България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8381
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
STEVAL написа:Според мен буса започва изпреварване, като сече пътя на опела
абсолютно вярно...
както написа някой : "голяма файда да си мъртъв, но с предимство"
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ами то в случая малко спорно кой е с предимство. Щото единия с Опела уж с предимство, ама пък другия с буса ако е почнал изпреварването рано??? Този с Опела се движи със 180 и ги застига прекалено бързо, бил е назад преди това, бил е я дясна лента ако щеш, понеже има дебили,нкоито като хванат лявата лента и си мислят, че тя е скоростна, а забравят, че ние първо нямаме такава щото сме все с две ленти, а дори и да има, правилата важат и за там. Не се знае дали Опела не се движил светкайки на всеки дръзнал да пробва да изпревари, нищо не се знае общо взето освен, че тоя с Опела не е карал със съобразена скорост за да излети така. Ако водачът на Опела умре в болницата, този с буса на 90%-та се е отървал без никаква вина с един нормален адвокат, понеже няма да има кой да каже дори да е сякъл пътя в последния момент на изпреварващия го. Ще каже, нямаше никой зад мен, тръгнах да изпреварвам и вече почти бях изпреварил и нещо ме удари отзад, явно е дошъл много бързо. Експертите така или иначе ще измерят, че е карал бързо, имам много добър познат бивш катаджия, който ходи в областта тука да мери точно такива неща и съм слушал кое, как констатира и си е с огромна тежест в съда. Та ако е доволно смачкана отпред, а не от удара от Сканията...
Не оправдавам тоя с буса де, има достатъчно затварящи ти пътя така, но и двете версии за вина са възможни, възможна е и трета версия - СЪВИНА! Тогава обуват и двамата.
Не оправдавам тоя с буса де, има достатъчно затварящи ти пътя така, но и двете версии за вина са възможни, възможна е и трета версия - СЪВИНА! Тогава обуват и двамата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако е имало дъжд, а опелджията е летял със 170-200... спокойно може и да не се е виждал.

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
TNT написа:Ако е имало дъжд, а опелджията е летял със 170-200... спокойно може и да не се е виждал.
Много е вероятно това. Освен това тоя с буса може да е започнал изпреварване. Реално не се знае тоя с опела колко е бил назад и кой е прав. Бусът ако е бил дал мигач и т.н., тоя с опела къде е бил и трябвало ли е да го изчака да извърши маневрата?




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:пътят стеснен, тоя 40 годишния лети на мокро... удар в първи камион, удар във втори камион... колата в канавката и пламъци... двамата пасажери - аут, шофьора - в болница...
като е празна главата![]()
![]()
![]()
![]()
https://glasnews.bg/balgariia-stranata/ ... ki-467572/
Аз не виждам пътя да е стеснен. Това е за отцепване на катастрофата след това, ако гледаме снимката. А и 170-200 и водача да оцелее... малко пресилено ми се вижда. А и купето изглежда цяло. И няма как да не се е виждал, Инсигнията има дневни. Атегото е камион, не бус. Ако е тръгнал да изпреварва с 90-100 и е направил белята. Той ще го отнесе със сигурност.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Случвало ли ви се е рязко да ви се обледи предното стъкло?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На мен да, кофти работа е, но само когато вън е студено и валии не ми е загряло парното. Студено ли е, имам навика да върви парното на стъклото също.
И какво значение има с 90 ли изпреварва или със 120 ако колата зад него е далеееече? Според мен когато се кара на мокро на магистрала скоростите трябва да се забравят защото всеки 10км. над 100 отгоре увеличават ДРАМАТИЧНО спирачния път, горе-долу както тия на сухо над 200.
Но да, камиона да речем е изпреварвал с 95, онзи отзад с колко е карал, че като се забие така да станат нещата по този начин? 140-150? Или правилния въпрос е с колко е удара, понеже все пак с нещо намаля и ако удари камиона със 120, а камиона се движи с 90 не е драма, не ме питай откъде знам.
Но проблемът тук идва и с хлъзгавото, понеже стискането на волана после за да запази траекторията и да намали до безопасна скорост става трудно. Не знам Сканията къде е нацелила колата и какви са пораженията от нея. В резервоара щом се пали или? Значи по Европа когато камион тръгне да изпреварва друг на дъжд обикновено няма драма. Винаги някой го настига отзад злото трафика е голям по главните магистрали. Не казвам, че там не се блъскат така, но специално никъде в Австрия, Германия, Чехия или Унгария дори (освен вече към Румънско)не съм видял когато два тира се изпреварват някой да ги застига със застрашителна скорост. Не казвам, че не се случва, но просто аз не съм го видял. Отделно в Румъния съм го виждал много, в БГ много също. От това съдя, че тука е масово явление. По време на дъжда септември в София реших да се върна към Казанлък през магистралата, за пръв път от години. Винаги избирам подбалканския. Ами с тая магистрала си вкарах голям автогол. Запазвала животи, не знам си какво. Значи трафика около 20 пъти повече, още излизам от София и се почва(вали дъжд обилно
)с малоумщините. Карат със 120-150 на по 10 метра дистанция.
МАСОВО! Почти всички. Карам вдясно щото с Пежото си държа 100-110 в тоя дъжд. Добре, ама по едно време трябваше да избирам или 130-140 вляво, или 90 вдясно с тировете. Затова карам със 100-110 и изпреварвам тировете като много внимавам да не дойде някоя Инсигния от тия летящите. Значи почвам да изпреварвам и поне на 100 метра зад мен кола няма. Докато изпреваря тира някакъв Жип от тия много черните ми се лепнал отзад, но да видиш тия не светка щото нали все пак е бил много далеч и е карал много бързо. Но пак е дебил щото вали, а той ми стои в бронята на 3 метра.
За да ми окаже явно, че не бива да съм на пътя пред него. Ами добре де, ако държиш 20 метра или 30 и видиш кога се очертава да приключа изпреварването, няма ли да ускориш и като се прибера да си набрал вече някаква скорост и да изпревариш дори по-бързо като не си ми карал забит в бронята?
После същата работа и гледам някакъв с Октавия ми свети далеееч зад мен. То не можах да го разбера с каква кола е първо. Докато приключа изпреварването още не беше дошъл. Изпреварва ме и почва да светка на другите пред мен.
След малко същата работа и гледам ОМГ пак Октавия.
Викам тия много вървят, ама тоя сега ще го превъзпитам малко. Държа да отбележа, че беше супер далеч, а като почна да мига аз бях до средата на тира вече, тоест няма как да се върна!
Ей, тоя ме изнерви вече и викам сега ще ти сипя на тебе точно. Удрям едни леки невъзмутими спирачки колкото да види, че ще му задръстя пътя(зад него нямаше никой)щото аз и без това натискайки да изпреваря от 100, вдигнах 110 и ми отнема някакви време да мина ТИР имайки предвид, че почвам изпреварването поне тир и половина зад тоя тир. И нашия...ме настигна след някакви секунди. Гледам го там вдига нещо ръце, чак аварийни пусна. Не съм карал така много, само две секунди, колкото да ми мине пушека излизащ от ушите след поредния такъв. После ускорих и се дръпнах вдясно и минавайки гледам нито е келеш нито нищо, някакъв чичка на 55 да речем с жена в колата и оная му се караше на него, тоест е схванала.
С нетърпение влезнах от магистралата и другия път си минавам пак откъдето трябва. Пейзажи, кеф ти бавно, кеф ти бързо, пътя няма дупки, няма кофти настилка като на магистралата, трафик почти няма, също почти няма и идиоти. На тая магистрала не знам как се движите, особено в дъжд.
И какво значение има с 90 ли изпреварва или със 120 ако колата зад него е далеееече? Според мен когато се кара на мокро на магистрала скоростите трябва да се забравят защото всеки 10км. над 100 отгоре увеличават ДРАМАТИЧНО спирачния път, горе-долу както тия на сухо над 200.
Но да, камиона да речем е изпреварвал с 95, онзи отзад с колко е карал, че като се забие така да станат нещата по този начин? 140-150? Или правилния въпрос е с колко е удара, понеже все пак с нещо намаля и ако удари камиона със 120, а камиона се движи с 90 не е драма, не ме питай откъде знам.





После същата работа и гледам някакъв с Октавия ми свети далеееч зад мен. То не можах да го разбера с каква кола е първо. Докато приключа изпреварването още не беше дошъл. Изпреварва ме и почва да светка на другите пред мен.




In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://botevgrad.com/news/62726/Ekipi- ... l-Vitinya/
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
randity написа:https://botevgrad.com/news/62726/Ekipi-na-ODMVR-Sofiya--SDVR-i-GDPBZN-okazvat-sadeystvie-na-myastoto-na-verijnata-katastrofa-v-tunel-Vitinya/
Трима души загинаха, а други 14 са ранени след жесток сблъсък на десетки коли и камиони в тунела "Витиня" на магистрала "Хемус". Всички хора са извадени от тунела, а движението се пренасочва по обиколен маршрут.
https://bntnews.bg/bg/a/verizhna-katastrofa-v-tunel-vitinya-vze-zhertvi-775052

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На мен ми е прави впечатление , много отдавна го казвам това че тежтоварания трафик е един от основните проблеми по българските пътища . Всеки ден камион камион убива или прави тежко ПТП , и този случай е същия - камион обърнат в тунела .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Малко ми е странно това. Минавал съм някой и друг път през тези тунели и с повече от 80-90 никога не съм карал и нямам спомен да са ме изпреварвали много. 50 коли да се нашият, чак ми звучи невъзможно без намеса на нещо разлято по пътя или поледица ако е било много студено.

- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Аз мислех, че днес е станало...а минах от там...
6г...минаха
6г...минаха

- ID A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Топ Гъна, всичко е до уважение към околните без да се интересуваш какво карат и как го карат. И на мене ми присветкат, тогава гледам максимално бързо да им освободя лентата (до макс разрешена скорост, ако не карам с нея), а не да им преча. Случвало ми се е и от 140 до падна на 85 зад камион. Няма проблем за БМВта, един рисет и темпомата си достига пак скоростта. За Фабията, нищо че е 16 V, това означава да свърши баира или мнооого голяма пролука, за да възстановя скоростта. В същото време винаги натискам, ако видя че някой ме изчаква зад камион и винаги му пускам едни аварийни в знак на благодарност след това, че не ми е убил скоростта и не съм се изправил на спирачката.
Вчера ходих до Вакарел и ме изненада един ремонт на мостовете и двупосочния трафик. Та въпреки дъжда се наложи рязко да спра, вече ставаше колона и само тук таме някой пускаше аварийни за да предупреди следващите, че спираме напълно. Сигурен съм, че в тунела е било същото, без да съм бил там. Стоят първите ударили се и нито аварийни, нито триъгълници на пътя така беше и при Ихтиман при предното голямо меле.
Вчера ходих до Вакарел и ме изненада един ремонт на мостовете и двупосочния трафик. Та въпреки дъжда се наложи рязко да спра, вече ставаше колона и само тук таме някой пускаше аварийни за да предупреди следващите, че спираме напълно. Сигурен съм, че в тунела е било същото, без да съм бил там. Стоят първите ударили се и нито аварийни, нито триъгълници на пътя така беше и при Ихтиман при предното голямо меле.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Концентрацията на олигофрени зад волана е най-голяма при бмв...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Засичал съм го и в движение този.. останах очарован от наглостта, а по принцип трудно се изненадвам.
Някой друг замеряли ли са го пешеходци с нещо твърдо в движение без никаква видима причина на непознато място или съм късметлия? 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ogi.73