Комфорт при различните окачвания
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Комфорт при различните окачвания
Здравейте, нека тук всеки сподели впечатленията си за комфорт базирано на окачването, гумите и джантите с които кара.
Моето Г20 пристигна вчера и е с М спорт адаптивно окачване, зимен сет 16ки рън флат, и като цяо колата ми се струва твърдичка.
Като карам на комфорт и натисна Адаптив бутона не намирам някаква разлика.
Не е скандално твърда но очаква да е една идея по-комфортна.
Моето Г20 пристигна вчера и е с М спорт адаптивно окачване, зимен сет 16ки рън флат, и като цяо колата ми се струва твърдичка.
Като карам на комфорт и натисна Адаптив бутона не намирам някаква разлика.
Не е скандално твърда но очаква да е една идея по-комфортна.
Последна промяна ionov на 10 Ное 2021, 13:12, променена общо 1 път
Re: Комфорт при различните окачвания
Една от причините да не взема адаптивното окачване е, че не намерих никаква разлика при комфорта. Общо взето най-много разлика усещам спрямо гумите, например с 16ки вози много по-добре от колкото с 18ки. Хората казват, че ако смениш гумите на обикновени, а не рън флат, с които идва колата, возията се подобря още повече, но аз просто като я купих взех и зимни от бмв, които са рън флат, така че още не съм пробвал за това и не мога да кажа, но виждам резон, заради начина, по който са устроени рън флат гумите.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Комфорт при различните окачвания
М спорт окачването попринцип си е по-твърдо и за мене е излишно.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Комфорт при различните окачвания
Ами аз тези дни ще мина на 18ки не рън фат гуми та ще напиша ъпдейт ама ми беше интересно как е и при другите.
Не съм се возил в Г20 със стандартно М окачване нито пък в такова със съвсем стандартно но там би тябвало вече да е ок.
Мен със сигурност не ме дразни, не е неприемливо твърдо, по-скоро е стегнато.
Не съм се возил в Г20 със стандартно М окачване нито пък в такова със съвсем стандартно но там би тябвало вече да е ок.
Мен със сигурност не ме дразни, не е неприемливо твърдо, по-скоро е стегнато.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Комфорт при различните окачвания
ionov написа:Ами аз тези дни ще мина на 18ки не рън фат гуми та ще напиша ъпдейт ама ми беше интересно как е и при другите.
Не съм се возил в Г20 със стандартно М окачване нито пък в такова със съвсем стандартно но там би тябвало вече да е ок.
Мен със сигурност не ме дразни, не е неприемливо твърдо, по-скоро е стегнато.
Виж в темата "с какви гуми карате" . Там съм споделил информация за това което питаш. И моята дойде със същите гуми и съм със същото окачване.
- marto74bg
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: G02 X4
- Детайли за колата: Xdrive 30d
Re: Комфорт при различните окачвания
ionov написа:Като карам на комфорт и натисна Адаптив бутона не намирам някаква разлика.
Не е скандално твърда но очаква да е една идея по-комфортна.
Веднага след преминаването от Комфорт на Адаптив е нормално да не усетиш разлика. При Адаптив настройките са като на Комфорт, но ако караш по екстремно по завои например, возията би трябвало да стане по-твърда автоматично, както ако си на режим Спорт. Просто при адаптив не се налага да превключваш ръчно. Повече инфо за Адаптив режима и как работи има в книжката с инструкции на автомобила.
Аз лично моята G02 я поръчах със стандартното (не М) адаптивно окачване и съм доволен. Карам с рънфлат 20'' летни и 19'' зимни.
Re: Комфорт при различните окачвания
За мен адаптивното окачване е задължително ако искаме комфорт при 18-19 цола джанти, които отварят красотата на Г20.
(всички по-малки джанти са оле майко от естетическа гледна точка).
Преди да поръчам колата, тествах и двете окачвания - адаптивното е друга планета.
Лятото съм на 19’ с обикновени, не-рън флат мишелин пилот 4с.
Имам и рено меган на 16’-ки с балонести дебели гуми (не рън флат и меко Рено окачване), разлика в комфорта не намирам, по едни и същи скапани булеварди.
Умишлено съм търсил разлика в комфорта.
Не успях да усетя разлика.
След месец, питах и жена ми. И тя не е усетила разлика между БМВто и Реното (а тя на моменти е пълна лигла)
(всички по-малки джанти са оле майко от естетическа гледна точка).
Преди да поръчам колата, тествах и двете окачвания - адаптивното е друга планета.
Лятото съм на 19’ с обикновени, не-рън флат мишелин пилот 4с.
Имам и рено меган на 16’-ки с балонести дебели гуми (не рън флат и меко Рено окачване), разлика в комфорта не намирам, по едни и същи скапани булеварди.
Умишлено съм търсил разлика в комфорта.
Не успях да усетя разлика.
След месец, питах и жена ми. И тя не е усетила разлика между БМВто и Реното (а тя на моменти е пълна лигла)
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Комфорт при различните окачвания
carmanf1 написа:За мен адаптивното окачване е задължително ако искаме комфорт при 18-19 цола джанти, които отварят красотата на Г20.
(всички по-малки джанти са оле майко от естетическа гледна точка).
Преди да поръчам колата, тествах и двете окачвания - адаптивното е друга планета.
Лятото съм на 19’ с обикновени, не-рън флат мишелин пилот 4с.
Имам и рено меган на 16’-ки с балонести дебели гуми (не рън флат и меко Рено окачване), разлика в комфорта не намирам, по едни и същи скапани булеварди.
Умишлено съм търсил разлика в комфорта.
Не успях да усетя разлика.
След месец, питах и жена ми. И тя не е усетила разлика между БМВто и Реното (а тя на моменти е пълна лигла)
Коя година ти е колата? Доколкото поразрових из форумите има писано, че БМВ са се поизложили с адаптивното в началото и края на 20 та началото на 21ва а го подобрили и вече вози прилично.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Комфорт при различните окачвания
И моята е 20 та но определено вози по-твърдо от Ф30 ката ми с адаптивно.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Комфорт при различните окачвания
Oще след премиерата на Г20, всички се съгласиха с мнението, че новата 3-ка вози по-твърдо от старата. БМВ обясниха на който иска защо е така.
Специалист-Икономист
Re: Комфорт при различните окачвания
ionov написа:И моята е 20 та но определено вози по-твърдо от Ф30 ката ми с адаптивно.
Не мога да направя конкретно сравнение, като теб.
Моята ф30-ка беше без адаптивно окачване (нормално м-пакет окачване), рън-флат 18ки лято и 18ки не-рън флат зима.
Ф30-ката беше по-твърда, друсаща и много по-скърцаща от Г20-ката. Скърцането на моменти беше дразнещо.
Г20-ката не скърца грам (за сега), Ф30-ката скърцаше доста, къде пластмаси, къде уплътнения, къде нещо друго незнайно. Еле пък на паваж.
Явно, адаптивното окачване на Г20-ката, не-рън флат гумите и увеличената твърдост на шасито, оказват голяма разлика.
В крайна сметка, всичко е въпрос на личностни възприятия относно твърдостта на возене.
Re: Комфорт при различните окачвания
Аз лично карах обикновено окачване на 18ки рън флат и адаптивно на 18ки рън флат и на комфорт не направох абсолютно никаква разлкна по еднакви пътища, вярно само по 50тина км навъртях, но все пак.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Комфорт при различните окачвания
Доколкото знам адаптивното окачване (не-въздушно) си е едно и също на комфорт като при обикновеното. Само на спорт се втвърдява допълнително.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Комфорт при различните окачвания
Мм не знам, спор няма, че Ф30 е с една идея по-евтини материали но аз съм имал четири Ф30 ки и паразитни звуци в купето е нямало. Но пък на Г20 ката шибедаха има паразитен шум и съм записал час да го обслужат та да видим.
Като возия бяха една идея по-меки Фките, не че Г20 ката е дъска, просто е по-стегната което ми е ок.
Като возия бяха една идея по-меки Фките, не че Г20 ката е дъска, просто е по-стегната което ми е ок.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани