Формула 1 - обща тема
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
Някой може ли да пусне откъс с това тийм радио, че съм го пропуснал, а си го представям какво може да бъде. 

Последна промяна Top Gun Maverick на 14 Ное 2021, 14:58, променена общо 1 път
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 799
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
Тия по диемата не спряха да го възхваляват Хам на спринта. Какво каране, брилянтна маневра, гениално изпреварване, безупречно шофиране, безпогрешен, агресивно, рисково, страхотен...бахти идиотите. Тя колата върви на смърт, още не влязал на старт-финалната права и вече изпреварва, тия не спряха да го боготворят. Дали не остана Макс нарочно втори, заради по-добра позиция за атака на първия завой на състезанието, ще видим малко по-късно.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1893
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Формула 1 - обща тема
Те по Диемата са такива от едни време и с мачовете. Някой мине центъра и почват да викат все едно е да срещу вратаря.
Re: Формула 1 - обща тема
Аз буквално съм готов да почна да плащам за Ф1.ТВ или за скай само да не ги слушам, жоро направо ме побърква...
Re: Формула 1 - обща тема
Аз тази година си плащам за F1 TV и съм много по-спокоен като гледам състезанията, тея ахмаци по Диема 1во че имат явни пристрастия и 2ро че през повече време цент не са в час със стратегиите на отборите и следователно бръщолевят глупости.
Отделно не малко пъти се случва да пускат някакви аматьори от 2ра лига вместо тренировки.
Пичовете коментатори постоянно снасят новини от питуоловете, говорят с екипите и имаш ясна информираност. Там разните му функционалности с гледки от пилоти и т.н. не го коментирам, заслужава си парите особенно ако гледаш само Ф1 по Диема както правя аз.
Отделно не малко пъти се случва да пускат някакви аматьори от 2ра лига вместо тренировки.
Пичовете коментатори постоянно снасят новини от питуоловете, говорят с екипите и имаш ясна информираност. Там разните му функционалности с гледки от пилоти и т.н. не го коментирам, заслужава си парите особенно ако гледаш само Ф1 по Диема както правя аз.
Re: Формула 1 - обща тема
Това към Фетел беше култово, но си има причина
https://twitter.com/ESPNF1/status/14595 ... CK64AxQ3RA
От коментаторите в момента ме дразно само Момчил. Инж. Тенчев е нещо велико. Жоро и Мико (продуцента) ги познавам от 20 години. Траян също знае много. Поздравих ги за коментара в Австрия, когато имаше мъгла. Мислите, че е лесно? Опитайте се да говорите два часа пред празен екран така, че на всички да им е интересно.
Но както казва комшията, какво ли разбирам аз? Пък и тук често пъти някои неща преливат ...
Ето едно видео за Монтоя. На руские, но който не му харесва, да пусне субтитри на друг език
https://twitter.com/ESPNF1/status/14595 ... CK64AxQ3RA
От коментаторите в момента ме дразно само Момчил. Инж. Тенчев е нещо велико. Жоро и Мико (продуцента) ги познавам от 20 години. Траян също знае много. Поздравих ги за коментара в Австрия, когато имаше мъгла. Мислите, че е лесно? Опитайте се да говорите два часа пред празен екран така, че на всички да им е интересно.
Но както казва комшията, какво ли разбирам аз? Пък и тук често пъти някои неща преливат ...
Ето едно видео за Монтоя. На руские, но който не му харесва, да пусне субтитри на друг език
Re: Формула 1 - обща тема
BMW_POWER написа:Това към Фетел беше култово, но си има причина
https://twitter.com/ESPNF1/status/14595 ... CK64AxQ3RA
От коментаторите в момента ме дразно само Момчил. Инж. Тенчев е нещо велико. Жоро и Мико (продуцента) ги познавам от 20 години. Траян също знае много. Поздравих ги за коментара в Австрия, когато имаше мъгла. Мислите, че е лесно? Опитайте се да говорите два часа пред празен екран така, че на всички да им е интересно.
Но както казва комшията, какво ли разбирам аз? Пък и тук често пъти някои неща преливат ...
Ето едно видео за Монтоя. На руские, но който не му харесва, да пусне субтитри на друг език
Възможно е да си напълно прав и просто ние да сме се пренаситили след толкова години слушане.
Re: Формула 1 - обща тема
33 километра в час на правата, просто нямаше значение, ако ще и от пита да беше тръгнал, нищо не можеше да го спре в рамките на това състезание.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 - обща тема
Хм, а нещо за Ботас, той с колко км/ч беше.
Черния колкото и да е плют, е уникален и безгрешен когато трябва. Фа и колата е добра, но само с кола не става, справка Ботас.
С Диема се разделихме в началото на тази година и съм супер доволен, както се спомена и от други Ф1ТВ е 10 пъти по-добре.
БМВ поуър гледаш Диема ли, не мога да повярвам, ако е така
Черния колкото и да е плют, е уникален и безгрешен когато трябва. Фа и колата е добра, но само с кола не става, справка Ботас.
С Диема се разделихме в началото на тази година и съм супер доволен, както се спомена и от други Ф1ТВ е 10 пъти по-добре.
БМВ поуър гледаш Диема ли, не мога да повярвам, ако е така
Re: Формула 1 - обща тема
Между 5 и 33км/ч в зависимост от ДРС слипстрийм, илизане от 12ти завой и използване на енергията.
За мен това беше най-великото показно по отношение на умение за борба на пистата от както я има Ф1!
Комбинацията от тези сложни коли, изравнени сили и умения на тези двамата е ненадмината.
Имали сме големи дуели в миналото, но винаги на една много по-проста и първична основа. Вчера нещата бяха на съвсем друго ниво.
Игра на шах с използването на енергията, борба за линии на пистата, надлъгване с чистия въздух за аеродинамиката, контрол над гумите, пестене на ресурс на двигателите и всичкото това докато държат едно око и на стртегията с питовете.
Хакинен и Шумахер се доближават до това, но тогава често Макларън тръгваха с много гориво и битката рядко беше директна на пистата, да не говорим колко по-прости бяха колите.
Монтоя беше просто първично агресивен, но не мисля че имаше дълбок поглед върху динамиката на битката.
Сена и Прост също мисля, че не са били на това ниво главно заради разликата в стиловете. В редките случай на директна борба обикновенно единия има драстично предимство.
Вилньов срещу Арну си е боксов мач
Не мисля, че Макс можеше или трябваше да бъде наказан. Беше много мръсен ход, но е нещо което не може да се отсъди. Знаеше, че Хамилтън има повече да губи и отново го постави в ситуация да избира.
Аз не мисля, че някога сме въждали подобен тип каране гума до гума. Верстапен предприема ход с ясното съзнание, че няма да успее да остане на пистата или няма да успее да остане на линията си. Това не е лоша преценка, точно обратното е - той спира прекалено късно съвсем умишлено, за да може избутването да е максимално истинско. Нищо общо с нескопосаното отваряне на волана на Розберг например.
Не знам това до къде ще доведе
вероятно следващото поколение пилоти ще са ги научили тези номера, но от сегашните няма никой на това ниво. Хамилтън и Леклерк са близо, но не правят нещата по този начин.
Но черешката за мен беше използването на енергията и линиите. Хамилтън спечели тази партия на енергиен шах, но едва ли ще му се получава още дълго. Освен това 3 дни осъвършенстваше алтернативни линии които му позволяваха да следва през 2ри сектор и да прави силно излизане от 12ти завой. Не мисля, че има друг в момента който може да търси "чистия" въздух както го прави Хамилтън.
През 3те дни никой не успя да хване играта на Хамилтън. На Макс му трябвах 3-4 обиколки, за да го разгадае и да започне да го блокира.
Възможно е от бокса да са му казали, не съм слушал радиото, но дори така да е начинът по който парира беше чисто негово изпълнение.
Противно на това което се вижда в една битка линиите се контролират от този който следва, много често дори този който следва диктува цялата битка. Да си отпред и да диктуваш линиите на този отзад е високо ниво майсторство.
Хамилтън правеше две неща много отчетливо - Спираше късно за първи завой от външната страна, жертваше малко скорост и време, но с късен ейпекс се позиционираше много добре за Дел Сол и правата след това. Другото бяха външните линии на обратните завои във втори сектор, за да е извън струята на колата отпред.
Макс видя(или му казаха) това и вместо да иползва стандартната линия за първи завой, започна да копира Хамилтън
което не само направи външната линия неудобна, но с пресичането си в ляво "замърси" въздуха и на нормалната съзтезателна линия. Нещо подобно приложи и във втори сектор. 

За мен това беше най-великото показно по отношение на умение за борба на пистата от както я има Ф1!
Комбинацията от тези сложни коли, изравнени сили и умения на тези двамата е ненадмината.
Имали сме големи дуели в миналото, но винаги на една много по-проста и първична основа. Вчера нещата бяха на съвсем друго ниво.
Игра на шах с използването на енергията, борба за линии на пистата, надлъгване с чистия въздух за аеродинамиката, контрол над гумите, пестене на ресурс на двигателите и всичкото това докато държат едно око и на стртегията с питовете.

Хакинен и Шумахер се доближават до това, но тогава често Макларън тръгваха с много гориво и битката рядко беше директна на пистата, да не говорим колко по-прости бяха колите.
Монтоя беше просто първично агресивен, но не мисля че имаше дълбок поглед върху динамиката на битката.
Сена и Прост също мисля, че не са били на това ниво главно заради разликата в стиловете. В редките случай на директна борба обикновенно единия има драстично предимство.
Вилньов срещу Арну си е боксов мач

Не мисля, че Макс можеше или трябваше да бъде наказан. Беше много мръсен ход, но е нещо което не може да се отсъди. Знаеше, че Хамилтън има повече да губи и отново го постави в ситуация да избира.

Не знам това до къде ще доведе

Но черешката за мен беше използването на енергията и линиите. Хамилтън спечели тази партия на енергиен шах, но едва ли ще му се получава още дълго. Освен това 3 дни осъвършенстваше алтернативни линии които му позволяваха да следва през 2ри сектор и да прави силно излизане от 12ти завой. Не мисля, че има друг в момента който може да търси "чистия" въздух както го прави Хамилтън.
През 3те дни никой не успя да хване играта на Хамилтън. На Макс му трябвах 3-4 обиколки, за да го разгадае и да започне да го блокира.

Противно на това което се вижда в една битка линиите се контролират от този който следва, много често дори този който следва диктува цялата битка. Да си отпред и да диктуваш линиите на този отзад е високо ниво майсторство.
Хамилтън правеше две неща много отчетливо - Спираше късно за първи завой от външната страна, жертваше малко скорост и време, но с късен ейпекс се позиционираше много добре за Дел Сол и правата след това. Другото бяха външните линии на обратните завои във втори сектор, за да е извън струята на колата отпред.
Макс видя(или му казаха) това и вместо да иползва стандартната линия за първи завой, започна да копира Хамилтън


Re: Формула 1 - обща тема
Колкото и велик да е, не може така да дърпа тази кола, видяхме го на предните писти, когато колата му е еквивалентна колко дърпа, тук направо летеше и в момента в който мина Макс почна да дърпа по над половин секунда на обиколка, това е много, поне според мен.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 799
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Формула 1 - обща тема
Състезанието си беше удоволствие да се гледа - нонстоп битка из цялата решетка. Пистата също много допринася за това да има изпреварвания.
Ред бул страдаха много с твърдите гуми, Мерцедес пък имаха нов двигател и предвид всички наказания дето отнесоха трябваше да карат all in през целия уикенд ако искаха да вземат нещо. Така и направиха и бяха без конкуренция.
Лично на мен не ми допаднаха игричките на Макс, но го разбирам защо ги правеше и не го упреквам.
Много съм доволен от Ферари: силен уикенд. Интересна стратегия за състезанието, която сработи супер
Ред бул страдаха много с твърдите гуми, Мерцедес пък имаха нов двигател и предвид всички наказания дето отнесоха трябваше да карат all in през целия уикенд ако искаха да вземат нещо. Така и направиха и бяха без конкуренция.
Лично на мен не ми допаднаха игричките на Макс, но го разбирам защо ги правеше и не го упреквам.
Много съм доволен от Ферари: силен уикенд. Интересна стратегия за състезанието, която сработи супер

Re: Формула 1 - обща тема
И аз мисля, че тази битка беше епична и двамата извадиха на показ наличните средства. Макс наистина умее да кара на ръба и даже малко след него и да провокира съперника си на макс, Хамилтън от своя страна е доста уравновесен и в повечето случай отстъпва когато знае че има скрито предимство, както бе сега.
Колата на Хамилтън бе настроена за максимална топ скорост на правите и с идея за много изправарвания, интересно как това не повлия върху износването на гумите
Може би до 5-6 обиколки ако не беше го изпреварил всичко приключваше.
Малката разлика дойде от новия мотор на Хамилтън, явно Мерцедес по някакъв начин успяват да натоварят само него и да извлекат повече, но силно ме съмнява наличните части да издържат подобно каране още 3 поредни старта.
Не е ясно и какво е състоянието на "стария" му мотор, който смени в Турция.
Като гледам оставащите писти има къде да се играе с настройките, понеже нямаме толкова къса писта с толкова дълги прави. Тук в Блазилия Редбул заложиха на бърз среден сектор, което не можеше да ги отдели на нужната 1 сек от ДРС-а, в Баку примерно Редбул в средата на пистата дърпаха доволно и преди правата Мерцедеса нямаше шанс да влезне в ДРС-а.
Колата на Хамилтън бе настроена за максимална топ скорост на правите и с идея за много изправарвания, интересно как това не повлия върху износването на гумите

Малката разлика дойде от новия мотор на Хамилтън, явно Мерцедес по някакъв начин успяват да натоварят само него и да извлекат повече, но силно ме съмнява наличните части да издържат подобно каране още 3 поредни старта.
Не е ясно и какво е състоянието на "стария" му мотор, който смени в Турция.
Като гледам оставащите писти има къде да се играе с настройките, понеже нямаме толкова къса писта с толкова дълги прави. Тук в Блазилия Редбул заложиха на бърз среден сектор, което не можеше да ги отдели на нужната 1 сек от ДРС-а, в Баку примерно Редбул в средата на пистата дърпаха доволно и преди правата Мерцедеса нямаше шанс да влезне в ДРС-а.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани