България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Колкото по-голяма и по-черна кола караш, толкова повече уличен респект имаш
. И аз като бях с астрата много не ме зачитаха за човек, ама с бмв-то, макар и стара 39ка, по-рядко се случва някой да ми свири и псува, ама си се случва де, вече е стара кола.


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Карат си и тука здравата, не си мислете, че всички са божи кравички и не смеят главица да надигнат. Все пак това е родината на тунинга, а не всички ходят по пистите да раздават газ.
Според мен причината такива изпълнения да са по-'инкогнито', отколкото в България, е че тук буквално всеки е на кола. Лелки, чичковци, бабички и азиятци
, на които въобще не им е до изпълнения, просто съставляват по-голямата част от трафика. Докато у нас бадките се набиват повече на очи.
Скоростта на средностатистическия водач също е сравнително еднаква сравнено с България. Първо, няма магистрали с ограничение 55 м/ч. Има пътища, които приличат на българска магистрала - еднопосочен път с две ленти в посока + аварийна, но те не се водят магистрали. Второ, никой не кара реално с тая скорост. По така описаните пътища скоростта най-често е около 70.
На мен "рекордът" ми е по такъв път с ограничение 50 - хванаха ме с 78. Пуснаха ме с пожелание за приятна вечер, защото беше почти полунощ (нямаше никой друг на пътя) и нямам предишни провинения (clean record). Имам роднина полицай, който обаче ми каза, че те никъде не отбелязват, че са спрели и пуснали някой, така че, теоритично, докато не свършиш някоя страшна глупост, можеш вечно да минаваш по тънката лайстна
Според мен причината такива изпълнения да са по-'инкогнито', отколкото в България, е че тук буквално всеки е на кола. Лелки, чичковци, бабички и азиятци

Скоростта на средностатистическия водач също е сравнително еднаква сравнено с България. Първо, няма магистрали с ограничение 55 м/ч. Има пътища, които приличат на българска магистрала - еднопосочен път с две ленти в посока + аварийна, но те не се водят магистрали. Второ, никой не кара реално с тая скорост. По така описаните пътища скоростта най-често е около 70.
На мен "рекордът" ми е по такъв път с ограничение 50 - хванаха ме с 78. Пуснаха ме с пожелание за приятна вечер, защото беше почти полунощ (нямаше никой друг на пътя) и нямам предишни провинения (clean record). Имам роднина полицай, който обаче ми каза, че те никъде не отбелязват, че са спрели и пуснали някой, така че, теоритично, докато не свършиш някоя страшна глупост, можеш вечно да минаваш по тънката лайстна

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4255
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И като бях там ми казаха - 5/7 отгоре няма никакъв проблем.
Това е защото не сте били на H20 уикенд в Ocean City, MD.
Улиците(прав булевард с по 4-5 ленти в посока) бяха като от втората част на Fast & Furious, когато събраха супер много бегачки в едно хале и след това излезнаха изведнъж.
Бърнаути по светофарите, гонки, имаше супер много полицай под прикритие и въпреки тези мерки, всички тези неща се случваха.
https://www.youtube.com/watch?v=HxTV5ZB ... nnel=ILBTV
https://www.youtube.com/watch?v=hPJuT4N ... rispyMedia
Бил съм там 2 години и буквално слагахме столчетата на тротоара и се наслаждавахме
Това е защото не сте били на H20 уикенд в Ocean City, MD.
Улиците(прав булевард с по 4-5 ленти в посока) бяха като от втората част на Fast & Furious, когато събраха супер много бегачки в едно хале и след това излезнаха изведнъж.
Бърнаути по светофарите, гонки, имаше супер много полицай под прикритие и въпреки тези мерки, всички тези неща се случваха.
https://www.youtube.com/watch?v=HxTV5ZB ... nnel=ILBTV
https://www.youtube.com/watch?v=hPJuT4N ... rispyMedia
Бил съм там 2 години и буквално слагахме столчетата на тротоара и се наслаждавахме

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Никъде другаде по света не съм виждал такова озлобление зад волана, като тук. И това според мен е главната причина за всичко.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
MapkoB написа:Първо, няма магистрали с ограничение 55 м/ч. Има пътища, които приличат на българска магистрала - еднопосочен път с две ленти в посока + аварийна, но те не се водят магистрали. Второ, никой не кара реално с тая скорост. По така описаните пътища скоростта най-често е около 70.
… ти май не си карал по цивилизованите щати по източното крайбрежие. Почти никъде няма ограничение над 55… кара се със 65 и със 70 особено около първо число всеки месец гориш със 150-200 долара глоба и средно 150 долара отгоре на гражданската за 7 години…
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:MapkoB написа:Първо, няма магистрали с ограничение 55 м/ч. Има пътища, които приличат на българска магистрала - еднопосочен път с две ленти в посока + аварийна, но те не се водят магистрали. Второ, никой не кара реално с тая скорост. По така описаните пътища скоростта най-често е около 70.
… ти май не си карал по цивилизованите щати по източното крайбрежие. Почти никъде няма ограничение над 55… кара се със 65 и със 70 особено около първо число всеки месец гориш със 150-200 долара глоба и средно 150 долара отгоре на гражданската за 7 години…
Доooбре, ще му кажа

I-84, 90, 93, 95, 195, 295, 495, Rt. 3, 6, 44 и тънъ и тънъ да не изброявам, всеки може да си отвори гугъл мапс и да види. Тия пътища сигурно са по първобитните щати по северното крайбрежие. Да не говорим, че в частта им в Мейн ограничението е не 65, а 75. Хванеш ли пък Turnpike, с 80 ще си от бавните...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди години бях гледал предаване за това как правят аутобана(знам къде в света тая дума значи точно това, което пише
)и имаше Американци, които хващаха пътя до Европата за да покарат спокойно без ограничения на този аутобан. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
MapkoB написа:alx написа:MapkoB написа:Първо, няма магистрали с ограничение 55 м/ч. Има пътища, които приличат на българска магистрала - еднопосочен път с две ленти в посока + аварийна, но те не се водят магистрали. Второ, никой не кара реално с тая скорост. По така описаните пътища скоростта най-често е около 70.
… ти май не си карал по цивилизованите щати по източното крайбрежие. Почти никъде няма ограничение над 55… кара се със 65 и със 70 особено около първо число всеки месец гориш със 150-200 долара глоба и средно 150 долара отгоре на гражданската за 7 години…
Доooбре, ще му кажа![]()
I-84, 90, 93, 95, 195, 295, 495, Rt. 3, 6, 44 и тънъ и тънъ да не изброявам, всеки може да си отвори гугъл мапс и да види. Тия пътища сигурно са по първобитните щати по северното крайбрежие. Да не говорим, че в частта им в Мейн ограничението е не 65, а 75. Хванеш ли пък Turnpike, с 80 ще си от бавните...
абе пич- коментирах, че "няма магистрали с ограничение 55"... ето ти статистиката... и ограниченията... и с колко карат 50%... и другите...
https://www.motorists.org/ma-speed-limits/
ама аз кво знам- америка само на картинка съм я виждал...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Top Gun Maverick написа:Преди години бях гледал предаване за това как правят аутобана(знам къде в света тая дума значи точно това, което пише)и имаше Американци, които хващаха пътя до Европата за да покарат спокойно без ограничения на този аутобан.
Вярно е това дори аз имам колеги които го правят, но по точно хващат пътя до Германия, щото извън нея си има навсякъде ограничения и то доста по яки от тези в Америка, да не говорим че и глобите са по солидни. То не че и в Германия не слагат понякога ограничения по аутобаните, но това няма как да го знаят такива които не са го видяли лично.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Добре, че дойде американецът да ни покаже... всички пътища в Масачузетс с ограничение над 55
Под "няма магистрали с ограничение 55" аз визирах разликата между highway и freeway и как "highway" означава по-скоро 'скоростен път' по нашенски. Но ти си запознат, знам.
А "почти никъде няма ограничение над 55" просто не е вярно, защото аз не мога да си представя да ида никъде реално без да стъпя на път с ограничение над 55, поне за малко.
Спирам, че разводнихме темата.

Под "няма магистрали с ограничение 55" аз визирах разликата между highway и freeway и как "highway" означава по-скоро 'скоростен път' по нашенски. Но ти си запознат, знам.
А "почти никъде няма ограничение над 55" просто не е вярно, защото аз не мога да си представя да ида никъде реално без да стъпя на път с ограничение над 55, поне за малко.
Спирам, че разводнихме темата.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Под знам съм имал предвид знаем, но коректора е поправил.
Ами да, то баш аутобана си е само в Германия, а ограничения има и то на не малко места между другото или поне аз съм уцелвал доста. Колегите, които живеят там или ходят по-често ще знаят повече. Но е и тереснл да видиш как трафика си кара с бърза скорост и изведнъж като се наближи ограничение всички си спират плавно. Няма такива някакви дай да караме сега с 20 над ограничението, намалят плавно ако ще от 200 на 60 и карат макс с 65. Камери обикновено няма.
А в Австрия ченгетата много долни, още имат от ония пистолети радари, които насочват на където им падне и...те застрелват.
Ами да, то баш аутобана си е само в Германия, а ограничения има и то на не малко места между другото или поне аз съм уцелвал доста. Колегите, които живеят там или ходят по-често ще знаят повече. Но е и тереснл да видиш как трафика си кара с бърза скорост и изведнъж като се наближи ограничение всички си спират плавно. Няма такива някакви дай да караме сега с 20 над ограничението, намалят плавно ако ще от 200 на 60 и карат макс с 65. Камери обикновено няма.
А в Австрия ченгетата много долни, още имат от ония пистолети радари, които насочват на където им падне и...те застрелват.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само да отбележа че като отвориш тубата да гледаш гонка мотор срещу мотор 90 процента са от Америка
. И 99 процента са по тениска 


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Само да отбележа, че като отвориш тубата да гледаш как ченгетата хващат някакви боклуци бягащи от тях с коли или мотори, 99%-та са от Америка.
Та следва да се отбележи, че колкото и трудно да се хващат моторите заради липсата на номер, там най-лесно ги хващат. 


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А да и това
Сигурно ги гонят да им връчат златния талон
То е ясно че сме в топа селяндурщини по пътя, но по мрънкяне сме намба уан 



Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
seimo написа:А да и товаСигурно ги гонят да им връчат златния талон
То е ясно че сме в топа селяндурщини по пътя, но по мрънкяне сме намба уан
преди, сега и завинаги!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани