
E ти не го ли загледа то се вижда ,като е демферен вътре е пълен с гумени карета


- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
да ве демферен беше но различен от моя съединителя и притискарела са по малъки от моите които свалих
а може би са от м50 или м51 знам ли


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани